Laiskiais Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään on hyvä päivä vedättää lonkkaa.. toiset lonkkua..
Pyyhin Netikettiin..
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Nyt tarvis koko yö valvoa... Nyt jo väsy painaa silmää, mutta jos tästä valvomisesta maksetaan niin ei kai muu auta kuin tehdä työajalla jotain järkevää esim. olla lukemassa parin viikon tauon jälkeen Kitinää :)
Vihtahousu

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NeitiNegatiivi kirjoitti:mutta jos tästä valvomisesta maksetaan niin ei kai muu auta kuin tehdä työajalla jotain järkevää esim. olla lukemassa parin viikon tauon jälkeen Kitinää :)
Objection; kitinän lukeminen ei ole koskaan järkevää!
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Työajalla Kitinä on parhaimmillaan. Sitä paitsi tekeminen on nyt vähissä ja hereillä pitäisi pysyä, eikä täällä ole juttukaveria.. joten koneella on oltava, muuten tulee uni.
Vihtahousu

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Työajalla Kitinä on parhaimmillaan..
Vahvistan tämän.
ninnithequeen

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul on kivoja kavereita. Klo 2:37 oli niinku IHAN pakko soittaa että onks tyyny hyvin. Ja nyt ei tuu enää uni. Perhana.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mies lähti 7.30 töihin, pussas niin hyvin että heräsin, piru!

Mä en osaa syödä aamupalaa heti herättyäni, jotenkin vammanen that way. Kahvi ja mehu kyllä menee, suklaakeksikin, mutta ei leipä tai puuro. Pitänee siis odotella hetki vielä..

Ulkona paistaa aurinko ja äsken jo ehdin fiilistellä kesää kunnes avasin partsin oven.. Hrr.. Viileä siellä on vieläkin! Koirakin haettiin eilen kotiin, nyt mennään taas viikko ilman hoitokoiruutta. Eihän täs tartte omaa elukkaa hankkia koskaan, kohta pitää funtsia taksaa.

Liverpoolin sivuilla on aivan mahtavat potkuhousut: YOU'LL NEVER CRAWL ALONE! :hep:
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta, köh, niis ja pärskis. Nyt mulla sitten on vihdoin flunssa. Se ei tullut tarjoamaan kaivattua lepotuokiota pahimman rutistuksen aikana, vaan vasta kun pahin oli ohi, ja vielä parahultaisesti viikonlopuksi, ettei työajalla vaan mitenkään sairastaisi. Kyllä mun kroppani on niin viimeistä myöten psykosomaattisesti työnarkomaani että saatana.

No, kirjoja, leffoja, Kitinää ja videopelejä riittää joten ei tästä viikonlopusta tylsä tule, vaikkei ulos pääsisikään. Eiku, eihän mulla mitään kuumetta oo tai semmosta, kyllä mä ulos pääsen, ei vaan saa urheilla.

Taidanpa käydä ostamassa parit kytkimet ja päivittää kotini lähiverkon gigabittiseksi. Tämän jälkeen on pari 100-megaista 5-porttista LAN-kytkintä saatavana halvalla jos joku haluaa.
Enttu

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Piip ... 8h päivät töissä tänään ja huomenna,saa höpöttää
urakalla puhelimeen lähes koko vkonlopun,alkuviikko vapaata vaihteeks
SikaMika

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NeitiNegatiivi kirjoitti:olla lukemassa parin viikon tauon jälkeen Kitinää
Hyvin sanottu siellä. Ja huomenta vaan.

Parin viikon kakku olisi tullut lusituksi vasta maanantaina, mutta koska olen ollut niin ahkera ja aikaansaapa (ja koska heräsin jostain syystä muutaman tunnin yöunien jälkeen näin aikaisin eikä ole oikein tekemistä), päätin armahtaa/tuomita itseni. *kääntelee peukaloa ylhäältä alas*

Mitäs vittua? Yksi paksu oppikirja tavattu lähes läpi työaikana sitten viime lukeman. Tilasin toisen rapakon takaa, kun Suomesta ei kyseiseen aiheeseen liittyvää pumaskaa löytynyt sen enempää kirjastosta kuin kirjakaupoistakaan. Ensinnäkin kirja oli puoli-ilmainen, toiseksi se saapui (hieman standardia kalliimmalla postikontrahdilla) jenkkilästä viikossa. Jatkan samoissa kevennetyissä työtehtävissä seuraavat 3 viikkoa, joten ehtinen lukemaan tämänkin tapauksen maksullisissa.

Ulkona on loistava ilma. Onneksi on antibioottikuuri päällä, joten ei tarvitse harkitakaan mitään ulkoiluja ja reippailuja. Samaa paskaa ollut viimeiset 2.5 viikkoa, ensi viikolla on jo pakko päästä liikkumaan.

Illalla katsomaan Stam1naa. Sitä ennen opiskelua ja pohjien vetoa, aye.
1108

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pakko sanoa että joskus multakin loppuu Suomeksi sanottuna järki. Veli oli ostanut jostakin kuolinpesäsästä käytetyn ykspiippusen haulikon. Pakkohan sitä oli lähteä kokeileen. On sitä tulluty ammuttua isommillakin aseilla ja useasti mutta ei jumalauta että magnum sillä pikkusyssyllä potkasi niin maan saatanasti, aseella painoa 2,8kg ja piipusta lähtee 67g lyijyä. Olkapää kesti kokonaista 3 laukausta ja nyt siinä on sitten tolkuton mustelma. Mutta voin sanoa että jumalauta kyllä potkasi sillai että melkein irtosi paikat hampaista, hyvä että ei hampaatkin.

Jänskä vehje! Mutta ihan kiekkopanoksia seuraavaksi.
1108

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

EDIT: Tosimiehet tulee aina kahdesti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:Pakko sanoa että joskus multakin loppuu Suomeksi sanottuna järki. Veli oli ostanut jostakin kuolinpesäsästä käytetyn ykspiippusen haulikon. Pakkohan sitä oli lähteä kokeileen. On sitä tulluty ammuttua isommillakin aseilla ja useasti mutta ei jumalauta että magnum sillä pikkusyssyllä potkasi niin maan saatanasti, aseella painoa 2,8kg ja piipusta lähtee 67g lyijyä. Olkapää kesti kokonaista 3 laukausta ja nyt siinä on sitten tolkuton mustelma. Mutta voin sanoa että jumalauta kyllä potkasi sillai että melkein irtosi paikat hampaista, hyvä että ei hampaatkin.
Uuuh! Ammuin nuorempana meidän pumpparilla uima-altaan kuoppaan (oltiin vasta rakentamassa) isin luvalla/opastuksella. Pidin sitten liian löysästi kiinni ja lensin kauniissa kaaressa sellaset 3 metriä selälleni ja olkapää oli kauniin näköinen. Isken galleriaan kuvan kun/jos mutsilta löydän, vähänkö mä olin siitä mustasinisestä pallo-olkapäästä ylpeä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Hammaspeikko
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 19.04.2008 12:09

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hammaspeikko »

Hohhoijaa, ihan mukava foorumi tää. Pierettää.
1108

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:mustasinisestä pallo-olkapäästä ylpeä.
Annan tilanteen kehittyä muutaman päivän ennen kuvan ottoa, iso tästä tulee se on fakta. Hienosti näkyvissä kolme punaista viirua että kyllä sitä 3 laukausta on ammuttu.

EDIT: Alkoi soimaan tämä päässä:



Danzig - I Don't Mind The Pain
Viimeksi muokannut 1108, 19.04.2008 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hammaspeikko kirjoitti:Hohhoijaa, ihan mukava foorumi tää. Pierettää.
Oli muuten paljon hauskempi ilman sinua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi pylly ja sen paras kaveri reikä!

Liverpoolin matsi samaan aikaan kun suomi-tsekki lätkää sports academyssä. Mahtaa olla ahdasta. Mut mä haluun, joten sinne mennään. Mies teeskenteli äsken puhelimessa coolia ja "no jos haluut välttämättä mennä" vaikka tiesin että hyppii innoissaan ja iskee high fiveä työkaverilleen. Hassu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään mietintäpäivä, Isoäiti heitti lusikan nurkkaan tosin ehti 85 vuotta tzuumaileen täällä..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Mies teeskenteli äsken puhelimessa coolia ja "no jos haluut välttämättä mennä" vaikka tiesin että hyppii innoissaan ja iskee high fiveä työkaverilleen. Hassu.
Käkäkäkäkä :D *kuvittelee tilanteen*

Vittu että vituttaa. Äijä päätti lähteä muksun kanssa hakemaan mutsiaan Turusta. Olivat siis viime yön sairasta appiukkoa ns. vahtimassa. Siis kerpele, autoreissu kauniina kevätpäivänä ois kelvannu niinku mullekin! Ja mein piti grillaakki tänään! Saatanan mulkku! Taidan kostaa menemällä kauppareissulla lähiräkälän terassille ja vetämällä päiväkännit :twisted:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Niba kirjoitti:Tänään mietintäpäivä, Isoäiti heitti lusikan nurkkaan tosin ehti 85 vuotta tzuumaileen täällä..
Osanottoni. Nuori nainen. Meijän mummu täyttää 90v ja pappa 95v. Ja siltä otettiin nyt vasta tänä vuonna ajokortti pois. Tai ei sitä itseasiassa kai pois ees otettu, lääkäri ei vaan antanu jatkoaikaa, joten se ajelee vieläkin.

Krapulainen olo.. johtunee myöhään valvomisesta ja nukkumisesta :roll: Pojat lähti illalla baariin ja mä jäin paksuna olevan kälykkeeni kanssa meille, ja siinä tuli sitte seurusteltua aamuneljään asti, siihen asti ku kännipojat tuli kotiin. Pääsin näinollen vasta ennen viittä nuks, ja meni melkein puoleenpäivään sitte. Puoli päivää pilalla vähän niinku. Ihana ilma. Pakko päästä ulos tänään ennen auringon poismenoa.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

ninnithequeen kirjoitti:Mul on kivoja kavereita. Klo 2:37 oli niinku IHAN pakko soittaa että onks tyyny hyvin. Ja nyt ei tuu enää uni. Perhana.

Mulla on tuohon ratkaisu - joka toimii.

Se on puhelinsoitto seuraavana päivänä, jonka ydin on siinä että " Voit deletoida numeroni, jos et ymmärrä rajoja ja käytät hyväksi luottamustani."

Minulla on puhelin aina päällä, ja sen takia eräskin ystäväni on hengissä.
Olen myös tähän mennessä käynyt pelastamassa erään kaverini työaamuna klo 4 aamuyöstä pääkaupunkiseudulta, kun hänellä ei ollut pienintäkään käsitystä missä hän oli, kun eräs mies oli hänet sinne vienyt.. jne.. Minulle voi aina soittaa ongelmissa, mutta sitä luottamusta ja rajojani on kunnoitettava, känni ei kelpaa "vitsin" syyksi.

Voin luopua sellaisista "kavereista", jotka eivät ymmärrä sitä luottamusta, johon äänellinen kännyni perustuu, enkä kaipaa heitä lainkaan.

Pari on mennyt menojaan, ja hyvä niin.. kusipäitä en katsele.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Vihtahousu

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta mussukat ja nussukat (ihQdaa!)!
Heräsin joku aika sit ja tein aamupalan ja katoin ST:n Borg-jakson. Nyt teen niinkin jännittäviä jutskia kuin että keitän kahvia, jota ennen ajoin parran ja pesin hampaat. Nää aamurutiinit kiireettömästi+krapulattomasti ovat oikeestaan aika kivoja.

Sumpit naamaan ja sitten veljeä hakemaan ja kallion kautta työpaikalle illaks töihin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:..kauppareissulla lähiräkälän terassille ja vetämällä päiväkännit :twisted:
Päiväkännit, ihanaaa! ♥ Mä en muista milloin olisin ollu kännissä, saati päiväkännissä!! :? Just sopiva ilmakin olis ♥
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

On toi elämä vaan totista touhua näköjään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

NomenNescio kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mul on kivoja kavereita. Klo 2:37 oli niinku IHAN pakko soittaa että onks tyyny hyvin. Ja nyt ei tuu enää uni. Perhana.

Mulla on tuohon ratkaisu - joka toimii.

Se on puhelinsoitto seuraavana päivänä, jonka ydin on siinä että " Voit deletoida numeroni, jos et ymmärrä rajoja ja käytät hyväksi luottamustani."
Ninni ei taida olla ihan niin tosikko :lol: Ei hitto.
Vastaa Viestiin