On taaskin Perjantai...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kai mulla on tylsää mutta repesin kokonaan: http://www.youtube.com/watch?v=GcatQSyRK6c
NuoriDaavid

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti: Mutta ne alaselän hieronnat ja muu puhkuminen ja puhaltelu eivät kyllä auttaneet niihin kipuihin hittoakaan.
No kyllähän se on niin, että jos pitää puskea vesimeloni ulos puutarhaletkun kautta, niin ei siihen kipuun auta kuin kylmä lääketiede.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli törsätä paljon rahaa tänään. Menisikö rautakauppaan vai verkkokauppaan?

Lihaton kausi koki taas kolauksen kun söin yhden kyljyksen mentyäni väärään syöttölään. Ei vielä yhtään täysin onnistunutta päivää ja lauantait on suunniteltuja rasvapäiviä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:Tekisi mieli törsätä paljon rahaa tänään. Menisikö rautakauppaan vai verkkokauppaan?.
Se tilinumero on 800029-17...... Katching! Kiitos :)

Mä voisin nimittäin käydä tänään ostamassa vaikka mitä!

Näkisittepä meidän kuivaustelineen nyt :h: Tsori, on toi vaan söpöö.. shit, mä neiteilen.

Vittu - kalja - *rapsuttaa haaroväliä*
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vaola kirjoitti:Mutta ne alaselän hieronnat ja muu puhkuminen ja puhaltelu eivät kyllä auttaneet niihin kipuihin hittoakaan.
Juuri siksi ajattelinkin, että otan ison konkkupullon mukaan, hengittelen välillä ilokaasua ja juttelen äidille mukavia samalla kun doktoori tökkää epiduraalin. Eläköön farmakologia!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Elppa-hani.

Sometimes it's okay to be a woman. Mmm-kay? ;-)

Mulla taas on kauheet kasat vauvajuttuja odottamassa että kaveri hakis ne pois.

Katoin eilen teemalta dokkarin sikiön kuulon kehityksestä ja sellasesta. Ohjelman lopussa oli tietty synnytys ja kuten AINA(ainaki jos katon synnytystä telkusta yksin) käy, tuli liikutusitku!!! :P On se vaan niin...herkkää <3
Viimeksi muokannut nowaysis, 18.04.2008 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
NegaDuck

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

PowerNap suoritettu. En tiedä piristikö se paljoa, mutta eipä ole enää ihan niin zombie olo. Nukunta oli kyllä hieman hankalaa kun jatkuvasti kävi kuka milloinkin rapistelemassa tai kolistelemassa jotain...

No, onneksi nakkitaakka on tänäänkin varsin kevyt.
Stinky

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja Stinky »

NegaDuck kirjoitti:PowerNap suoritettu.
Voi kun töissä voisinkin.
Oon huomannut että mun päikkärit on korkeintaan sen puol tuntia. Yleensä 15min ja sen jälkeen on tosi virkee olo (okei, nykyään se pirteys kestää just ja just tunnin) kun ei ole nukkunut minuuttiakaan liian pitkään. Jos menee yli puoli tuntia, koko loppu päivä on tahmeeta massaa.
killkill

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja killkill »

nowaysis kirjoitti:tuli liikutusitku!!!
No vittu, minullakin meinasi silmät kastua kun tuota videota näyttivät - ja aikuisena olen porannut tasan yhden kerran. On se nyt perkele, että iso mies meinaa ruveta porailemaan mokomasta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti:Niin väsynyt... en oo koko viikolla ehtinyt kotiin ennen puoli kasia ja nyt oon ihan loppu. Duunin jälkeen pitäisi mennä harrastamaan sumopainia ja sen jälkeen syömään sushia ja nauttimaan muutama drinksu. Nukahdan varmaan viimeistään lautaselleni.
Vautsi, missä tuollaista voi harrastaa!? Tahtoo kokeilla joskus :)
masa

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:ja aikuisena olen porannut tasan yhden kerran.
:shock: ...vain kerran? Oikeasti?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muistan kun oltiin sairaalaan tutustumassa, ja siellä näytettiin kans semmonen video. Kun telkkuhuoneeseen laitettiin valot päälle filmin jälkeen, oli about joka paksukaisella tippa linssissä ja kauhee niistäminen, naureskeltiin sille porukalla :P

Kaverini (aikuinen, raskaana ollessaan) itki katsoessaan Bambia. Ja ne helkutin vakuutusmainokset vasta pahoja onkin! :D Kyl mua tais vähän nyyhkyttää Täydeliset naiset maanantaina kun se Breen tyttärenpoika oli syntyny ja ne asiat mitä ne jutteli sen tytön kanssa ni .. SNIF.
Prepare for the worstest.
Vihtahousu

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
killkill kirjoitti:ja aikuisena olen porannut tasan yhden kerran.
:shock: ...vain kerran? Oikeasti?
PYRIS!!!!!!!!1
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:PowerNap suoritettu. En tiedä piristikö se paljoa, mutta eipä ole enää ihan niin zombie olo. Nukunta oli kyllä hieman hankalaa kun jatkuvasti kävi kuka milloinkin rapistelemassa tai kolistelemassa jotain...

No, onneksi nakkitaakka on tänäänkin varsin kevyt.
Ei juma mä kuvittelin että sä omistat teiän studion suorataan! :shock:
Nakki on nakki vaikka voissa paistaisi!
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Oikeasti?
Jeh. Vuonna 2000 kun eromylläkkä oli pahimmillaan ja depis syvimmillään. Johtoryhmän kokouksesta kesken autotalliin poraamaan. Pomo ja kollegat katsoivat perään hiukan pitkään :) Näin jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt ottaa tarjotut 3 kk zaibatsua, niin olisi ehkä saanu settinsä paremmin kasaan.

Eikä tässä ole kyse siitä, etteikö mies saisi itkeä tai liikuttua... mutta miksi vetistellä, jos sille ei ole luontevaa tarvetta?
masa

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Eikä tässä ole kyse siitä, etteikö mies saisi itkeä tai liikuttua... mutta miksi vetistellä, jos sille ei ole luontevaa tarvetta?
Jep. Varaudu siihen, että seuraava itku tulee sitten, kun kuulet synnytyssalissa jälkeläisesi ensimmäisen rääkäisyn :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti: Menisikö rautakauppaan vai verkkokauppaan?
Hitto. Unohtui, että ooppelista on pakoputki rikkipoikkipinossa. Eli menen lähikauppaan, ostan muutaman leffan ja monta säkkiä miniporkkanoita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tähän väliin ois kiinnostava tietää, että miksi miehet itkee ja kuinka usein, tai itkeekö ne. Tai siis itkeehän ne, mutta miks se on jotenkin niin tabu, vai onko? Pyris? Monet ei kuulemma osaa itkeä, mahtaa olla hankalaa

Perustan itkemisgallupin! :paijaa:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti: Jep. Varaudu siihen, että seuraava itku tulee sitten, kun kuulet synnytyssalissa jälkeläisesi ensimmäisen rääkäisyn :D
Mua taas ei lapsen synnyttyä itkettäny yhtään. Olin vaan ihan saatanan helpottunu, että se härdelli oli ohi, ja terve vauva maailmassa. En vaan nähny siinä tilanteessa mitään itkemistä :) Ts. mieliala ei ollut niinkään herkkä, vaan huojentunut.
Prepare for the worstest.
killkill

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Varaudu siihen, että ...
Sanoin just vaimolle eilen, että kun laitokselta pääsee, mä kävelen ensimmäiseen kapakkaan, pistän sikarin palamaan ja todennäköisesti itken ja nauran vuoron perään ensimmäisten puolen tunnin / viiden jegun ajan :)
NegaDuck

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Stinky kirjoitti:Oon huomannut että mun päikkärit on korkeintaan sen puol tuntia.
Mäkin rajoitan sen aina puoleen tuntiin, sitä enempää ei kannatakaan päivällä nukkua tai menee tosi pahasti tokkuraan.
masa

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti: Mua taas ei lapsen synnyttyä itkettäny yhtään.
Noi ei sua, mutta me vanhat gubet kyllä sorrutaan siihen. Tai en itsestäni tiedä vielä, mutta paljon tota on viimeaikoina lähipiirissä tapahtunut. Veikkaan kyllä että itsekin moisen tilanteen sattuessa vollottaisin kuin pikkutyttö :D
NegaDuck

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niba kirjoitti:Ei juma mä kuvittelin että sä omistat teiän studion suorataan! :shock: Nakki on nakki vaikka voissa paistaisi!
Täh? :?
Bliss

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ääää... kuka pitäis mulle seuraa huomenna muutaman tunnin ennen klo 19?? :x

(no joo joo, ei oo pakko) :D
1108

Re: On taaskin Perjantai...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Pikkasen väärä kaupunki, muuten olisin voinutkin piettää seuraa, mulla mitään tekemistä ole, käsikin paskana että ei voi edes raksalle painua.
Vastaa Viestiin