Laiskiais Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mul on kivoja kavereita. Klo 2:37 oli niinku IHAN pakko soittaa että onks tyyny hyvin. Ja nyt ei tuu enää uni. Perhana.

Mulla on tuohon ratkaisu - joka toimii.

Se on puhelinsoitto seuraavana päivänä, jonka ydin on siinä että " Voit deletoida numeroni, jos et ymmärrä rajoja ja käytät hyväksi luottamustani."
Ninni ei taida olla ihan niin tosikko :lol: Ei hitto.
Juu en tosiaankaan :D

Tänään jo soitellu tuon kaverin kanssa pariin otteeseen, hänel on kuulemma kankkunen. Ei kyl ees muista soittaneensa. Mahtava tyyppi, 50-vuotias eronnut yhden lapsen isä, ja miljonäärikin vielä. Kyl mulle miljonäärit saa soitella keskellä yötä :lol:

EDIT: hänen hyväkseen on sanottava, että ties mun olevan yksin kotona, ei olis soittanu jos perhe olis ollu paikalla, sen verran on älliä päässä hänellä että tajuaa herättävänsä vain mut, ei muita.
Vihtahousu

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Veli soitti aamulla:
"voitko sää tullahakemaanmut täää-ä-ältä hertsikasta? tultiin petelle yöksi, yks lihava akka yritti työntää kieltä mun kurkkuun viime yönä paarissa... hyvin meni!"

Nyt se on jo Britanniassa maistelemassa korjaussarjaa, hän täyttääpi tänään 27 vuotta. Tiedä oliko kotonaan yhtään hetkeä. Hitto kun sais itekin käydä päiväkaljalla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

irmelianneli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Tänään mietintäpäivä, Isoäiti heitti lusikan nurkkaan tosin ehti 85 vuotta tzuumaileen täällä..
Osanottoni. Nuori nainen. Meijän mummu täyttää 90v ja pappa 95v. Ja siltä otettiin nyt vasta tänä vuonna ajokortti pois. Tai ei sitä itseasiassa kai pois ees otettu, lääkäri ei vaan antanu jatkoaikaa, joten se ajelee vieläkin.

Krapulainen olo.. johtunee myöhään valvomisesta ja nukkumisesta :roll: Pojat lähti illalla baariin ja mä jäin paksuna olevan kälykkeeni kanssa meille, ja siinä tuli sitte seurusteltua aamuneljään asti, siihen asti ku kännipojat tuli kotiin. Pääsin näinollen vasta ennen viittä nuks, ja meni melkein puoleenpäivään sitte. Puoli päivää pilalla vähän niinku. Ihana ilma. Pakko päästä ulos tänään ennen auringon poismenoa.
Kiitosta vaan, hänet keräsi kevätfunssa ja jälkitaudit, viime viikolla huonompi, mutta oli paranemassa, ei se teräs taitu maksimirasituksesta vasta hiukan sen jälkeen, jos nyt voidaan teräksestä puhua..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päiväkalja on päivän sana! :l33t:
ninnithequeen

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nibsulle osanotot :paijaa:

Onneks mun ainoa elossa oleva isovanhempi, mummuni, juoksee miehissä ja käyttäytyy kuin teini :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Onneks mun ainoa elossa oleva isovanhempi, mummuni, juoksee miehissä ja käyttäytyy kuin teini :roll:
Onneksi? :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Onneks mun ainoa elossa oleva isovanhempi, mummuni, juoksee miehissä ja käyttäytyy kuin teini :roll:
Onneksi? :shock:
Tarkoittaa: on siis elämänsä kunnossa :D

On muuten iältään 72, miehen isä 80. Pikkasen hassua.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hyi vittu.

Nyt syömään jotain järkevää-.
BettyB.

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hei Myllikkä, superduperonnittelut!! Oisko sulla joku hotsittava upseeri ja herrasmies kaveripiirissä? Mulla olis sellaselle käyttöä.

Hmm... mitä tänään tekis? Meniskö mopoilemaan vai istuttaisko sipuleita? Vai olisko niin fiksu että lähtis kylille hakemaan pari ruukkua lisää ja istuttelis sitten niitä sipuleita. Hakisin puutavaraa, muttei ne mahdu mun pikkumustaa, tartten sitä varten pakun enkä nyt jaksais vaivata siskon miestä. Niin ja tartten kaasupullon. Joo, lähden kaupoille ja illalla grillaan. Namskis!

:h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Nibsulle osanotot :paijaa:

Onneks mun ainoa elossa oleva isovanhempi, mummuni, juoksee miehissä ja käyttäytyy kuin teini :roll:
Mummo -86 ja pappa -68, isoisä kuoli -44, mutta eivätpähän päässeet läpi.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nibsulle osanotot :paijaa:

Onneks mun ainoa elossa oleva isovanhempi, mummuni, juoksee miehissä ja käyttäytyy kuin teini :roll:
Mummo -86 ja pappa -68, isoisä kuoli -44, mutta eivätpähän päässeet läpi.
Heh mikä logiikka.. eli sun mumm on nyt 22v., pappa on 40v ja isoisä kuoli vuonna 1944.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulla oli vielä 10 vuotta sitten 3 ukkia ja 2 mummua.
BettyB.

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulla oli vielä toissapäivänä 4 tätiä, nyt on enää 3.
ninnithequeen

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:Mulla oli vielä toissapäivänä 4 tätiä, nyt on enää 3.
Osanottoni :paijaa:

Mulla on kans kolme tätiä enää, yks heistä kuoli kolmekymppisenä aikanaan (huih!).
Herra Manala

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mulla oli vielä toissapäivänä 2 kiloa sisäfilettä. Nyt on enää 1.
Vihtahousu

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Veli suorittaa syntymäpäivänään:
Niin olivat menneet sitten Britanniaan ja siellä alkanut tulee heikko olo. Oli tilannut safkaa ja syönyt. Taas huono olo, kävi laattaamassa miesten vessassa ja soitti mulle että nyt äkkiä kyyti kotiin. Oli kuulemma hupparinkin hävittänyt viime yönä. Kiinnostaa paljon lähteä duuniin! Elppa, kannustakaa Pooli voittoon :wink:
BettyB.

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kanavasurffailessani bongasin Marikon musavideon. Mimmi on edelleen hoikassa kunnossa tanssiskabojen jälkeen, mutta miks ei sillä oo pyllyä? Nyt vähän pakaratreeniä tyttö!
ninnithequeen

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päiväkännit todellakin rules! Vanha duunikaveri soitti Soukasta että hänen ukkosa lähti Viroon, hää hyppää bussiin ja tulee mua moikkaa. Ai vähänkö kivaa :D Ei kukaan niistä yleensä jaksa tänne asti tulla, mun pitää aina mennä sinne!

Manala: juurikin se siellä bilispaikassa aikanaan työskennellyt nätti pimu ;)
Vihtahousu

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kiinnostaa mennä töihin! Vittu nyt lähen täältä vinkumasta. Adios :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Päiväkalja on päivän sana! :l33t:
Äh kyllä tekisi mieli, mutta illalla meen uuden taiteen maisterin kanssa laulamaan karaåkea! :P
ninnithequeen kirjoitti:Päiväkännit todellakin rules! Vanha duunikaveri soitti Soukasta että hänen ukkosa lähti Viroon, hää hyppää bussiin ja tulee mua moikkaa. Ai vähänkö kivaa :D Ei kukaan niistä yleensä jaksa tänne asti tulla, mun pitää aina mennä sinne!

Manala: juurikin se siellä bilispaikassa aikanaan työskennellyt nätti pimu ;)
Tää on totuus, epsoolaiset on laiskoja!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olen maailman paras vaimo, oikeasti *taputtaa itseään selkään*

Kohta lähden keskustan suuntaan paistattelemaan erinomaisuudessani.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Mä olen maailman paras vaimo, oikeasti *taputtaa itseään selkään*
Niin mäkin *korkkaa punkkupullon*

Kyllä on huomenna ehkä morkkis mutta niin vituttaa tuo ukon temppu nyt ettei tosikaan. Hah. Mitäs jättää mut yksin kotiin vaikka piti yhessä olla, saatana.
1108

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jesus, mä tallustan maanataina sitte sairaalaan. Ranne narisee siihen malliin että ei tosikaan, ei tämä ole enään normaalia.
1108

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

COB:n live pyörii DVD:nä ja kaljaa koneeseen, tää lähtee loippalettien kanssa liikenteeseen. Luvassa siis tärykarvoja oikaisevaa musiikkia ja humalluttavia juomia, keep fuckin suporting METAL!!!

ARE YOU DEAT YET????
Rouva Numba

Re: Laiskiais Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Lähtis tästä pikkuhiljaa ytimeen bilettämään työkavereiden kanssa.
Saludiin syömään ensteks ja sitten baariin.


Rairai!! :beer:
Vastaa Viestiin