Maanantaivitutuksen olemus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

killkill kirjoitti:Maanantaivitutus ja päivystysvuoro. Mikäs sen mukavampaa..
Tämän kuulee joka seitsemäs päivä säännöllisesti. Mistä juuri sinun maanantaivitutus johtuu, mitä se on syönyt? Onko se kohdallasi enempi konkretiaa, aivokemiaa vai jotain henkimaailman biokaasua?
masa

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja masa »

Ei vituta mikään, eikä ole vituttanut enää pitkään aikaan. Elämä hymyilee, kesä tulee, parisuhde rokkaa ja kaikki meneee helvetin hyvin. Tulkoot vaikka koko viikko maanantaipäiviä. Ne menee naureskellen ohi hujauksessa. :]
NuoriDaavid

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tällä hetkellä happy happy joy joy. Mikä on tilanne esim. 5 tunnin kuluttua, ei voi tietää.
1108

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Ne menee naureskellen ohi hujauksessa. :]
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys.
masa

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:
masa kirjoitti:Ne menee naureskellen ohi hujauksessa.
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys.
En usko. Tämän palstan tyypit on hyvä todiste siitä.
Lucas Jackson

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Melko messevä maanantai sano:

"Liikunta on mainio tapa kohottaa mielialaa. Myös jännitys ja ahdistus vähenevät liikunnan avulla. Reipas puolen tunnin liikunta vapauttaa endorfiineja vereen ja saa aikaan pitkäkestoisen hyvänolon tunteen. Tätä ilmiötä kutsutaan myös urheilijan pilveksi."

Maanantai on hyvä aloittaa reippaalla työmatkaliikunnalla, omalla kohdalla kestoltaan noin tunti. Muuttuu maanantaikin valoisammaksi!!
BettyB.

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Tämän palstan tyypit on hyvä todiste siitä.
Anteeks offtopic ja että puutun nyt just tähän, satuit vaan nyt sanomaan jotain sellasta joka mua ihmetyttää noin ylipäätään interknetin ihmeellisessä maailmassa. Tollaseen lauseeseen kun törmää aika usein.

"kaikki netistä seuraa hakevat on outoja vatipäitä, ainakin läskejä ja rumia, tai jotenkin vajaita"
"netissä liikkuu vaan pedoja ja sarjamurhaajia, vähintään mielisairaita tai terapiaa tarvitsevia"

Mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Pitävätkö ihmiset oikeasti itseään erinomaisen ylivertaisina muihin nähden?
killkill

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pyry-Matias kirjoitti:Mistä juuri sinun maanantaivitutus johtuu, mitä se on syönyt? Onko se kohdallasi enempi konkretiaa, aivokemiaa vai jotain henkimaailman biokaasua?
- eilisen krapula-perhepitsan aiheuttama närästys
- tyhmät soittajat
- epäselvät asiat
1108

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Pitävätkö ihmiset oikeasti itseään erinomaisen ylivertaisina muihin nähden?
Kuva
masa

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Pitävätkö ihmiset oikeasti itseään erinomaisen ylivertaisina muihin nähden?
Mitä jos lukisit Numban postauksen ja mun replyn uudelleen. Ihan ajatuksella?
BettyB.

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Mitä jos lukisit Numban postauksen ja mun replyn uudelleen. Ihan ajatuksella?
Kultaseni, lueppa sä mun postaus ajatuksella.
masa

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:
masa kirjoitti:Mitä jos lukisit Numban postauksen ja mun replyn uudelleen. Ihan ajatuksella?
Kultaseni, lueppa sä mun postaus ajatuksella.

Ai että mun pitäs alkaa selittämään sulle jotain ihan muuta, kuin lainaamasi minun osuus? Ei se nyt kuules noin mene.
killkill

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Pitävätkö ihmiset oikeasti itseään erinomaisen ylivertaisina muihin nähden?
Luultavasti njetti on sen verran uusi media kuitenkin, että osa ihmisistä ei pidä sen välityksellä tapahtuvaa viestintää samanarvoisena perinteisten kommunikaatiovälineiden kanssa. Pakko myöntää, että itsekin rankkaan virtuaalielämän - esimerkiksi tämän palstakirjoittelun "vähemmän tärkeäksi ja oikeaksi" viestintämuodoksi, jota ei tule ottaa niin kovin vakavasti.
BettyB.

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Ai että mun pitäs alkaa selittämään sulle jotain ihan muuta, kuin lainaamasi minun osuus? Ei se nyt kuules noin mene.
Mitä sä nyt oikeen sekoilet? En mä nimenomaan SULTA kysynyt yhtään mitään, saatika vaatinut vastaamaan. Eikö se nyt käy selväksi jo tossa kommenttini alussa??
BettyB. kirjoitti:Anteeks offtopic ja että puutun nyt just tähän, satuit vaan nyt sanomaan jotain sellasta joka mua ihmetyttää noin ylipäätään interknetin ihmeellisessä maailmassa. Tollaseen lauseeseen kun törmää aika usein.
Edit: lisään vielä (ja tämä on YLEINEN kysymys, ei kohdistettu masalle):

Jos joku mesta on niin paska, että pitää kaikkia muita siellä hengaavia harvinaisen urpoina, miksi jäädä hengaamaan samoille mestoille? Tunteakseen itsensä muita paremmaksi? Voi päteä edes jossain? Yrittääkseen ärsyttää? Kertokaa, oi te itsenne jalustalle nostaneet!
Viimeksi muokannut BettyB., 28.04.2008 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Mitä sä nyt oikeen sekoilet? En mä nimenomaan SULTA kysynyt yhtään mitään, saatika vaatinut vastaamaan. Eikö se nyt käy selväksi jo tossa kommenttini alussa??
No mitä ihettä sä sitten mua lainaat, jos et ole kysymässä mitään? Onks tää nyt taas sitä naisten logiikkaa, että noin vaan hypätään postilaatikosta keppihevoseen? :P
BettyB.

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:No mitä ihettä sä sitten mua lainaat, jos et ole kysymässä mitään? Onks tää nyt taas sitä naisten logiikkaa? :P
Et v*ttu oo tosissas? Oikeesti, kuka nyt ei tajua ja mitä?
masa

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Et v*ttu oo tosissas? Oikeesti, kuka nyt ei tajua ja mitä?
No ainakin sä olet oikeassa ketjussa. Ilmeinen maanataivitutus päällä ja ymmärtäminenkin ihan nollassa. Haukkaa happea välillä.
Viimeksi muokannut masa, 28.04.2008 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Joo sori, oon tyhmä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

masa kirjoitti: ymmärtämättömyyskin ihan nollassa.
Aika ymmärtäväistä, siis.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
BettyB.

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Kyllä mä nyt sullekin suosittelen että vedät vaan suosiolla paperipussin päähän ja liukenet mestoilta...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BettyB. kirjoitti:^ Kyllä mä nyt sullekin suosittelen että vedät vaan suosiolla paperipussin päähän ja liukenet mestoilta...
*Pussi päähän ja menox*
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei vivuta vieläkään.
masa

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja masa »

Lilo kirjoitti:Aika ymmärtäväistä, siis.
Uuh. Sä stalkkaat mua.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

masa kirjoitti:
Uuh. Sä stalkkaat mua.
Voi hitsi, huomasit! :oops:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Maanantaivitutuksen olemus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

1. Huono viikko kysyä maanantaivitutuksen perään kun nyt jo odottelee wappua joka katkaisee viikon keskeltä.


2. Jos joku viikonpäivä vituttaisi minua erityisesti, olisi se pikemminkin torstai kuin maanantai. Torstain aikana tajuaa miten vähän on viikon aikana saanut hommia tehdyksi ja iskee katumus. Perjantai ei ole ihan yhtä paha koska silloin tuudittautuu ajatuksiin "No en mä niitä enää tällä viikolla ehtisikään saamaan valmiiksi, ens viikolla sitten", ja "No kattelen niitä hommia jossain välissä viikonloppuna kotoa käsin" (mitä en tietenkään tee, enintään käväisee mielessä katsellessani su-illalla 24:sta, mutta ajattelen silloinkin että ihan liian myöhäistä nyt, katsotaan ma-aamuna uudestaan).

Minulla on maanantaivitutukseen teoria, ja teoriani on tämä. Tämä on teoriani, joka on siis minun:

Maanantaivitutuksesta kärsivät todennäköisemmin ihmiset joiden työ on tasapaksua samojen hommien tekemistä, joita joutuu tekemään ja miettimään vain työajallaan. Esim. kaupan kassa, sairaanhoitaja, roskakuski, tekninen tuki, ilotyttö jne. Tällaisia henkilöitä ahdistaa aina maanantai-aamuisin ajatella että tästä alkaa sama viiden päivän putki samaa paskaa. Olisipa jo perjantai ja pääsisi vapaaksi jne.

Toisaalta henkilöt, joilla on hommia jotka kertyvät sitä suuremmaksi kasaksi mitä enemmän niitä välttelee, kokevat maanantaiaamun paremminkin vapauttavaksi "No nyt on taas uusi viikko aikaa tehdä parannus ja hoitaa rästiin jääneet hommat pois! Aloitan niiden selvittämisen heti huomenna, tänään otan vähän relammin...". Näillä henkilöillä vitutus kasvaa loppuviikkoa kohden, kun hommat jäävät kuitenkin seisomaan.


3. Muiden internettailijoiden leimaaminen "hulluiksi" ja muuten vajukeiksi, itse tietenkin ollen poikkeus heistä, on samanlainen ilmiö kuin kaikkien muiden autoilijoiden leimaaminen törttöilijöiksi jotka haittaavat Täydellisen Autoilijan matkantekoa törppömäisyydellään. Kasvottomia palstalaisia/autoilijoita ei koeta ihmisinä.

Ylläolevasta johtuu ilmiö missä palstan pahimmat vihamiehet ovat rl-miiteissä yleensä kuitenkin parasta pataa, ja ärräpäitä heittelevät autoilijat muuttuvat lauhkeiksi kuin lampaat ja häpeilevät hetkeä aikaisempaa raivoamistaan, kun nousevat ulos autostaan ja näkevät kuka ihminen sen toisen ratin takana onkaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin