Mukava Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvää työviikkoa kaikille töihin meneville :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mikää hyvä oo , mutta onneksi lyhyt!
Ilpon päivää Ilpoille..
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Se on sitten työviikko taas edessä... :cheer:
ninnithequeen

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No jaa, siivousta ja pyykkiä tiedossa vaan. Ja paljon. Mukava ilma kylläkin näyttääpi olevan.
NegaDuck

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta huomenta. Huomenna menee auto korjaukseen (yksi muoviosa vaihdetaan uuteen), mutta eiköhän kiNppakyydillä pääse ostamaan GTA IV:n. Tänään taas... no eipä kai muuta kuin normi tüöpäivä.

Vappu lähestyy uhkaavasti...
Mulli75

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Viikonlopun loppurutistuksena muuttotalkoot 8 tuntia vaikka matka ei ollutkaan pitkä niin käsin kannettavaa riitti kun kaikki ei mahtuneet hissiin.
Tämähän on urheilua.

Ei muutossa olleet kaksi isoa poliisia jaksaneet kovin pitkäkestoisiin suorituksiin vaikka voimaa näkyi olevan.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei se uni sitte enää viien jälkeen tullu... no, onneks menin ajoissa nukkuun.
Kurkkuun sattuu ja joka paikkaa särkee ja kolottaa. Helvetin tukkonen olo. Tänään ois eka ultra, mutta taidan soittaa ja ehdottaa, että päivää vaihettas... samat tiedot tuolta mun sisältä kuitenki löytyis niin viikon päästä kuin tänäänki.. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:Huomenta huomenta. Huomenna menee auto korjaukseen (yksi muoviosa vaihdetaan uuteen), mutta eiköhän kiNppakyydillä pääse ostamaan GTA IV:n. Tänään taas... no eipä kai muuta kuin normi tüöpäivä.

Vappu lähestyy uhkaavasti...
Joo vein oman koslan juuri korjaamolle, vetoakselin suojuskumi prakas tuli sitten hyvään öljyyn eräskin talvi rengas, oiskohan pitäny pyyhkästä eittei autoleimahdusta tuu varastoon nimeltään häkki?
Ja pari tonnia ylimennyt huolto ja pari viikkoa yli mennyt pakoputken mittaus ja pari..
Onneksi rahalla selviää, ehkä..
Vittu ajetaan vaan..

Niin joo TPK-2 olin jo 8:09 töissä pitää lähtee sit eikasemmin..

Mulla ei mitään kummia wapun suunnitelmia, mutta onneksi niistä oma ketju! :lol: :lol: :lol:

Tämä oli 5500 viesti. niiQ tasaluku one of a kind..

Lataa pöytäpuhelimeesi!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Pirun hieno ilma, sano! Mies heittää mut kohta Selloon, kun äiti on liian kiltti palauttaaksen takkia ja ostaakseen saman takin samasta kaupasta -30% alennuksella. Sen takia ne 30 päivän palautusoikeudet ja klubialennukset on :P

Mitäköhän kivaa sitä täksi päiväksi keksisi? Kotona on siistiä ja aurinko paistaa ulkona.. Hmm.. Aurinko, here I come!
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Maanantaivitutus ja päivystysvuoro. Mikäs sen mukavampaa..

Lauantain sprakh-episodi painaa edelleen takaraivossa.
BettyB.

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mopolla töihin ekaa kertaa tänä keväänä. Kylläpä oli kivvvvaaaaa!! :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivän ADHD!
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ärh, ei se duuni juttu edelleenkään ole selvää. Soitin aamusta toimarille ja kerroin palkka- sekä kesälomatoiveen. Toimari sanoi keskustelevansa mun ehkä tulevan esimiehen kanssa, juttelikin ja soitti mulle takas. Perjantaina pitäis vielä mennä keskustelemaan aiheesta. Miks vitussa kysyn minä? Sanoin että ottaisin paikan mielelläni vastaan ja toimari sanoi että mun toiveet kuulostaa ihan kohtuullisilta. Miksi helvetissä sit vielä täytyy jutella?

Mä tasan tarkaan tiedän miksi. Mun suosittelija oli maininnut toimarille mun sairauspoissaoloista! Selkäni takia. Sanoin toimarille viime perjantaina että tiistaina lekuri soittaa ja kertoo pääsenkö fys.terapeutille kuntouttaan tän paskaselän. Toimari selkeesti nyt odottaa mitä selän kanssa tehdään. Ei halua ottaa riskiä että oon jatkuvasti saikulla-luulen mä. Sanoin puhelimessa just toimarille et tämähän on asia mille en itsessään voi mitään, mutta että parhaani mukaan hoidan ja yritän pitää selkäni kunnossa. Voihan vitun vitun vittu.

Mä luulin että koko juttu ois jo selvä. Saatana ku joutuu taas koko vitun viikon jännittää. Saatana.
Pyry-Matias

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Täytyypi viedä auto totaaliseen verhoilu- ja sisätilapesuun. 85e vaativat. Vaalea verhoilu on toki tyylikäs, mutta kyllä seuraavassa pirssissäni saa luvan olla tummaa.

Hieman kyrsii kun menin tuhoamaan kantapäitteni ihon kävelemällä tennistossuilla sukitta. Mitään ei oikein voi harrastaa, kun kävelykin on jo tuskaa.

TamU oli muuten eilen ihan hanurista, yksi piste Jarolta oli liikaa. Ei enää koskaan noin paskaa esitystä, kiitos.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Miten raportin kirjoittaminen voi olla näin vaikeaa? Sivuja saisi olla vain 4-6, mutta jo muuttujien esittelyyn menee se 4, enkä ole vielä testeihin asti päässyt...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olen kuunnellut kohta 12 biisiä setä KK:n suosittelemaa levyä.
Siis tätä juNputusta ja remixi sontaa on tosiaan 3 levyä! Jos vetäsen 2 levyn tämän perään niin alan olemaan valmista kamaa pakkohoitoon. Ei tää ole oikein mun laji, siirryn vaihtopenkille ja vaihdan Iron Maidenin soimaan.

Mikä tästä tekee oikein jotakin? Biisi kestää 4min ja samaa juNputusta alusta loppuu, väliin luupataan jostakin paskasta hitistä kertsi ja juNputetaan päälle. juNp, juNp vaan teillekin. Kuis sen Darkthrone sanoikaan:

Second to none
Like an angel unfucking born
Done with people
It´s done
Your attitude
I´ts stillborn
I´m too old too fucking cold
BettyB.

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

[kärjistys]^ Voisin sanoa ihan samaa kaikesta hevistä. [/kärjistys]
1108

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:[kärjistys]^ Voisin sanoa ihan samaa kaikesta hevistä. [/kärjistys]
[tukistus]Mutta mie ainakin yritin juNputtaa!!![/tukistus]
milli

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky, pidän täällä kuitenkin peukkuja, jännätään yhdessä.

Viikonloppu oli taas yhtä auringonpaistetta ja linnunlaulua :h: Yskä/flunssa vaivaa edelleen, mutta pikkuhiljaa koko ajan vähemmän. Yritän parantua vaikka tahdonvoimalla vapuksi.
Vihtahousu

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Röihin ilmoitettu että 19.5 palaan pajalle. Siitä pari viikkoa överiä painaen ja 2.6 kesikselle. Ainoo huono tässä saikussa on se että en saa tehdä mökkiä kun kaikki nostaminen on kiellettyä, pitäs olla kotona niinkuin 5-vuotias ja leikkiä leluilla... eiköhän tuo onnistune :wink: (hoitsulle kun antaa vähän rahnaa kaliaan ja pari iltaa vapaaks viikossa niin sekin pysyy sopivan vastaanottavaisena pienille passausvaatimuksille)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Heipähei.
Tässä maanantaissa ei oo kyllä juuri mitään mukavaa. Iltapäivällä pitäis mennä palaveriinki, eikä mulla oo mitään asiaa kellekään..
Noin muuten oli aika mielenkiintoinen viikonloppu. Eräs ämmä mm.ilmoitti mulle perjantaina, että "mun pitäisi mennä itseeni". (Ollaan tavattu yhteensä noin neljä kertaa ja joka kerta ihan ystävällisissä merkeissä.) Lisäksi opin, että Kauniit ja Rohkeat alko pyörii Suomessa vuonna 1992.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ihanaa! Maanantai! Tällä viikolla teen parannuksen ja hoidan kaikki rästiin jääneet työhommat pois. Aloitan niiden selvittämisen heti tuossa lounaan jälkeen, tai viimeistään iltapäivän kahvitauon jälkeen. Tai sitten huomenna.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:Päivän ADHD!
No siis ihan asiallista. Pankkiryöstöhän siinä luultavasti olikin kyseessä, näillä koroilla ja marginaaleilla. Poika tajusi tilanteen vakavuuden ja toimi. Sille pitäisi antaa mitali ohtaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
killkill

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Siis tätä juNputusta ja remixi sontaa on tosiaan 3 levyä!
Sä vaan olet pilannut korvasi tuolla möykkämusiikilla.
Eihän housea ole tarkoitettu kotona "kuunneltavaksi". Sen tarkoitus on saada kroppa liikkumaan.
Pistä silmät kiinni ja anna rytmin ja tunteen viedä. Ihan ymmärrettävää, notta jos ei ole klubbaillut eikä kokenut sitä endorfiinivirtaa, mitä hyvä setti hyvällä PA:lla ja valokalustolla, taitavan dj:n soittama voi aiheuttaa, niin vähän vaikea sitä on kuvaillakaan :) En minäkään ymmärrä, miksi mosh-pitissä on hienoa.

Osa noista remixeistä on tuubaa, mutta yllättävän monta "soittaisin itse ja todennäköisesti vetäisivät tanssilattialle sakkia" -raitaa tuolta silti löytyi.
Viimeksi muokannut killkill, 28.04.2008 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Mukava Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mulle kans KK-papan musasuosituksia! Nyt on koekuuntelussa In Flamesin uutukainen, mutta hävii CoB:n uudelle lätylle aika reilusti.
Vastaa Viestiin