Maahisnantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti: Hmm. Pitäisköhän mun käyttää Sampon ahdinkoa hyväkseni ja pyytää sieltä nykyistä parempi lainatarjous? !
Mulla on aika pieni lainatarve, joten sillä ei mitään supermarginaaleja kovin helposti anneta. 0.35 lupaili puhelimessa ja sanoi että sitä paremmat tarjoukset pitää hyväksyttää korkeammalla taholla.

Soittelin just kaverille joka on samaisessa pankissa rahoituspäällikkönä, joskin eri konttorissa. Sanoi vaan että sisäänostettavan rahan hinta on noussut niin paljon, että toi olisi ihan hyvä tarjous. Tiedä sitten..

edit:
Niin siis muut pankit tarjosivat 0.4 ja 0.38 marginaaliksi.
Viimeksi muokannut masa, 14.04.2008 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

EHHEHEHEHEH. Valitettavasti kuitenkaan ei.
Prepare for the worstest.
prosessi

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:Minä oon pingviini ja sinä kookaburra
Hämmentävä freudilainen, sanoisin.
Rouva Numba

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

killkill kirjoitti:
Rouva Numba kirjoitti: Asiakasneuvoja oli harmaapäinen rouva joka kehui olleensa pankissa töissä 100-vuotta vähintään..
Tukka nutturalla, ei silmälaseja? Kyttälänkadun konttorissa?
Hmm... oli silmälasit ja hiukset ponnarilla. Ja Kuninkaankadun konttorissa rottana. Tuo kuvailemasi on varmaan sen sisko tai jotain...
Tix

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lolita kirjoitti:
Tix kirjoitti:Oodi kitinämisulle
Aevan ihanaa! Kyllä tuolla jo melkein lohkeasi. Tixille.
Tämähän todistaa sen, että sivupersoonani G-miehen palstaparinmuodostusprosessin rakenteellit elementit ovat kohdallaan, mutta esitystapaa pitää vielä hioa.
aimohaiku

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

nowaysis kirjoitti:Nordean ilmioituksessa oli etsitty sijoitusneuvojaa: " Emme vaadi aiempaa kokemusta tai koulutusta, opetamme työhön." Pelottavaa?
Taitaa näissä suuremmissa pankeissa homma toimia siten, että sijoitusneuvojan hommat on lähinnä myyntihommia ja ne varsinaiset sijoitussuositukset sitten suunnitellaan muilla osastoilla. Oliko tuo paikka pääkaupunkiseudulla? Veikkaan, että voipi olla uupelo osaavasta (ja edullisesta) työvoimasta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En tiedä missä, mutta epäilisin pk-seutua. Kuulin jutun, en siis itse nähnyt mainosta. No, ehkä se nyt ei niin iso juttu ole.
Prepare for the worstest.
milli

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Kiireisissä työpäivissä on se hyvä puoli, että aika menee nopeati ---> pääsee "nopeammin" poikaystävän kainaloon. Kohta alkaa megakiireinen rupeama kaupassa, oon kahdestaan siellä jonkun staffilaisen kanssa. Saan istuttaa sen kassalle ja itse hoitaa kaiken siellä. JEEJEE!
killkill

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vittu. Päikkäri alkaa olla takana - eikä tällä viikolla pitäis jaksaa kuin enää kolme päivää tätä samaa shittiä. Mä olen varmaan perjantaihin mennessä valmista tavaraa Pitkäänniemeen (mielisairaala)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Taidan olla vähän väsynyt... Äidin luona ja kaupassa juostu, tiskattu ja lihakeitto tehty.. Äsken kun katsoin että potut on kypsät, keitto valmis, meinasin tyhjentää keitosta nesteet.. Ikään kuin olisin keittänyt pelkkiä perunoita :roll:

Mies makaa sohvalla kuumeessa, tuli kesken päivän töistä kotio kun käskin. Hitto siellä tartte kenenkään takia kökkiä jos on pipi. Lisäsin HIEMAN valkosipulia keittoon, ei toi mitään huomaa kun ei mitään maistakaan, hyväksi vaan on ;)

En saanut pullaa.. yhden banaani-valkosuklaamuffinsin popsin ja kahvit join. Huominen yllätysiltakin peruttu. En osaa asiaa surra, koska ei ole hajuakaan mitä mun varalle oli suunniteltu.

Nyt syömään, tuore ja pehmeä reissumies oltermannilla jo valmiina :P
The great club outshines the individual, always and forever.
nokkaelain

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Herra Manala kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Jos tahdotte nopeuttaa surffailujanne niin adblokkiin toi statistik-gallup.net osoite.
Jossain vaiheessa Naurunappula ei toiminut ollenkaan kun tuon blokkasi AdBlockilla.

*tyyppaa* Hmmjaa, eipä taida enää olla ongelmana tuo.
Mä oon sen verran "jaksava" pover-user, että oon ruksittanut FF:n kyselemään eväisteiden käytöstä. Estoa vaan moisille statistiikkagallupeille.
. . .
Evästeet sallin ainoastaan turvallisiksi tietämilleni saiteille, jotka sitä vaativat esimerkiksi muistamaan loggautumistietoja.
Sehän, mihin tuota käytetään, on TNS Metrix -kävijämäärämittaus, jonka viikkouniikkeja mainostajat eniten seuraavat Suomessa. Käytännössä homma menee niin, että esim. mainosmyyntifirman kanssa sopimusta tehdessä sivustolle tulee tuo mittaus.

TNS Gallup sentään kertoo yksityisyyden suojasta ja Metrix toimii vaikka osa käyttäjistä estääkin evästeet. Homma tuli esiin, kun kantapään kautta selvisi, ettei IE aseta evästeitä muotoa xx.xx oleville osoitteille (poikeuksena Kreikka (.gr) ja joku toinen:)) Google Analytics ei kirjannut sen takia ollenkaan IE:n käyttäjiä.

Samasta syystä em. loggautumisen muistaminen ei toiminut IE:llä. Hienoa Microsoft, hienoa.
1108

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi elämäni kevät, olin 11h auttamassa kaveria tontilla. Pyyteli avuksi laittaan 2"x2" koolaukset sisäseiniin. No ei siinä mitään, ainoa vaan että kompuran letkut oli lainassa ja tämä stanan tampio muistanut sitä. Hakkasin sitten koko helevetin päivän 4" rautanauloja vittu VASARALLA seinään. Huutaa oikea ranne siihen malliin hoosiannaa että vetäsen siihen 3cm Mobilaattia saunan jälkeen. Kai musta on tullut sitten laiska mutta jotenkin naulapyssy on vaan ihan käyttökelpoinen keksintö, ainakin mun mielestä.

Mutta sähkäriä oli taas pitkästä aikaa kiva "leikkiä", asensin lattiarasiat paikoilleen ja johdototin loput autotallista, ihan aidon sähkärin luvalla vielä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

masa kirjoitti: Eikä muuten taida vaihtua pankki. Sammossa meinaan on ollut tähän mennessä käydyistä lainaneuvotteluista ehdottomasti osaavin ja asiantuntevin henkilökunta.
Samaa kokemusta myös näillä suunnin. Aikoinaan tuli kierrettyä 3 eri pankkia läpi ja Sampo ratkas ihan selkeesti valinnan uuden pankin suhteen.

Jee, perjantaina lomapäivä! Aion kiertää mestan melkein-kaikki-kaupat läpi 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Saatiin seuraa seuraavaksi kolmeksi päiväksi. Nyt on kokoa pienempi koira hoidossa, tiibetinterrieri/yorkshirenterrieri-mix, joka on alunperin multa töistä hankittu. Tyyppi olis joutunut olemaan niin pitkiä aikoja kotona kun emäntä on Delhin lennolla lentoemona ja isäntä töissä+lätkävalmennus iltamyöhään joka päivä.. Meille mahtuu :P Toivoo: kummitäti.

Huomenna aamusta jumppaan.. pliis! Alkaa bodi huutamaan liikuntaa. Toivotaan että uikkari mahtuu vielä päälle :P

ps. paistoin minäkin lettuja kun huomasin ettei ollut kahvin kanssa mitään tarjottavaa. Nam, mansikkahilloakin löyty.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lettubuumi näköjään menossa. Mä tein lettuja toissa iltana, Irmelianneli eilen ja Elppis tänään.
Ja systerillä söin lettuja toissa sunnuntaina. Nams.
Pitäs kait unten maille mennä mutta kun ei uneta. Jännä päivä takana ja taidan käydä vähän kierroksilla.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Vakuutusmaksut in my ass!
Hullua kuinka ihminen [mies] hankkii kaikenmoisia leluja, joista ei oo muuta kuin isot menot. Päälle sit vielä kaikki muut pakolliset vakuutukset.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kurja päivä eikä parempaa näkyvissä lähiaikoina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Tix kirjoitti:Oodi kitinämisulle
Aevan ihanaa! Kyllä tuolla jo melkein lohkeasi. Tixille.
Tämähän todistaa sen, että sivupersoonani G-miehen palstaparinmuodostusprosessin rakenteellit elementit ovat kohdallaan, mutta esitystapaa pitää vielä hioa.
Ootsä kännissä?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin