TORSTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tää lähtis nuhasteleen johonkin rehukauppaan, joku vatun Lantageeni tjsp.
Emäntä sanoo että parvekekukkia niin siinä miestä viedään kuin litranmittaa/kuoriämpäriä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luottamus rakoilee tiettyihin henkilöihin, jotka ovat tekemisissä suurien summien kanssa.

"Kuinka paljon on 30% 100 000€:sta?"
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Kuva
Vihree skottiruutulätsä ja suussa tikkari väärinpäin?
SikaMika

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Työpäivä on virallisestikin ohi. Kaikkeni annoin ja olen tyytyväinen saavutuksiini! Luen vielä pari tuntia ja teen sitten näyttävän sairastelunjälkeisen paluun salille.
Pyry-Matias

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Poikettiin muijan kanssa Tukholmassa. Kevät oli lännessä pidemmällä ja osa ruotsalaisista oli pudottanut alalahkeensa jo. Takastulomatkalla bogasin sataman lähellä maastopalon. Tarkemmin katsottuna tulessa oli ilmeisesti kaksi autoa, toinen kalliojyrkänteellä tiellä ja toinen tippuneena rotkoon. Ei ollut viranomaisetkaan vielä paikalla. Pistän kuvan tuosta galleriaan jahka kerkiän. Ny pressaa ja sanraissia...
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 24.04.2008 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Kysyin suoraan eräältä jätkistä että onko ne suunnitelleet jotain päänmenokseni huomenna? Alkuun vastaus oli että "ei", mutta sitten kun jatkoin että jos niin on, niin pidän sairaslomapäivän viimeisenä työpäivänäni, koska kerrankin voisin tehdä kollegalleni kuten kyseinen powertrippaava rouva Bucket tekee muille.. niin kuulemma minun pitää tulla töihin.


Nooh, heh. Loppujen lopuksi ihan hyvä ilmeisesti että tulen vikaan vuoroon, että se sarvipää lähtee klo 13.30, eikä pääse paheksumaan. Minähän kaikesta syyn saisin niskoilleni.. Huvittavaa tässä on, että en ole sortunut kertaakaan vaikka karkkikaupassa olenkin töissä. Samaa ei voi sanoa esim. tuosta naimisissa olevasta rouvashenkilöstä, jota "eräskin kävi polkaisemassa työhuoneessa".
Jep jep.. Kunhan vaan pokka pitää..
Mutta katsotaan, jos saan käyttöön tuon uuden lempinimen sille, ja se jää elämään, niin ... =D

Pitäisihän minulla olla vielä työviikkoja jäljellä täällä.. tai sitten ei.. Riippuu tiistaisesta työhaastattelusta Maarianhaminassa, mutta kun he maksavat matkat (lennon ja laivan takaisin), niin ilmeisesti työpaikan saaminen on todennäköistä ellen mokaa (tai päätä että ei kiitos, ei tänne ja sen takia "unohda" esim. ruotsinkieltä).
Täällä nyt töitä kuitenkin aina tuntuisi löytyvän, mutta jos ei ole muuta elämää, ja matkat ovat mitä ovat, niin ei kyllä paljoa kiinnosta.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
1108

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NegaDuck kirjoitti:
1108 kirjoitti:Kuva
Vihree skottiruutulätsä ja suussa tikkari väärinpäin?
EiQ kuumemittari ja kuumavesipullo.
ninnithequeen

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Tää lähtis nuhasteleen johonkin rehukauppaan, joku vatun Lantageeni tjsp.
Emäntä sanoo että parvekekukkia niin siinä miestä viedään kuin litranmittaa/kuoriämpäriä.
Juuri noin!

Ukko vie Plantageniin ja maksaa ja vikisee vieressä! Hää muistaa vieläkin yhden keikan, ku mammalla oli syli täys ruusuja ja pelargonioita että "Marko tuu auttaa!" Mulla ei ollu kärryä tahi koria siis. Olin kuulemma aika koomisen näkönen rehujeni kanssa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En tajua. Taas tuli vastaan joku nainen "Hei etkös sä ole nnnnn yyyyyyy? Mä olin yläasteella samalla luokalla sun isosiskosi kanssa..."? Ei yhtään hajua kuka oli kyseessä, ja miten se mut tunnisti jos oli kerran siskoni kanssa samalla luokalla, kun en hänen luokkalaistensa kanssa yhtään hengaillut. Muisti heti jopa koko nimeni.

Näitä tulee silloin tällöin jotka tunnistavat jostain kaukaa menneisyydestä, ja itselläni ei ole mitään hajua kuka on kyseessä. Olenko niin vähän muuttunut yläasteajoista?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jiihaa!!! Grillikausi lähti käyntiin N-Y-T!!! Kyrsää, salaattia, vartaita, perunasalaattia, makaronisalamisalaattia!!!!
ninnithequeen

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Frederik Krueger kirjoitti:Näitä tulee silloin tällöin jotka tunnistavat jostain kaukaa menneisyydestä, ja itselläni ei ole mitään hajua kuka on kyseessä. Olenko niin vähän muuttunut yläasteajoista?
Mä yleensä muistan kaikki, ja minutkin muistetaan, ihan yläasteelta asti. Just törmäsin Saunalahdessa vanhaan koulukaveriin joka kolmen muksun kera raahautui rapusta. Ensimmäiset sanat häneltä: "sä et oo muuttunu yhtään!"
Ukkoki sano että mä olen ihan samannäkönen ku ysin kuvassa, lieneekö vaan ollu kohtelias, hehe.
milli

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja milli »

Selvähän se on, että jos mut jättää yksin kotiin sairastamaan, niin alan siivota. Olen pessyt pyykkiä, siivonnut keittiöät, luutunnut keittiön ja vessan, ja vielä kädet syyhyävät päästä luuttuamaan olohuoneen lattian. Mulla on ongelmia, en osaa olla tekemättä mitään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:Selvähän se on, että jos mut jättää yksin kotiin sairastamaan, niin alan siivota. Olen pessyt pyykkiä, siivonnut keittiöät, luutunnut keittiön ja vessan, ja vielä kädet syyhyävät päästä luuttuamaan olohuoneen lattian. Mulla on ongelmia, en osaa olla tekemättä mitään.
Onneksi sulla on yksiö, ajattele jos asuisit omakotitalossa!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti: Onneksi sulla on yksiö, ajattele jos asuisit omakotitalossa!
Totta turiset. Tai no olinhan mä tänään tekemässä "vähän" töitä tuolla vanhempien tykönä.

Onneksi poikakaveri tulee pian, niin se saa mut pidettyä aloillaan :P
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti:salaattia
Homo.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mylwin kirjoitti:Homo.
Sivari.
BettyB.

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oho oho, peli kovenee avatarista päätellen.

Kävin zygälenkillä ja siellähän oli ulosajo, suoralla tiellä perskules. Oli sammutusyksikköä ja pari sirraa, en kehdannut jäädä iloksenne valokuvaamaan vaan suditin pois paikalta. Tapahtuu maallakin, sano. On muuten aika haastavia noi lenkit, tänään oli sellanen paskanhaju reitillä ettei oikeen tienny miten tulis toimia. Nenän kautta hengittäessä lähtee taju ja suun kautta hönkiessä on nielu täynnä siinä paskanhajussa pörrääviä ökkiäisiä. Ja saakeli, kuollut sorsakin pönötti siinä meikäläisen ajokaistalla. Vaikeeta on.

Nyt ruokaa.
1108

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Nyt ruokaa.
Sorsaa?
BettyB.

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Nyt ruokaa.
Sorsaa?
Kuva
SikaMika

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:
Eikö nyt olis mitään miittiä tuloillaan?
Toi yksi ystäväsihän on ollut järkkäämässä jo pidemmän aikaa sauna/selänpesu/nakumiittiä, mikset ole ilmoittautunut? Mä voin järjestää vastaavaan maanantai- tai perjantai-iltaisin taloyhtiön lenkkisaunavuorolla. Interested?


Enhän mä minnekään salille mennytkään, vaan päätin ennemmin nukahtaa. Eipähän jäänyt kuolemalle niin paljon kuittailtavaa. Nyt ihmettelen, onko mulla viikonloppuna töitä vai ei; ei ole kuulunut mitään koko hommasta. Taloudellisessa mielessä olisin kiinnostunut menemään, mutta muuten en kirveelläkään. Jos ei kohta ala kuulumaan mitään, niin en ainakaan ala kyselemään peräänkään.

Pitäisi katsoa leffa ja ottaa vähän viskiä, jaksaisikohan millään...
1108

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:...
Kuva
BettyB.

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Läski!
NegaDuck

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Suvinen kirjoitti:Plääh. Eikö nyt olis mitään miittiä tuloillaan?
:arrow: http://kitina.net/viewtopic.php?t=6848
luomiviljelemään

Siunakke. No, kunhan tuo otsooni tuosta vähän ohenee niin eiköhän niitä luomiakin voi ruveta viljelemään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Mä yleensä muistan kaikki, ja minutkin muistetaan, ihan yläasteelta asti. Just törmäsin Saunalahdessa vanhaan koulukaveriin
No joo mutta kun nämä eivät edes ole mitään koulukavereita, vaan "tunsin etäisesti sun isosiskosi"/"olin yläasteella vuoden verran sun rinnakkaisluokallasi"/"olit armeijassa samalla kasarmilla, tosin eri erää" jne.

Kai mulla vaan on niin laho pää etten pysty ketä tahansa muistamaan jostain menneisyydestä.

Jätin menemättä treeneihin kun ajattelin tekeväni tärkeitä töitä sen ajan. Aika nihkeästi ovat lähteneet rästityöt käyntiin, liikaa pikkuhommia sivussa. Pitäiskö huomenna etäpäivän ja keskittyisi niihin?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Suvinen kirjoitti:Ai niin, mutta etkös asu Espoossa? Saan Espoosta näppylöitä.
Talo tarjoaa kortisonit ja zyrtecit tarvittaessa. :)
Vastaa Viestiin