Laki lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Se joko kiukuttelee sille vuosikausia Kitinässä tai nai sen.
Nyt oli niin nokkelaa että et itsekään ymmärtänyt.
SikaMika

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Se joko kiukuttelee sille vuosikausia Kitinässä tai nai sen.
Nyt oli niin nokkelaa että et itsekään ymmärtänyt.
Se, että sinä et ymmärrä, ei tarkoitta etteivätkö muut ymmärtäisi.
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Se, että sinä et ymmärrä, ei tarkoitta etteivätkö muut ymmärtäisi.
Älä itke rumalapsi, kyllä sinulle äitisi huoran maksaa kun näytät sille Gattagan viestejä. Soo soo... Kyllä se neitsyys siitä lähtee.
Viimeksi muokannut 1108, 26.04.2008 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

1108 kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ja onhan se nyt oma sauna aina oma sauna <3
Niin on. Ja oikeassa olit siinä että kolmio on helpoNpi saada kaupaksi kuin neliö. Ois mekin saatu kämppä TaNpereen ytimestä ilman autokatosta, parveketta ja saunaa samaan hintaan kuin tämä mikä ostettiin, mä vedän fillarilla keskustaan about 6-9 minuutissa. En ole katunut päivääkään
Uskon! Ja meillä kummallakin vielä lyhenis työmatka noin kilsalla, on sekin jotain. Tai aika paljonkin itseasiassa. Ja mikä ihanaa, rautatieasema on ihan lähellä! Mulla kun tulee takuuvarmasti rampattua pohjosessa koko loppuelämäni, ja pieni kummityttö sieltä päin tänne, niin näin autottomana aivan loisto sijainti kodille kyllä siinäkin mielessä. Huomenna mennään mutsin kans vielä kattoon, ja aion tehdä sen tarjouksen, iiik. Mä oon kyä ihan varma että joku sen vie nokan eestä... Nyt on mennytkin vähän liian hyvin asiat tähän mennessä jo pitkään, näin ei voi jatkua.
Bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ja onhan se nyt oma sauna aina oma sauna <3
Niin on.
Niin totta.
Ei sitä saunaa (mulla ainakaan) niin kovin usein tullut lämmitettyä mutta nyt kun sellaista EI ole, niin.... :(
Mä oon kyllä saunaihminen. Takuuvarmasti sauna lämpiäis vähintään sen peruksen verran kerta viikkoon, jos sellainen luksus kämpästä löytyisi.
SikaMika

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Se, että sinä et ymmärrä, ei tarkoitta etteivätkö muut ymmärtäisi.
Älä itke rumalapsi, kyllä sinä sinulle äitisi huoran maksaa kun näytät sille Gattagan viestejä. Soo soo... Kyllä se neitsyys siitä lähtee.
Tätä mä just meinasin tuolla älykkyys-teemalla. Onkohan tämä nyt oikeasti aihe, jolla pääsisit pätemään mulle?! Mietis nyt vielä...
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Onkohan tämä nyt oikeasti aihe, jolla pääsisit pätemään mulle?!
Ka Leccare2.
SikaMika

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Onkohan tämä nyt oikeasti aihe, jolla pääsisit pätemään mulle?!
Ka Leccare2.
Referenssit puhukoon puolestaan. Mä en vain ole tarpeeksi tyhmä julkaistakseni niitä. Turha laittaa jauhoja sellaisen suuhun, joka ei ymmärrä mitä töhkää nieleksii ja miksi.
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Turha laittaa jauhoja sellaisen suuhun, joka ei ymmärrä mitä töhkää nieleksii ja miksi.
Juu ei, tälläisen kuvan laittajallahan on normaalisti jotakin muuta huolta kuin pieni penis.

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=5636
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108!! Nyt on paha paikka!! Muistitikusta ei saa mitään ulos, ja mun pitäis tehdä tilastotieteen harjoitus tiistaiksi! Apua!! Koulun koneella toimi viikko sitten, nyt ei. Kone ei vaan löydä sitä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Aaahahahahahahhaaa, mikä saa aikuisen miehen laittamaan itsestään moisia pullistelukuvia nettiin.

Muistinkin juuri miksi en ole juurikaan tällä paskalaatikolla viihtynyt.
Ilman kovaa ei oo elämää!
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:1108!! Nyt on paha paikka!! Muistitikusta ei saa mitään ulos, ja mun pitäis tehdä tilastotieteen harjoitus tiistaiksi!
Mie katson sitäkin sitten illalla! Monelta myö tullaan?

PS: Hommaa olutta ja ruokaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:1108!! Nyt on paha paikka!! Muistitikusta ei saa mitään ulos, ja mun pitäis tehdä tilastotieteen harjoitus tiistaiksi!
Mie katson sitäkin sitten illalla! Monelta myö tullaan?

PS: Hommaa olutta ja ruokaa.
Jos te voitte siinä vaikka kympiksi tulla? Meen hiukka myöhemmin kauppaan, onko toiveita?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriDaavid

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

istun kodin terassilla, lapset hyppii trampalla. Vaimo on hakemassa vanhinta jumppaharkoista. Grilli on pesty. Klo 18 voi räjäyttää grillin käyntiin. Hyvä fiilis.
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Hyvä fiilis.
Muista tyhjentää välimuisti selaimesta ettei vaimos pääse Kitinään sun tunnuksilla.

EDIT: Älä muistakaan!
NuoriDaavid

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Hyvä fiilis.
Muista tyhjentää välimuisti selaimesta ettei vaimos pääse Kitinään sun tunnuksilla.

EDIT: Älä muistakaan!
Nykyään kitinöin kotoa vain kommarilla.
1108

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Nykyään kitinöin kotoa vain kommarilla.
Ovela!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lastenmessuilla tuli tuskastuttua. Käsitys oli ennen se, että ko. hubbalot ovat lapsettomien painajainen. Tänä vuonna korjasimme käsitystä. Ne ovat myös lapsellisten painajainen, ehkä myös lasten. Heaven and hell. Loppuhuipentumana visiitti Pasilan aseman Heseen, joka oli 130% täynnä lapsiperheitä. Ugh.

Pet Expo oli kyllä aika jännä, laamoja, käärmeitä ja peruspetsejä. Onneks nää on vaan kerran vuodessa 8)
Prepare for the worstest.
BettyB.

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uh, shopping spree suoritettu, trampoliinilla hypitty (siskon miehen iloksi ;)) ja grilli kuumana. Siideriä olis, minä tarjoan!
bedlam

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hyvä meininki! Pyörän kumi vaihdettu ja toimivuus testattu, kylläpä oli lämmin ilma siihen. Mun pitäis varmaan tosissaan rakentaa jonkinlainen alkolukko tähän koneeseen, tai sitten alkaa juopottelemaan jotenkin muuten kuin yksin kotona. Silleen niinkuin muutkin homman hoitaa.

En tiedä. Mutta nyt on leffaputki edessä, ei tiedä mistä aloittaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NegaDuck kirjoitti:Hmm, olikohan se kaverin söpön siskon jatkuva muhun kohdistettu "otatsä lisää sidua? Otatsä lisää viiniä?" -kysely ihastustapihastusta, vaiko vaan normaalia vieraan hyysäämistä? Voiko noin söpis edes olla vapaana? Vieläpä tietokonenörttityttö, harvinaista nannaa. No, myöhäistä pähkäillä sen kanssa nyt, ja kai häneen vielä toistekin törmää.
Go for it! On se sitten kiinnostusta tai ystävällisyyttä, ei siinä mitään häviä jos on übermukava ja vähän flirtti takaisin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en oikeasti ymmärrä teitä, jotka heräätte viikonloppuaamuna ennen kukonlaulua. Viikonloppuna nukutaan kunnolla, meillä herättiin klo 15.20.

Kissaa ulkoilutettu tunnin verran, ja kohta kanansiipiä uuniin.
Stinky

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lolita, päivä menee tollain ihan hukkaan! Aikainen lintu madon...
Ja NegaDuck, mä olen samaa mieltä Lolitan kanssa. Anna palaa vaan!!!11

Tää heräs jo 7.40 ja naapuri melkein säikähti kun löysi mut 7.45 etupihalta kastelemassa orvokkeja :]
Koko päivän oon touhottanut tuolla pihalla. Kohta on nättiä! Päivällä juuri kun olin saanut itteni hikiseksi, mister soittaa ja sanoo et laita kahvit tulille - tulee yllätysvieraita. Mä vihaan yllätysvieraita. Meinasin etten avaa ovea ollenkaan...
Noh, avasin kuitenkin ja keitäs sieltä saapuikaan pullapitkon kanssa. Tää iki-ihana masun kanssa taapertava rouva ja sen kohteliastakin kohteliaampi mies ♥ Kiva kun kävitte!!!!
Mister mister oli auttamassa isäänsä veneellä koko päivän, vähänkö sillä naama punottaa kun rakas urpo ei osaa käyttää aurinkosuojavoidetta :roll:

Edelleen ristiriitaset fiilikset työn suhteen. Mitämäteenmitämäteen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:
Mister mister oli auttamassa isäänsä veneellä koko päivän, vähänkö sillä naama punottaa kun rakas urpo ei osaa käyttää aurinkosuojavoidetta :roll:

Edelleen ristiriitaset fiilikset työn suhteen. Mitämäteenmitämäteen?
Otat sen, kuten sanottu :)

Sen 15 min mitä istuttiin takapihalla, aiheutti punaiset olkapäät ja rinnan. Siistiä - mä saan vähän väriä!

Vihtahousu- jos luet tän, niin :h: ja muista levätä! Liverpool pelas tasan, meillä mies maansa myynyt :roll: Vähänkö tein namia safkaa ja pullaa jälkkäriksi :P Nyt ollaan ihan kahdestaan, ei puhuta mitään, ollaan vaan.. ihanan hiljaista. Pitää vielä nauttia tästä kun voi.

killkill- äijä on kikattanut sitä "huolto-opasta" tässä eilisestä asti :D Aivan loistava kirjanen! "lastenhuoneen konfigurointi".. mwaha!
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Yebu. :)

Tää päivä on ollut vähän hukkaanheittoa, kun päivällisen jälkeen iski väsy ja kuukahdin tunniksi päiväunille parhaan auringonpaisteen aikaan. No, paistelloohan tuolla vielä, vois käydä vaikka pikku ulkoilulenkillä hengittämässä vähän raikasta kevätpölyä. :D
BettyB.

Re: Laki lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

*siiderinavausääni*
Vastaa Viestiin