Cecciviicco!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Voiko jostain palkata sellasen personal musatrainerin? Ja valokuvaustrainerin, en osaa sitäkään. Ja sukankudontatrainerin, tarttee oppia mummotaitoja.
Musahommassa voin auttaa. Minulla on erinomainen musiikkimaku :D

Jos asiallinen, "klassinen" clubimusa kiinnostaa, tässä on pari hyvää läpileikkausta:
Back To The Old Skool-sarjan parhaat

Numballe tiedoksi, että tässä hehkuttamani biisit ovat jo muinaista kivikautta, lähemmäs 10-15 vuotta vanhoja. Henk koht mulla ei ole aavistustakaan, mitä klubeissa nykyään soitetaan.
Obs! "ei ikivihreitä". Noiden on pakko olla wanhoja, koska mä tunnen jotain noista.
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Ei pieni lapsi häiriinny iskän musiikkiharrastuksesta. Tuttavaperheen esikoinen nukkui vaunuissaan onnellisena, kun 50 metrin päässä ammuttiin vittu 122 millisellä tykillä. Notta jos tuo ei vauvaa herätä, niin ei kyllä iskän pikku iltapäivä-Motörheaditkaan..

Jos tuoreempi clubikama kiinnostaa, niin kannattaa haistella joko tuoreita Ministry Of Soundin kokiksia tai NOW Thats What I Call Music xx. Jälkimmäisessä on tosin voittopuoliseesti rokkia ja poppista, mutta kyllä sinne välillä jotain clubimpaakin eksyy.
Viimeksi muokannut killkill, 23.04.2008 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: 50 metrin päässä ammuttiin vittu 122 millisellä tykillä
Vittuparka :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:^ Ei pieni lapsi häiriinny iskän musiikkiharrastuksesta. Tuttavaperheen esikoinen nukkui vaunuissaan onnellisena, kun 50 metrin päässä ammuttiin vittu 122 millisellä tykillä. Notta jos tuo ei vauvaa herätä, niin ei kyllä iskän pikku iltapäivä-Motörheaditkaan..
Mua häiritsee yks asia vähän :oops: Eilen luin kirjasta että vauva tunnistaa syntymänsä jälkeen "tutut äänet", eli ainakin äidin ja isän erottaa selvästi toisistaan. Meillä kyllä on niin, että vauva tunnistaa myöskin Heikelän ja Linnanahteen.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ALoitat sitten musiikkikasvatuksen ajoissa. Kun muut kuuntelevat Titi-nallea, niin teidän pilttillä soi Ace of Spades :)
Bliss

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Meillä kyllä on niin, että vauva tunnistaa myöskin Heikelän ja Linnanahteen.
:rofl:
Sori.
No, niin kauan ok, kun ei ala kutsua Heikelää isiksi :D
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mulla on suunnitteilla sellainen "pepsi-makutesti". Äitee pannaan mahansa kanssa subbarin viereen ja iskä soittaa sitten kokeiluluonteisesti erilaisia musiikkipätkiä. Se artisti josta juniori ilmaisee pitävänsä potkimalla, pääsee ns. voimasoittoon.

On toki huomioitava, että jos potkiminen alkaa Backstreet Boysin kohdalla, se tarkoittaa sitä että "ei saatana tätä paskaa" jolloin vaihdetaan takaisin Motörheadiin.
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Numballe tiedoksi, että tässä hehkuttamani biisit ovat jo muinaista kivikautta, lähemmäs 10-15 vuotta vanhoja. Henk koht mulla ei ole aavistustakaan, mitä klubeissa nykyään soitetaan.
Ihan sama vaikka olisivat uusiakin, pointtini oli se että en tajua ihmisiä jotka ostavat jonkin tuotteen koska se on trendikästä eivätkä siksi että pitävät siitä aidosti.
NuoriDaavid kirjoitti:Eipäs haukuta mun tyttöystävää
Mikäs se sun vaimon @ olikaan?
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:pointtini oli se että en tajua ihmisiä jotka ostavat jonkin tuotteen koska se on trendikästä eivätkä siksi että pitävät siitä aidosti.
En minäkään ymmärrä 90% ihmiskunnasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti: On toki huomioitava, että jos potkiminen alkaa Backstreet Boysin kohdalla, se tarkoittaa sitä että "ei saatana tätä paskaa" jolloin vaihdetaan takaisin Motörheadiin.
TEHTY JO! :D (pahoittelen jos floodaan ketjua vauvajutuilla..). Disturbed ja Nightwish pistää rokkipojan (sukupuoli siis ei tiedossa- työnnän tän takas jos on tyttö ja sanon "yritäs uudestaan") jalat heilumaan peppu pystyssä.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti: Meillä kyllä on niin, että vauva tunnistaa myöskin Heikelän ja Linnanahteen.
Lapsiparka kun joutuu moisia idiootteja kuuntelemaan. Etkö pelkää että siitä tulee Släm?
Viimeksi muokannut masa, 23.04.2008 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:
killkill kirjoitti:Numballe tiedoksi, että tässä hehkuttamani biisit ovat jo muinaista kivikautta, lähemmäs 10-15 vuotta vanhoja. Henk koht mulla ei ole aavistustakaan, mitä klubeissa nykyään soitetaan.
Ihan sama vaikka olisivat uusiakin, pointtini oli se että en tajua ihmisiä jotka ostavat jonkin tuotteen koska se on trendikästä eivätkä siksi että pitävät siitä aidosti.
NuoriDaavid kirjoitti:Eipäs haukuta mun tyttöystävää
Mikäs se sun vaimon @ olikaan?
Apuuvva!
ninnithequeen

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Mua häiritsee yks asia vähän :oops: Eilen luin kirjasta että vauva tunnistaa syntymänsä jälkeen "tutut äänet", eli ainakin äidin ja isän erottaa selvästi toisistaan. Meillä kyllä on niin, että vauva tunnistaa myöskin Heikelän ja Linnanahteen.
Tyttö oppi jo 2-3-veenä, että kun isi laittaa radion täysille autossa, pitää puida nyrkkiä ja moshata. Silloinen Radiocity, yllätys, kyseessä.

Tyttären tämän hetkiset suosikkikappaleet: "hei ÄITI anna mulle piiskaa", "Hard rock Hallelujah" ja "Would you love a monsterman". Noita se hoilaa vieläkin, vaikka aika kauan aikaa sitten radiossa pyörivät. Englantia ei neiti vielä ymmärrä, mutta uskomattoman hyvin se sitä lausuu laulaessaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti: Lapsiparka kun joutuu moisia idiootteja kuuntelemaan. Etkö pelkää että siitä tulee Släm?
Mä en oikeasti tiedä mitä tähän sanoisin, en keksi mitään hyvää come-backiä. En pelkää?
The great club outshines the individual, always and forever.
sanctus

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

killkill kirjoitti:Notta jos tuo ei vauvaa herätä, niin ei kyllä iskän pikku iltapäivä-Motörheaditkaan..
Tuttavaperheessä tehtiin koko illan (neljä tuntia) kestänyt empiirinen koe, jossa tenava laitettiin nukkumaan ja pistettiin musiikkia soimaan. Havainnot olivat sellaisia, että monotoninen diibadaaba, kuten WASP, Motörhead, My dying bride ja Kotiteollisuus eivät aiheuttaneet ongelmia. Sen sijaan Sepultura, Tool ja Mr. Bungle aiheuttivat heräämisiä. Perheen miespuolinen jäsen jatkoi tutkimuksia muinakin iltoina ja tuli siihen johtopäätökseen, että parhaimmat hänen levyhyllystään löytyvät unimusiikit tyylilajeina ovat reggae ja (suomalainen) iskelmähevi. Ja tätä en kyllä epäile hetkeäkään.
NegaDuck

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

killkill kirjoitti:Miksi vitussa hyviä biisejä pitää pilata turhilla vokaaleilla? Tämäkin progressiivinen chillailutäräytys toimii 150% paremmin ilman tuota ämmää..
Minustakin Enyan Boadicea (albumilta The Celts) toimi huomattavasti paremmin ilman Fugeesin päälle liimaamia "ready or not here I come you can't hide" -ölinöitä.
Stinky

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Stinky kirjoitti: Kun toimarin sanoin "jos et saa tätä *** paikkaa, niin mulla ois sulle yks toinen työ tiedossa" ja siitä työnkuvasta ei sit sen enempää puhuttu eilisessäkään puhelussa.
Okei, hakemani paikka meni toiselle mutta tarjoisivat yhtä toista hommaa. Se mitä puhelimessa kuulin, niin sai mut tosiaan miettimään et haluanko mä sitä. Perjantaina meen jutteleen taas sen toimarin kanssa tosta toisesta työpaikasta. Mut mulla kyllä vähän laski fiilis nyt. Se ei ehkä kyl oo sitä mitä haluan :?
VOI KYRPÄ.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti: VOI KYRPÄ.
Noi voi sykkivä juu :evil: No mut ei peli ole vielä menetetty, elä masennu!! :paijaa:
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

sanctus kirjoitti:monotoninen diibadaaba, kuten WASP, Motörhead, My dying bride ja Kotiteollisuus eivät aiheuttaneet ongelmia
Luulisin tämän johtuvan siitä, että lapsi rauhoittuu tasaisesta rytmistä - joka assosioituu mutsin sydämentykytysiin.
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Jos joku ostaa musiikkia ja kuuntelee sitä sen takia että musa on juuri nyt trendikästä, niin voi vittu. Osoittaa aika paljon henkilön tyhjäpäisyydestä.
Joo, tätähän mä just tarkotin.
Stinky

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti: VOI KYRPÄ.
Noi voi sykkivä juu :evil: No mut ei peli ole vielä menetetty, elä masennu!! :paijaa:
Ei menetetty ei, mutta se työnkuva mitä puhelimessa kerrottiin ei kyllä niin kamalasti innosta.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja saira »

killkill kirjoitti:
1108 kirjoitti:pointtini oli se että en tajua ihmisiä jotka ostavat jonkin tuotteen koska se on trendikästä eivätkä siksi että pitävät siitä aidosti.
En minäkään ymmärrä 90% ihmiskunnasta.
"95% ihmisistä on kananmunia" -Markku Peltola
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
sanctus

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

killkill kirjoitti:
sanctus kirjoitti:monotoninen diibadaaba, kuten WASP, Motörhead, My dying bride ja Kotiteollisuus eivät aiheuttaneet ongelmia
Luulisin tämän johtuvan siitä, että lapsi rauhoittuu tasaisesta rytmistä - joka assosioituu mutsin sydämentykytysiin.
Tämä oli meidänkin laadukkaan kaljoitteluillan pohdinnan lopputulos. Erityisesti Kotiteollisuus "Kuolleen kukan nimi" -levyllä ja sen jälkeisellä tuotannollaan on hyvää unimatskua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sanctus kirjoitti: Tämä oli meidänkin laadukkaan kaljoitteluillan pohdinnan lopputulos. Erityisesti Kotiteollisuus "Kuolleen kukan nimi" -levyllä ja sen jälkeisellä tuotannollaan on hyvää unimatskua.
Ei millään pahalla, toimii myös mulla itselläni unimusana :P
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

*vääntää rautalangasta*

Jos nyt jollekin asiasta kiinnostuneelle jäi epäselväksi, en ole hakemassa trendikästä musaa vaan musiikkia josta pidän. En vaan tiedä kuka sitä esittää. Ja kun esim. automatkoilla kuuntelen pääasiallisesti sellaisia radiokanavia, joiden soittolistoille clubimusa ei päädy, on vähän vaikeaa saada niitä esittäjiäkään selville. Haluan siis sitä musiikkia hieman eri tarkoituksiin kun taustamusaksi työmatkoille. Mutta kai mun täytyy vaan raahautua jonnekin musakauppaan tyhmine kysymyksineni.

Ja ikivihreillä yritin eliminoida Eino Grönit ja Yölinnut ehdotuksistanne, joidenkin mielestä ne kun ovat sitä parasta tanssimusaa... Vanha clubimusa siis käy, kunhan saa meikäläisen tanssijalan vipattamaan.
Vastaa Viestiin