Kevät toi kitinään rakkauden!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Seuraava kitinäpari on

Crowbar & Hellu
5
19%
Chap & BettyB
7
27%
1108 & Ninni
0
Ei ääniä
Tix & Prosessi
0
Ei ääniä
Manala & Suvinen
4
15%
Elco & EW
2
8%
Vadim & Rouva Pupu
2
8%
exPertti & Nexie
1
4%
Masa & Keikaus
0
Ei ääniä
ND & safi
0
Ei ääniä
SikaMika & Aito_Johanna
5
19%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:Salilla käyminen on helvetin tylsää ja siellä on vastenmielistä porukkaa.
Minä en ole salilla käynyt sen jälkeen kun yläasteella pakotettiin ja niistäkin lintsasin. Tuntuis inhalta olla siellä habahabapossujen seassa näin kyniksenä.

Siksi olen ihan köyhänäkin jo aikoja sitten hankkinut divarista hyvälaatusia kotilaitteita. Jotka luettelin edellisellä sivulla. Kotitreenaamisessa on se etu, että ei tarvitse erikseen lähteä mihinkään. Ja ettei treenaaminen vie yhtään ylimääräistä aikaa. Minulla järjestetty niin, että voin soutaa/polkea/twisteröidä/isometrisbullworkeilla/käsipainoilla/vatsalihastella televisiosarjoja katsoessani! Ja joo tietenkään, en viitsi käydä suihkussa jälkeenpäin :D
NegaDuck kirjoitti:Mitä niillä kamppailutaidoilla sitten tekee? Jos puolustautuu pahoinpitelijää / puskaraiskaajaa vastaan joutuu vaan putkaan hätävarjelun liioittelusta.
Minä en varmaan pärjäisi edes Manalalle.. enkä koskaan tule tositappeluun joutumaankaan. Mutta kun romantikko olen, kamppailutaidot ovat kiinnostukseni kohde, se lopullinen tarkoitus fyysisyydelle. Tokana sitten silkka liikkumiskyky, esim. miten jaksan kulkea tuntureilla. Ulkonäkö on sivuseikka, toimintakyky ekana.

Habituksen suhteen rakenne-erot ovat tosiasia. Kun kerran perussuominallekarhu mun 185-senttisenä painaa luonnostaan ainakin 85 kiloa treenaamattakin, ja kun ne kaikki nykyään käy salilla.. se tarkoittaa, että normaalimieheltä en voisi näyttää koskaan tai mitenkään, ellen lankkaa nahkaani mustaksi ja muuta Masaiksi Keniaan.

Ja hei, en vielä IHAN ole 46!
Tän päivän Iltalehdesä sanottiin, että 55-vuotias Putin vaihtoi 24-vuotiaaseen misuun, joka kuvien perusteella taittuu niin, että kaikki kolme aukkoa saa samassa asennossa dipattavaksi! Asiata!
Viimeksi muokannut Gat, 16.04.2008 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Oisko SJP:lle napsahtanut pallo jalkaan?
Ai niinku sullakin? Voishan SJP:kin tietty alkaa kirjottelee salaa. 8)
Sanoko se muka jotain että meinaa poistua? Missasin.
vastaus?
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Minä en varmaan pärjäisi edes Manalalle..
Moniko muukaan? Sehän treenaa salaa, osti kuntoiluhäkkyrän kotiinsa ja veti armottomia 8-15 kilsan lenkkejä pitkin kesää. Ei vaan ökymökyä siitä täällä Kitinässä.
masa

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti: Kunnian Mies ei ilmeisesti suostu pakenemaan paikalta, vaan pahoinpitelijä-puskaraiskaaja on kohdattava kävi miten kävi?
No eikö se ole joka miehen fantasia, päästä pieksemään puskaraiskaajasta paskat pihalle?

Miksi kaikki aina kuvittelevat että kamppailulajien harrastajat ovat ekana nyrkit pystyssä snakarilla?
Yleensä se on kyllä aina toisin päin. Punttipellet rähjää testoissaan ja kamppiksen harrastajat tyytyvät naureskelemaan olmeille.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba kirjoitti:
vastaus?
No ei kai ny olutfestarit poissulje Kitinää?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NegaDuck

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:Miksi kaikki aina kuvittelevat että kamppailulajien harrastajat ovat ekana nyrkit pystyssä snakarilla?
Asetit asian itse niin että vaihtoehtona on vain joko pahoinpitely tai pahoinpidellyksi tuleminen. Pakeneminen on paras itsepuolustus, jos siihen on vain tilaisuus.
masa

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti: Asetit asian itse niin että vaihtoehtona on vain joko pahoinpitely tai pahoinpidellyksi tuleminen.
Enpäs, vaan sinä.
NegaDuck

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Asetit asian itse niin että vaihtoehtona on vain joko pahoinpitely tai pahoinpidellyksi tuleminen.
Enpäs, vaan sinä.
Enpäs, vaan sinä.

TJEU:
masa kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Mitä niillä kamppailutaidoilla sitten tekee? Jos puolustautuu pahoinpitelijää / raiskaajaa vastaan joutuu vaan putkaan hätävarjelun liioittelusta.
No voit toki aina tehdä valinnan ja mennä putkan sijaan sairaalaan raiskattuna tai pahoipideltynä.
Pakoon pääsee ilman kamppailulajejakin. Toki kamppaillessa yleiskunto nousee, mistä on aina hyötyä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja Gat »

NegaDuck kirjoitti:
Pakoon pääsee ilman kamppailulajejakin. Toki kamppaillessa yleiskunto nousee, mistä on aina hyötyä.
Joillakin on oikeasti vahva metsästysvietti. Minulla ei, vaikka isälläni on.. vähitellen olen uskonut.

Joillakin taas on soturin vietti. Jopa minulla tässä ruipelokehossa.
"Toisille voi liikaa olla kutsu metallin,
muttei niille joita ohjaa vaisto soturin" :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
masa

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti: Enpäs, vaan sinä.
Vitut. Itse aloit umpimielisesti ajattelemaan pahoinpitely/putkavaihtoehtoa ilman paikalta poistumista.

Mahtoiko tulla mieleen että sen hyökkääjän voi torjua ilman vahingoittamistakin?
NuoriDaavid

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:My 2Cents.

Salilla käymisestä ei ole suoranaista hyötyä naisten saamisessa.
Rohkenen olla eri mieltä.

1)Terveen, vahvan näköinen uros on naaraan mieleen
2)Kohtuullinen treeni tekee terveemmän ja vahvemman näköiseksi.

Ja pliis! Älkää postatko tähän jonkun haba-penan kuvaa kysyäksenne, onko hän terveen näköinen.

Totta kai jotkut naiset fantasioivat hoikasta runoilijapojasta, mutta kyllä peruspirkko mielummin ottaa sen saman runoilijan muutaman kilon lihaksikkaampana.
elco

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Tän päivän Iltalehdesä sanottiin, että 55-vuotias Putin vaihtoi 24-vuotiaaseen misuun, joka kuvien perusteella taittuu niin, että kaikki kolme aukkoa saa samassa asennossa dipattavaksi! Asiata!
Niin on. Sinut erottaa Putinista mm. se, ettet ole satamiljoonaisen ydinasevallan karismaattinen ex-yksinvaltias. Putin pystyy tekemään miljoona taalaa päivässä esiintymällä seminaarissa ja hänellä on access käytännössä kenen tahansa luokse maailmassa.
NegaDuck

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:Itse aloit umpimielisesti ajattelemaan pahoinpitely/putkavaihtoehtoa ilman paikalta poistumista.
Itte oot tymä! :P :leuhka:
Mahtoiko tulla mieleen että sen hyökkääjän voi torjua ilman vahingoittamistakin?
Totta kai tuli mieleen. Ja sen perään tuli mieleen että sen jälkeen hyökkääjä rupeaa parkumaan ja filmaamaan ja nostaa silti syytteen pahoinpitelystä ja hyökkääjän kohde joutuu itse putkaan. Maailma on joskus vähän tymä.
NuoriDaavid

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti: habahabapossujen seassa
Riippuu salista, kts.ed.
NegaDuck

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:"Toisille voi liikaa olla kutsu metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin" :D
Ethän kuitenkaan käytä sitä leukua, jookosta? Siitä joutuu vankilaan, vaikka olis minkälainen kannibaalimassamurhaajahirviö vastassa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja Gat »

NegaDuck kirjoitti:
Gat kirjoitti:"Toisille voi liikaa olla kutsu metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin" :D
Ethän kuitenkaan käytä sitä leukua, jookosta? Siitä joutuu vankilaan, vaikka olis minkälainen kannibaalimassamurhaajahirviö vastassa.
Eipä mutta jospas minulla on instiktiivinen (ei ainakaan kasvatuksesta johtuva) tarve miettiä, miten leukua tai muuta veistä tai miekkaa aseena käytetään ihmisten tappamiseksi? :D

Edit: Polveudun kyllä äiteen puolelta Gorm Vanhasta, Tanskan viimeinen pakanallinen Viikinkikiningas :D
Viimeksi muokannut Gat, 16.04.2008 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
BettyB.

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse käyn tällä hetkellä su-aamupäivin Tapiolan Esport centerissä
*kirjaa ylös, uimahyppytreenien viereen*
masa

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti:Ja sen perään tuli mieleen että sen jälkeen hyökkääjä rupeaa parkumaan ja filmaamaan ja nostaa silti syytteen pahoinpitelystä ja hyökkääjän kohde joutuu itse putkaan. Maailma on joskus vähän tymä.
Silti. Jos pakoon et pääse, niin kumman valitset mielummin naisena. Satasen sakot turpiinvedosta, vai revenneen vitun väkisinmakuun tuloksena?
NegaDuck

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:*kirjaa ylös, uimahyppytreenien viereen*
Ota kans kuva, jos oot varma et se on se eikä joku muu ukkeli.
masa kirjoitti:Silti. Jos pakoon et pääse, niin kumman valitset mielummin naisena. Satasen sakot turpiinvedosta, vai revenneen vitun väkisinmakuun tuloksena?
Valitsen retorisen kysymyksen jankutuksen sijaan.
masa

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti: Valitsen retorisen kysymyksen jankutuksen sijaan.
Varma turpaanottajatyypin valinta siis.
NegaDuck

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:Varma turpaanottajatyypin valinta siis.
Jos vastassa on sumeanäköinen sarvikuono joka on syöksymässä sinua kohti, väistätkö vai vedätkö sitä turpaan?
masa

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti:
masa kirjoitti:Varma turpaanottajatyypin valinta siis.
Jos vastassa on sumeanäköinen sarvikuono joka on syöksymässä sinua kohti, väistätkö vai vedätkö sitä turpaan?
Jos vastassa on NegaDuck, niin rajähdätkö nauramaan vai pillahdatko itkuun?
NegaDuck

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:Jos vastassa on NegaDuck, niin rajähdätkö nauramaan vai pillahdatko itkuun?
Reykjavik.
killkill

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gat kirjoitti:"Toisille voi liikaa olla kutsu metallin,
muttei niille joita ohjaa vaisto soturin" :D
Tuota kannattaakin kokeilla:
"karaoke-do" eli vastustaja lamautetaan epävireisesti lauletulla sankarihevi-rallatuksella.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kevät toi kitinään rakkauden!

Viesti Kirjoittaja Gat »

killkill kirjoitti:
Gat kirjoitti:"Toisille voi liikaa olla kutsu metallin,
muttei niille joita ohjaa vaisto soturin" :D
Tuota kannattaakin kokeilla:
"karaoke-do" eli vastustaja lamautetaan epävireisesti lauletulla sankarihevi-rallatuksella.
Nykyään mun laji on Bukkake-Do. Harjoitusparin puuttuessa keskityn Run-Kataan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin