Niballe huomijoo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Niballe huomijoo

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti: Älä nyt kuitenkaan oo kundeille kateellinen? Ethän?
Kaipaako Niba vähän huomioo? Eikö kukaan tuu juttelemaan?
Sä oot tosi Einstein! Minkä takia täällä kukaan muukaan käy?
^ Kuten voidaan nähdä, Niban elämä on yksinäistä ja tylsää, eikä kukaan anna Niballe huomijoo. Leikitään nyt että tämä on ketju, jonne voi lähettää kaiken ylimääräisen huomion, vähän niinkuin ne 5-senttiset kolikot sille punaisen ristin purkki kädessä seisovalle yönmustalle.

Eli nyt joka kerta kun Sinulla on hieman ylimääräistä huomijoooo annettavana, niin tule tänne antamaan Niballe huomijooooo, sillä se menee hyvään tarkoitukseen. Näin estämme ettei Niba viiltele ranteitaan huomionpuutteessa.

Haluan täten lahjoittaa Niballe huomijoo tämän verran: PLÖRTS!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Niballe huomijoo

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ei niba ihan paska jätkä kuitenkaan ole kun on lahjoittanut joskus mulle risteilyliput Tukholmaan, ja ollut yksi aiempien Tapio-miittien pääjärjestäjistä ja kamankuljettajista.

Tämä ei ollut puolien valitsemista, mutta laitettiin vaihtelun vuoksi toiseenkin vaakakuppiin edes jotain. Nyt on kevät ja ilma täynnä positiivisia viboja ja niboja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Niballe huomijoo

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mikä tää niba-juttu oikeesti on? Olen herran kerran tavannut Tapio-miitissä. Hän tarjosi minulle uuniperunaa. Oli muuten hyvää. En tajuu. :?: Valaiskaa minuu.
1108

Re: Niballe huomijoo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kreitsu kirjoitti:Valaiskaa minuu.
Kokolailla jotakin tämmöistä:

:lol: :lol: Kortyobcf 8) :? :) :( :o :lol: :lol: :lol: :lol: ULU ULU :arrow: :idea: :?: :!: :lol: :lol:

www.porkeriua.örg

:P :P
Vastaa Viestiin