Laki lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Keksikää nyt mulle äkkiä joku aihe, josta tehdä pikainen tilastollinen tutkimus, ja mistä olisi suunnilleen aineistoa valmiina! Iskee paniikki ton työn kanssa, kun kerran melkein valmista ei saa tikusta ulos... Yrittänyt selata Tilastokeskuksen sivuja, josko sieltä löytyisi jotain mielenkiintoista, mutta ei...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
aimohaiku

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Taidan odottaa sittenkin kotosalla sitä ihan oikeaa yötä ja jättää hillumiset nuoremmille. Eipähän ole huomenna piä kipiä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

saira kirjoitti:Iskee paniikki ton työn kanssa, kun kerran melkein valmista ei saa tikusta ulos...
Toimiiko se USB-portti varmasti mihin tikkua olet koittanut?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

aasi kirjoitti:
saira kirjoitti:Iskee paniikki ton työn kanssa, kun kerran melkein valmista ei saa tikusta ulos...
Toimiiko se USB-portti varmasti mihin tikkua olet koittanut?
Toisella tikulla toimii molemmat portit, tätä tikkua ei koko kone tunnu edes näkevän. Ei reagoi mitenkään, vaikka tikussa palaa se valo, että paikoillaan on.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

saira kirjoitti:Toisella tikulla toimii molemmat portit, tätä tikkua ei koko kone tunnu edes näkevän. Ei reagoi mitenkään, vaikka tikussa palaa se valo, että paikoillaan on.
Pahoin pelkään etten pysty enempää auttamaan, sulla tuskin siellä on Linuxia käytettävissä?

Tässähän on mun nähdäkseni kaksi vaihtoehtoa, joko tikku on täysin sökö eikä sieltä saa enää mitään ulos, tai tikun tiedostojärjestelmä on vioittunut ja jotain ehkä olisi pelastettavissa. Vaikkapa joidenkin lomakuvien pelastaminen tiedostojärjestelmävikaiselta tikulta onnistuu vielä suhteellisen helposti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
killkill

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Voisikos tässä auttaa, että kävisi tökkimässä Laitehallinnan puolelta USB-kontrollereita pois pelistä, jonka jälkeen tikkua uuteen porttiin? Siis edellyttäen, että tikku itse tai usb-portti ei ole saanut kipiää. Muistelisin, että omakin XP on välillä kiukutellut tietyistä USB-laitteista.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

aasi kirjoitti:
saira kirjoitti:Toisella tikulla toimii molemmat portit, tätä tikkua ei koko kone tunnu edes näkevän. Ei reagoi mitenkään, vaikka tikussa palaa se valo, että paikoillaan on.
Pahoin pelkään etten pysty enempää auttamaan, sulla tuskin siellä on Linuxia käytettävissä?

Tässähän on mun nähdäkseni kaksi vaihtoehtoa, joko tikku on täysin sökö eikä sieltä saa enää mitään ulos, tai tikun tiedostojärjestelmä on vioittunut ja jotain ehkä olisi pelastettavissa. Vaikkapa joidenkin lomakuvien pelastaminen tiedostojärjestelmävikaiselta tikulta onnistuu vielä suhteellisen helposti.
Valitettavasti ei ole Linuxia. Olen vakavasti harkinnut siihen siirtymistä, mutta en tiedä kuinka SPSS:n kanssa käy yksiin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

killkill kirjoitti:Voisikos tässä auttaa, että kävisi tökkimässä Laitehallinnan puolelta USB-kontrollereita pois pelistä, jonka jälkeen tikkua uuteen porttiin? Siis edellyttäen, että tikku itse tai usb-portti ei ole saanut kipiää. Muistelisin, että omakin XP on välillä kiukutellut tietyistä USB-laitteista.
Katsotaan mitä tulee...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Edith

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

NegaDuck kirjoitti:Juu, onneaponnea Edithille, mutta what's the occasion?
Oon niinku vanha. Vietin juhlapäivää perhepiirissä. Käytiin vanhemmuusyksikköjen kanssa Lilla Teaternissa kattomassa kamalin teatterikappale, jota kukaan meistä oli koskaan ennen nähnyt, mutta pettymys saatiin unohtumaan tekemällä kolmistaan 98 euron lasku Tornin American bariin. Eli ihan hyvä päivä kaiken kaikkiaan.

Toi teatterikappale oli joku tommonen kuin Pappas pojkar ja jos teillä on tosi, siis tosi-tosi pahoja vihamiehiä, yllättäkää ne lipuilla sinne.

Ja sit tietty kans kiitokset kaikille onnitteluista!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Eilisessä työporukan pokeripöydässä voittamani melkein sadan euron potti oli hävinnyt lähes kokonaan yön aikana.

Enkä edes erityisemmin pidä pokerin pelaamisesta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Juu, onneaponnea Edithille, mutta what's the occasion?
Oon niinku 3*, mutta pettymys saatiin unohtumaan tekemällä kolmistaan 98 euron lasku Tornin American bariin. Eli ihan hyvä päivä kaiken kaikkiaan.
Mahdoitte olla aika pöllyssä jo tuosta koko konkkaronkka? Onse kallista. Tornissa ainoa milenkiintoinen paikka käymättä enää on naisten ylävessa. Mutta se tilaisuus on varattu vain sitä oikeaa varten.

Kävin Eugene O'neilin elämästä kertovan amerikkalaisen näytelmän suomenruotsalaisen sovituksen näytännössä Lillanissa(pskoitettuna), sitä ennen ja sen jälkeen olen käynyt vain Häppärissä tai Teatterissa talon toisella puolella.
Teatteria en sen sijaan vihaa, olen käynyt Kansallisteatterissa, Kom-teatterissa, Ryhmäteatterissa,Kuusankosken teatterissa ja Kotkan teatterin vierailunäytännössä. olen siis käynyt kerran viidessä vuodessa keskimäärin teatterissa. Teatteri-miitti? Saataisiin joku syy Gattiksellekin tulla Piäkaapuntii?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Voihan persus, raflassa kauheet tsempalot, mutta piti iskeä silmat sellaiseet "lesboon" joka salee tekee noita remppoja tv:ssä. Oisin mieluusti lasketellut tänää lastit.

No joo..loton tarkastastus ja nukkumaan.
aimohaiku

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Niba kirjoitti:
Edith kirjoitti: Oon niinku 3*, mutta pettymys saatiin unohtumaan tekemällä kolmistaan 98 euron lasku Tornin American bariin.
Onse kallista.
Mutta myös laadukasta juomaa tarjoaa Ameriikan Baari. Hyvä paikka huomata, miltä maistuu oikea oppisesti laadukkaista raaka-aineista laadittu Gin Tonic ja kuinka se poikkeaa perus-sedulan keeteestä. Pitäisi testata joskus Sling In ja Shaker.
Niba kirjoitti: Teatteri-miitti?
KOM:issa ja Ryhmiksessä on usein varsin hyviä esityksiä, jotka eivät edellytä katsojaltaan rautaisia hermoja tai kulttuurisnobin asiantuntemusta. :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

irmelianneli kirjoitti:Se yks pitkätukka lähti järkkäreitten risteilylle
Mitä saadaan kun pistetään ~80 kurppajärkkäriä, 30 palomiestä ja muutaman kymmentä city-idioottia samaan laivaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti: Mitä saadaan kun pistetään ~80 kurppajärkkäriä, 30 palomiestä ja muutaman kymmentä city-idioottia samaan laivaan?
Megaluokan suojakännistä aiheutuva viikon kestävä kankkunen?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bluntly kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Se yks pitkätukka lähti järkkäreitten risteilylle
Mitä saadaan kun pistetään ~80 kurppajärkkäriä, 30 palomiestä ja muutaman kymmentä city-idioottia samaan laivaan?
Kuva
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin