Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:^Tosta tuli mieleen, joku väitti että Lippulaivaan tulee keilahalli, pitääkö paikkansa? MIHIN sinne muka? Joku teistä nykyepsoolaisista varmaan tietää?

Kävin ite tänään siel pyörähtämässä mutta en kyllä keksi mihin ne semmosen tunkis.
Siivositko?
Eikun möitkö kaljaa janosta kärsiville!
Sulla mitään töitä oo kotoon, mennään oluelle, yhdelle oluelle?
Mä tuun neljällä kumilla ja tuon sun sun tavarat!??
sipsi kirjoitti:Aargh, munhan piti kans mennä leffaan. (Kirjotan tän silläkin uhalla, että vaikutan stalkkerilta. 8) ) Kohtahan menee hyvät lahjalipukkeet ihan hukkaan.. Typerää.
Mä en oo pitkiin aikoihin käyny? :jouden:
Mennää autolla ja käyään matkalla Ninniä morjestaans?
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Menkää yhdessä leffaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Rouva Pupu kirjoitti:Menkää yhdessä leffaan.
Leffamiitti huudettu!
Herra Manala

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:^Tosta tuli mieleen, joku väitti että Lippulaivaan tulee keilahalli, pitääkö paikkansa? MIHIN sinne muka? Joku teistä nykyepsoolaisista varmaan tietää?

Kävin ite tänään siel pyörähtämässä mutta en kyllä keksi mihin ne semmosen tunkis.
No en tiedä tuosta jutusta mitään, mutta näin äkkiä arvattuna aika helposti sellainen menisi vanhan K-Supermarket Seilorin tiloihin eli Chicosin alakertaan?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Rouva Pupu kirjoitti:Menkää yhdessä leffaan.
Mul on niin ihme leffamaku, et ei kukaan kuiteskaan lähtis kattoo samoja pätkiä. 8) Lisäksi ku on tää orastava ADHD, ni on vaikea keskittyä mihinkään..joten joudun kokoajan kysellä: Kuka toi oli? Mistä se tuli? Mistä se ton tuntee? 8) Jne. (No emmä tätä niin paljon kyllä leffateatterissa harrasta, kotosalla enemmän.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Menkää yhdessä leffaan.
Mul on niin ihme leffamaku, et ei kukaan kuiteskaan lähtis kattoo samoja pätkiä. 8) Lisäksi ku on tää orastava ADHD, ni on vaikea keskittyä mihinkään..joten joudun kokoajan kysellä: Kuka toi oli? Mistä se tuli? Mistä se ton tuntee? 8) Jne. (No emmä tätä niin paljon kyllä leffateatterissa harrasta, kotosalla enemmän.)
Höpö höpö!
Ei ei muuta kun päällysvaatteet pois ja leffanohatuoliin makoileen??
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ota vaatteet pois joku hullu huusi. Klamydiaa lainatakseni.
ninnithequeen

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:^Tosta tuli mieleen, joku väitti että Lippulaivaan tulee keilahalli, pitääkö paikkansa? MIHIN sinne muka? Joku teistä nykyepsoolaisista varmaan tietää?

Kävin ite tänään siel pyörähtämässä mutta en kyllä keksi mihin ne semmosen tunkis.
No en tiedä tuosta jutusta mitään, mutta näin äkkiä arvattuna aika helposti sellainen menisi vanhan K-Supermarket Seilorin tiloihin eli Chicosin alakertaan?
Siinähän on nyt se joku mikälie lasten leikkipaikka? Valtava sellainen, itekin oikeen ihmettelin. Vai mikä se on?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

no niin ADHDt, ADDt, DVDt ??
Tuleeko valmista? Nyt elokuvaa esiin niinkuin olisi jo!
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Siinähän on nyt se joku mikälie lasten leikkipaikka? Valtava sellainen, itekin oikeen ihmettelin. Vai mikä se on?
En tiedä. Välillä siellä on ollut ilmaisia näyttelyitä tms. Ilmeisesti siis vuokraamatonta hukkatilaa, joka yritetään täyttää välillä milloin milläkin krääsältä, ettei näyttäisi ainoastaan hylätyltä kauppakeskukselta. Eiköhän se keilahalli siis sinne tule, jos jonnekin.

Itse ei ole tullut kauppakeskuksen siihen osaan käveltyä alkoa pidemmälle kuin ehkä kahdesti sen jälkeen kun supermercado muutti sieltä pois.
BettyB.

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mun leffahalut hävis just.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Mun leffahalut hävis just.
Just kun olin heiluttamassa lippuja :roll:
BettyB.

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Mun leffahalut hävis just.
Just kun olin heiluttamassa lippuja :roll:
Ajatus Nibasta samassa leffateatterissa saa voimaan pahoin.
ninnithequeen

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti: En tiedä. Välillä siellä on ollut ilmaisia näyttelyitä tms. Ilmeisesti siis vuokraamatonta hukkatilaa, joka yritetään täyttää välillä milloin milläkin krääsältä, ettei näyttäisi ainoastaan hylätyltä kauppakeskukselta. Eiköhän se keilahalli siis sinne tule, jos jonnekin.

Itse ei ole tullut kauppakeskuksen siihen osaan käveltyä alkoa pidemmälle kuin ehkä kahdesti sen jälkeen kun supermercado muutti sieltä pois.
Soittelin just kaverin kans, ja se ties kertoa keilahallin tulevan Anttilan alakertaan. Siis TÄH? Mitähän se tarkotti? Seiloria (onko se ees sen nimi enää) vai? :shock:

Saas nähä mimmonen tosta niitten laajennuksesta tulee. Eikös ne tänä vuonna pistä Ulappatorin maan tasalle?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Mun leffahalut hävis just.
Just kun olin heiluttamassa lippuja :roll:
Ajatus Nibasta samassa leffateatterissa saa voimaan pahoin.
En mä Nibaa heiluttanu :grr:
Pyry-Matias

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Täytyy tänäpä duunata kellonympäri, et pääsee huomenna ajoissa Stokikseen. Uskotteko jos sanon, etten ole 12 vuoteen risteillyt länteen? ...viimeksi tais olla itseäni vuotta nuorempien abiristeily.
SikaMika

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tänään oli paska työpäivä. Siis siinä mielessä paska, että jouduin tekemään töitäkin. Siis sen 4/8 tuntia kävelyä sisätiloissa, se on kohtuutonta. Olen niin rikki moisesta, että otan huomisen aamun palkallista omaalomaa ja menen koululle kuittaamaan suorituksen eräästä tuikituikitärkeästä kurssista.

Koen taas olevani fyysisesti kunnossa joten kuittaan kesärenkaat pyörään ja painelen saunaan.
Herra Manala

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Soittelin just kaverin kans, ja se ties kertoa keilahallin tulevan Anttilan alakertaan. Siis TÄH? Mitähän se tarkotti?
Missähän aineissa kaverisi oli? Anttilan alakertaanhan Seilori juuri vastikään muutti suurempiin tiloihin. Jotenkin musta tuntuu siltä, etteivät nyt ihan kovin äkkiä olisi sieltä muuttamassa yhtään minnekään.
ninnithequeen

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Soittelin just kaverin kans, ja se ties kertoa keilahallin tulevan Anttilan alakertaan. Siis TÄH? Mitähän se tarkotti?
Missähän aineissa kaverisi oli? Anttilan alakertaanhan Seilori juuri vastikään muutti suurempiin tiloihin. Jotenkin musta tuntuu siltä, etteivät nyt ihan kovin äkkiä olisi sieltä muuttamassa yhtään minnekään.
No tätä mä just kelasin itekki. Se Seilori on muuten valtava nykyään. Meinaa eksyä.

Kai se on pakko mennä sit siihen Mäkkäriä vastapäätä, jos on ees oikeesti tulossa koko halli. Ulappatorin tilalle tulee asuintaloja, ja Lippulaivaa laajennetaan sinne pikkuparkkikselle päin, näin isot pojat puhu jo vuos sitte. Tiiä sit kui oikeest käy.

Sitä muuten rakennetaan sitä Saunalahen ostaria kuin Iisakin kirkkoa, mitään ei näy tapahtuneen parissa kuukaudessa. Niin no on kai siinä isot pohjatyöt kuitenkin. Säälittää se valkonen omakotitalo siinä työmaa-aidan takana. Paljonkohan lähtee kämpän arvosta?

Mä muuten vilkuilin teille taas tänään, hyi mua :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja annepa »

Paska. Mulla alkaa kokous. Globalisaation nurjia puolia. Onneksi nää tämmöset menee aikapankkiin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
1108

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jumaleissön! Joku nimeltämainitsematon numba oli tehnyt iihan pikku-pikkuriikkisen kämmin ja mäjäyttänyt peltivanteet kiinni ilman vaseliinia. Sanotaan näin että meinasi loppua usko yhdessä vaiheessa että se stanan oikea etupyörä meinaa edes lähteä irti.
Lähti se kun katsottiin sitä vihasesti ja mie annoin iiiiiihan pikkupusun lekalla. No jos ei ollut kudokset paskana niin nyt ne ainakin on, sen verran otti rengas osumaa että en sitä ainakaan alle takasin pistä.
Lopussa ne oli kuiteskin.

Ja nyt tuntuu että oikea käsi otti vielä enemmän itseensä sen lakan heiluttamisesta kuin olisi uskonut. Ranne alkaa näes turpoon uudelleen.
Edith

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun vedenkeitin lopetti itsensä. Ennustamme synkkää aamua.
ninnithequeen

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Mun vedenkeitin lopetti itsensä. Ennustamme synkkää aamua.
Täällä putois päitä jos kahvinkeitin hajois aamuks :shock:


Hienosti mä sinnittelen kohti kello yhdeksää. Tuo vekara vaan on niin täynnä energiaa pihalta tultuaan että saakohan sitä ikinä nukkumaan...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:Vielä tuonkin jälkeen kiinnostaa? :D Tonox Party Club Hotelli Presidentin kyljessä oli se mesta. Taitaa vaan olla aika kallista lystiä.
Jos iloa ei tuo Botox onneksi on Tonox? Vai? Rahaa tänne!


vedenkeitin
Kaupat on muuten auki onneksi vielä puoli tuntia? Eikö yksi vedenheitin löytyisi? Tehty ongelma ehdit keitin ostoksille vielä jos olet ylhäällä? Paitsi satiinilakanoitten syleilystä lienee mahdotonta ennättää enää mihinkään!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihanaa. Mun lapsi on tänään laulanu(mitä se tekee tosi harvoin) ja taiteillu sormiväreillä sukulaisille vappukortteja. Yritän kannustaa sitä taiteiden avulla tunteiden ilmaisuun(joojoo), koska se ei ehkä normiarjessa jotenkin tuu niin luontevasti.

Nyt muksu nukkuileen ja sit maanantai on uusi tiistai -ohjelmien pariin. Himpula hoi! :)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin