Tahmea Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:Erinäistä asianhaaroista johtuen annan olla koko homman.
Onkohan kyseessä minun haarakiilani?
Kikkelis kokkelis.
safi

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

Olen myös täysin sanaton. Mikä ihme saa ihmisen suoltamaan moista paskaa lähes vieraalle ihmisille tämän mielipiteistä.
Mielenkiinnolla odotan pärstäsi näkemistä pikkujoulussa, etkö sinä sinne ollut tulossa? Katsotaan riittääkö kantti saman paskan laukomiseen naamatusten?
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Onkohan kyseessä minun haarakiilani?
Ei sytyn niin hitaasti, tajusin juuri että olet lämmin ja sympaattinen olento. Se on tämä hurja luontoni joka ei anna aivoille aikaa ajatella.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Onkohan kyseessä minun haarakiilani?
Ei sytyn niin hitaasti, tajusin juuri että olet lämmin ja sympaattinen olento. Se on tämä hurja luontoni joka ei anna aivoille aikaa ajatella.
Kulta!
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

safi kirjoitti:Olen myös täysin sanaton. Mikä ihme saa ihmisen suoltamaan moista paskaa lähes vieraalle ihmisille tämän mielipiteistä.
Mielenkiinnolla odotan pärstäsi näkemistä pikkujoulussa, etkö sinä sinne ollut tulossa? Katsotaan riittääkö kantti saman paskan laukomiseen naamatusten?
Lyhyt ja ytimekäs vastaus: Ei.

Kas palstalla paskanjauhanta on täysin eriasia kuin nassutusten läpertely. Ja eHahmo on eri kuin sen takana oleva hahmo.

Mänkö viesti perille?
millivanilli

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mä oon kumma säheltäjä. Tänään sain puhelun yhdestä henkilöstövuokrausfirmasta. Minut toivotettiin tervetulleeksi työhaastatteluun. Hetken puhelun alussa muisti pätki, että mikä ihmeen hakemus, kunnes tajusin yön pimeinä tunteina pari viikkoa sitten täyttäneeni jonkin hakemuksen pienessä hiprakasa.

Ei siinä mitään, hieno juttu päästä haastatteluun. Olisi vielä hienompi juttu jos muistaisin, että millaiseen työhön olin hakemassa... shit!! Nyt täytyy päättää, että kumpi on nolompaa se, että soitan ko firmaan ja kysyn, että mihinkäs on tullut haettua, vai se että menen haastatteluun tietämättä työstä mitään.
huima

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Motivaatio ja kiinnostus.

Minne te katositte?
SikaMika

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Huhheijaa!

Duunit ja koulu hoidettu. Kinusivat mua töihin täksi illaksi molemmista em. paikoista, priorisoin viime viikolla skippaamani ranskantunnit töiden edelle. Enhän mä taaskaan ollut muistanut tehdä läksyjä ajoissa, luin ja suomentelin tekstit julkisissa matkatessani ja töissä safkiksella. Sain kotitehtävätkin väännettyä kasaan koululle ajoissa tultuani, lopulta jäi ylimääräistä aikaakin 4 minuuttia, pala kakkua siis koko homma ja sen aikataulutus!

Olen kyllästynyt perunan, riisin ja pastan järsimiseen, joten kävin noutamassa kotimatkalla nokareen sisäfilettä. Köntin koko oli juuri sopiva yhden ihmisen hengenpitimiksi, reilulla 2.8kg:lla syöpöttelee pienen tovin...
SingleMalt

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

SikaMika kirjoitti: nokareen sisäfilettä. 2.8kg.
Ethän vaan ostanut huonoa suomalaista vaan tuhannesti parempaa brasilialaista?

Vinkki.

Leikkaa noin´4-6 cm paksuinen pihvi. Kyllä, luit oikein. Kunnon pihvi on paksu, muuten sitä kutsutaan leikkeeksi.
Ruskista se nopeasti kuumalla pannulla voissa. Siis vain ruskistus, älä kypsennä yhtään. Paiskaa pihvi uuniin 160 asteeseen niin kauaksi, että sen sisälämpötila paksuimmasta kohtaa on tasan 56 astetta. Mausteeksi suolaa ja ehkä pippuria.

Uunin tulisi olla kiertoilmauuni, mutta jos ei, niin laita uuniin samanaikaisesti vettä astiassa. Vesi estää kuivumista.

Tulee muuten ihan saatanan hyvä pihvi tällä tavalla. Slurps.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:
Herranjestas sentään! Kyllä mun tapani viettää iltaa oli mukavampi, mutta se onkin vaan mun mielipide. Noh, onneksi menit ajoissa ja olet ilmeisesti nyt kunnossa.

Illanviettoni seurauksena oli karmaiseva päänsärky ja huono olo. Oksentamaan en kuitenkaan ryhtynyt kuin vasta bussissa Hesasta Forssaan hieman ennen Nummelaa. Kokemus sekin, kun yrittää kykkiä heiluvassa bussinvessassa haisevan potan yllä. Onneksi olin syönyt suklaata, joten kokemus oli lähes miellyttävä.


Ja Beddikselle onnea onnea onnea vaan!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Onkohan kyseessä minun haarakiilani?
Ei sytyn niin hitaasti, tajusin juuri että olet lämmin ja sympaattinen olento. Se on tämä hurja luontoni joka ei anna aivoille aikaa ajatella.
Kulta!
Dont you touch my Man!
:kele:
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuota...ei tässä muuta, kun että moi Pertti, mä nään sut :wink:
Tylsistyneille tiedoks, me ollaan siel sätissä nyt :roll:
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Ei sytyn niin hitaasti, tajusin juuri että olet lämmin ja sympaattinen olento. Se on tämä hurja luontoni joka ei anna aivoille aikaa ajatella.
Kulta!
Dont you touch my Man!
:kele:
Antaa Keikauksen lääppiä miestäsi vaikka kuinka. Kunhan ei koske minuun.
SikaMika

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SingleMalt kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: nokareen sisäfilettä. 2.8kg.
Ethän vaan ostanut huonoa suomalaista vaan tuhannesti parempaa brasilialaista?

Brassihärkää ostin, kun oli tarjouksessa ja kun laadun olen loistavaksi jo aiemmin todennut

Vinkki.

Leikkaa noin´4-6 cm paksuinen pihvi. Kyllä, luit oikein. Kunnon pihvi on paksu, muuten sitä kutsutaan leikkeeksi.
Ruskista se nopeasti kuumalla pannulla voissa. Siis vain ruskistus, älä kypsennä yhtään. Paiskaa pihvi uuniin 160 asteeseen niin kauaksi, että sen sisälämpötila paksuimmasta kohtaa on tasan 56 astetta. Mausteeksi suolaa ja ehkä pippuria.

Uunin tulisi olla kiertoilmauuni, mutta jos ei, niin laita uuniin samanaikaisesti vettä astiassa. Vesi estää kuivumista.

Tulee muuten ihan saatanan hyvä pihvi tällä tavalla. Slurps.
Ei paskemman kuuloinen resepti. Mä olen kuitenkin niin hätäinen herkuttelija, että paistan pihvit pannulla sellaisina parin sentin paksuisina biittiksinä minuutin per puoli. Marinoida sentään maltan. Pihvitkin.

DVD-soitin toimii hyvin kun sain kodekit wareastettua verkon reunamilta. Leffatkin ovat jo imuroinnissa, jiihaa! Jatketaan ha(r)joituksia...
tonttu8

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Hohoo, suihkunraikas nainen valmiina menossa petiin. Yötä. :krooh:
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti: Antaa Keikauksen lääppiä miestäsi vaikka kuinka. Kunhan ei koske minuun.
Niinpä.
Ja sä sit keskityt muhun?
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ja sä sit keskityt muhun?
En todellakaan vaan viinapulloon.
tonttu8

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Kaikkeen tottuu mutta ei jääpalaan perseessä.
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja sä sit keskityt muhun?
En todellakaan vaan viinapulloon.
"Anything you want, you got it
Anything you need, you got it
Anything at all......"

Niinno, pitää duunista pölliä ensin yks pullo, sit vasta saat. Sen pullon siis.
Gina

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Ai niin! se oli tänään! onneksi olkoon Bedlam! :)
Vai pitääkö sanoa syvin osanottoni ;)
SikaMika

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jaahas, vai on pohojoosen poika päässyt miehen ikään?! Onnitteluni tälle seuraavalle virstanpylväälle pääsystä, harmi ettei tänne voi jäädä pidemmäksi aikaa! *menee nukkumaan pylvään juurelle*
Nowaysis

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

1108 kirjoitti: Ja TJEU: Kokeile nyt Brasiliaista vahausta kun kerran rehevöidyt siellä.
Pakko heittää julma vitsi.

Lontoon pommien jälkeen kun ampuivat siis sen jonkun _ulkomaalaisen_, liekö brassi tai mexicaani. En nyt muista mutta vitsi kuului:

Miksi Lontoon kauneussalonkeja on kohdannut yht'äkkinen asiakaskato?
The metropolitan police is doing brazilians for nothing.

Heehee.hee.hee.
Nowaysis

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Voisko nuo kamalat paskaviestit poistaa, ei niitä oo kiva lukee ja tuli ihan paha mieli molempien puolesta..

p.s. KK:n isällinen interventio oli aika ihqu <3
Dumari

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nowaysis kirjoitti:Voisko nuo kamalat paskaviestit poistaa, ei niitä oo kiva lukee ja tuli ihan paha mieli molempien puolesta..
Juu, zamaa mieltä. Kappas samaan aikaan kun luin puoliväliin "chattia", niin huomasin kuuntelevani Sentencedin "killing me, killing you"-biisiä ja totesin osuvasti että "kill me" kun luin kahden henkilön dialiogia.
Jurri&väsy-mies menee koisaan nyt, peace and love :wink:
Vastaa Viestiin