Pikku Pietarin Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: (vittu ämmä sovittaa kymmenet farkut eikä osta yhtiäkään :D)
Ai mää vai?! :shock: Inhoan sovittamista, välttelen sitä viimeiseen asti. Sen takia en koskaan ostakaan mitään. Oon iltapäivällä vasta menossa, paikanpäällä luult. klo 13-16 välillä.
No just sinä :D

Mut mä lähen justiinsa, ei varmaan keretä sit näkee, mä olisin halunnu taputella sun mahaas ja tuoda sen mekon :(

Ja oikeesti onko jollain ny ideoita nimpparilahjaks ukolle? Se SAA mennä huomenna polttareihin strippareita tuijottaan, mutta jotain "konkreettista". Oisko joku paita ihan tyhmä lahja?
Lucas Jackson

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Perustetaanko ulkoilmakonttori jonnekin terassille täksi päiväksi? Ei oikein nappaa työnteko sisätiloissa. Tai ei oikeistaan nappaa työnteko lainkaan.
NuoriDaavid

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä tarvisin personal shopperin. Onneksi vaimo hoitaa sitä puolta, tosin liian laiskasti. En kerta kaikkiaan jaksa raahautua vaatekauppaan. Pidän kyllä kiltisti ne vaatteet, mitä kotiin kannetaan.

Garderoobi kyllä kaipaisi päivitystä.

Haluaisin oikein kalliin liituraitapuvun. Ongelma vain, että en voisi pitää sitä missään :(
Stinky

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Yeah, on sitten viikonloppu aikaa miettiä vaihdanko alaa!
Aika hyvän diilin kyllä tarjoisivat eikä tuleva esimieskään pöllömmältä vaikuttanut, huumorintajua ainakin löytyi ja sopivaa rempseyttä mun makuun.
Tykkäsivät mun tyylistä heti alkuunsa jo ekan kerran ku näkivät ja päättivät että haluavat mut sinne :] It´s up to me now.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lucas Jackson kirjoitti: Tai ei oikeistaan nappaa työnteko lainkaan.
Ssssshhh. Nakkipiilossa neukkarissa Metallica koneen kajarista pauhaten ja kahvia litkien.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lucas Jackson kirjoitti:Perustetaanko ulkoilmakonttori jonnekin terassille täksi päiväksi? Ei oikein nappaa työnteko sisätiloissa. Tai ei oikeistaan nappaa työnteko lainkaan.
Mielelläni muuten, mut kun perkeleet pistivät palaverin klo 13:sta ja sitä ennen pitää päivystää... Kun palsu päättyy, meikä katoaa kuin pieru Saharaan. Pitää käydä kummipoikaa vilkaisemassa - ja jos isä suostuu, harjoittelemassa eilen opetettua vaipan vaihtoa ns. livenä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:

Haluaisin oikein kalliin liituraitapuvun. Ongelma vain, että en voisi pitää sitä missään :(
Öö. Olennaista on siis hinta, ei istuvuus..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:

Haluaisin oikein kalliin liituraitapuvun. Ongelma vain, että en voisi pitää sitä missään :(
Öö. Olennaista on siis hinta, ei istuvuus..?
No totta munassa sen pitäisi näyttää hyvältä, mutta olettaisin, että se tulisi niinQ automaattisesti vaatturin toimesta.

Mutta siis teoriatasolla: jos voisin valita 1000 euron ja 2000 euron puvun, jotka näyttäisivät samalta, niin ottaisin mielummin 2000 euron puvun.
masa

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mutta siis teoriatasolla: jos voisin valita 1000 euron ja 2000 euron puvun, jotka näyttäisivät samalta, niin ottaisin mielummin 2000 euron puvun.
Mä voin myydä sulle tonnin puvun kahdella tonnilla?
BettyB.

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä tarvisin personal shopperin.
Kultaseni, koska mennään mitoille? Mulla on aika erehtymätön tyylitaju ;)
NuoriDaavid

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mutta siis teoriatasolla: jos voisin valita 1000 euron ja 2000 euron puvun, jotka näyttäisivät samalta, niin ottaisin mielummin 2000 euron puvun.
Mä voin myydä sulle tonnin puvun kahdella tonnilla?
Heh! Kuten tiedät, se ei toimi niin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Uskomaton hössötysaamu duunissa, onneks nyt ehtii taas hengittää.
Tänään joutuu mennä äijänkäppänälääkärin sörkkelöitäväks (ei kiva)..joten oon kaikesta päätellen ansainnu parisen piristävää siideriä myöhemmin. Oisin myös voinu tulla shoppaamaan Itikseen muiden eukkojen seuraks, tarttisin vaik mitä..mutku lääkäri on stadissa, ni luulen että aikataulut ei ehkä natsaa.
Löysin muuten tuttuja Facebookista, esim. Swirlin ja Kaakunan. 8)

EDIT. Jopas tuli kirjotettua ihan Enttu-tyylinen tekstinpätkä..
Viimeksi muokannut sipsi, 25.04.2008 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä tarvisin personal shopperin.
Kultaseni, koska mennään mitoille? Mulla on aika erehtymätön tyylitaju ;)
Jos mä voin ostaa sulle sormuksen, jotta voit ryhtyä energiahoitajaksi.
milli

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Yeah, on sitten viikonloppu aikaa miettiä vaihdanko alaa!
Aika hyvän diilin kyllä tarjoisivat eikä tuleva esimieskään pöllömmältä vaikuttanut, huumorintajua ainakin löytyi ja sopivaa rempseyttä mun makuun.
Tykkäsivät mun tyylistä heti alkuunsa jo ekan kerran ku näkivät ja päättivät että haluavat mut sinne :] It´s up to me now.
Hienoa! Nyt vain plussat ja miinukset listalle uudesta ja vanhasta työpaikasta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä tarvisin personal shopperin.
Kultaseni, koska mennään mitoille? Mulla on aika erehtymätön tyylitaju ;)
Voin tulla avustamaan. Jos mä nappaan hintalapun piiloon ja ilmotan tuplahinnan samalla kun sä pidät ND:n huomion toisaalla, niin voidaan sit käyttää erotus luksuspaperipusseihin. Diili?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä tarvisin personal shopperin. Onneksi vaimo hoitaa sitä puolta, tosin liian laiskasti. En kerta kaikkiaan jaksa raahautua vaatekauppaan. Pidän kyllä kiltisti ne vaatteet, mitä kotiin kannetaan.

Garderoobi kyllä kaipaisi päivitystä.
Komps komps. Eikä oo ees vaimoa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei jätkät!
Kyllä ny joku oikeesti tietää mitä pientä kolmekymppinen mies vois haluta? PLIIS!
masa

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:Hei jätkät!
Kyllä ny joku oikeesti tietää mitä pientä kolmekymppinen mies vois haluta? PLIIS!
Pientä pillua, tai pientä kolmen vartin viskipulloa?
Bliss

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Hei jätkät!
Kyllä ny joku oikeesti tietää mitä pientä kolmekymppinen mies vois haluta? PLIIS!
Pizzan, kaljaa ja pillua?
ninnithequeen

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hei jätkät!
Kyllä ny joku oikeesti tietää mitä pientä kolmekymppinen mies vois haluta? PLIIS!
Pizzan, kaljaa ja pillua?
No daah, noita se saa muutenkin.
Jotain pakettiin pantavaa, ei kallista? Ja mielellään hauskaa.
BettyB.

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lilo kirjoitti:Diili?
No todellakin! Ja hei, eihän se itse halunnut sinne kauppoihin raahautua eli voidaan ilmoittaa just sellaset hinnat kun meille sopii. Ja eihän nää palvelukset muutenkaan halpoja ole, ellei sitten tosiaan ilmesty sitä platinaa isolla kivellä vasempaan nimettömään.



MUAHAHHAAAA! Ketä mä oikeen huijaan, sittenhän se vasta kalliiks muuttuukin! :D
ninnithequeen

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hei jätkät!
Kyllä ny joku oikeesti tietää mitä pientä kolmekymppinen mies vois haluta? PLIIS!
Pientä pillua, tai pientä kolmen vartin viskipulloa?
Kysyin siltä itteltään, ja se vastas että naista jos sais :lol:
Jallupullo kävi mielessä, siitä se tykkäis. Vaikka mukaan polttareihin huomiseks. Hmm. Lähetän siis mieheni huoriin ja annan vielä viinapullon mukaan. Jepjep.
Bliss

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Jotain pakettiin pantavaa, ei kallista? Ja mielellään hauskaa.
Soivat kalsarit?
masa

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:Hmm. Lähetän siis mieheni huoriin ja annan vielä viinapullon mukaan. Jepjep.
Kuin Gattacan äiti.
BettyB.

Re: Pikku Pietarin Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Kysyin siltä itteltään, ja se vastas että naista jos sais :lol:
No hei, kai ny jos normisettinä nussii lastenosastolta vaatteita ostavaa hukkapätkää!
Vastaa Viestiin