Miehet naisiin- Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nyt kaikki etuhännälliset NAISIIN! Se on LUONNOLLISTA ja nature road!

Itse aion noudattaa!

Ihana päivä. Sain äsken suukon, mutten kerro miltä!

Stadinarska
salailija
kaasua sisältävä
aimohaiku

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tänne ei saisi kirjoittaa juovuksissa, koska aamulla kirjoitukset näyttävät hölmöiltä. :)
Viimeksi muokannut aimohaiku, 12.04.2008 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Käsittämätön väsy iski eilen, menin jo yhdeksän maissa nukkumaan, ja tähän asti goisasin. Ei ole tämmöistä tullut pitkään aikaan - ja vieläpä lomalla. Ihme. Oliskohan se ollu joku verensokerijuttu? :?

Jaa vai että naisiin? Noh... näin aiheesta ainakin unta. Semmonen mielettömän ubee musta nainen, vähän Ebony Ayesin näköinen, leikki omituista kissa-hiiri-leikkiä kanssani. Tipahdin kärryiltä. Samassa unessa myös joku high-tech helikopteri jossa oli kaikki mahdolliset infrapuna- ja röntgenkamerat jahtasi minua. Et tämmöstä viime yönä.

Mutta kohta vois marssia ruokakauppaan. Pidän semmoiset kotibileen tapaiset ja koska paikalle tulijoiden lukumäärä on edelleen hämärä, ratkaisen safkaongelman tohtori Ötkerin pakastepizzoilla. Jos vieraita ei sit tuukkaan yhtä enempää, pizzat pysyvät pakkasessa eivätkä mene hukkaan.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huomenta. En muista milloin olisin viimeksi nukkunut kaheksaa tuntia putkeen. Lapsemme ei koskaan aiemmin...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joo huomenta vaan.. hyvästä kaukana.
The great club outshines the individual, always and forever.
aimohaiku

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mur. :evil:
Viimeksi muokannut aimohaiku, 12.04.2008 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Täytyis mennä muijan kanssa illalla elluihin. Asetelma on romanttinen komedia vastaan muu maailma. Tummien perhosten koti ja Menetetty maa on nähty, mut onks hyvii ehdotuksii muista?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

aimohaiku kirjoitti:Tänne ei saisi kirjoittaa juovuksissa, koska aamulla kirjoitukset näyttävät hölmöiltä. :)
a) en ollut juovuksissa. EN OLE KOSKAAN juovuksissa. Meillä oli harrasteryhmän ilta ja olin juonut vain sekoituksen ja oluen.

b) olin hieman menevällä päällä ja ylikierroksessa silti johtuen inspiroivasta hauskasta seurasta ja kun Kitinässä on selvillä jo miten kukka ja mehiläinen käyttäytyy ja miksi se niin tekee niin sitten vihjasin jotain tämänsuuntaista.

c) kirjoitus kyllä näyttää tosi hölmöltä, mutta se on puhtaasti sen vuoksi että Stadinarska on höl...äh...siis halvatun mukava.

d) Stadinarska kiittää ja kumartaa. Kadun sen verran, että olkaa ihan miten vain haluatte. Miehet saa olla vaikka rakennuspuuhissa ja naiset vaikka peiton alla (nukkumassa) koko päivän!
Make living not war!

SA
laupias samarinia juova

P.S Huomatkaa opetteluni olla käyttämättä mukavia värejä ja isoja kirjaimia! Enkö ole hyvin oppinut? Kannustuksia ja palkintoja odottaa hän!
.
aimohaiku

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Stadinarska kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Tänne ei saisi kirjoittaa juovuksissa, koska aamulla kirjoitukset näyttävät hölmöiltä. :)
a) en ollut juovuksissa. EN OLE KOSKAAN juovuksissa. Meillä oli harrasteryhmän ilta ja olin juonut vain sekoituksen ja oluen.
Kuuleppas, Arska, en minä sinua tarkoittanut. :)

Omaa kirjoitustani editoin, koska olin ilmiselvästi nauttinut useamman sekoituksen. Olin kirjoittanut yöllä Kitinään höpötyksiäni, koska minulla oli ikävä erästä ihmistä. Tänä aamuna huomasin, ettemme ole enää ystäviä edes Facebookissa, joten ikävöintini oli ilmeisen aiheetonta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

HapaRoiVan HausKaa Kevättä Ars-kalle! TOivottaapi! ARSKA paistaa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

aimohaiku kirjoitti:Mur. :evil:
Raps raps, tapu tapu. :paijaa:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
aimohaiku

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Lapitii kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Mur. :evil:
Raps raps, tapu tapu. :paijaa:
Hyrrrr. 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:HapaRoiVan HausKaa Kevättä Ars-kalle! TOivottaapi! ARSKA paistaa!
Voi noita amatöörejä! Älä lähde tielle, ennekuin tausta on varmistettu! Tai suutari pysyköön lestissään!

Aitoa laadukasta väriterapiaa vain Arskalta! Ja nykyään kiltisti vain omassa ketjussa!

Aimo Haiku! Jukupliut, mä luulin että tarkoitat mua!

SA
ei tarkoitettu
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bliss

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä lähden nyt vaihdattamaan renkaat. Ehkä myös imuroimaan auton. Vai oliskohan helpompaa vaihtaa koko auto....
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Mä lähden nyt vaihdattamaan renkaat. Ehkä myös imuroimaan auton. Vai oliskohan helpompaa vaihtaa koko auto....
Nyt olis taas pienten neekeripoikien paikka, mut ovat niin peevelin laiskoja! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Niba kirjoitti: Nyt olis taas pienten neekeripoikien paikka, mut ovat niin peevelin laiskoja! :wink:
Mun thaikkutyttö tuol just duunaa mun autoa!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mun suomipoika duunas just mua!
1108

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ois niiQ pikkasen kohmelo. Mutta kai se tästä.
Pyry-Matias

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Nääsnääsnääs. Muija kutsui meille kakaroita poNppiin tanssimatolla. No, ei se mtn. Ehtiihän ne päikkärit ottaa toistekin :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuuntelin Orgya nupit kaakossa ja aiheutin kaaoksen makkariin. Nyt on oma vaatekaappi kerran heitetty sängylle, lajiteltu kaappiin-varastoon-keräykseen-roskiin, ja viikattu kiltisti takaisin. Monta viikkoa on tuo pitänyt tehdä, lähti sieltä 3/4 vaatteista muualle kuin kaappiin :roll: Turhaa sentimentaalista sontaa täynnä! Huomenna miehen vuoro, yhdessä siivotaan sitten noi muutkin kaapit.

Nyt on tilaa iskeä noita pikkuvaatteita hyllyyn :P

Pitäis tästä lähteä kaupoille ja ihmetellä mitä sitä söis illalla. Illan synttärikutsut jätän väliin; pieni yksiö ja mulla valtava (ego) olo, mieskin ihan rättiväsy kun tehnyt töitä 10-12h/pvä flunssaisena koko viikon. Tulee muutenkin rankka ilta..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

syttiK kirjoitti:
Niba kirjoitti: Nyt olis taas pienten neekeripoikien paikka, mut ovat niin peevelin laiskoja! :wink:
Mun thaikkutyttö tuol just duunaa mun autoa!
Oliko kallista? :jouden: :jouden: :jouden:
Suvinen kirjoitti:Räkä
No, ainakin paino tippuu vinhaa vauhtia kun ruoka ei maistu eikä.
Kuulostaa kivalta! :jouden:
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Hiljaiseloa jonkun ajan kuluttua tulee lähtö kyläilemään ja katsomaan illan Kärpät - Blues peliä. Jättäisköhän auton suosiolla kotia ja liikkuisi julkisilla ja kävellen.
NegaDuck

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Suvinen kirjoitti:Kipeänä tämä yksinolo tuntuu välillä jopa epämukavalta. Ei ole ketään ketä passittaa kauppaan hakemaan lohtuherkkuja, ei ketään seurana kun ei ole voimia lähteä minnekään kyläilemäänkään.
:( Voi sentään. :paijaa:

Kuitunen & Pakkanen taisivat tehdä aiheesta sarjakuvankin:
http://kvantti.tky.fi/in/98.shtml

... tosin päähenkilön pukusuoli on eri.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Suvinen kirjoitti:Räkäflunssa edennyt Ämpärikaupalla keltaista limaa keuhkoista- vaiheeseen. Onneksi siirsin tupareitani, ei olisi tullut mitään juhlimisesta tänään. Nukuin 14 tuntia ja nyt yritän keräiilä voimia siivoilemiseen, tai edes johonkin järkevään tekemiseen. Alkaa jo pikkuhiljaa ketuttamaan tämä apaattisuus, mutta kun ei jaksa, ei jaksa.

Kipeänä tämä yksinolo tuntuu välillä jopa epämukavalta. Ei ole ketään ketä passittaa kauppaan hakemaan lohtuherkkuja, ei ketään seurana kun ei ole voimia lähteä minnekään kyläilemäänkään. Omaa oloaankin joutuu surkuttelemaan ihan itsekseen, tai sitten itkemään netin keskustelupalstalle ihmisille, joita ei tunne.
Perkele! Itku seis ja ryhdistäydy! Oletko mies vai neiti?!?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bliss

Re: Miehet naisiin- Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Renkaat vaihdettu, auto imuroitu ja pesty.
Lisäksi istuskeltu tuntikausia hiekkalaatikon laidalla sekä käyty syömässä äidin tekemää ruokaa. Melko hyvä lauantai 8)
Vastaa Viestiin