Tahmea Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Niin tulipa taas mieleeni se kerta, kun olin Brasiliassa juuri tutustunut poikaystävääni. Olin kipeä ja soitin hänelle peruakseni treffimme. Mitä tekee hän? Hän kysyy, jos voi tulla kylään minua viihdyttämään ja hoitamaan ja tarvitsenko jotain kaupasta ja niin poispäin! En väitä, etteikö tuollaista voisi tapahtua Suomessa, mutta kovin epätodennäköistä on. Täällä pitää vaan kärsiä yksin... Vali vali. Turvapaikasta unelmoiden.
Hei! mähän aloin just eVihaamaan sua! En olekaan sun tekstejäs ennen lukenut, mutta nythän mä huomaan, että sä olet aika vitun vastenmielinen näine 'suomalainen mies on defaulttina huonompi, kuin <valitse maa> mies...' - kommentteines. En tiedä kuinka vastenmielinen olet livenä, mutta se ainakin selittäisi sen, miksi et saa kipeänä seuraa. Voi huoh...
Voi viddu. Olenko minä todellakin sanonut, että suomalainen mies on huonompi?? Sinulla(kin) vain on niin huono itsetunto, että tulkitset kirjoitukseni noin. Minä kirjoitin suomalaisesta kanssakäymiskulttuurista ja sen huonouksista sekä siitä, kuinka toisenlaisen kulttuurin kasvatti toimi jossain tilanteessa mielestäni kauniimmin. Tuon brasilialaisen poikaystäväni, johon olin juuri tutustunut ja minkä vuoksi en sitä ehkä ensimmäiseksi olisi kyläilemään odottanut, lisäksi muutamat kaverini ovat tarjoutuneet tulemaan hoivaamaan minua, kun olen sairastanut siellä.

Kuule, suomalaisessa miehessä on monta hyvää puolta, mutta niin on muissakin.

Mua naurattaa, kun sä e-vihaat mua.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Täällä pitää vaan kärsiä yksin... Vali vali. Turvapaikasta unelmoiden.
Niin ja poikaystävällä ei Suomessa ole tapana hoivata tyttöystäväänsä kun se on sairaana? Missä helevetin suhteissa olet itsesi marinoinut???

Silloin kun omaan tyttöystävän niin on aivan saatanan selvää että kyseinen neitonen auttaa minua kun olen kipeä, samoin teen minä jos tilanne on toisinpäin.
Ei vittu, oliko tilanne sinule todella uusi? Piti ihan Brasseihin hippasta vonkaan yöntimoja että asia valkenisi, vittu että olet säälittävä.

Nyt riitti Keikaus, lehmä on sekasin kuin undulaatti betonimyllyssä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Täällä pitää vaan kärsiä yksin... Vali vali. Turvapaikasta unelmoiden.
Niin ja poikaystävällä ei Suomessa ole tapana hoivata tyttöystäväänsä kun se on sairaana? Missä helevetin suhteissa olet itsesi marinoinut???

Silloin kun omaan tyttöystävän niin on aivan saatanan selvää että kyseinen neitonen auttaa minua kun olen kipeä, samoin teen minä jos tilanne on toisinpäin.
Ei vittu, oliko tilanne sinule todella uusi? Piti ihan Brasseihin hippasta vonkaan yöntimoja että asia valkenisi, vittu että olet säälittävä.

Nyt riitti Keikaus, lehmä on sekasin kuin undulaatti betonimyllyssä.
Kyse oli poikaystävästä, johon olin tutustunut suunnilleen edellisellä viikolla, joten yllätyin vähän. Lisäksi mielestäni Suomessa on usein tapana sairastaa ja levätä yksin, siksi positiivinen yllätys, kun toisin kävi.

Kyllä mulla muuten poikaystävät ovat käyneet hoivaamassa, mutta ei ehkä ihan noin lyhyen tuttavuuden jälkeen. Sitäpaitsi Suomessa on ihmisillä usein sellainen asenne, että ajatellaan, että sairasta, kärsivää, surevaa ei saa häiritä ja niin poispäin.

Mihinköhän sen turvapaikkahakemuksen saisi jättää..
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Äsken kahvilla ko. nainen tunnusti menneensä vessaan ja itkeneen ihan kunnolla. Voi sitä eukkoparkaa.. mä en vaan tajuu.

Mä lähden kohta kotiin!
Mä tajuun edelleenkin. Sillä naisella on ollut sellaisia kokemuksia, joissa se on jätetty jonkun ryhmän ulkopuolelle ja ne ovat sattuneet siihen. Haloo, kaikkihan haluavat kuulua ryhmään ja tulla hyväksytyksi. Sinulla ei ilmeisesti tuollaisia kokemuksia ole ollut tai olet sen verran tasapainoinen ihminen, että osaat selittää itsellesi, että kaikki eivät voi tykätä kaikista jne. Kyllä musta olisi kauheaa, jos esim. mun nykyisessä työpaikassa kaikki muut lähtisivät lounaalle, eivätkä pyytäisi mua mukaan.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Keikaus kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Äsken kahvilla ko. nainen tunnusti menneensä vessaan ja itkeneen ihan kunnolla. Voi sitä eukkoparkaa.. mä en vaan tajuu.

Mä lähden kohta kotiin!
Mä tajuun edelleenkin. Sillä naisella on ollut sellaisia kokemuksia, joissa se on jätetty jonkun ryhmän ulkopuolelle ja ne ovat sattuneet siihen. Haloo, kaikkihan haluavat kuulua ryhmään ja tulla hyväksytyksi. Sinulla ei ilmeisesti tuollaisia kokemuksia ole ollut tai olet sen verran tasapainoinen ihminen, että osaat selittää itsellesi, että kaikki eivät voi tykätä kaikista jne. Kyllä musta olisi kauheaa, jos esim. mun nykyisessä työpaikassa kaikki muut lähtisivät lounaalle, eivätkä pyytäisi mua mukaan.
Meitä on 27. Kolme meistä söi eri ruokaa. Do the math.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Kyse oli poikaystävästä, johon olin tutustunut suunnilleen edellisellä viikolla
Ai että viikon jälkeen oikein poikaystäväksi kutsuttava hahmo rinnalla? Poimu kutosella suhteeseen!
Itse olen käsittänyt asian olevan vähän pidemmän kaavan mukainen. Ensiksi tutustutaan, jutellaan ja ollaan yhdessä. Sitten kun ihastumisesta ollaan päästy eroon ja tilalle astuu jotain muuta voidaan ottaa käsitteet "poikaystävä/tyttöystävä" mukaan peliin.
EI SUHDETTA SOLMITA VIIKOSSA!
Lisäksi mielestäni Suomessa on usein tapana sairastaa ja levätä yksin
Ei muuten pidä millään tavalla paikkaansa. Itse sairaana ollessani olen huomannut että kaverit/tuttavat/jopa ex-muijat ottavat yhteyttä ja kyselevät vointia ja onko jotain millä voisivat auttaa.
Mihinköhän sen turvapaikkahakemuksen saisi jättää..
Naputa vaikka tv-chattiin, paskankaan väliä minne sen survot. Vai oletko poliittisesti vainottu, onko kotimaassasi sota?

Jutuissasi oli joskus jotain särmää, nyt ne on tasapaksua paskaa josta on kadonnut viimeinenkin järjenhiven.
Hiiohoi ja hopsanhei, keikaukselta järjen vein.
MGandhi

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti: Kyllä mulla muuten poikaystävät ovat käyneet hoivaamassa, mutta ei ehkä ihan noin lyhyen tuttavuuden jälkeen.

Mihinköhän sen turvapaikkahakemuksen saisi jättää..
Onko sulla aina tapana sairastua tavattuasi uuden miehen? Tarkoitan, että ehkäpä sä vain et ole sairastunut tavattuasi suomalaisen miehen ja näin ollen et voi edes tietää, mitä tämä tekisi sairastuttuasi lyhyen tuntemisen jälkeen.

Aloita vaikka Brazilian rajalaitokselta kyselyt. Ja mielellään tänään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Äsken kahvilla ko. nainen tunnusti menneensä vessaan ja itkeneen ihan kunnolla. Voi sitä eukkoparkaa.. mä en vaan tajuu.

Mä lähden kohta kotiin!
Mä tajuun edelleenkin. Sillä naisella on ollut sellaisia kokemuksia, joissa se on jätetty jonkun ryhmän ulkopuolelle ja ne ovat sattuneet siihen. Haloo, kaikkihan haluavat kuulua ryhmään ja tulla hyväksytyksi. Sinulla ei ilmeisesti tuollaisia kokemuksia ole ollut tai olet sen verran tasapainoinen ihminen, että osaat selittää itsellesi, että kaikki eivät voi tykätä kaikista jne. Kyllä musta olisi kauheaa, jos esim. mun nykyisessä työpaikassa kaikki muut lähtisivät lounaalle, eivätkä pyytäisi mua mukaan.
Meitä on 27. Kolme meistä söi eri ruokaa. Do the math.
Se nainen tuskin mietti matemaattisia asioita tuntiessaan itsensä ulkopuoliseksi. Ehkä sillä ei ole ketään työpaikalla, jonka kanssa se hakisi eri ruokaa.. Kai sitä voi ympärillä olla vaikka sata ihmistä ja tuntea itsensä silti ulkopuoliseksi. Ymmärrän edelleenkin, vaikka ymmärrän kyllä, miksi naisen reaktio yllätti sinut.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kyse oli poikaystävästä, johon olin tutustunut suunnilleen edellisellä viikolla
Ai että viikon jälkeen oikein poikaystäväksi kutsuttava hahmo rinnalla? Poimu kutosella suhteeseen!
Itse olen käsittänyt asian olevan vähän pidemmän kaavan mukainen. Ensiksi tutustutaan, jutellaan ja ollaan yhdessä. Sitten kun ihastumisesta ollaan päästy eroon ja tilalle astuu jotain muuta voidaan ottaa käsitteet "poikaystävä/tyttöystävä" mukaan peliin.
EI SUHDETTA SOLMITA VIIKOSSA!
Lisäksi mielestäni Suomessa on usein tapana sairastaa ja levätä yksin
Ei muuten pidä millään tavalla paikkaansa. Itse sairaana ollessani olen huomannut että kaverit/tuttavat/jopa ex-muijat ottavat yhteyttä ja kyselevät vointia ja onko jotain millä voisivat auttaa.
Mihinköhän sen turvapaikkahakemuksen saisi jättää..
Naputa vaikka tv-chattiin, paskankaan väliä minne sen survot. Vai oletko poliittisesti vainottu, onko kotimaassasi sota?

Jutuissasi oli joskus jotain särmää, nyt ne on tasapaksua paskaa josta on kadonnut viimeinenkin järjenhiven.
Hiiohoi ja hopsanhei, keikaukselta järjen vein.
En muista, oliko poikaystävä jo tuolloin poikaystävä, mutta se siitä ainakin myöhemmin tuli. En pysty nyt yhtymään tuollaisiin etenemiskaavakeskusteluihin, koska tuollaisten kaavojen ja aikataulujen noudattaminen on itselläni aika heikkoa. Kyllä minä olen joskus varmaan päivänkin jälkeen tiennyt, että haluan olla jonkun tyttöystävä ja toinen on halunnut minun olevan hänen.

Luulen, että useat mun kaverit ovat sitä mieltä, että olen niin itsenäinen, että ei tarvitse tarjoutua avuksi, enkä heitä siitä syytä. On niitä vähän toisenlaisiakin kavereita ja ystäviä ja perheenjäseniä, mutta edelleen olen sitä mieltä, että ihmiset ovat Suomessa keskimäärin etäisempiä kuin esim. Brasiliassa.

Ai että jutut oli ennen hyviä. Siis ennen kuin ylistin hoivaavaa ja huolehtivaa brassimiestä ja vähän haukuin suomalaista kanssakäymiskulttuuria... No katsotaan nyt vielä vähän aikaa, ehkä tämä kulttuurishokki vielä tästä menee ohi.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hohhoijakkaa.
Onpans tosiaan ollu tahmee päivä. Vääntäny vaan työhakemuksia ja cv:n englanniks. Kaikkee sitä ja vielä kämpän siivoilu ja pyykkitupa kaupan päälle..
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Ai että jutut oli ennen hyviä. Siis ennen kuin ylistin hoivaavaa ja huolehtivaa brassimiestä ja vähän haukuin suomalaista kanssakäymiskulttuuria... No katsotaan nyt vielä vähän aikaa, ehkä tämä kulttuurishokki vielä tästä menee ohi.
Kuka niitä on hyviksi sanonut? Ei kukaan, pässi.
Sanoin että niissä oli edes jotain joskus ja senkin määrittelemättömän ajanjakson taakse. Samaa paskaahan olet suoltanut aina, nyt vaan sekin taso on alle asteikkojen.
Pistä polla aurinkoon, ei se täysin pehmeä vielä ole, mutta matkalla kohta totaalista tuhoa kuitenkin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haa. Tiedän kyllä, että mulla on aina nää samat jutut..liittyen siiderinlitkimiseen ja dokailuun ylipäätään. Heikko elämä!
Mutta! Ninnit ja Elppa ja muut itäbeibet (myös miespuoleiset semmoset)...ilmoittautukee jos haluutte lähtee "vakiobaariin" tänään parille drinksulle.

(Niin joo, sitäpaitsi puolustukseni tähän ainaiseen alkoholinhimoon on se että keskitän nykyään selibaattienergiani (onkohan toi edes sana??) lasinpohjaantuijottamiseen ja edelleenki siihen varistyyppiseen raakkumiseen.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Haa. Tiedän kyllä, että mulla on aina nää samat jutut..liittyen siiderinlitkimiseen ja dokailuun ylipäätään. Heikko elämä!
Mutta! Ninnit ja Elppa ja muut itäbeibet (myös miespuoleiset semmoset)...ilmoittautukee jos haluutte lähtee "vakiobaariin" tänään parille drinksulle.
Tämä itä-beibe kieltäytyy kunniasta. Vihdoin pääsee kotiin ni ei sitä sieltä lähe pois. Have fun, ja varo viiksiä :wink:
gullible

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja gullible »

Gattaca kirjoitti: Ilman kalsareita kun ne on verotettu sinulta jalasta?
No näin. Toivotaan, että saat pillua tältä palstalta sillä välin, kun olen poissa. Eihän sitä koskaan tiedä.
ninnithequeen

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

gullible kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Ilman kalsareita kun ne on verotettu sinulta jalasta?
No näin. Toivotaan, että saat pillua tältä palstalta sillä välin, kun olen poissa. Eihän sitä koskaan tiedä.
Paljonko on kerroin?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti: Samaa paskaahan olet suoltanut aina, nyt vaan sekin taso on alle asteikkojen.
Taidat pikkukovis tykätä mun kakasta...
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Taidat pikkukovis tykätä mun kakasta...
Ämmä.
182 cm treenattua ruumista ei ole mikään "pikkukovis", ja paskasta en ole pitänyt koskaan. En sinun ja en muidenkaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Taidat pikkukovis tykätä mun kakasta...
Ämmä.
182 cm treenattua ruumista ei ole mikään "pikkukovis", ja paskasta en ole pitänyt koskaan. En sinun ja en muidenkaan.
Mä olen 171-senttinen hiukan treenattu ämmä.
Mun mielestä sun palstaolemuksessasi on vähän sellaista pikkukovista. Sellaista, jonka mielestä on hieno idea on kirjoittaa "Keikauksen pimpsa haisee" -tyylisiä viestejä, koska muutkin ovat niin tehneet. Tai tiedä nyt sitä sitten, vaikka olisit ihan omasta päästäsi keksinyt noinkin originellin jutun.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Mä olen 171-senttinen hiukan treenattu ämmä.
Mun mielestä sun palstaolemuksessasi on vähän sellaista pikkukovista.
Kuuleppas mätävittu.
Minua EI kiinnosta yhdenkään paskantärkeän kusipään elämä tältä palstalta. Joten suksi vittuun helevetin mokkakikkelimielipiteinesi. Ja jos olet saanut aivomyrskyn johdosta assosiaation että minulla on hinku apinoida jotakuta runkkaria niin juokse nyrkkiin ja oksenna verta sekopää.
"Keikauksen pimpsa haisee"
Keikauksen pimpsa haisee.
Tai tiedä nyt sitä sitten, vaikka olisit ihan omasta päästäsi keksinyt noinkin originellin jutun.
Se taisi tulla ihan omasta päästäsi, vai oliko se tupraus haaroistasi? Oli se haarojesi löyhkä, ei kotineekerisi mitään kanakeittoa lähtenyt ostaan. Se painu puhtaanpaa vittua etsimään.

Joten painu vittuun vinkumasta, ämmä kirjoittaa että mätänee Brasiliassa ja vittu viettää päivänsä jossakin vitun Suomalaisella keskustelupalstalla. Näetkö tilanteessa mitään groteskia?

Vittu, lomaile, tee työtä, nussi tai paskanna. Ihan sitä kaikkea mitä normaali Suomalainen tekisi Brasiliassa.

Ainiin sori, et tee niin. KOSKA OLET NIIN VITUN ERILAINEN.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä olen 171-senttinen hiukan treenattu ämmä.
Mun mielestä sun palstaolemuksessasi on vähän sellaista pikkukovista.
Kuuleppas mätävittu.
Minua EI kiinnosta yhdenkään paskantärkeän kusipään elämä tältä palstalta. Joten suksi vittuun helevetin mokkakikkelimielipiteinesi. Ja jos olet saanut aivomyrskyn johdosta assosiaation että minulla on hinku apinoida jotakuta runkkaria niin juokse nyrkkiin ja oksenna verta sekopää.
"Keikauksen pimpsa haisee"
Keikauksen pimpsa haisee.
Tai tiedä nyt sitä sitten, vaikka olisit ihan omasta päästäsi keksinyt noinkin originellin jutun.
Se taisi tulla ihan omasta päästäsi, vai oliko se tupraus haaroistasi? Oli se haarojesi löyhkä, ei kotineekerisi mitään kanakeittoa lähtenyt ostaan. Se painu puhtaanpaa vittua etsimään.

Joten painu vittuun vinkumasta, ämmä kirjoittaa että mätänee Brasiliassa ja vittu viettää päivänsä jossakin vitun Suomalaisella keskustelupalstalla. Näetkö tilanteessa mitään groteskia?

Vittu, lomaile, tee työtä, nussi tai paskanna. Ihan sitä kaikkea mitä normaali Suomalainen tekisi Brasiliassa.

Ainiin sori, et tee niin. KOSKA OLET NIIN VITUN ERILAINEN.

Olen suht sanaton. Ja vieläpä Suomessa. Eihän tuossa sinun postauksessasi ole mitään järkeä.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:lallatilaa...
En usko että sinä olet oikea ihminen arvostelemaan postauksieni laatua. Puhumattakaan yhtään mistään muustakaan. Tämän päiväisen "keskustelun" jälkeen en yhtään ihmettele että sinut jätettiin kahvitta ja seuratta itkeen nurkkaukseen.

Hei ämmä, elämä on.
killkill

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108;

lopeta kiroilu ja solvaaminen, ole hyvä.
-kk
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Erinäistä asianhaaroista johtuen annan olla koko homman.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:lallatilaa...
En usko että sinä olet oikea ihminen arvostelemaan postauksieni laatua. Puhumattakaan yhtään mistään muustakaan.
Öh, ajatukseni sinua kohtaan ovat jokseenkin samoilla linjoilla.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Tahmea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:1108;

lopeta kiroilu ja solvaaminen, ole hyvä.
-kk
Lähti lapasesta myönnän, ja kuten äsken sanoin niin lopetan.

Pahoittelen sattunutta ja en tule toistamaan tilannetta. Roti se pitää olla paskanjauhannassakin. (nyt olin muuten tosissani)
Vastaa Viestiin