Cecciviicco!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Mie olen flunssassa, minulla on oikeus ymmärtää tahallani väärin ja nillittää!
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

NegaDuck kirjoitti:Enyan Boadicea (albumilta The Celts) toimi huomattavasti paremmin ilman Fugeesin päälle liimaamia "ready or not here I come you can't hide" -ölinöitä.
Nyt pitää tehdä ero kahden eri asian välille:

- instrumentaali-klubihitti, joka leikataan 8 minsasta kolmeen ja päälle lisätään tarpeettomat vokaalit -> biisistä halutaan "radioystävällisempi"
- joukko lahjattomia ********** ottaa toisen tekemän biitin ja huutelee jotain sen päälle kutsuen lopputulosta "hiphopiksi".
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja saira »

^^^Ja mun kommentti vaan yksinkertaisesti sopi tohon, kehenkään henk.koht. osoittamatta. Koska se on totta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vihtahousu

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:
sanctus kirjoitti: Tämä oli meidänkin laadukkaan kaljoitteluillan pohdinnan lopputulos. Erityisesti Kotiteollisuus "Kuolleen kukan nimi" -levyllä ja sen jälkeisellä tuotannollaan on hyvää unimatskua.
Ei millään pahalla, toimii myös mulla itselläni unimusana :P
Tuskin sanctusta haittaa että vertaat itseäsi vauvaan :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

killkill kirjoitti:^ Ei pieni lapsi häiriinny iskän musiikkiharrastuksesta. Tuttavaperheen esikoinen nukkui vaunuissaan onnellisena, kun 50 metrin päässä ammuttiin vittu 122 millisellä tykillä.
Noin se lapsi pitääkin kasvattaa että oppii nukkumaan melussa. Puhutaan ns. ensimmäisen lapsen syndroomassa, kun tuoreet vanhemmat yrittävät aina olla hipihiljaa esikoisen nukkuessa.

Tuo taktiikka vain ampuu heitä omiin jalkoihinsa viimeistään siinä vaiheessa kun hankkivat lisää jälkikasvua, ja vain hiljaisuudessa nukkumaan oppinut lapsukka ei enää osaa nukahtaa hälyn keskellä ja heräilee herkästi ääniin.

Eli musa vaan soimaan ja telkkari päälle kun vaavia nukutetaan, kyllä jämpti on näin. Olen ison perheen kuopus, joten nukahdan vaikka joku karjuisi korvaani.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

BettyB. kirjoitti:Jos nyt jollekin asiasta kiinnostuneelle jäi epäselväksi, en ole hakemassa trendikästä musaa vaan musiikkia josta pidän. En vaan tiedä kuka sitä esittää. Ja kun esim. automatkoilla kuuntelen pääasiallisesti sellaisia radiokanavia, joiden soittolistoille clubimusa ei päädy, on vähän vaikeaa saada niitä esittäjiäkään selville. Haluan siis sitä musiikkia hieman eri tarkoituksiin kun taustamusaksi työmatkoille. Mutta kai mun täytyy vaan raahautua jonnekin musakauppaan tyhmine kysymyksineni.
Minulla on ollut joskus ihan sama vika, kun on kuitenkin tajunnut ettei Pink Floyd ja Jethro Tull nyt välttämättä sovi bilemusaksi (muille).

Ensiapuna suosittelen Voice-TV-kanavan pitämistä auki parina iltana tehdessäsi muuta, eiköhän sieltä jotain jää haaviin. Helpoimmalla varmaan pääsee ostamalla jotain noita "The Voice dance hits vol XIV"-CD:eitä, menee ihan täydestä.

Jos taas viittasit klubimusalla johonkin underground-konemusa-hömppäpömppään, onhan meillä aina Haemaeraemieaes.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 23.04.2008 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Frederik Krueger kirjoitti:joten nukahdan vaikka joku karjuisi korvaani.
Jotakin tyyliin:

"Etkö sä saatanan mulkku voisi joskus hoitaa minullekin orgasmin!!!!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meikäläinen paiskattiin kuplan takapenkille ja mutsi veti rallia hiekkateillä, hyvin tuli uni.

Valitettavasti miehestä tuli myöhemmin univammainen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ei se ole nainen eikä mikään joka ei pysty itselleen hankkimaan orgasmia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^arvasin tuon vastauksen.
Stinky

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Do dih, hetken kesti ja nyt taas oma ihana itseni ja positiivinen miäli. Mä en nyt vielä teilaa tota uutta hommaa ennenkun perjantaina meen tapaamaan taas sitä toimaria ja kyselemään lisää tosta mitä tarjosivat. Paree olla hyväpalkkasta hommaa... :]
Tein muuten eilen korvapuusteja ja toin niitä töihinkin. Kyllä tytöt (ja poika) tykkäsivät ja naapurikin ahmi niitä eilen neljä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

1108 kirjoitti:^arvasin tuon vastauksen.
Minä puolestani tiedän mitä ja mihin keskusteluun sinä aiot kirjoittaa seuraavaksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Noni, joku sentäs ymmärtää mistä on kyse. Voicea oon kuunnellut joskus siivouksen taustalla, mutta sielläkin tulee ainakin viikonloppupäivisin vähän liikaa sitä perushuttua ja ihan liikaa pölinää. En siis halua listahittejäKÄÄN vaan sitä clubimusaa, mitä se nykysin sitten nimeltään onkaan (oon ihan ulapalla kaikista genreistä ja täällähän ei uskalla sanoa mitään ääneen, heti on joku genrepoliisi korjaamassa että "MINUN mielestäni tää on kyllä enemmän sitä diipadaapaa eikä uliulia, KOSKA..."). Olisko iltaisin eri meininki? Onko niillä jotain spessuohjelmia, niinku MTV:llä?

Menen tänään tilaamaan kukkalaitteen tätini hautajaisiin. Laite on jo visioitu päähäni, nyt pitäisi löytää joku sopiva värssy. Laittaisin kevyet mulla tädille, mutten tiedä haudataanko hänet perinteiseen tapaan vai poltetaanko, enkä kehtaa moita kysymystä alkaa esittämäänkään.
Yritin myös löytää hautajaisetiketin jostain, muttei osu silmiin...
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

BettyB. kirjoitti:En siis halua listahittejäKÄÄN vaan sitä clubimusaa, mitä se nykysin sitten nimeltään onkaan
Joskus keräsin omakätisesti tanssittavia ja meneviä kappaleita bilekokoelmaksi ja olin varma että menestys olisi taattu. Sain kuitenkin aika pian palautetta että vaikka kappaleet sinällään kuulostivat hyviltä ja sopivat tunnelmaan, olisivat ihmiset halunneet kuulla itselleen tutumpia kappaleita joissa voi tarvittaessa vaikka hoilata mukana. Vaihtoivatkin jossain vaiheessa musakokoelmani toiseen.

Listahitit ja ikivihreät ovat tuossa suhteessa turvallinen valinta, eivätpähän joudu kuuntelemaan itselleen tuntemattomia kappaleita.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja masa »

Frederik Krueger kirjoitti: Listahitit ja ikivihreät ovat tuossa suhteessa turvallinen valinta, eivätpähän joudu kuuntelemaan itselleen tuntemattomia kappaleita.
Kyl kyl, jos jengi on suunnilleen kolmikymppistä. Iskelmä, suomipoppi ja voice auttaa. Ei tartte olla tiskijukkana.
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Frederik Krueger kirjoitti:Sain kuitenkin aika pian palautetta että vaikka kappaleet sinällään kuulostivat hyviltä ja sopivat tunnelmaan, olisivat ihmiset halunneet kuulla itselleen tutumpia kappaleita joissa voi tarvittaessa vaikka hoilata mukana.
Tähänkin on olemassa ratkaisu: MusicMatch-jukebox -softa. Simppeli softa selkeällä käyttöliittymällä, listaa biisit artisteittain/genreittäin ja ohikulkijan klikkaama biisi lisätään soittolistalle. Ei tarvitse ohjelmoida etukäteen soittolistoja, vaan setti elää paikallaolijoiden toiveiden mukaan.
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:^ Noni, joku sentäs ymmärtää mistä on kyse. Voicea oon kuunnellut joskus siivouksen taustalla, mutta sielläkin tulee ainakin viikonloppupäivisin vähän liikaa sitä perushuttua ja ihan liikaa pölinää. En siis halua listahittejäKÄÄN vaan sitä clubimusaa, mitä se nykysin sitten nimeltään onkaan (oon ihan ulapalla kaikista genreistä ja täällähän ei uskalla sanoa mitään ääneen, heti on joku genrepoliisi korjaamassa että "MINUN mielestäni tää on kyllä enemmän sitä diipadaapaa eikä uliulia, KOSKA..."). Olisko iltaisin eri meininki? Onko niillä jotain spessuohjelmia, niinku MTV:llä?
Auttaisin kovin mielelläni mutta metallipäänä genreni taitaa olla pikkasen väärä. Minuakun ei kiinnosta musiikki joka on tehty itsensä nolaamiseen tanssilattialla. Pikasen etsimisen jälkeen:

http://isohunt.com/torrent_details/4072 ... ab=summary

Mutta tosin minä en tiedä vattujakaan tästä musiiikista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mikä tahansa rytmikone ei anna tanssimusiikille riittävästi potkua..
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

[tunnustus]Etsin tota musaa voidakseni jorata villisti älästi omassa olohuoneessani, en siis bileiden taustahälinäksi[/tunnustus]

Huh, helepotti.
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Miekin tunnustan, tämän lähenmäksi konepoppia en mene. Ei vaan kolise konehumppa.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=EOulCvHq3b8[/youtube]

EDIT: No perkele, tämä menee vielä:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0[/youtube]
Geep

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rhiannan ja sen tyylisten tahdissa keinuttelu on ihan parasta. Behmeetä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Selasin tuossa kahvihuoneessa vähän uutta Elle-lehteä. Siinä oli alussa mainoksia yli 20 sivua :shock: Hullua!
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geep kirjoitti:Rhiannan ja sen tyylisten tahdissa keinuttelu on ihan parasta. Behmeetä.
Kuinka oikeassa oletkaan:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=ryPHxrybVc8[/youtube]
Geep

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ziisös :D
NegaDuck

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Miekin tunnustan, tämän lähenmäksi konepoppia en mene. Ei vaan kolise konehumppa.
Suosittelen:


Albumin sanoitus on suorastaan hurrrrmaava.
Vastaa Viestiin