Laki lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
safi

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Xiberia kirjoitti: Tänään sitten suuntana Tampere ja Hot Rod Show.
No niin piti lähteä joo, mut ukko ei ole parin päivän takaisen...öh mielipiteiden vaihdon jälkeen antanut kuulua itsestään : ) Ei taida ukko vielä tuntea allekirjoittanutta riittävän hyvin, sillä meikäläistä ei paljon tämän tempun jälkeen asian selvittelyt enää kiinnosta ja turha kuvitella, että perään soittelisin. Noh parempi näin. Kesä ominpäin ei välttis ole ollenkaan paskempi juttu.. : )
aimohaiku

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tulipa syötyä kanapastaa vaaka-asentoa vaativa annos. Röyh.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onpa melko hirveä olo. Yörgh.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

1108 kirjoitti:Onks Tix vapaana puolustaan?

Eräs Torrent paikka kaatui ja tarvitsisin vissiin sitten asianajajaa.
Kiistä kaikki. Se oikeasti halusi sitä, ja väitti olevansa täysikäinen.

Onpa hyvä keli, pitänee lähteä ulos vaikka just sieltä tulinkin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bliss

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Edithille onnittelut :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaa sit kans onnittelut!
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Juu, onneaponnea Edithille, mutta what's the occasion? Oon ilmeesesti missannut jonkun viestin jossain ketjussa...
Bliss

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:Oon ilmeesesti missannut jonkun viestin jossain ketjussa...
En usko. :)
Tää oli onnittelu aiheesta, johon ei vaan millään voi itse vaikuttaa :P
NegaDuck

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hmm, olikohan se kaverin söpön siskon jatkuva muhun kohdistettu "otatsä lisää sidua? Otatsä lisää viiniä?" -kysely ihastustapihastusta, vaiko vaan normaalia vieraan hyysäämistä? Voiko noin söpis edes olla vapaana? Vieläpä tietokonenörttityttö, harvinaista nannaa. No, myöhäistä pähkäillä sen kanssa nyt, ja kai häneen vielä toistekin törmää.

Ja kaverin edessä hänen siskonsa pokailu on aika ööö... no emmä tiiä.
SikaMika

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Heh vittu.

Tämän piti olla työntäyteinen viikonloppu, jonka vuoksi peruin aimo läjän menoja. No, tulihan tänään paiskittua kokonaiset 2,5h, josta sentään palkkaa ruhtinaalliset 4h näppiin.

Jokainen syy olla harrastamatta liikuntaa on tekosyy, sanoi U.K. Kekkonen aikoinaan. Se joka tänään jättää lähtemästä ulos edes jollain muotoa liikkumaan, on päästänsä ihan vitun sekaisin. Ilma ei jätä varaa paskapuheille, nyt toteuttamaan torvelot! Laskettakoon terassilla hönöily tässä yhteydessä liikunnaksi. Mä annoin itselleni porkkanana maailman tykeimmän fillarilenkin, ja nyt aion kepittää ruumistani sählyporukan sauna-illalla.

Tein sijoituksen ja ostin kaupasta siksarin Coronaa "pillunpesu"kaljan sijaan. Hyvää on, hinta oli yli kaksinkertainen normikaljaan verrattuna, mutta alijäämän suuruudeksi tulee absoluuttisesti n. yhden tuopin hinta. Silkkaa säästöä siis, nimittäin hermojen, erityisesti makuhermojen.
SikaMika

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NegaDuck kirjoitti:
Ja kaverin edessä hänen siskonsa pokailu on aika ööö... no emmä tiiä.
Kysyt kohteliaasti veljeltä luvan. Niin munkin kaverini kysyi, ennen kuin polkaisi siskoani! Aikuisia ihmisiähän te käsittääkseni kaikki kolme olette.
NegaDuck

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

SikaMika kirjoitti:Kysyt kohteliaasti veljeltä luvan.
Ool rait, näin aion tehdä sopivalla hetkellä. :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

1108 kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Oliko tuo suora neuvo/käsky? Ostanko mä sen siis?
Ei ollut käsky mutta huomaa nyt itse ostajana pähkäilysi:

Ostanko kämpän missä on sauna vaikka se on pienempi mutta siinä ON SAUNA!!!

Erittäin suurella todennäköisyydellä tuleva ostaja viidenvuoden päästä pähkäilee sitä saunaa ja sen välttämättömyyttä samallalailla.
Ja takuuvarma juttu että viidenvuoden päästä saunalliset kiinteistöt menevät kuin kuumillekiville kuten ne menee nytkin, ihmiset haluavat mukavuuksia asuntoihinsa. Nykypäivän trendihän on että se sauna lyödään jo yksiöihin.
Ihanaa! Joo, kyllä se näin on. Taidetaan tehdä tarjous sitte. Kyllähän tuo jo rupes hetikohta arveluttamaan, v. -63 rakennettu talo, se ois ihan just muutettava putkirempan alta pois. Ja just päässy karkuun sitä edellisen kämpän kans. Ei jaksais enää sitä arvuuttelua ja odottamista. Ja onhan se nyt oma sauna aina oma sauna <3
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Aikuisia ihmisiähän te käsittääkseni kaikki kolme olette.
Tuosta tulikin mieleeni.

Eilen reissattiin bussissa takasin kotiin ytimestä emännän kanssa ja minnuu alkoi vituttaan eräs mies_siltojen_alta joka kuola suupielestä roikkuen läähätti, sellaisen oisko ollut, 7v plikan perään "Mitäs tytölle kuuluu". Numba otti ja korotti ääntään tokasemalla "Mitä pitäisit turpasi kiinni ja antaisin tytön olla rauhassa", ihme mulkoilua ja jotakin muminaa, korjasin vähän lujempaa "Nyt se turpa kiinni!". Bonuksena muutaman penkkirivin päästä yksi jäbä alkoi huuteleen että nyt saatana se turpa kiinni (ei minulle). Mjulkku tajusi olla hiljaa siitä eteenpäin.

Numba oli hyvä ihminen!
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

irmelianneli kirjoitti:Ja onhan se nyt oma sauna aina oma sauna <3
Niin on. Ja oikeassa olit siinä että kolmio on helpoNpi saada kaupaksi kuin neliö. Ois mekin saatu kämppä TaNpereen ytimestä ilman autokatosta, parveketta ja saunaa samaan hintaan kuin tämä mikä ostettiin, mä vedän fillarilla keskustaan about 6-9 minuutissa. En ole katunut päivääkään
Bliss

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ja onhan se nyt oma sauna aina oma sauna <3
Niin on.
Niin totta.
Ei sitä saunaa (mulla ainakaan) niin kovin usein tullut lämmitettyä mutta nyt kun sellaista EI ole, niin.... :(
SikaMika

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:"Mitä pitäisit turpasi kiinni ja antaisin tytön olla rauhassa"
Sanoitko tosiaan noin? Pystyykö tuonkin pistämään jotenkin tampereenmurteen piikkiin?

P.s. Jos se sanoo olevansa yli 16, se ON yli 16.
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:*itkee*
Kuva
SikaMika

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:*luovutus*

No, otetaan uusiksi joskus kun sulla on vähän parempi päivä. Saat sitten vähän tasoitustakin.
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:No, otetaan uusiksi joskus kun sulla on vähän parempi päivä. Saat sitten vähän tasoitustakin.
Et sitten saanut pillua eilen?
SikaMika

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:No, otetaan uusiksi joskus kun sulla on vähän parempi päivä. Saat sitten vähän tasoitustakin.
Et sitten saanut pillua eilen?
Sä olet nyt niin syvällä tappioputkessa, että suositan nousemaan ylös pöydästä, ryhdistäytymään ja ajattelemaan muutaman päivän jotain ihan muuta. Tuolla räpistelyllä menetät pian loputkin. Skarppaa, hyvä mies.
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Skarppaa, hyvä mies.
Niin että pillua ei tullut?
SikaMika

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Skarppaa, hyvä mies.
Niin että pillua ei tullut?
"1108 Instant-vittuilu - lisää vain älykkyys"

Vielä yksi Corona ja pari mallua huuleen, ja olen valmis saunomaan suihkunraikkaana. Naiset, jos näette tänään baarissanne humalaisen, punaisella love doctor -paidalla (tai mahdollisesti ilmankin) koikkelehtivan könsikkään, tulkaa juttusille. Lupaan vongata ja olla tahditon.
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Naiset, jos näette tänään baarissanne humalaisen, punaisella love doctor -paidalla (tai mahdollisesti ilmankin) koikkelehtivan könsikkään niin tajutkaa olla antamatta pillua. Se ei ymmärrä mitä sille pitäisi tehdä.
SikaMika

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:tajutkaa olla antamatta pillua. Se ei ymmärrä mitä sille pitäisi tehdä.
Se joko kiukuttelee sille vuosikausia Kitinässä tai nai sen.
Vastaa Viestiin