Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vihtahousu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:...ettet ymmärrä hyvän yön toivotusta kertoo...
Jos minä en saisi päivän aikana muuten mitään tekstiviestejä mutta illalla tulisi joku hyvänyöntoivotus puhelimeen, soittaisin kyllä kysyäkseni onko jokin (päässä) vialla.
Tuota vähän mäkin hain.
Kuules nyt superjuntti, onko kalkkuna samaa mieltä tuosta viestittelypolitiikasta?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mitä tekemistä päivittäisellä hyvänyöntoivotustekstiviestillä on tunteittensa osoittamisen kanssa?
Älä nyt oo tommonen, kun toinen odottaa puhelimen vieressä.
Niin kohta käyttää luuria asemastaan? Tai sitten alkaa fingeroosit näpytellä jalkovälissään? :P

Mut hyvä että elämänarvot on kohallaan, auto ja sitte muut..
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

On teillä huvit... Avataas casea vielä hieman, vaikka en mielelläni ruodi parisuhdeasioitani täällä(kään). Satuin nukkumaan tapahtumayönä eri paikassa kuin avovaimoni. Olemme sopineet etukäteen, että toivotamme säälliseen aikaan hyvää yötä, jos toinen on reissussa, vaikka baariin menisikin. Tekstarilla tai soitolla. On sitten rauhallinen ja hyvä mieli varsinkin sillä aiemmin nukkumaan menevällä ummistaa silmänsä.

Miten ihmeessä tästä saa edes vääntöä aikaiseksi? Jos joku ärsyyntyy tämmöisestä, niin villi veikkaukseni ärsytyksen syyhyn ei ole varsinainen asia, vaan joku muu. Eli itse henkilö eli minä tai se, että ärsyyntyjän kotiasiat eivät ole kunnossa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti: Kuules nyt superjuntti, onko kalkkuna samaa mieltä tuosta viestittelypolitiikasta?
No just, aloin sitte nauraa ku tos oli joku asiakas. Kuules ny, ei se mikään kalkkuna ole! 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti: Miten ihmeessä tästä saa edes vääntöä aikaiseksi? Jos joku ärsyyntyy tämmöisestä, niin villi veikkaukseni ärsytyksen syyhyn ei ole varsinainen asia, vaan joku muu. Eli itse henkilö eli minä tai se, että ärsyyntyjän kotiasiat eivät ole kunnossa.
Voisin villisti veikata että miksi tästä edes joku ärsyyntyi(jos ärsyyntyi), niin voisko olla se että arvelit mua tunteettomaksi äijäilijäksi ja manalaa erokatkeraksi pätijäksi?
Vihtahousu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Jos minä en saisi päivän aikana muuten mitään tekstiviestejä mutta illalla tulisi joku hyvänyöntoivotus puhelimeen, soittaisin kyllä kysyäkseni onko jokin (päässä) vialla.
Tuota vähän mäkin hain.
Kuules nyt superjuntti, onko kalkkuna samaa mieltä tuosta viestittelypolitiikasta?
Veti hirveet kilarit eilen kun en laittanut hyvänyöntoivotusta kuudella "pus-nus"-sydänhymiöllä. Lisukkeena haukuttiin tunteettomaksi juntiksi ja itsekkääksi paskaksi joka ei välitä eikä rakasta ketään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Hei hei hei, nyt rauha. Vaikka kukaan ei sitä uskalla myöntääkään, kaikkien tunteita on selvästikin loukattu puolin ja toisin sekä ristiinrastiin naiden. Miksi emme voi vain olla ystäviä, mmmkay?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Pyry-Matias

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti:Voisin villisti veikata että miksi tästä edes joku ärsyyntyi(jos ärsyyntyi), niin voisko olla se että arvelit mua tunteettomaksi äijäilijäksi ja manalaa erokatkeraksi pätijäksi?
Eihän kukaan koskaan ärsyynny tällä palstalla. Koko sanahan on yksi pannukakku 8)

Sinä suhteellisen usein missaat pointtini ihmissuhdejutuissa. Olen huomannut, että välillä kemiamme eivät kohtaa, jolloin oikein hämmästyn vastaustasi, joka tällöin näyttäytyy minulle esmes junttimaisena, hieman yksinkertaisena tai juuri äijäilevänä.

Manala nyt on manala.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Ihme possea. Kyllä mulle ainakin kelpaa oikealta taholta iltaisin sellanen "Kauniita unia, kultamussu, oot ajatuksissa"-tyyppinen korniakin kornimpi viesti.

No näin kornisti meillä juurikin toimitaan. En tosin tiennyt että se on kornia tai epämiehekästä. Nyt hävettää.
Viimeksi muokannut masa, 15.04.2008 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ihme possea. Kyllä mulle ainakin kelpaa oikealta taholta iltaisin sellanen "Kauniita unia, kultamussu, oot ajatuksissa"-tyyppinen korniakin kornimpi viesti.
No näin kornisti meillä juurikin toimitaan. En tosin tiennut että se on kornia tai epämiehekästä. Nyt hävettää.
Pakko myöntää, että olen itsekin näköjään korni miehimys. Mä oon tähän asti luullut, että hyvän yön toivottaminen viestillä on mukava tapa, vaikka olisi reissun päällä tms. Täytyykin pahoitella kaikille kumppaneille että olen kohdellut niin kornisti. Puolustukseksi täytyy sanoa, että ovat tehneet samaa itsekin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tix kirjoitti:
masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ihme possea. Kyllä mulle ainakin kelpaa oikealta taholta iltaisin sellanen "Kauniita unia, kultamussu, oot ajatuksissa"-tyyppinen korniakin kornimpi viesti.
No näin kornisti meillä juurikin toimitaan. En tosin tiennut että se on kornia tai epämiehekästä. Nyt hävettää.
Pakko myöntää, että olen itsekin näköjään korni miehimys. Mä oon tähän asti luullut, että hyvän yön toivottaminen viestillä on mukava tapa, vaikka olisi reissun päällä tms. Täytyykin pahoitella kaikille kumppaneille että olen kohdellut niin kornisti. Puolustukseksi täytyy sanoa, että ovat tehneet samaa itsekin.
Kyl mä veikkaan et hyvät yöt saa toivotella, mutta että se on PAKOLLISTA ja ODOTETTUA, on taas sit ärsyttävää.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jos ukko on ulkona hummaamassa kavereiden kans, mä en pysty nukkumaan ennen ku se tulee kotiin. Jos on Espoossa ja menee mutsilleen, en voi nukkua ennenku tulee ilmoitus että on menossa ny nukkumaan.

Kauhee kyttääjäkö?
killkill

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Kauhee kyttääjäkö?
Naah. Meillä ihan sama kuvio.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kauhee kyttääjäkö?
Naah. Meillä ihan sama kuvio.
Kuitti, kunhan joku porukasta edes soittaa.. "nysse sammu" :P

No ei.. mut yhdessä asuvilla ja seurustelevilla on tietty eri kuviot.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:Kyl mä veikkaan et hyvät yöt saa toivotella, mutta että se on PAKOLLISTA ja ODOTETTUA, on taas sit ärsyttävää.
En mä siitä tiedä mitään, mikä on pakollista, mutta jos jotain sovitaan, niin se kai lähtökohtaisesti pitäisi pitää?
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:[Kyl mä veikkaan et hyvät yöt saa toivotella, mutta että se on PAKOLLISTA ja ODOTETTUA, on taas sit ärsyttävää.
Ei minusta. Ymmärrän hyvinkin että mimmi on huolissaan kun ukko lähtee liesuun, ja minäkin olen huolissani, joten mielelläni kuulen että mimmi on päässyt tyrvallisesti majapaikkaansa. Siihen riittään vaan viesti: Punkassa, puss!

Eikä tuo ole meillä koskaan ollut pakollista tai odotettua, siitä on vaan muodostunut tapa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kyl mä veikkaan et hyvät yöt saa toivotella, mutta että se on PAKOLLISTA ja ODOTETTUA, on taas sit ärsyttävää.
En mä siitä tiedä mitään, mikä on pakollista, mutta jos jotain sovitaan, niin se kai lähtökohtaisesti pitäisi pitää?
Tolla on mun mielestä ihan yhtä suuri merkitys kun esim. kuuntelee systerin puhelua avomiehelleen: mies sanoo puhelun aikana 20 kertaa "rakastan sua" ja systeri aina vastaa "niin mäki sua". Mitä vittuu? Hah, se tapa millä systeri sen sanoo, on yleensä "no vittu niin mäki sua.. ". Rakkautta rakkautta vaan...
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pyry-Matias kirjoitti:Olemme sopineet etukäteen, että toivotamme säälliseen aikaan hyvää yötä, jos toinen on reissussa, vaikka baariin menisikin. Tekstarilla tai soitolla. On sitten rauhallinen ja hyvä mieli varsinkin sillä aiemmin nukkumaan menevällä ummistaa silmänsä.
Onkohan kaikki kotiasiat kunnossa, jos ilman tätä ei ole rauhallinen ja hyvä mieli, vaan puntari kääntyy ennemminkin epävarmuuden ja jopa paranoian puolelle?
Miten ihmeessä tästä saa edes vääntöä aikaiseksi? Jos joku ärsyyntyy tämmöisestä, niin villi veikkaukseni ärsytyksen syyhyn ei ole varsinainen asia, vaan joku muu. Eli itse henkilö eli minä tai se, että ärsyyntyjän kotiasiat eivät ole kunnossa.
Olen samaa mieltä. Se joka ärsyyntyy jutuistasi hakkaa varmasti vaimoaan.
Tix

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:Tolla on mun mielestä ihan yhtä suuri merkitys kun esim. kuuntelee systerin puhelua avomiehelleen: mies sanoo puhelun aikana 20 kertaa "rakastan sua" ja systeri aina vastaa "niin mäki sua". Mitä vittuu? Hah, se tapa millä systeri sen sanoo, on yleensä "no vittu niin mäki sua.. ". Rakkautta rakkautta vaan...
Joku vois kertoa systerisi avomiehelle, että liian käytetty valuutta alkaa kärsiä inflaatiosta..
Rouva Pupu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Useimmiten suhteen alkuaikoina viestittely käy kuumana. Kyllä sekin aikanaan laimenee, jos sen antaa laimeta. Vähän niinQ suutelointi ja seksi.

No mutta, oma kännykkäni käy kuumana. Piristää kummasti päivää siirrappisoida tai erotisoida (ei varmaan oo sana) aina välillä.

Miehen ollessa viihteellä en oma-aloitteisesti ottele yhteyttä, antaa olla rauhassa ja viettää vaimovapaata. Itse en myöskään viestittele viihteellä ollessani, soittelen kyllä humalaisia pippelinvoNkuu puheluita.
Rouva Pupu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

n00b, meillä on kotiintuloajat :wink:
Tix

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:n00b, meillä on kotiintuloajat :wink:
"Täällä nussitaan kello 20, olit paikalla tai et" :?:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Äh, mä selitän itseni jotenkin sekavasti kun ei tunnu kukaan ymmärtävän. Tarkoitin siis että jos joka ilta PITÄÄ laittaa tekstari "hyvää yötä", oli tilanne mikä tahansa, se on ärsyttävää. Tottakai, jos on ulkona ja viettää yönsä muualla, se hyvät yöt- tekstari on lifesaver siinä, mitä tulee toisesta huolehtimiseen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:n00b, meillä on kotiintuloajat :wink:
"Täällä nussitaan kello 20, olit paikalla tai et" :?:
Ihanata, sä tunnet mut niin hyvin ;) Paitti, että se kotiintuloaika on kello 05.00.
sanctus

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Vaola kirjoitti:Ilahduin suuresti kun meidän lähikaupasta löytyi falafel-pyöryköitä. Jäivät sitten kuitenkin hyllyyn, kun totesin yhden paketin sisältävän liki 800kcal... Pöh. :grr:
Que? Melkoiset leivitykset ja upporasvapaistatukset täytyy olla kyseessä, koska falafelit koostuvat lähinnä kikherneistä, pavuista ja mausteista. Toki niihin saa ympättyä helposti desikaupalla rasvaa, mutta silti mua nyt vähän kummastuttaa. Oma kokemukseni nimittäin on ollut se, että kaupan falafelit ovat laadultaan kuivia ja kovia eli ihan hyviä etukorttikansaosan syötäväksi, mutteivät todellakaan riittävän laadukkaita itselleni.

Vinkkaappa mikä valmistaja oli kyseessä, niin käyn poimimassa yhden paketin maistettavaksi.
Vastaa Viestiin