Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Onks kotona kaikki varmasti hyvin?
Eikös sille tullut ero?
En mä nyt tässä ole tainnut ihan vähään aikaan kokea mitään eroja, mutta spekuloikaa toki. Pyriksellä taitaa olla jo punainen palopuhelin auki seiskan "paljasta femmalla" -palstalle.
milli

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

IhQ päivä (ei, ei ole lomaa, mutta töissä on mukavaa) jatkuu illalla toivottavasti pulikoinnin ja myöhemmin rakkaan kanssa kokkailleen. Täydellistä.
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:En mä nyt tässä ole tainnut ihan vähään aikaan kokea mitään eroja, mutta spekuloikaa toki.
Tsori, ymmärsin vissiin kihlaketjun väärin.
NuoriDaavid

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Jos näin, niin tavallaan ymmärrän manalaa. Raukka yrittää vaan liikaa. Tytöt ei tykkää.
En kyl oo varma, olin vaan lukevinani sen jostain. Dave voinee tsekata pikku kirjasestaan?
Mut niin tuli mullekin, sellanen niinku tosi lopullinen, et oon kyl hengessä mukana ja siks teidän tarttee ymmärtää mua vähän normaalia enemmän.
No tuota noin. Valitettavasti manalan parisuhteesta ei ole sitten superiorin kermavaahtoseikkailujen jälkeen mitään tietoa.

Ettex te voisi manalan kanssa niinQ lohduttaa toisianne?

Hetkinen. Nyt alkaa kirkastua :idea: Sillä silmällähän sä tuota manalan statusta kyselet.
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Hetkinen. Nyt alkaa kirkastua :idea: Sillä silmällähän sä tuota manalan statusta kyselet.
Joo.
NuoriDaavid

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Hetkinen. Nyt alkaa kirkastua :idea: Sillä silmällähän sä tuota manalan statusta kyselet.
Joo.
PIdetään peukkuja (missä?)
Rouva Pupu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nuo NDn :idea: on aina jotenkin niin hassusti vinksin vonksin mustasta kirjasta huolimatta.
NuoriDaavid

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:Nuo NDn :idea: on aina jotenkin niin hassusti vinksin vonksin mustasta kirjasta huolimatta.
Housuissas on!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Hetkinen. Nyt alkaa kirkastua :idea: Sillä silmällähän sä tuota manalan statusta kyselet.
Reps! Nyt alkaa kirkastua! 8) :nuts:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mun mielesta Manala vois kyl olla Mies ja antaa ne pakit ihan suoraan, ettei mun turhaan tartte kulutaa kallisarvoista vonkuuaikaani täällä. Voisin niinku valkata uuden kohteen, tjtn.
Herra Manala

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:En mä nyt tässä ole tainnut ihan vähään aikaan kokea mitään eroja, mutta spekuloikaa toki.
Tsori, ymmärsin vissiin kihlaketjun väärin.
Niin, kysehän oli karkauspäivänä tehdystä kosinnasta, josta mainitsin karkauspäivän viikonpäiväketjussa jo aiemmin, ja mainitsin myös, että katsotaan kortit loppuun saakka vastaamalla myöntävästi, niin ei tarvitse turhaan maksella hamekankaita. Kyseiseen kosijaan mulla ei ole ollut mitään intiimisuhdetta missään vaiheessa, vaan se kosinta oli lähinnä pelkkä läppä.

Ei tosiaan syntynyt avioliittoa siitä leukailusta, nyyhnyyh.

Hope this rautalanka helps.
Rouva Pupu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Nuo NDn :idea: on aina jotenkin niin hassusti vinksin vonksin mustasta kirjasta huolimatta.
Housuissas on!
Niionkii!
NuoriDaavid

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Mun mielesta Manala vois kyl olla Mies ja antaa ne pakit ihan suoraan, ettei mun turhaan tartte kulutaa kallisarvoista vonkuuaikaani täällä. Voisin niinku valkata uuden kohteen, tjtn.
Sun täytyy odottaa iltaa. Tuleeko tekstarilla, sähköpostilla, mesellä, faksilla, sähkeellä tai telexillä hyvän yön toivotus.
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Hope this rautalanka helps.
No vittu sori!
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Sun täytyy odottaa iltaa. Tuleeko tekstarilla, sähköpostilla, mesellä, faksilla, sähkeellä tai telexillä hyvän yön toivotus.
No nythän sä olet väärässä. Lueppas ketju nyt vähän tarkemmin ettet merkkaile kirjaan vääriä juttuja.
NuoriDaavid

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sun täytyy odottaa iltaa. Tuleeko tekstarilla, sähköpostilla, mesellä, faksilla, sähkeellä tai telexillä hyvän yön toivotus.
No nythän sä olet väärässä. Lueppas ketju nyt vähän tarkemmin ettet merkkaile kirjaan vääriä juttuja.
Höh. Etkös sä ollut sitä mieltä, että saa tulla millä välineellä vaan, ja kuinka imelä tahansa, kunhan henkilö on oikea.

Tietty manitbois oli sitä mieltä, että jos muuta ei tuu kuin tuo, niin se on huonompi juttu, mutta manitboishan lämmittelee sua koko ajan tässä kityssä.
killkill

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

NuoriDaavid kirjoitti:tai telexillä hyvän yön toivotus.
Ehanan retroa. Melkein hienompaa kuin oikean kirjeen lähettäminen :)
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Tietty manitbois oli sitä mieltä, että jos muuta ei tuu kuin tuo, niin se on huonompi juttu, mutta manitboishan lämmittelee sua koko ajan tässä kityssä.
Joo mutta manitsulta on turha odottaa lemmenlurituksia, sellasten lähettelijöillähän on päässä vikaakaakaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Onks kotona kaikki varmasti hyvin?
Eikös sille tullut ero?
Joo ei se oo mies joka ei naista pysty pitämään, sanovat.
Tietenkin jos itse on avioerokakarana kasvanut niin sitä vain toistaa vanhempiensa kypsymättömyyttä! On bensaa suonissain?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mitä tekemistä päivittäisellä hyvänyöntoivotustekstiviestillä on tunteittensa osoittamisen kanssa?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Ihme possea. Kyllä mulle ainakin kelpaa oikealta taholta iltaisin sellanen "Kauniita unia, kultamussu, oot ajatuksissa"-tyyppinen korniakin kornimpi viesti. Tai puhelu. V*ttu vaikka faxi. Ei se silti tee lähettäjästä pipipäätä.
Pakko tunnustaa että joskus villissä nuoruudessa tuli kerran soitettua yöllä baarista himaan kävellessä silloiselle likkakaverille. Aloin sit "laulaa" heti kun toinen unissaan vastaa "I just called to say I love you" ja se vielä tykkäs tempusta. Mut se olikin alunperin turkulainen.
Vihtahousu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tietty manitbois oli sitä mieltä, että jos muuta ei tuu kuin tuo, niin se on huonompi juttu, mutta manitboishan lämmittelee sua koko ajan tässä kityssä.
Joo mutta manitsulta on turha odottaa lemmenlurituksia, sellasten lähettelijöillähän on päässä vikaakaakaa.
BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Hope this rautalanka helps.
No vittu sori!
Vaikutat vähän kireältä, onko kotona kaikki hyvin?
NuoriDaavid

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:Mitä tekemistä päivittäisellä hyvänyöntoivotustekstiviestillä on tunteittensa osoittamisen kanssa?
Älä nyt oo tommonen, kun toinen odottaa puhelimen vieressä.
Herra Manala

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mitä tekemistä päivittäisellä hyvänyöntoivotustekstiviestillä on tunteittensa osoittamisen kanssa?
Älä nyt oo tommonen, kun toinen odottaa puhelimen vieressä.
No kyllä mä vähän oon. Nimittäin hieman ihmetyttää miten siitä, etten ymmärrä sitä miksi joku suorittaa päivittäin jostain vuorokaudellisesta rutiinista raportoimista etänä puolisolleen, saadaan yhtälön lopputulokseksi se, että minä en osaa/uskalla/halua näyttää tunteitani äijäilyiltäni, tai lähetellä jotain teatraalisen imeliä mussutteluviestejä toiselle.

Jos mä en käy joka ilta tarkastamassa että mun autossa on ovet lukossa ennen nukkumaanmenoa, niin tarkoittaako se sitä etten mä käytä sitä silloin koskaan huollossa? Mun mielestä se kertoo vain siitä että mulla olisi joku neuroosi siitä ettei kukaan pölli mun autoa.
killkill

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Dave kun tuossa taannoin kyseli musiikkivinkkejä, niin hehkutetaanpa hieman Cycle Sluts From Hell -retkuetta.

Valitettavan lyhytaikaiseksi jäänyt, lyhyen aikaa MTV:llä kovasti soitettu rääkyjäorkesteri ei häikäise niinkään soittotaidollaan, mutta asenne ja ennen kaikkea taiteilijanimet ovat kohdallaan. Hulvatonta!

Members
Queen Vixen
She-Fire Of Ice
Honey 1 %'er
Lord Roadkill
Tony Wolfmann
Nick Marden
Ash Gray
Former members
Venus Penis Crusher, aka Betty Kallas
Donna She Wolf
Scott Duboys
Tom Von Doom

[youtube]http://youtube.com/watch?v=qfC5Mn7t7uQ&feature=related[/youtube]
Viimeksi muokannut killkill, 15.04.2008 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin