Persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Noi voicen musavideot aiheuttaa suunnatonta panetusta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti: Elppa tietää mistä paidasta on kyse!
Voi jumankauta :shock: Mies-rukka... se paita on kyllä hottis :jouden:
killkill kirjoitti:Aika vaikea riemuita jostain, jota ei näe eikä juuri tunnekaan. Pitäis varmaan olla ihan ekstaasissa ja "emotionaalisesti läsnä". Ei vaan osaa. Muutenkin hetkittäin vähän sellainen "kuka ei kuulu enää joukkoon" -olo. Ei sillä että siinä mitään uutta olisi.


Voi sinuu :paijaa: Odota pari viikkoa, niin käy niin kuin meillä eilen. Makasin kyljelläni sohvalla ja mies koki fiksuksi ideaksi laittaa kaukosäädin "hyvään telineeseen", eli mahan/kyljen päälle. Asukas ei siitä niin riemastunut, ja potkaisi kaukosäätimen lattialle. Tämä tapahtui kolme kertaa peräkkäin kunnes mies tajusi suojella kalleimpaansa, kaukosäädintä :P On se ihmeellinen tunne, varsinkin jos on ensimmäinen lapsi, kun joku liikkuu sisällä, elää :o Pieni varoitus, nyt sut on hetkeksi unohdettu, mutta odotas pari kuukautta niin sun läsnäoloa kinutaan ja mäkätetään kun et anna tarpeeksi itsestäsi TEILLE. Mä tiedän ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vauvakirjojen pitäis oikeasti kertoa totuus, ei mitään kaunista tarinaa lapsen kehityksestä, sanon minä!

Nainen turhautunut, mies turhautunut, nainen siivoaa hulluna, syyllistää sitten miestä, mies ihmettelee missä vitussa mennään, nainen mököttää, mies yrittää korjata tilanteen, nainen hetkellisesti onnellinen, mies puhki.

Ei oo helppoo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ihan hullun levoton fiilis. Menojalka vipattaisi kovasti, ei yhtään kestäisi istuskella paikallaan ja ajatukset pyörivät aivan muissa asioissa kuin duuneissa. Se on varmaan tuo kevätaurinko. Pistää mourututtamaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos jotakuta kiinnostaa: ei muuteta. Koko asunto olis pitänyt pintarempata, ja ollaan molemmat sellasia ihmisiä ettei viitsitä asua asunnossa hetkeäkään ellei se miellytä (eli remppa olis pitäny tehdä heti). Toisekseen, hankittiin just suht hyvän hintaiset kaapelitalouden digi- välineet, ja vuoden alusta 12kk sopimukset solmittu.. kalliiksi tulisi soppareiden purkaminen ja antenni-varusteet hankkia. Njääh. Ensi kuussa haetaan sitten syksyllä valmistuviin taloihin kivemmalla alueella.

Nowaysis, beware ;)
Viimeksi muokannut Elppis, 11.04.2008 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti: Ei oo helppoo.
Tämän takia mä olen aina ollut sitä mieltä, että mies tekee siitoksen, poistuu ja palaa kotiin vasta kun muksu on 2-3 vuotias.
NegaDuck

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:^ Tsaijai! Minnes se lasinsiruja sisältävä vesi sitten kaadetaan? Ei kai vaan viemäriin?!
Käytinkin Dysonia. :] Tosin lasinsirut ovat viemärissä tuskin pahempi juttu kuin hiekkakaan. Veden virtauksessa terävät särmät hioutuvat nopeasti pois.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Ei oo helppoo.
Tämän takia mä olen aina ollut sitä mieltä, että mies tekee siitoksen, poistuu ja palaa kotiin vasta kun muksu on 2-3 vuotias.
Onneks mulla on mies, ei mikki-hiiri :)
The great club outshines the individual, always and forever.
sanctus

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Elppis kirjoitti:Nowaysis, beware ;)
Shit. They're all going there. That is, coming here. I guess. Or not?

All those little people with their perfect parents running around and smiling at every-fucking-one.
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Tsaijai! Minnes se lasinsiruja sisältävä vesi sitten kaadetaan? Ei kai vaan viemäriin?!
Mie olen paiskonut parvekkeelta alas. Vituttaa muutenkin naapurin kakarat rääkymässä akkunan alla aamuisin kun yritän vetää unta palloon.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maha täynnä sikaa ja duuni kiinnosta kuin stadinpaskan tarinat.

Vihdyttäkää Mua!

Stripatkaa!

Jotain!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

*strippaa*

Mullakin on kevättä rinnassa, ja ehkä vähän muutakin. Oon harvinaisen virkee ja energinen, hyvä minä! Toivottavasti olis mopokelejä viikonlopuks, vois tehdä pikku lenkkejä. Niin ja grillata! :h:

Ainiin, onhan mulla yks harmikin, nimittäin kadonnut kuitti joka pitäs jostain bongata tohon luottokorttilaskuun. Minne hiiiiiivattiin oon voinu sen tunkea?
killkill

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Niin ja grillata! :h:
Tässä olisikin ajatusta. Nyt kun on katettu patio jossa grillutella, ei sadekaan haittaa. Täytyypä pistää vaimo kauppaan :)
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:*strippaa*
Mä oonkin ihmetelly mikä mua töissä oikein vaivaa, kun tää ei nyt jaksa maistuu ihan täysillä. Nyt se alkaa pikku hiljaa selvitä...

EDIT: Pyörii mulla kyllä mielessä myös tuon lintuputken päivittäminen parempaan. Harmi vain että siihen vaadittavat hillomassit on joillain muilla tileillä kuin mun.
Viimeksi muokannut pikkuego, 11.04.2008 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Oon menossa saunailtaan ryyppäilemään, mutta lupasin käydä töiden jälkeen kaakunan luona päiväkahveilla... johon se vastas, niin mutta ethän sä juo päiväkaffetta siihen aikaan... :wink:

Mans gotta do what man wants to do!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:^ Tsaijai! Minnes se lasinsiruja sisältävä vesi sitten kaadetaan? Ei kai vaan viemäriin?!
Annetaan sirujen laskeutua pohjalle?
Vihtahousu kirjoitti:Oon menossa saunailtaan ryyppäilemään, mutta lupasin käydä töiden jälkeen kaakunan luona päiväkahveilla... johon se vastas, niin mutta ethän sä juo päiväkaffetta siihen aikaan... :wink:

Mans gotta do what man wants to do!
Koeta vaan pitää ittes miehenä! Yritä ees?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ Tsaijai! Minnes se lasinsiruja sisältävä vesi sitten kaadetaan? Ei kai vaan viemäriin?!
Annetaan sirujen laskeutua pohjalle?
Mikä tää mystinen "pohja" on, ja miten se eroaa viemäristä?
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Mikä tää mystinen "pohja" on, ja miten se eroaa viemäristä?
Niba ei mahdu viemäriin.
NegaDuck

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kahtelin just digiboksilta Silminnäkijän dokkarin Dubain siirtotyöläisistä jotka tekevät raksaduunia paskaakin paskemmissa oloissa. Aika karua kertomaa. Itsareita ja tapaturmia. Tosin veikkaan että aika moni heistä on tullut sinne töihin vieläkin paskemmista oloista.

Peak Oil taitaa olla ihan täyttä totta kun Dubaissakin satsataan tällä lailla ultraökykiinteistöihin.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

kesalla 10 paivan perheloma ruotsiin eli hermoille saa sanoa heippa sen reissun jalkeen
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
killkill

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Vauvakirjojen pitäis oikeasti kertoa totuus, ei mitään kaunista tarinaa lapsen kehityksestä, sanon minä!
Komppausta tälle. Lisäksi mua vituttaa edelleen tämä naisten holhoava asenne meitä miespoloisia kohtaan koko tässä kakara-projektissa.

Suurin osa lehtijutuista ja kirjoista on kirjoitettu ihan eri tavalla, oli oletettu kohderyhmä sitten mies tai nainen. Kärjistäen sanottuna mieheen suhtaudutaan joko alentuvasti tai lapsellisen holhoavasti tyyliin "ethän sinä reppana näistä asioista mitään ymmärrä". Osa lääkäreistäkin syyllistyy tähän, muutamia poikkeuksiakin on toki ollut.

Kai tämä olisi kuulunnut paremmin tuonne blogin puolelle, mutta nyt laiskottaa niin paljon etten jaksa pistää bloggeria tulille...

Ilmeisesti tuo H-hetken lähestyminen alkaa kiristää hermoa. Eikä asiaa auta se, että lehdet ja telkkari toitottaa koko ajan ruoan hinnan ja päivähoitomaksujen kallistumista. Laskin juuri, että pelkkä dieselin kallistuminen 30% viimeisen vuoden aikana vie palkkaan tulleen indeksikorotuksen korkojen kanssa huutsan vittuun. Siihen päälle muiden elinkustannusten nousu... terve vaan ja onnea :evil:

Pitää varmaan mennä eduskunnan rappusille myymään persettä, että saa tuttelia tenavalle.

Ensi viikolla tietää, pääseekö siihen uuden duunin haastatteluun asti... eli kyllä tässä on taas miespololla miettimistä ja kelaamista. Ei ihme jos ei ihan joka yö nukuta.
BettyB.

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mikä tää mystinen "pohja" on, ja miten se eroaa viemäristä?
Niba ei mahdu viemäriin.
Ja pohjalla se jo on.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mikä tää mystinen "pohja" on, ja miten se eroaa viemäristä?
Niba ei mahdu viemäriin.
Ja pohjalla se jo on.
En tiedä sun pohjistas tiiä mut kohta lähen ottaan maisteja Kaapelille!
Repee siihe.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:
Ensi viikolla tietää, pääseekö siihen uuden duunin haastatteluun asti...
Hoi. Millasta duunia haet? Vink vink. Mulle 1700 euroa rekryrahaa ;)
killkill

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Millasta duunia haet? Vink vink. Mulle 1700 euroa rekryrahaa ;)
Jos kelpuutat Monopolivaluutan niin diili :)
Jotain "kevyttä" graafisen viestinnän/-suunnittelun | www:n maailmasta.
Vastaa Viestiin