Cecciviicco!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Frederik Krueger kirjoitti:Ei se ole nainen eikä mikään joka ei pysty itselleen hankkimaan orgasmia.
Nii, vaihtamalla miehen parempaan =D
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Etäpäivänä? Eiks sun kuuluis jo puolen päivän jälkeen kiilotella reguja tai jotain?
No tavallisesti kyl, mutta kun joka suunnasta pukkaa jotain pientä paskakeikkaa. Häiritsee vakavasti kodinhoitohommia :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Apua! Mua ei saa päästää ruokakauppaan! Siellä oli mansikoita ja irtojäätelöä ulkona.. makuunissa -50% alennus leffoista (tottakai piti ottaa irtokarkkeja). Mitään muuta en reissulta saanut kuin illan ruuat ja hirmuinen määrä karkkia, munkkeja, mansikoita, muita herkkuja ja pari alkoholitonta siideriä. Rahantuhlausta sanon minä.

Nyt mä olen sitten sokerihumalassa lopun viikkoa :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja milli »

Onneksi onnistuin äsken kieltäytymään kiusauksilta ruokakaupassa. Karkkien ja kaikkien herkkuja sijaan mukaan tarttui kickherneitä, pinaatti ja muuta terveellistä.
Ekaksi siivoan kämpän, ja sitten yritän plakioida finduksen espanjalaisen kasvismuhennoksen ja lopuksi valmistan simaa. Päheetä.
Herra Manala

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:Mitään muuta en reissulta saanut kuin illan ruuat ja hirmuinen määrä karkkia, munkkeja, mansikoita, muita herkkuja ja pari alkoholitonta siideriä. Rahantuhlausta sanon minä.

Nyt mä olen sitten sokerihumalassa lopun viikkoa :shock:
Tunnut vetävän tota mässyä aika reippaanlaisesti. Et ole sitten tietoinen ns. sokerivauvoista?
milli

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja milli »

Suvinen kirjoitti: Kik-herneitä. Ei ne potki :D
*kirjoittaa ylös*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Se on kikherne :lol: (jaa Suviska kerkeskin)

Aika ihanaa ja kutsuvaa mennä perjantaina töihin, kun yli sata s-postia työpostissa.. :cry: stana. Mä en ikinä selviä. Taisin hypätä vähän turhan isoihin saappaisiin. Ahdistaa. Mä en taida olla oikein tuon luontoinen ihminen, mitä tuolla vaadittais, supertehokas ja ajatuksissa VAIN työ ja aikataulut ja tulokset..

Sunnuntaina katsomaan yhtä lupaavan tuntuista asuntoa!! Tässähän tulee hitto kiire! Heinäkuun eka pitäis olla oma kämppä tyhjä, ja sitten tulee kyllä massive tavaroitten säilömisongelma jos asuntoa täällä ei olekaan.
SikaMika

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ärsyttävää.

Luin eilen illalla kilttinä poikana eräisiin kokeisiin, ja meinasin nukahtaa kymmenen maissa. Kilttinä poikana piti kuitenkin nousta vielä ylös pesemään hampaat ja seuraavan kerran sainkin unen päästä kiinni kahden maissa, saatana. Kostoksi olin töissä hieman tuhma poika enkä tehnyt yhtään mitään koko päivänä, luin vain oppikirjaa ja pilkin. Taidan vetää vielä pienet päikkärit ennen sählyjä...
Bliss

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kenelläkään mitään tuoretta kalaruokaideaa?
Manala? Swirl? Anyone? Reseptiketjuun, kiitos!

Ei jaksais aina samaa - mä olen reipas ja menen aamulla torille kalaostoksille :]
(hommaa hankaloittaa tietty se, että en vielä tiedä mitä kaloja siellä on tyrkyllä)
SikaMika

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:Kenelläkään mitään tuoretta kalaruokaideaa?
Multa löytyy tonnikalaideoita viikon jokaiselle päivälle. Helppoa ja halpaa, pannaanko purkista pakettiin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SikaMika kirjoitti:Kilttinä poikana piti kuitenkin nousta vielä ylös pesemään hampaat ja seuraavan kerran sainkin unen päästä kiinni kahden maissa, saatana.
Meillä kävi viime viikolla samoin seksin kanssa. Ehkä oppii jotain, ehkä ei. :roll:

Laitoin muuten simat tulemaan, asian vierestä mutta keskiviikkoon liittyen. Neljällä litralla aion pärjätä. Ostin silti alkajaisiksi Stockalta sitä sikahyvää porvoolaista Hommanäsin kotisimaa, mutku makso 5,20e/l, aattelin tehdä itse loput ja säästää sievoisen summan.
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Kilttinä poikana piti kuitenkin nousta vielä ylös pesemään hampaat ja seuraavan kerran sainkin unen päästä kiinni kahden maissa, saatana.
Meillä kävi viime viikolla samoin seksin kanssa. Ehkä oppii jotain, ehkä ei. :roll:
Joo. Eli ei hammaspesulle kesken seksin.
Bliss

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti: Multa löytyy tonnikalaideoita viikon jokaiselle päivälle. Helppoa ja halpaa, pannaanko purkista pakettiin?
Kiitos, mutta noi tonnikalajutut on jo käyty läpi :?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SikaMika kirjoitti: Joo. Eli ei hammaspesulle kesken seksin.
Joo ei. Pissalla käydessäkin saattaa unohtaa, mitä oli tekemässä! Turvaseksin uusi määritelmä on, ettei se vaarannu eikä vaaranna mitään kuten hyviä yöunia tai tasaista rusketusta jos on käyttäny vaik itseruskettavaa. Tai just föönannu tai jodis.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Herra Manala kirjoitti: Tunnut vetävän tota mässyä aika reippaanlaisesti. Et ole sitten tietoinen ns. sokerivauvoista?
Vetävän.. ostavan..

Enpä ole kuullut, kerro lisää?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riski raskausdiabetekseen kasvaa. Voi tulla isoja vauvoja, joilla saattaa olla ongelmia verensokerin kanssa, ja riski raskauden jälkeiseenkin diabetekseen äidillä kasvaa myös.

Tosin jos sokerit sulla ollu ok, en lähtis huolehtiin, kun takuulla et joka päivä tollain syö ;-)

Mun 152cm kaverilla tullu kaks isoa tyttövauvamötikkää, toisen kohdalla sitten ihan loppuraskaudessa huomattiin tuo diabetes.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Höh.. miksei sarkasmi kuulu tekstissä läpi, epäreilua.

Juu, kerran viikkoon tulee nyt sokeriarvot virtsasta mitattua, ei ole kertaakaan ollut edes yhdellä plussalla.

Ihan tarkennukseksi, ettei Manala ole lähtenyt soittamaan jo sosiaaliviranomaisia ja terveyslautakuntaa paikalle: ostin perjantaiseksi saunasiideriksi Kopparbergin alkoholittoman omenan 0,5L, n. vajaa 200g irtokarkkeja (kestää yleensä päiviä tossa pöydällä), litran mansikoita tuoretorilta, herkkudonitseja kahvin kanssa kun on tulossa vieraita illalla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ja mansikat ei varmasti ollu ees kotimaisia!1 Anja Eerikäinen!11 Lapselle siis tuputetaan vaikutteita vieraista kulttuureista jo ennen syntymää, tosi modernia hei...!!
Viimeksi muokannut nowaysis, 23.04.2008 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onko Elppa teillä tarvetta sitterille, jumppamatolle ja jumppakaarelle? Ne kelle lupasin ne, ei oo vaivautunu hakeen tai vastaan mun kyselyihin millon tulis hakeen ne, joten annan kohta seuraavalle halukkaalle.
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja aasi »

ULUULULULULULUULULUULULULUUU!

Ulu.

Huh. Helpotti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

nowaysis kirjoitti:tarvetta sitterille, jumppamatolle ja jumppakaarelle?
WTF = "jumppakaari"?
Bliss

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti: WTF = "jumppakaari"?
Esim. Kuva
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Voi noita tulevia isejä, ihan pihalla kaikesta ;)

Se mun kurssilla ollut könsikäs oli lisännyt kuvia naamakirjaa, uh! *kuolaa* Mun piti vaihtaa genreä!!!1
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ No uittu. Tänä pänä on tuota toukka-gadgettia niin helvetinmoinen määrä tarjolla, ettei mies voi millään kaikkea tietää.

Mä nukuin pienenä aluksi kuulemma pahvilaatikossa. Kalliita leluja ei ollut eikä fiinejä eksoottisia ruokalajeja. Ensimmäiset kaupasta ostetut farkut sain 13-vuotiaana. Kas kummaa, siitä huolimatta sitä kasvoi suunnilleen täyspäiseksi aikuiseksi.

Täyspäiseksi siis jos tätä Kitinään kirjoittamista ei lasketa.
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Joo, määki leikin käpylehmillä, pylly pyyhittiin vaahteranlehtiin, kouluun oli kakskytäkilsaa ja se taitettiin joko kävellen tai hiihtäen. Pakkasraja oli -30 ja liikkatunneilla pelattiin vaan pesäpalloa.

;)

Ps. Soot WANHA!
Vastaa Viestiin