Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aargh, et voi taas räjähtää pää täällä kaikenmaailman pikkunäppäryyksiin ja vastaväitteisiin. *mol.fi* Alkaa vallan tulee ikävä ex-kollegoita.
Joo, ja kaikenlisäks ihme gynekologi ehdotteli röökinpolton lopettamista ihan innoissaan. Vitut. Ei näillä hermoilla, tai ainakaan vielä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti: Joo, ja kaikenlisäks ihme gynekologi ehdotteli röökinpolton lopettamista ihan innoissaan. Vitut. Ei näillä hermoilla, tai ainakaan vielä. 8)
Joo, se onki aika taito poltella tupakkia pillun kautta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:Joo, ja kaikenlisäks ihme gynekologi ehdotteli röökinpolton lopettamista ihan innoissaan. Vitut.
Olisit sanonut sille lekurille että pysyttelee neuvoissaan vaan niissä alapään jutuissa ja jättää yläpään jutut viisaammille, perkele saatana ravintolassa.

Työt eivät edisty kun odotan oikeuksia yhteen systeemiin. No okei voisinhan mä tehdä paria muuta vähemmän kiireistä juttua odotteluaikana. Kuten käväistä lounaalla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:GTA IV noudettu kaupasta. Oli hyllystä jo loppu, mutta tiskin alla oli niitä vielä, hip. :)

Matkalla kauppaan näin kun vastaantulevalla kaistalla jänis hyppäsi parin metrin päästä 60 km/h liikkuvan auton eteen. Eihän kuski olisi voinut reagoida mitenkään (teki kyllä äkkijarrutuksen mutta ei se auttanut). Jänis jäi auton alle, ja jäi kadulle sätkimään. :(

Palasimme eri reittiä, joten en nähnyt miten jänikselle oli käynyt. Toivottavasti joku lopetti sen tuskattomasti.
Ei mieleesi sitten tullut ottaa haulikkoa takaluukusta ja käydä posauttamassa jänön aivot pellolle, ja ehkä pari ohiajavaa autoa siinä samalla? Ihme tyyppi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti: Olisit sanonut sille lekurille että pysyttelee neuvoissaan vaan niissä alapään jutuissa ja jättää yläpään jutut viisaammille, perkele saatana ravintolassa.
Ei ihan ymmärrä. 8) Mikä "perkele saatana ravintolassa"?
Joo, tää lääkäri oli muutenki aika nasta tyyppi..kyseli muunmuassa, että minkälainen seurustelutilanne mulla on. (Haa, nyt ku jälkeenpäin miettii, ni keksisin vaikka mitä näppäriä vastauksi tohon.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Joo, se onki aika taito poltella tupakkia pillun kautta.
Joo, tää onki just tää lääkäreitten nykytrendi. Että meet ihan mistä tahansa syystä lääkäriin, ni vähintään toinen tai kolmas kysymys on : "Poltatko tupakkaa? " tai : "Kuinka paljon poltat?".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
masa

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

vittuvittuvittuvittu!


"Online check-in is not avaliable for this route at present. We kindly ask you to proceed to the check-in desks at the airport. (ref: 2C8360F3)"


:twisted:
BettyB.

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tällä palstalla on nyt NIIIIIN havaittavissa, kevääseen toki sopivaa, pariutumista.

Mopo on tänään pesussa ja vahauksessa, taidan kurvata pidempää reittiä kotiin :h:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:Ei ihan ymmärrä. 8) Mikä "perkele saatana ravintolassa"?
aasi kirjoitti: Kuva
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:GTA IV noudettu kaupasta. Oli hyllystä jo loppu, mutta tiskin alla oli niitä vielä, hip. :)
Saatko muuten nuo pelit työnantajan puolesta? Jos et saa, niin oletko koettanut vähentää verotuksessa? Voisi mielestäni verrata ammattikirjallisuuteen tai lehtiin.
killkill

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:taidan kurvata pimppiä reittä kotiin :h:
Kevättä on ilmassa joo.
Näitä freudilaisia tekstin"ymmärryksiä" tulee koko ajan useammin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:Tällä palstalla on nyt NIIIIIN havaittavissa, kevääseen toki sopivaa, pariutumista.
Jänökin erosi hengestään? Kyllä pariutumisen on täytynyt tapahtua ennen auton alle jäämistä.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Tällä palstalla on nyt NIIIIIN havaittavissa, kevääseen toki sopivaa, pariutumista.
Jänökin erosi hengestään? Kyllä pariutumisen on täytynyt tapahtua ennen auton alle jäämistä.
PÖLJÄ!

Mulla olis nyt (siis 2h päikkärien jälkeen :D) hirveästi energiaa, eikä yhtään käppäilykaveria! Hoitokoirakin lähti eilen aamulla kotiin, seuraava tulee vasta torstaina. PAH! Yksinkävely on vähän sama mulle kun yksinpuhelu, kivaa hetken, mut sit tulee tappelu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mulla olis nyt (siis 2h päikkärien jälkeen :D) hirveästi energiaa, eikä yhtään käppäilykaveria! Hoitokoirakin lähti eilen aamulla kotiin, seuraava tulee vasta torstaina. PAH! Yksinkävely on vähän sama mulle kun yksinpuhelu, kivaa hetken, mut sit tulee tappelu.
Kävele mun kans kolmen jälkeen Hiekkaharjusta Koivukylään :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Kävele mun kans kolmen jälkeen Hiekkaharjusta Koivukylään :P
:lol: Mä ajattelin käydä Subista nappaamassa sellasen kana teriyakin puolikkaan ja painua kirjan kans aurinkoon :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:Saatko muuten nuo pelit työnantajan puolesta? Jos et saa, niin oletko koettanut vähentää verotuksessa? Voisi mielestäni verrata ammattikirjallisuuteen tai lehtiin.
Joitakin pelejä saamme ilimatteeks, kun esmes julkaisija tuo niitä laatikollisen jaettavaksi. Saisin vähentää pelit verotuksessakin, mutten ole jaksanu nähdä vaivaa koska rahasummat ovat kuitenkin niin pieniä.
BettyB.

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

PimppiReisiSääriKuumaPakaraPohjeKosteaPyllyKieliKorvaRintaKaariVäriseväSykkiväIhoPaljasHekumaKylkiSalainen
TaiveNotkeaPikainenKiihkeä...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kiitos selvennyksestä, Frederik. Voisinki alkaa käyttää tota. Ravintolassa!
Sitäpaitsi haluan samaa kamaa satasella kun se Bryson.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Saatko muuten nuo pelit työnantajan puolesta? Jos et saa, niin oletko koettanut vähentää verotuksessa? Voisi mielestäni verrata ammattikirjallisuuteen tai lehtiin.
Joitakin pelejä saamme ilimatteeks, kun esmes julkaisija tuo niitä laatikollisen jaettavaksi. Saisin vähentää pelit verotuksessakin, mutten ole jaksanu nähdä vaivaa koska rahasummat ovat kuitenkin niin pieniä.
60-70€ pieni raha? You're rich, biaaaaatch!
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Elppis kirjoitti:60-70€ pieni raha? You're rich, biaaaaatch!
Ostan ehkä 3-4 peliä vuodessa, eli noin 200-250 euron arvosta. Jos se vähennetään vuosituloistani, veroprosentti putoaa, no, emmätiiä mutta tuskin paljoa.

Ilmastonmuutoslaitteen asennustyön mä kyllä vähensin verotuksesta. Eikä sekään ollut kovinkaan kummoinen summa...
1108

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NegaDuck kirjoitti:Ilmastonmuutoslaitteen asennustyön mä kyllä vähensin verotuksesta. Eikä sekään ollut kovinkaan kummoinen summa...
Jätkä aiheuttaa siis jollakin laitteella ilmastonmuutosta? Superrikollista, sano.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Nyt mua surettaa toi puputarina niin paljon, etten pysty kohta enää lueskella. Sitäpaitsi vaik oon silmä kovana yrittäny tavata, en millään nää missään Bettyn mainitsemaa pariutumista. Uteliasta harmittaa.
Niin joo, lisäksi on parisen päivää jo pitänyt mainita, että se helkutin Yö on maailmankaikkeuden paskin bändi ja tästä ei voi edes neuvotella.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti: Ostan ehkä 3-4 peliä vuodessa, eli noin 200-250 euron arvosta. Jos se vähennetään vuosituloistani, veroprosentti putoaa, no, emmätiiä mutta tuskin paljoa.
Jos sun marginaaliveroprosentti (eli vuoden viimeisten tienaamiesi eurojen veroprosentti) olisi esim 45 (ei ainakaan tuon alle, eri asia kuin kokonaisveroprosentti, en kyllä tiedä yhtään mitä tienaat), niin saattaisit saada verohyötyä 0.45x200=90euroa. Aika hyvä nettoansio mielestäni työstä, joka ei vaatisi missään tapauksessa yli puolen tunnin paperin pyöritystä.

Toki tuossa on kait joku omavastuu ja voi olla, että tuo määrä ei ylitä omavastuuta, missä tapauksessa et hyötyisi mitään.
1108

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

sipsi kirjoitti:Nyt mua surettaa toi puputarina niin paljon, etten pysty kohta enää lueskella.
Tää voi tulla shokkina sinulle mutta Irakissa kuolee pommeihin kymmeniä ihmisiä päivässä, Afrikassa kuolee nälkään tuhansia ihmisiä päivässä ja Burmassa kidutetaan hengiltä kymmeniä ihmisiä päivässä.

Eli mitä merkitystä on yhdellä kapisella kaniinilla?
NuoriDaavid

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Nyt mua surettaa toi puputarina niin paljon, etten pysty kohta enää lueskella.
Tää voi tulla shokkina sinulle mutta Irakissa kuolee pommeihin kymmeniä ihmisiä päivässä, Afrikassa kuolee nälkään tuhansia ihmisiä päivässä ja Burmassa kidutetaan hengiltä ihmisiä kymmeniä päivässä.
Ne ei oo yhtä söpöjä.
Vastaa Viestiin