Tahmea Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Krapulan tahmeissa jälkimaininkeissa sopiikin hyvin aivovapaasit udella että mitä mielessä?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kikkelihän se on mielessä, vittuuko kyselet tyhmiä....
:D
Enthu

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Jaahas... torstai,mitäköhän sitä tänään tekis...sättäilyä,palstailua,
suihkussa käymistä,asukasisäntänä olemista,pyykinpesua...alkaa vituttamaan ei mulla ole mtn muuta elämää paitsi virtuuali sellasta tai taloyhtiön hyvää päivää kirvesvartta-tuttuja...masentaa... tuntuu etten saa
mtn järkevää aikaan...tällä menolla istun elämäni ohi ja olen 80v kiikkustuolissa "olipas kiva virtuuali-elämä" ja sit delaan :roll:
slam

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Viikko etenee. Taitaa vuode olla paras paikka nyt.

Ramasee...
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:Jaahas... torstai,mitäköhän sitä tänään tekis...sättäilyä,palstailua,
suihkussa käymistä,asukasisäntänä olemista,pyykinpesua...alkaa vituttamaan ei mulla ole mtn muuta elämää paitsi virtuuali sellasta tai taloyhtiön hyvää päivää kirvesvartta-tuttuja...masentaa... tuntuu etten saa
mtn järkevää aikaan...tällä menolla istun elämäni ohi ja olen 80v kiikkustuolissa "olipas kiva virtuuali-elämä" ja sit delaan :roll:
*halaa vaikkakin virtuaalisesti*
Ja halaisin oikeestikkii jos olisit siinä. Toivottavasti tukka on hyvä :wink:
Enthu

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

joo kyllä se tukka nyt on hyvä...punertavat hiukset blondatuilla raidoilla...eteenpäin nostettuna :wink: *halautuu virtuaalisesti*
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bedlam ONNEA!!!
Ja miun rakas muruseni paras ystäväni Nuuti Onnea myös.
Niinno, tuolhan se kuorsaa....
Syntymäpäivälahja ja itsetehty kortti odottelee tos pöydällä. Kerrankos sitä 58 vuotta täytetään :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Oli muuten ehkä paras baari-ilta herran aikoihin. Stand up -keikka oli loistava ja sitten törmäsin pariin työkaveriin (tai "työkaveriiin") ja jatkoin ryyppäämistä seurassa. Sääli vaan, että konstut hyytyi matkalle. Ihana ilta! Söin vielä makkaran ennen taksiin hyppäämistä. Kaikki rahat meni lompakosta ja pankkitililtä ja pikkasen luoton puoleltakin, mutta mukavaaa oli. Mä taidan sittenkin ihan oikeasti haluta takaisin töihin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Damn... pitäisi olla töissä, mutta en ole ... ounou. arvioitu saapumisaika on 1,5h tavallista myöhemmin. huomakohan kukaan?
Dumari

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Eka Työpaikkakiusaaja :P
Dumari

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Damn... pitäisi olla töissä, mutta en ole ... ounou. arvioitu saapumisaika on 1,5h tavallista myöhemmin. huomakohan kukaan?
Ei kukaan muu kuin mä :)
aimohaiku

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Aamukuntoilu jälleen suoritettu. Tiistaiaamua viileämpää. On kivaa olla minä.
Rauhaa ja rakkautta päiväänne, kanssakityilijät! :)
millivanilli

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
Ei kukaan muu kuin mä :)
heh

toka tpk

oon jäässä
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

3-TPK. Olin kotona eilen klo 23, söin ja menin sänkyyn. Mies piti hereillä kahteen asti ja mä olen jo nyt töissä. Olisko adrenaliinia vielä kehissä? :shock: *silmät seisoo*

30 min jo väkerretty leikkauksia, hyvin tää tästä alkaa. Kaupassa oli niin kauniin vihreä omena, että se oli pakko ottaa mukaan :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Onnea Beddis, tervetuloa Wanhojen Kerhoon!

Tahmea Torstai todellakin. Kumma, kun eilen olin täynnä riemua ja puhtia ja olin loistotuulella.. tänään taas päätä särkee heti aamusta ja hyvä kun jaksoin sängystä nousta. Ihme suhdannevaihteluita...

:swirl:
RolloTomasi

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onnea Bedlam!

Mitas muuta tanaan? Ei muuta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bedlamille onnea! 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Heräsin tolkuttomaan hammassärkyyn aivan liian aikaisin vapaapäivänä.
Perkele. Enkä pääse hampilekuriin vielä tänäänkään :(
*lisää buranaa*
killkill

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Beddikselle vilpittömät osanottoni ;)

Tyypillinen torstai. Jännetuppitulehdus vaihteeksi erityisen pahana. Lohtua tuo tilille kolahtaneet lomarahat sekä kohta koittava sukellussafari R'as Muhammedin vesillä :D
bedlam

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kiitosta kaikille! Merkittävää eroa ei havaittavissa henkisessä, eikä fyysisessä olemuksessa. Onko se hyvä vai huono, sitä en osaa sanoa. Citymarket muuten mainostaa näyttävästi tätä päivää "koko Suomen synttäreinä". Että kiitos siihenkin suuntaan.
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Kiitosta kaikille! Merkittävää eroa ei havaittavissa henkisessä, eikä fyysisessä olemuksessa.
Elä jauha paskaa, soot rupsahtanu yhdessä yössä totaalisesti :D
Perässä tullaan, ja kauhuissaan ollaan....
Faghag

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Eilen illalla tein kamulle ruokaa (suppilovahverokastiketta ja tagliatelle-pastaa) ja join 4 lasia punkkua. Olin väsy, joten viini kihahti hattuun kivasti, eli taisin sitten ottaa kalsarikännit, sillä simahdin ennen klo 21 meikit naamalla.

Aamulla menin punttisalille klo 6.30. Hyvää teki.
bedlam

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Elä jauha paskaa, soot rupsahtanu yhdessä yössä totaalisesti :D
Aamulla just töihin lähtiessä katsoin itseäni peilistäni ja ajattelin, että minua varmaan luullaan oikeesti lukiolaiseksi. Tämän takiahan tietenkin olen tupakkaa niin kauan poltellut, ilman sitä näyttäisin 13-vuotiaalta.
Exsat

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kuva

Onnea täältä kotoakin vielä kertaalleen. :h:
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Elä jauha paskaa, soot rupsahtanu yhdessä yössä totaalisesti :D
Aamulla just töihin lähtiessä katsoin itseäni peilistäni ja ajattelin, että minua varmaan luullaan oikeesti lukiolaiseksi. Tämän takiahan tietenkin olen tupakkaa niin kauan poltellut, ilman sitä näyttäisin 13-vuotiaalta.
Kyl mie sen tiiän :D
Siksi kettuilenkin.
Vastaa Viestiin