Tormentorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

masa kirjoitti:Nääh. Se ei vaan tunne itseään. Pyydä sitä kysymään vaikka EW:ltä.
Jösses.. :P
killkill

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

milli kirjoitti:Jösses.. :P
Mikään ei ole niin hyvä tapa tervehtiä reissusta palaavaa miestä, kun oven avatessa eteisessä odottaa pelkkiä pitkävartisia nahkasaappaita ja mustaa nahkakaulapantaa lukuunottamatta vaatteeton nainen.

Toisiksi paras tapa - näin ikääntyvän sovinistin näkökulmasta - on se, että eteisen pöydällä on kylmä avattu lonkerotölkki ja makuuhuoneessa alaston nainen takapuoli pystyssä sängyllä.

Mainitsinko jo, että on torstai ja mua... no, kyllähän te tiedätte.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti: Mainitsinko jo, että on torstai ja mua... no, kyllähän te tiedätte.
:lol:

Jos tätä asuntoa tullaan tänään katsomaan (eli jos pidetään asunnosta, tulee sen asunnon vuokraaja käymään täällä), niin kuinkakohan paljon täällä pitää puunata? Siistiä täällä on, ehkä pyyhin pinnat ja katson että yleisilme on siisti. Eiköhän sekin oo ihminen... ? Toivotaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

killkill kirjoitti: Toisiksi paras tapa - näin ikääntyvän sovinistin näkökulmasta - on se, että eteisen pöydällä on kylmä avattu lonkerotölkki ja makuuhuoneessa alaston nainen takapuoli pystyssä sängyllä.
Lonkeroa on jo ostettuna. Eteisen pöytä pienessä yksiössä on sama kuin sängyn vieressä oleva pöytä..
killkill

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

milli kirjoitti:Eteisen pöytä pienessä yksiössä on sama kuin sängyn vieressä oleva pöytä..
Se helpottaa kotiinpalaajan roolia (kaulaan hypänneen naaraan transportaatio eteinen -> buduaari)
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Tähän mennessä ei oo tarvinnu vielä norata ketään, mutta Milli on nyt hyvin lähellä. Silmät lyö sellaseen huuruun ettei tosikaan. Tai sit se on vaan torstai ja musta alkaa tulla vanha kuten... :shock:
NegaDuck

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Koin hölkkälenkillä altruistis-moraalisen krapulaoivalluksen.

Olen nimittäin lauantaiaamuisin vaaninut ruokakaupassa -50% kanaa ja kalaa pakatun lihan osastolla saadakseni safkat halvalla. Mutta säästämäni rahasumma on kuitenkin aika naurettava, ja näin tekemällä evään ne ruuat joltain sellaiselta joka niitä oikeasti tarvitsisi. Hyi minua kitupiikkiä.

Mikä on muuten järkevin tapa valmistaa neljän kilon jäätynyt möykky hirven paisti(?)lihaa kotioloissa? Pitäis saada käytettyä toi joskus... tajusin vasta nyt että tällä lomalla siihen olisi ollut aikaakin.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 10.04.2008 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toisilla on näppikset vinossa stondiksen takia, toiset puhuu pakatusta lihasta alennuksessa...

Mwahaha :rofl:
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

pikkuego kirjoitti:musta alkaa tulla vanha kuten... :shock:
Kukaan ei ole niin wanha kuin minä. Jos et usko, tulen ja vien lääkkees!
Sinänsä hauska lukea nuorison eroottisia iltasuunnitelmia. Itsellä tuo on ollut viime viikkoinan enemmän kasvavan buddha-mahan rasvausta ... joka vielä menisi, mutta ne mahakarvat hieman ilvoksuttavat.
Viimeksi muokannut killkill, 10.04.2008 13:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vihtahousu

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvin menee ja kalusto toimii, meidän rannassa 2/3 konttilukista on paskana ja 1/2 konttinosturista kasassa. Alkaa pinnat kiristymään kaikilla.
Miul on pää pipi välillä kun täitää vieläkin olla räkää kaalissa.
milli

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä taidan käydä vähän rauhottumassa, valelemassa vähän kylmää vettä naamalle tai jonnekin. Pitää vissiin tehdä töitä, eikä ajatella kaikkea levotonta..
masa

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti: Mikä on muuten järkevin tapa valmistaa neljän kilon jäätynyt möykky hirven paisti(?)lihaa kotioloissa?
Ota vuolupuukko käteen ja alat vuolla siitä jäisenä ohuita lastuja. Vuolet koko köntsän, ruskista lastut voissa, nakkaa ne pataan, lisää vettä, suolaa ja mustapippuria, parilaakerin lehtä ja paiskaa koko pata uuniin 120 - 140 asteeseen pariksi tunniksi. Tee pottumuusi ja laita puolukkahillo pöytään. Sitten soitat 10 nälkäistä kaveria hirvenkäristykselle ja alatte mässäilemään. Job well done.
Tix

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

sanctus kirjoitti:
Tix kirjoitti:Tällä hetkellä alkon hyllyssä lemppareita on Faustino I.
Tuossa pullossa taitaa olla vähän sellainen pölyisyyttä jäljittelevä pinta? Käynyt mielessä poimia yksi pullo maisteltavaksi ja aiemmin. Ehkä sitä voisi nyt viikonloppuna kokeilla.
Joo, sellainen pullo. Riojan alueelta. Erinomainen, samettinen ja täyteläinen gran reserva. Hintansa väärti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mua aina hirveesti naurattaa kun viinistä tietävät juttelee keskenään:

"Tässä maistuu muste.." - Mitä ihmettä, kuka on maistanut mustetta?

"Jälkimaku on tervainen ja puumainen" - Kääk, kuka edes tekee sit tollasta viiniä?

"Hieman ruosteinen" - Kiva, mäkin tykkään nuolla autonovea.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Mitä ihmettä, kuka on maistanut mustetta?
Minä! Oli aikoinaan paha tapa järsiä kyniä, hommaloppus siihen kun yksi vuoti musteet suuhun.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mitä ihmettä, kuka on maistanut mustetta?
Minä! Oli aikoinaan paha tapa järsiä kyniä, hommaloppus siihen kun yksi vuoti musteet suuhun.
:D Vähän niinku kissat nuolee paistolevyjä kun eivät saa tarpeeksi rautaa ruuassaan? Olikohan sulle musteenpuute?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

killkill kirjoitti:
milli kirjoitti:Jösses.. :P
Toisiksi paras tapa - näin ikääntyvän sovinistin näkökulmasta - makuuhuoneessa alaston nainen takapuoli pystyssä sängyllä.
Mutta jos ei ookkaa takapilu? Mikä neuvoksi? makuuleen pöydälle hip hop ja ravistus! Sitten ölppa päälle!
masa kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: Mikä on muuten järkevin tapa valmistaa neljän kilon jäätynyt möykky hirven paisti(?)lihaa kotioloissa?
Ota vuolupuukko käteen ja alat vuolla siitä jäisenä ohuita lastuja. Vuolet koko köntsän, ruskista lastut voissa, nakkaa ne pataan, lisää vettä, suolaa ja mustapippuria, parilaakerin lehtä ja paiskaa koko pata uuniin 120 - 140 asteeseen pariksi tunniksi. Tee pottumuusi ja laita puolukkahillo pöytään. Sitten soitat 10 nälkäistä kaveria hirvenkäristykselle ja alatte mässäilemään. Job well done.
Mulla just uppos habaneero kanapaistosta tacon välissä, siellä ne oottelee jo käristystä! :wink: Ehkä mä oon jopa liian nälkänen kaveriksi.
Viimeksi muokannut Niba, 10.04.2008 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Olikohan sulle musteenpuute?
Ei, kyllä se on järjenpuute :D

Jaahas, ja taas lätkää tiedossa tänään. Kannatti olla kyyninen paska eilen, tulihan se voitto sieltä :cheer:
1108

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Olikohan sulle musteenpuute?
Eip, laskin lujuuslaskennan jatkokurssin sangenvittumaista tehtävää himassa ja jotenkin oli tullut tavaksi järsiä kynää niinähetkinä kun polla teki oikein kunnolla ajatustyötä. Ei siinä hymyilyttänyt kun turskahduksn jälkeen sylkäisin tietenkin samantien musteet mäkeen suusta ja tietenkin sille vaivalla väännetylle harkkatyölle, joutu senkin tekeen uudestaan.
Rouva Pupu

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Olikohan sulle musteenpuute?
Eip, laskin lujuuslaskennan jatkokurssin sangenvittumaista tehtävää himassa ja jotenkin oli tullut tavaksi järsiä kynää niinähetkinä kun polla teki oikein kunnolla ajatustyötä. Ei siinä hymyilyttänyt kun turskahduksn jälkeen sylkäisin tietenkin samantien musteet mäkeen suusta ja tietenkin sille vaivalla väännetylle harkkatyölle, joutu senkin tekeen uudestaan.
Jaahans, taidan viritellä miehen kynät. On se nyt vjittu kun kaikki kynät on järsitty, prkl.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Jaahas, ja taas lätkää tiedossa tänään.
Tule seuraksi baariin tsiigailee pari erää? 8) (Mä oon kattonu jo kaksi matsia yksin himassa, kohta katkeaa verisuoni päästä, ku on niin jännittävät meiningit.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
killkill

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Mua aina hirveesti naurattaa kun viinistä tietävät juttelee keskenään:.
Osittain samaa mieltä. Tärkeintä allekiroilleesta on se että
a) se maistuu hyvälle
b) sen juomisesta tulee hyvä olo

Aivan sitten herttaisen yhdentekevää, mitä gyldyrellit viinintuntijat runoilevat sen mausta. Itseään muita parempana pitävät ihmiset ovat muutenkin aika hassuja. He eivät voi millään tunnustaa pitävänsä samoista asioista kuin minä juntti, vaan aina pitää säveltää joku ylevä motiivi tyyliin:

Juntti: "Musta Jerry Cottoneita on tosi vitun jees lukea kuumana kesäpäivänä"
Gyldyrelli: "Kotimainen pulp-kirjallisuus ravitsee sieluani"
1108

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ei, kyllä se on järjenpuute
Sanoo ihminen joka on käynyt peruskoulun, pelkän peruskoulun. Jotenkin sinä puhumassa järjenpuutteesta on...ööö...tragikoomista.
ninnithequeen

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Jaahas, ja taas lätkää tiedossa tänään.
Tule seuraksi baariin tsiigailee pari erää? 8) (Mä oon kattonu jo kaksi matsia yksin himassa, kohta katkeaa verisuoni päästä, ku on niin jännittävät meiningit.)
Mä taas olen kattonut pari erää baarissa, joten eilen ja tänään jännätään kotona ukkokullan kanssa :)

Ja verisuoni katkee täälläkin...Suora yhteys kisastudioon Espooseen kavereitten luo toki on koko ajan :D
Herra Manala

Re: Tormentorstai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:
milli kirjoitti:Tietty, tai no jos odotan, että ollaan mun tykönä. Pääsee koeajamaan uudet alusvaatteet sit 8)
Tätä mä en kultaseni tajua! Mihin sä alusvaatteita tarttet? Mä veikkaan että sieltä tulee sellainen kiimahirviö ja kun se kohtaa sut, toisen kiimahirviön, on alusvaatteilla vaan välttämätön, peittävä rooli kunnes ne riisutaan/revitään.
Niin ja kaiken lisäksi ajaminen alusvaatteet päällä vaan rikkoo limakalvot.
Vastaa Viestiin