Siivousta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti: Se mitä sinulle tapahtui 6-vuotiaana oli todella väärin, ja sinun kannattaisi jutella siitä vanhemmillesi jo nyt.
Voiko tästä puhua kitinässä?
1108

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Voiko tästä puhua kitinässä?
Puhutaan ennemmin sinun ja vaimosi perversistä suhteesta.

EDIT: Odotinkin koska joku alkaa kikkaileen, tämä ketjuhan antaa ainesta ehken kolmeen jossei jopa neljään sossupokekeittoon. Pakko myötää että Bettystä on tullut one evil genius, pakko olla syynä koska kehtasi aukaista tälle palstalle tälläisen ketjun.
NegaDuck

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:Voiko tästä puhua kitinässä?
Juu mieluummin ei.
NuoriDaavid

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Voiko tästä puhua kitinässä?
Juu mieluummin ei.
Ok
Herra Manala

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: Se mitä sinulle tapahtui 6-vuotiaana oli todella väärin, ja sinun kannattaisi jutella siitä vanhemmillesi jo nyt.
Voiko tästä puhua kitinässä?
Johan The Ultimate Embarrassment Machine Prosessi vuodatti nämä asiat Ankkasen yksityiselämästä tänne kerran. :D
prosessi

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: Se mitä sinulle tapahtui 6-vuotiaana oli todella väärin, ja sinun kannattaisi jutella siitä vanhemmillesi jo nyt.
Voiko tästä puhua kitinässä?
Johan The Ultimate Embarrassment Machine Prosessi vuodatti nämä asiat Ankkasen yksityiselämästä tänne kerran. :D
Manala sit niinku vaihto kohdetta. Milloin pitäisi soittaa jonnekin kun prosessi on hyvin hämmästynyt, milloin kaivetaan vuosien takaa virheitä. Jotenkin säälittävää.
NegaDuck

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Johan Prosessi vuodatti nämä asiat Ankkasen yksityiselämästä tänne kerran. :D
No hyvä kun vielä varmistit että asian unohtaneetkin osaavat nyt kaivaa juhun esille. Vitun valopää.

No ihan sama. Ei jutussa ole mitään hävettävää koska se ei ollut minun syytäni, siitä on vain turhaa keskustella täällä.
prosessi

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Johan The Ultimate Embarrassment Machine Prosessi vuodatti nämä asiat Ankkasen yksityiselämästä tänne kerran. :D
No hyvä kun vielä varmistit että asian unohtaneetkin osaavat nyt kaivaa juhun esille. Vitun valopää.

No ihan sama. Ei jutussa ole mitään hävettävää koska se ei ollut minun syytäni, siitä on vain turhaa keskustella täällä.
Muistaakseni se poistettiin, joten kaivuutyö voi olla turhaa.
1108

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:Muistaakseni se poistettiin, joten kaivuutyö voi olla turhaa.
Ei se poisto tee sinusta yhtään vähempää nautaa kuin olet.
prosessi

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Muistaakseni se poistettiin, joten kaivuutyö voi olla turhaa.
Ei se poisto tee sinusta yhtään vähempää nautaa kuin olet.
Ei teekään. Mutta minun virheeni eivät myöskään tee Manalasta vähemmän nautaa kuin on.
1108

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:Mutta minun virheeni eivät myöskään tee Manalasta vähemmän nautaa kuin on.
Miten sinun virheesi liittyvät Manalaan? *ei tajua*
Mutta Manala nyt on tumputtaja ja pitää autoista joissa on alle 89Hv.
prosessi

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mutta minun virheeni eivät myöskään tee Manalasta vähemmän nautaa kuin on.
Miten sinun virheesi liittyvät Manalaan? *ei tajua*
Mutta Manala nyt on tumputtaja ja pitää autoista joissa on alle 89Hv.
1. Manala kiusaa Aarnea jatkuvalla syötöllä eri ketjuissa.
2. Prosessi paheksuu Manalan toimintaa ääneen.
3. Manala alkaa kaivella prosessin menneitä tekoja osoittaakseen, ettei prosessilla ole varaa paheksua Manalaa, sekä pilkkaa prosessin älynlahjoja ja mielenterveyttä mitä moninaisimmilla tavoilla.
4. Prosessi toteaa, etteivät hänen virheensä liity Manalaan mitenkään, että Manalan toiminta on juuri niin paheksuttavaa kuin se on, vaikka prosessi kuinka olisi esimerkiksi vaikka joskus kännipäissään ampunut jumalan.

Et siis ole yksin tajuamattomuutesi kanssa.
BettyB.

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Menkää muualle tappelee, tää on MUN ketju!
Aito_Johanna

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Johan Prosessi vuodatti nämä asiat Ankkasen yksityiselämästä tänne kerran. :D
No hyvä kun vielä varmistit että asian unohtaneetkin osaavat nyt kaivaa juhun esille. Vitun valopää.

No ihan sama. Ei jutussa ole mitään hävettävää koska se ei ollut minun syytäni, siitä on vain turhaa keskustella täällä.
Tuota noin, ennen kuin leimataan paholaiseksi Betty, ND, Prosessi tai Manala tai kaikki neljä, huomauttaisin ihan nätisti, että se olit kyllä sinä itse, joka tuon tapauksen nyt nosti esille. Näin varmistit, että mekin, joiden ei ole tarvinnut edes unohtaa mitään, koska emme ole koskaan mistään tapauksesta kuulleetkaan, nyt väkisinkin hiukan mietimme, mistähän mahtaa olla kyse.
Kitinä on sellainen sossepokehelvetti, että täällä kannattaa pitää so total turpansa kiinni asioista, joista ei tahdo puhua enempää. Mitkään kevyet heitot eivät tule kyseeseen, kyllä ne kuitenkin joku muistaa ja vetää jossain väärässä kohdassa esille, ja sitten harmittaa.
NegaDuck

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aito_Johanna kirjoitti:kannattaa pitää so total turpansa kiinni asioista, joista ei tahdo puhua enempää. Mitkään kevyet heitot eivät tule kyseeseen, kyllä ne kuitenkin joku muistaa ja vetää jossain väärässä kohdassa esille, ja sitten harmittaa.
Joo. Olis pitäny jättää koko se virke kirjoittamatta, tai muotoilla se tulkinnanvaraisemmin.
BettyB.

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ Älä nyt jumalauta mua tohon sotke, avasin vaan ketjun. En edes tiedä mistä on kyse!!
NuoriDaavid

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kun näin tämän ketjun, epäilin mielenterveyttäni, koska en muistanut koskaan tällaista ketjua aloittaneeni.

Selvennyksenä: tämä on erotettu toisesta ketjusta.

Aarne mainitsi asian ja kysyin, saako kysyä lisää. Olin utelias ja en tiedä, mistä oli kyse. Mutta koska Aarne ei halua enempää kertoa, niiin antaa olla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti: epäilin mielenterveyttäni.
Olin utelias ja en tiedä, mistä oli kyse.
NDltä menee varmasti siivouksesta.
Oikeastaan tämän pitäisi olla Ninnin ketju?
Koska kukaan muu ei juuri siivoa tai pese pyykkiä, Vimbakaan ei enää koska naisen huoliin joutunut..
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Voiko tästä puhua kitinässä?
Johan The Ultimate Embarrassment Machine Prosessi vuodatti nämä asiat Ankkasen yksityiselämästä tänne kerran. :D
Manala sit niinku vaihto kohdetta. Milloin pitäisi soittaa jonnekin kun prosessi on hyvin hämmästynyt, milloin kaivetaan vuosien takaa virheitä. Jotenkin säälittävää.
Etkös sä juuri shrinkissä kysellyt multa pointtereita niihin nolauksiisi vuosien takaa? Have a go, have a kitkat. Jos joku on jotenkin säälittävää, niin aikuinen kanaemo joka varaa totaalisen oikeuden nolata muka-suojeltavansa täällä julkisesti, ja vuodattaa heidän yksityiselämänsä aratkin asiat tänne kuin ominaan. Sä olet kyllä mun mielestä aika fucked-up persoona, ja joka ikinen pulautus ei ainakaan paranna asiaa pätkääkään.

Jos täällä joku on vielä enemmän fucked up tällä hetkellä, niin herra Ankka, joka on täysin vedeltävissä naruistasi. Jannuhan on vittu niin sekaisin, että kuvittelee jo aivan kuten sinä, että minä olisin tässä jotenkin vastuussa sinun rimanalituksistasi ja jopa omista möläyttelyistään täällä asiaa koskien.
1108

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja mitähän Manalalla on Ankkaa vastaan?

Tunnen melkein jo myötähäpeää että isomies jaksaa vetää paskaa toisen niskaan pelkästään piruuttaan ja nillittää päälle.

Ymph.

EDIT: Alkoi itseasiassa vituttaan.
Herra Manala

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Ja mitähän Manalalla on Ankkaa vastaan?
Niinkuin missä kohdassa?
ninnithequeen

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen tosiaan missannu taas paljon :o

Yyveellä saa laittaa kuka sano mitä ja kelle. *ei tajuu*
NegaDuck

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Niinkuin missä kohdassa?
Siinä kohdassa kun väität minun kuvittelevan sinun olevan vastuussa omista möläytyksistäni. En todellakaan kuvittele, vaan olen vain itse vastuussa möläytyksistäni.
kanaemo joka varaa totaalisen oikeuden nolata muka-suojeltavansa täällä julkisesti, ja vuodattaa heidän yksityiselämänsä aratkin asiat tänne kuin ominaan.
Missäkoska? Miksi viittaat johonkin kauan sitten menneeseen joka ei edes liity minuun?
prosessi

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Etkös sä juuri shrinkissä kysellyt multa pointtereita niihin nolauksiisi vuosien takaa?
Väitit niin erooni liittyvien keskusteluiden osalta. (Todettakoon myös, ettei tuo kyseinen tapaus vuosien takaa millään tavalla nolaa Aarnea, toisin kuin se yleishyökkäys hänen persoonaansa kohtaan, joka silloin täällä oli meneillään, ja joka sai minut puolustamaan häntä perusteilla, joihin ei olisi pitänyt viitata.)
Jos joku on jotenkin säälittävää, niin aikuinen kanaemo joka varaa totaalisen oikeuden nolata muka-suojeltavansa täällä julkisesti, ja vuodattaa heidän yksityiselämänsä aratkin asiat tänne kuin ominaan. Sä olet kyllä mun mielestä aika fucked-up persoona, ja joka ikinen pulautus ei ainakaan paranna asiaa pätkääkään.
Välillä kyllä harmittaa, että sensuroin omista teksteistäni aina kaikki osuvat, mutta epätarkoituksenmukaiset ilkeydet pois. Kun Manalat eivät tee samoin, joudun väkisin epäedulliseen asemaan. Mutta ei voi mitään, itsekunnioitustani en halua menettää.

Edelleenkään en ole harrastanut nolaamista, ja jotenkin huvittavaa on, että kun minun sanomisiani sellaisiksi on väitetty, väittäjien joukossa on yleensä ollut kyseisiä tilanteita esiin provosoinut Manala, muttei koskaan kukaan "nolatuista". Senkin yhden kerran kun Elukka itse tosiaan vähän älähti, älähdys oli muotoa "kannattaako tästä puhua täällä, kun Manala saa lisää vettä myllyyn..." Kumma juttu, sanoisin.

"Kanaemoksi" puolestani olen sortunut vasta pitkiä ajojahteja vierestä seurattuani, kun niille ei ole ollut loppua näkyvissäkään. Eikä "kanaemoiluni" ole johtunut puolustushalusta, vaan siitä, että toimintasi ärsyttää kaikessa typeryydessään. Ei sinun tarvitsisi vaikuttaa typerämmältä kuin olet, kyllä ihmiset tietävät asiantuntemuksesi tietyissä asioissa ilman, että koko ajan täytyy olla nokkimassa muita. Lisäksi tapasi ärsyttää varmasti muitakin, mutta kukaan ei uskalla sanoa sitä ääneen, koska kaikilta muiltakin löytyy vuosien nettihistorian ajalta paljon sellaista materiaalia, jonka sinä kostoretkilläsi kaivaisit esiin.
Herra Manala

Re: Siivousta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Väitit niin erooni liittyvien keskusteluiden osalta. (Todettakoon myös, ettei tuo kyseinen tapaus vuosien takaa millään tavalla nolaa Aarnea, toisin kuin se yleishyökkäys hänen persoonaansa kohtaan, joka silloin täällä oli meneillään, ja joka sai minut puolustamaan häntä perusteilla, joihin ei olisi pitänyt viitata.)
No kyllä niitä sun eroonkin liittyviä ja sen jälkeisiä Elukkavuodatuksia täältä löytyy kaikissa "tänään se ryttäsi autonsa" -muodoissaan, mutten minä todellakaan kaipaa niiden kaivamista esille vaan näyttääkseni että nää voisi olla asioita mistä kannattaisi ehkä pitää itse turpansa kiinni kuin kertoa ne toisten puolesta. Mutta ethän sinä sitä hiffaa. Sinä kun olet näitä best intentions -tyyppejä. Ja jos sä et nähnyt siinä mitään nolaavaa, että paljastat toisen arimmat lapsuudentraumat täällä, niin joudat hoitoon.
"Kanaemoksi" puolestani olen sortunut vasta pitkiä ajojahteja vierestä seurattuani, kun niille ei ole ollut loppua näkyvissäkään. Eikä "kanaemoiluni" ole johtunut puolustushalusta, vaan siitä, että toimintasi ärsyttää kaikessa typeryydessään.
Kuulehan nyt. Sinä olet täällä se ainoa kieroileva persreikä joka juoksee ketjusta toiseen jauhamassa jostain ajojahdeista ja muista salaliitoista, ja yrittää rakentaa jonkinnäköisiä porukoita ja puolia tänne. Jep, minä sanon suoraan jos olen eri mieltä ja jonkun jutut vituttaa, ihan sama onko se Aarne, masa, Betty, EW, sinä tai vaikka jumalista A_J. Mutten kieroile selän takana enkä esitä ystävää toisille puklautellessani arkoja henkilökohtaisia asioita heistä. Aarnea vastaan mulla ei ole yhtään mitään, sun laisia ämmiä vastaan sen sijaan aika paljon enemmänkin.
Vastaa Viestiin