Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geep

Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ajattelin mennä nukkumaan mut kummasti huone pyörii. Miks ihmiset haluu humalaan? Tai vetää muuta ku viunaa? Siskon kaveri löyty ihan dööd kun oli tökkiny suoneen liikaa. Voi yäk.

Ja arvatkaa pilasinko miehen rakkaan marsun tänään. *ttu. Ei kukaan tietäis tosi hyvää ja halpaa, pillulla ostettavissa olevaa korjaajasetää? Vähän vaan naarmuja peittelis ja maalia laittelis?
Rouva Pupu

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Höh.
Geep

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Geep »

No nyt se pyörii jo vähemmän, ei muu niin tärkeetä.
NegaDuck

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Rouva Pupun avatar näyttää siltä kun se olis just aivastamaisillaan.

No mutta enivei, illanistujaiset päättyivät ilman isompaa tuhoa (mitä nyt yksi kaiutin kaatui), ja ajoin yhden kavereista kotiin koska julkiset eivät vaan mene sinne missä hän asuu. Kohta vois mennä nukkuilemaan.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Geep kirjoitti:Ajattelin mennä nukkumaan mut kummasti huone pyörii.
Mä meen nyt nukkumaan ja pidän unessa sitä sun huonetta paikoillaan. Ssshh...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Rouva Pupu

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NegaDuck kirjoitti:Rouva Pupun avatar näyttää siltä kun se olis just aivastamaisillaan.
Onhan se aika saavutus näyttää noin hotilta aivastaessaan, en osais.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kotiuduttu. Äiti ja Isohaara jäi vielä baariin.
masa

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja masa »

Onks noi kaikki neitokaiset yhtä kiukkusia kalsarikännejä ottavia miehiä kohtaa?

Nim: Vaihdetaan hyvätissinen ja pieniperseinen muija tuopposeen Svyturusta.
Bliss

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huomenta kaikki kurjat ja krapulaiset. Tää keitti jo aamukahvit.

Yön aikana oli tullut yllättäviltä tahoilta pari tekstiviestiä (ei poliitikkotaustaisilta tyypeiltä :D). Ehkä ihan hyvä, että pidän puhelinta äänettömänä öisin...
ninnithequeen

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aamukaffetta täälläkin.

Ja yllätys yllätys, mamma oli tossa pari päivää 40-asteen kuumeessa - taas. Ihana ukkokulta hoiti kiltisti, sen verran lihaksia särki ja meinasin tukehtua yskään. Ihan järkyttävä olo oli. Nyt mittari näytti aamulla ekan kerran alle 39, jei! Ja ihan inhimillinen olokin jo. Ja joo, jos huomenna vielä kuumeessa, suoraan lekuriin aamulla.

Tulipahan syötyä vähän ja poltettua vielä vähemmän, jotain positiivista :roll:

Mun karvapallot täytti eilen pyöreät 10 vee, saivat suikalelihaa, kermaa ja Shebaa. Mamman mussukat :h:

Nyt takas sänkyyn lämpötyynyn ja tylsän leffan kanssa.
NegaDuck

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Rouva Pupu kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Rouva Pupun avatar näyttää siltä kun se olis just aivastamaisillaan.
Onhan se aika saavutus näyttää noin hotilta aivastaessaan, en osais.
Ai hotilta? No, ilmeet voi tulkita aika monella tavalla näköjään.

Mut joo huomenta. Ei sentään tullut räntää kuten aiemmin uhattiin. Eli kesärengaksien laittaminen jo nyt ei ollut tuhoon vievä valinta. :)
BettyB.

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Nim: Vaihdetaan hyvätissinen ja pieniperseinen muija tuopposeen Svyturusta.
Miten olis isotissinen ja palloperseinen kalsarikänneistä nalkuttamaton muija tilalle?

Mulla on ollut tähän mennessä ihan mahtava viikonloppu, just sellanen ku viikkisten pitäiski olla. Harmi että tänään on noin kökkö keli. No, ehkä mä kuittaan huonon kelin leffalla ja mukavalla joutenololla...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä haluisin lähteä kalaan. Keskelle ei mitään, istumaan veneeseen joka putputtaa eteenpäin hitaasti ja uistin ui perässä. Huppu päähän ja kahvia termarista, ei haittaa tihkusadekaan.

Rankasta illasta tuli ihQ ilta. Liverpoolilla pitäis olla itsestäänselvä peli tänään, ne on just niitä mihin kaikki yleensä kaatuu :roll:

Nauroin äsken Pyry-Matiaksen leffaviestille.. parempi tussun alla kun taivasalla :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Mä haluisin lähteä kalaan. Keskelle ei mitään
Mä kans.
Saareen, merelle. Vois jättää puhelimen ja kellon kotiin. Eikä haittais muuten isompikaan vesisade.
1108

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lähden ristiäisiin, en omiini.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ainiin! Oonko mä muistanu ees kertoa että kämppäni meni kaupaksi?!! Siis eka esittelystä napsahti :shock: Saa olla kyllä toooosi tyytyväinen, kun se putkiremppakin ens vuonna tulossa. Hintakin kohillaan, evribadi wins! Tänään olis täällä toisessa kaupungissa sit yhessä kiinnostavassa kämpässä esittely.. saa nähä saaks aikaseks lähtee tonne koiranilmaan. Ainaki mä paistan tänään lättyjä, sen oon päättäny.
1108

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mie olen laihtunut häitten jälkeen! Puku ei kiristä laisinkaan vyötäröltä.
Saas nähdä tuleeko kohta häät vai ristiäiset, en tahdo tajuta miksi ristiäisissä pitäisi olla puku päällä ja miksi siellä on ruokatarjoilu. Jotenkin tuoksahtaa sanan "Tahdon" sanomiselta. Eikös se ole nykyään trendi lyödä kakara kastemaljaan ja hihkasta tahdon päälle?
Pyry-Matias

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1108 kirjoitti:Mie olen laihtunut häitten jälkeen! Puku ei kiristä laisinkaan vyötäröltä.
Lähdes ny niihin ristiäisiin jo. Lopeta toi peilailu. Olet ihan hyvä sellaisena kuin olet.
Rouva Pupu

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti: Saas nähdä tuleeko kohta häät vai ristiäiset, en tahdo tajuta miksi ristiäisissä pitäisi olla puku päällä ja miksi siellä on ruokatarjoilu. Jotenkin tuoksahtaa sanan "Tahdon" sanomiselta. Eikös se ole nykyään trendi lyödä kakara kastemaljaan ja hihkasta tahdon päälle?
No, olen minä ainakin ollut ristiäisissä missä ruokaakin tarjoillaan, mutta olen myös ollut ristiäisissä jossa sitten myös tahdotaan ruoan kera. Aina niinQ yllätyksenä. Kahdet juhlat yhden hinnalla.
Pyry-Matias

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

"On se jännää"...siivota arkiston kuvakansioita koneelta. Keskimäärin kyttä ei kysy neuvoa kun ei osaa. Se muuten näkyy.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tääl on hitto satanu lunta, taas :x . Taitaa olla lumi maas viel vappunaki.

Suihkuun ja syömään porukoille :)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
1108

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Paskat ne mitään "tahdon" sanoneet. Mukelosta tuli Tuomas, ketukseen hyvä valinta nimeksi, onhan se toinen nimeni. Komiat pippalot oli, muksukaan ei tehnyt perinteisiä ja purskahtanut itkuun nähdessään minut.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ainiin! Oonko mä muistanu ees kertoa että kämppäni meni kaupaksi?!! Siis eka esittelystä napsahti :shock: Saa olla kyllä toooosi tyytyväinen, kun se putkiremppakin ens vuonna tulossa. Hintakin kohillaan, evribadi wins!
Grattis! Ei se kämpän myyminen niin vaikeeta oo kuin mitä ne pelottelee :)
Ei niin! :) Kiitos!

Onneks käytiin kattoon se yks kämppä äsken, ei ollu nimittäin ollenkaan hyvä livenä. Lätty palaa, täytyy mennä!
killkill

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja killkill »

Leivoin ensimmäistä kertaa herra ties kuinka moneen vuoteen sämpylöitä. Eivätkä edes epäonnistuneet täysin.

Vaikka rouva ei välttämättä sovi termin "pullantuoksuinen äiti" alle niin josko minusta sitten tulee "leiväntuoksuinen isä" :D
Bliss

Re: Ssssshhhhh! Sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:josko minusta sitten tulee "leiväntuoksuinen isä" :D
Ihan superia! Mun isä leipoi aina viikonloppuisin sämpylöitä kun me muksut oltiin pieniä. Ja se oli sentään 70-luvulla, kun miesten keittiöpuuhastelu ei ollu trendikästä.
Vastaa Viestiin