Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä olen aina puuhastellut keittiössä! :P
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:cheer: Onneksi. Vittu mikä tuomari.

Nyt ManU x Arsenal.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Siis nyt on niin messevä levyarvostelu että ei tosikaan, turskahti keskiketterä nenästä näppäimistölle tätä tavatessa.

http://imperiumi.net/alb_2.php?id=7328
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jeje, erittäin lupaavaa! Heti testiin!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
aimohaiku

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

1108 kirjoitti:Siis nyt on niin messevä levyarvostelu että ei tosikaan, turskahti keskiketterä nenästä näppäimistölle tätä tavatessa.

http://imperiumi.net/alb_2.php?id=7328
Varsin asiallinen arvostelu. Piti heti kuunnella bändiä, joka levyttää "Hate Your Friends" -levy-yhtiölle ja jonka hengentuotteet kantavat hienoja nimiä, kuten "If You Won the Lottery Would You Fix Your Face? Part 2". Ei tää kyllä ihan mun juttu ollut.
Aito_Johanna

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Bliss kirjoitti:
Ihan superia! Mun isä leipoi aina viikonloppuisin sämpylöitä kun me muksut oltiin pieniä. Ja se oli sentään 70-luvulla, kun miesten keittiöpuuhastelu ei ollu trendikästä.
Mun isä on ruvennut vanhoilla päivillään, eläkkeelle jäätyään, leipomaan perunarieskaa. Se on tosi yllättävää ja hämmentävää, koska se ei ole koskaan aiemmin elämässään kertaakaan leiponut mitään. :shock:
1108

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mie mitään sämpylöita ala leipomaan, jos leivon vähän aikaa vaimon tissejä niin se leipoo säNpylät.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsynyt ja vetelä olo eli rentouduttu niin maan perusteellisesti viikonloppuna. Sikaa meni sen verran taidan nyt ihan oikeasti kokeilla pari viikkoa rehujen syöntiä jo pelkästään mahan rauhoitteluksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Yksi pikkumies tanssii täällä ympäri olkkaria maikkarin tanssiohjelman tahdissa ja kumartelee aplodeille :shock:

Kuinkahan pieniä otetaan tanssiopetukseen...
Rouva Pupu

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:Mie mitään sämpylöita ala leipomaan, jos leivon vähän aikaa vaimon tissejä niin se leipoo säNpylät.
:komp:

Taisiis, tissihieronnalla pääsee aika pitkälle!
ninnithequeen

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Yksi pikkumies tanssii täällä ympäri olkkaria maikkarin tanssiohjelman tahdissa ja kumartelee aplodeille :shock:
IhQ! Vie se satubalettiin :)

Meillä on pienoinen ihme käynnissä: sain tytön lähes vapaaehtoisesti siivoamaan lelunsa. Olen järkyttynyt.

Ttu sielt ei tuu telkkarista tänään mitään. Kuume on laskenut eikä mua väsyttäis yhtään. No onneks ukolla on Silent Hill 4 kesken, voi sitä tuijotella vieressä. Nyt iltateen keittohon.
1108

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rouva Pupu kirjoitti:Taisiis, tissihieronnalla pääsee aika pitkälle!
Kylä näin on, jos hieroo taiden saattaa neito vaatia sämpylöiden sijaan patonkia.
Rouva Pupu

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Taisiis, tissihieronnalla pääsee aika pitkälle!
Kylä näin on, jos hieroo taiden saattaa neito vaatia sämpylöiden sijaan patonkia.
:komp:
BettyB.

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gauhee ongelma, en kykene päättämään miten järjestäisin ciidiilevyt. Pitääkö ne laittaa aakkosiin vai genreittäin? Ja jos aakkosiin niin sukunimen vai etunimen mukaan? Jos on joku THE bändi, laitetaanko se teehen vai beehen? Ja miks mulla on näin paljon levyjä vaikken koskaan niitä kotona kuuntele? Iik, apua!
1108

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Ja miks mulla on näin paljon levyjä vaikken koskaan niitä kotona kuuntele? Iik, apua!
Genreittäin aakkosiin!

Ja veikkaan että minun kokoelma voittaa sinun, jos raahaan kanahäkistä levyt sisälle vaimo saa slaagin, viimeksi kun tarkastin niin luku on jossakin ~2000kpl tienoilla.
BettyB.

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Ja veikkaan että minun kokoelma voittaa sinun
Ihan sama, mun faija hakkaa enivei sun faijan. Ha-haa!
NegaDuck

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Ja miks mulla on näin paljon levyjä vaikken koskaan niitä kotona kuuntele? Iik, apua!
No jos aseistetut poliisijoukot joskus kyynelkaasuttavat kotisi ja rynnistävät sisään koska sinulla on internet, voit kokoelmaa näyttämällä todistaa että olet jopa ostanut levyjä.
1108

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Ihan sama, mun faija hakkaa enivei sun faijan. Ha-haa!
Mutta mun mutsi tekee parempaa ruokaa kuin sun mutsis!!!
1108

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NegaDuck kirjoitti:No jos aseistetut poliisijoukot joskus kyynelkaasuttavat kotisi ja rynnistävät sisään koska sinulla on internet, voit kokoelmaa näyttämällä todistaa että olet jopa ostanut levyjä.
Kehtaan tunnustaa että waretan musaa ihan simona mutta puhtaalla omallatunnolla pystyn kanssa sanomaan että ostan sen levyn josta tykkään. Sama kuin pelien ja leffojenkin kanssa.

En mie autoakaan osta ilman koeajoa!!!
BettyB.

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Mutta mun mutsi tekee parempaa ruokaa kuin sun mutsis!!!
Mä teen sun mutsis safkat!
BettyB.

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:No jos aseistetut poliisijoukot joskus kyynelkaasuttavat kotisi ja rynnistävät sisään koska sinulla on internet
Uh, onkohan niillä pamput? *näyttää levyjen sijaan tissit*
NegaDuck

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:En mie autoakaan osta ilman koeajoa!!!
Kuin myös.

Ja BettyB, mä ainakin laitan levyt semmoiseen järjestykseen että ne on artistin mukaan (sukunimi tai bändi, ja The Bändi menee Beehen), ja ekana on levyt joissa on useita artisteja yhdellä levyllä. Ei kait sen kummempaa tartte. Yksi poikkeus on The Covenant joka jossain vaiheessa muutti nimensä Kovenantiksi. Pidän yhessä syssyssä ne.
NegaDuck

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:*näyttää levyjen sijaan tissit*
Get out of jail free card.
1108

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NegaDuck kirjoitti:Yksi poikkeus on The Covenant joka jossain vaiheessa muutti nimensä Kovenantiksi.
Siis HÄH???

Ei me nyt voida puhua samasta bändistä, vai missä kohtaa susta on hevari tullut?

Minun tuntema The Covenant:

NegaDuck

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Ei me nyt voida puhua samasta bändistä, vai missä kohtaa susta on hevari tullut? Minun tuntema The Covenant:
Just toi. Nexus Polaris, Animatronic, S.E.T.I.

Ja miten niin hevari? Kuuntelenhan mä Ministryäkin. Musamakuni on aika tylsän kapea ja rajattu (ei räppiä, ei suami_rokkia, ei poppia tai listahittejä), mutta kuuntelemieni musiikkityylien skaala vaihtelee äärimmäisen rauhallisesta (Tim Story) aggressiiviseen (Ministry, Fear Factory), ja nautin itse kutakin fiilisten mukaan.
Vastaa Viestiin