Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ketjun alkamisajankohta kertoo kaiken teistä..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Röihin mars.

Minkä hemmetin takia pikkuveli oli soittanu mulle neljältä aamulla? Hitsi, ei saa huolestuttaa.
Vihtahousu

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ihanan positiivinen ketjun nimi. Hyvää huomenta- ja viikonalkua. Eka tpk, ylösnousu vaikutti tänään oudolta, tuntui kun olisi ollut unessa vaikka liikkui ympäriinsä, johtui varmaankin siitä etten käynyt aamulla suihkussa (illalla kävin).
NegaDuck

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Joo, huonoa ja mitätöntä maanantaihuomenta. Flunssa näyttää parantuneen just sopivasti sen verran ettei se riitä tekosyyksi olla poissa töistä. Toisaalta onneksi ei, sillä tänään pitää tehdä pari kriittisehköä juttua.
milli

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja milli »

tpk kans.

Olipa ihana viikonloppu. Lauantaina tuli sitten käytyä Virginissa kuuntelemassa Stam1naa. Batterylinja piti, ei jaksa olla väsynyt, ja olin vakaasti päättänyt käydä sunnuntaina uimassa.

Illalla leffaan hyvässä seurassa. Romanttinen höpöhöpö-komedia tekee välillä tosi hyvää =)
killkill

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Oon ku klavul päähä lyöty. Vuosikausia päänahassa pesinyt ihottumavaiva on kadonnut lähes kokonaan. Vittu, tässähän kehtaa näyttäytyä julkisella paikalla ilman hattua!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

killkill kirjoitti:Oon ku klavul päähä lyöty. Vuosikausia päänahassa pesinyt ihottumavaiva on kadonnut lähes kokonaan. Vittu, tässähän kehtaa näyttäytyä julkisella paikalla ilman hattua!
Joko mentäis shrink-ketjuun näillä näppäimillä?
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Noni, meille tulee "uus" vene satamaan; Crowbreeze, arvatkaa vaan sanonko sitä kokoajan Crowmoor:ksi? Ilmoitan sitten kun joudun puhumaan astiakkaan kanssa ja mainitsen laivan nimen väärin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kolme elätysympäristöä käytössä, kaikista kaksi konsolia auki työpöydällä, yksikään komento ei ole osunut vielä ensimmäisellä yrityksellä oikeaan ympäristöön.

Lisää kahvia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oltiin perjantaina duuniporukalla harrastamassa sumopainia ja illan saldo oli yksi sijoiltaan mennyt polvi ja yksi murtunut varvas. Ihme kyllä kumpikaan näistä onnettomuuksista ei tapahtunut mulle enkä edes aiheuttanut kumpaakaan :o
milli

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Oltiin perjantaina duuniporukalla harrastamassa sumopainia ja illan saldo oli yksi sijoiltaan mennyt polvi ja yksi murtunut varvas. Ihme kyllä kumpikaan näistä onnettomuuksista ei tapahtunut mulle enkä edes aiheuttanut kumpaakaan :o
UU.. missäs tuollaista pääsee kokeilemaan? Tahtoo kans kokeilla.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vielä tuonkin jälkeen kiinnostaa? :D Tonox Party Club Hotelli Presidentin kyljessä oli se mesta. Taitaa vaan olla aika kallista lystiä.
milli

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Vielä tuonkin jälkeen kiinnostaa? :D Tonox Party Club Hotelli Presidentin kyljessä oli se mesta. Taitaa vaan olla aika kallista lystiä.
Juh, tuonkin jälkeen kiinnostaa. Se näyttää hauskalta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Karsea nälkä eikä missään syöttölässä kiinostavaa sapuskaa.

Joku voisi pistää lohen ja perunat uuniin ja kutsua meikäläisen valmiiseen pöytään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Yumankekkula. Meinas mennä autosta nokka sököksi kun lähdin uimahallin parkkialueelta. Sinne oli kääntymässä rekka joka oikaisi risteyksessä mutkan suoraksi ja pyyhkäisi todella läheltä. Olisin ansainnut saada töötätä vihaisesti, mutta olin sen verran säikähtänyt etten saanut sitä tehdyksi.
NuoriDaavid

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:Yumankekkula. Meinas mennä autosta nokka sököksi kun lähdin uimahallin parkkialueelta. Sinne oli kääntymässä rekka joka oikaisi risteyksessä mutkan suoraksi ja pyyhkäisi todella läheltä. Olisin ansainnut saada töötätä vihaisesti, mutta olin sen verran säikähtänyt etten saanut sitä tehdyksi.
Mulla tööttikäsi toimii refleksinomaisesti, onkohan suvussa karvaranteiden verta? Tööttään yhtä nopeasti kuin isken jalan jarrulle.
killkill

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

NegaDuck kirjoitti:Olisin ansainnut saada töötätä vihaisesti, mutta olin sen verran säikähtänyt etten saanut sitä tehdyksi.
Hjuva, että kirjoitit siitä tänne viikonpäiväketkuun. Nyt kuski lukee sen ja sitä hävettää ;)

Itsellä on moottoritiellä käsi tyyt-valmiudessa aina, kun ajan vasenta kaistaa ja oikealla on kaksi autoa peräkkäin. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun joku ürpo tempaisee varoittamatta vasemmalle kaistalle ja saa seistä jarrulla ettei aja perään.
Bliss

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mullon tylsää. Ei töitä näköjään tälle päivälle.
Taidan lähteä paahtamaan naamaa ulos....
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hitto mikä aamu :oops: :h:

Tänään pitää siivota, illasta leffaan! Siinä tärkeimmät.
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

killkill kirjoitti:Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun joku ürpo tempaisee varoittamatta vasemmalle kaistalle ja saa seistä jarrulla ettei aja perään.
Kuollut kulma, varmaankin.
Vihtahousu

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NegaDuck kirjoitti:
killkill kirjoitti:Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun joku ürpo tempaisee varoittamatta vasemmalle kaistalle ja saa seistä jarrulla ettei aja perään.
Kuollut kulma, varmaankin.
Idiotismia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:
killkill kirjoitti:Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun joku ürpo tempaisee varoittamatta vasemmalle kaistalle ja saa seistä jarrulla ettei aja perään.
Kuollut kulma, varmaankin.
Idiotismia.
Nainen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ihana, rauhallinen, viikko tievossa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
NuoriDaavid

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Miksi maanantai olisi poikkeus?
killkill

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

NegaDuck kirjoitti:Kuollut kulma, varmaankin.
Sori toveri, mutta ei kelpaa selitykseksi.
Jokainen puolilla aivoilla varustettu tajuaa, että moottoritiellä täytyy tietää koko ajan, mitä "kutosessa" tapahtuu - vaikket hävittäjälentäjä olisikaan. Sitäpaitsi laajakulmasivupeili (joka löytyy lähes kaikista uudemmista hlöautoista) tätä ns kuollutta kulmaa ei ole.
Vastaa Viestiin