TORSTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tää ois niinq TORSTAI eikä tussu pissi pillu ejaguloindi reikä räkä käkkä vittu losso lussu.

Niin että terve. Kello tulee kohta neljä. Taidan tänään ottaa unta tässä välissä pari tuntia. Sitten taas mennään piripolkkaa!
Herra Manala

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mieleni muuten tekisi V8-moottorilla varustettua Audi S4:ää. Haluaisko joku ostaa yhden kappaleen GT Mustangeja?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja huima »

Perästä kuuluu.

Lopputyö alkaa viimein kasaantua ja hahmottua kunnolla. Eihän tässä olekaan kuin pari viikkoa enää aikaa saada se kasaan.

Fiilis on kuitenkin noususuuntainen, kun tajuaa lukeneensa ihan hemmetisti matskua joka alkaa hiljalleen loksahtelemaan paikoilleen. Pari tuntia sitten sain piirrettyä frameworkin jonka kautta teoriapohja aukeaa ja maailma pelastuu. Jos ohjaajat ja proffat vielä pitävät ajatuksesta, niin loppu onkin pelkkää takomista.

20/20 hindsightina olisin päässyt paljon helpommalla jos olisin tehnyt vain normaalin lopputyön. Mutta piti mennä kuuntelemaan houkutteluja mielenkiintoisesta tutkimushankkeesta ja jännittävästä aiheesta. Olkoonkin että innovaatioiden johtaminen ja mittaaminen on mielenkiintoinen aihe, olisi helpommallakin päässyt.

Positiivisena puolena on, että jos tämän saisi nyt vielä hyvänlaatuisena loppuun - olisi mahdollisuus päästä jatkossa mukaan uusiin Tekes-hankkeisiin ja toisaalta suorittamaan väikkäriä.
NegaDuck

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenia. Työviikko jatkuu keväisiss.. *tsekkaa sääsivut* ..sä merkeissä, tai no. Ei mitään mieltä kääntävää ohjelmaa tiedossa tänään. Jos pääsis tällä kertaa vähän aiemmin duunista, ehtis kattoo digiboksiin kasautuneita ohjelmia vähän pois. Diipadaapa.
Mulli75

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Eipä haitannut vaikka olin unohtanut virittää herätyskellon aamuksi, hyvin ehti töihin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Toka TPK. (Oonkohan taas jälleen kerran tullu hulluksi, ku Kitinöinti on tänään ihan sairaan hauskaa?)
Söin muuten aamupalaks spagettia ja jauhelihakastiketta. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä syön luumua ja mehua aamupalaks. Ja lähen kohta labraan polkeen. Mä en VIELÄKÄÄN muista sitä verkkopankkitunnusta!!!! Se on näköjään täysin pyyhkiytynyt mun muistista pois :cry: miten voi olla mahdollista? Pelottavaa.
Geep

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Geep »

irmelianneli kirjoitti:Mä syön luumua ja mehua aamupalaks. Ja lähen kohta labraan polkeen. Mä en VIELÄKÄÄN muista sitä verkkopankkitunnusta!!!! Se on näköjään täysin pyyhkiytynyt mun muistista pois :cry: miten voi olla mahdollista? Pelottavaa.
Raivostuttavaa, tuskaillu ite (just synnytysten jälkeen kun muisti kai katoilee kaikessa muutenkin) samaa. Nykyään numero onkin puhelimeen ovelasti solutettuna kahteen eri yhteystietoon. Tee sama jos pääset sinne asti. :]
ninnithequeen

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ääh, mun naama on ihan kuiva, iho siis. Vanha tuttu rasva ei auta. Onko jotain kotikonstia tähän? Tyyliin kurkkusiivut naamalle tai jotain? Tää on inhottavaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

1108:n avatar kasteli pikkupökät heti aamusta :h:

Villi yö unien suhteen, huh! :shock: Kyllä ainakin mielikuvitus laukkaa...

Aamupalaa poskeen ja kohta Ogelin kautta Selloon, murkku ja mutsi mukana. Vähänkö on muuten pahoinpidelty olo? Oikean puolen kylkiluut on ollu jo vähän aikaa kipeet ton masutyypin voimakkuuden vuoksi, nyt siinä on jo pieni mustelma ulospäin :shock: Pikkurikollinen, potkii mutsinsa jo kohdusta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Geep kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mä syön luumua ja mehua aamupalaks. Ja lähen kohta labraan polkeen. Mä en VIELÄKÄÄN muista sitä verkkopankkitunnusta!!!! Se on näköjään täysin pyyhkiytynyt mun muistista pois :cry: miten voi olla mahdollista? Pelottavaa.
Raivostuttavaa, tuskaillu ite (just synnytysten jälkeen kun muisti kai katoilee kaikessa muutenkin) samaa. Nykyään numero onkin puhelimeen ovelasti solutettuna kahteen eri yhteystietoon. Tee sama jos pääset sinne asti. :]
Joo, niin mä teen. Pakko pyytää pankista uudet, ei tässä nyt muukaan auta :x Laskutkin kerkee erääntyy prkl..
Bliss

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Onko jotain kotikonstia tähän?
Tuskin.
Lopeta ihan ekana ainakin vedellä lotraaminen naaman putsaamisessa.
Sitten apteekkiin ostamaan esim. tätä.
ninnithequeen

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onko jotain kotikonstia tähän?
Tuskin.
Lopeta ihan ekana ainakin vedellä lotraaminen naaman putsaamisessa.
Sitten apteekkiin ostamaan esim. tätä.
Dääääm, en mä apteekkiin pääse ku vast illalla.

Ihan outoa, yleensä naama kuivuu pakkasilla, eikä ikinä oo tehny näin keväällä. Onkohan musta tulossa vaan vanha? 31 jo kohta kuitenkin, iik.
Lucas Jackson

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

T-birds @ April Jazz = pretty good white blues
ninnithequeen

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis ei perkele, joku oli äsken postannut linkin Kity-ketjuun tuolla hevospalstalla.

KUKA TUNNUSTAA? Pois mun hiekkalaatikolta perkele :D
Bliss

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Dääääm, en mä apteekkiin pääse ku vast illalla.
No tuskin se on niin hätäinen tapaus...
Ylläri - iho muuttuu kun ikää tulee lisää :wink:
Ei mitkään lähikaupan herbinat hei tehoo enää. Kannattaa sijoittaa muutamia kymppejä kunnon tuotteisiin (no, saa niihin satasiakin uppoamaan), on sitten yks huoli vähemmän kun ei kiristele :]
killkill

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja killkill »

Torstain kunniaksi kunnon industrial-paukutukset, sopii hyvin mikrokrapulaiseen mielentilaan. Kiitoksia vaan Numballe ja Negalle vinkeistä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti: Kannattaa sijoittaa muutamia kymppejä kunnon tuotteisiin (no, saa niihin satasiakin uppoamaan), on sitten yks huoli vähemmän kun ei kiristele :]
Auttaisko nuo vaseliinit myös korvien väliseen kiristelyyn?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Lucas Jackson

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

killkill kirjoitti:Torstain kunniaks
Tämä saattaa muuten olla jälleen ajankohtainen!
Bliss

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti: Auttaisko nuo vaseliinit myös korvien väliseen kiristelyyn?
Siihen vaivaan suosittelen tätä
killkill

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lucas Jackson kirjoitti:Tämä saattaa muuten olla jälleen ajankohtainen!
Muistan tämän uhoamisen, joo.
Milloinkas Selänne lopettaa? Eikös se vielä tämän kauden tahkoa loppuun? (pihalla urheilusta)
Tix

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Tix »

killkill kirjoitti:
Lucas Jackson kirjoitti:Tämä saattaa muuten olla jälleen ajankohtainen!
Muistan tämän uhoamisen, joo.
Milloinkas Selänne lopettaa? Eikös se vielä tämän kauden tahkoa loppuun? (pihalla urheilusta)
No Selänteen kausi loppui. Aikoo pohtia kuukauden jatkaako vielä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:Siihen vaivaan suosittelen tätä
Mutkun ei voi syödä suklaata.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tix kirjoitti:Aikoo pohtia kuukauden jatkaako vielä.
Ukko osaa kyllä tuon pihtaamisen, sano. Eli 19 kk kuluttua tiedämme, kuka ostaa sidukkakopan ja kenelle :)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TORSTAI

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hullu maailma. Joku tyyppi soitti Korporaatioon ja kertoi lyöneensä vetoa, että pystyy puhumaan ittensä lätkän MM-kisoihin Kanadaan. Nyt sillä on jo useita sponsoreita ja ainakin lentoliput jo luvattu :O
Vastaa Viestiin