Keksiviikko (vappuaatto!)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään pääsevät kaikki juhlaihmiset örveltämään kaupungille tai jonnekin muualle, kukin makunsa mukaan.

Alkosta ei saa alkoholillista simaa (saatanan typerää - tykkäisin simasta, jos siinä olisi alkoholia!), joten jää sima juomatta. Vai onko vinkkejä simadrinksun tekemiseen? Alkon myyjä ehdotti, että laitta kossupulloon pari rusinaa ja that's it. Nej, tack für mich.
aimohaiku

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Vai ei Alkosta enää saa simaa, muistelen kyllä joskus sellaistakin tuotetta maistaneeni. Ei se kyllä kossu+rusina -yhdistelmälle maistunut, ihan oikeaa simaa se muistaakseni oli, eikä se ollut kovinkaan vahvaa, taisi olla 5 % alkoholia siinä. Mutta eikö kaupan simaa voisi terästää jollain miedon makuisella kirkkaalla (ei siis kossulla)?

Tänään on vielä tiukka työpäivä ja perjantaina takaisin töihin, joten wappu täytyy vastaanottaa hillitysti. Hauskaa Wappua itse kullekin!
ninnithequeen

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hauskaa Vappua itte kullekin!

Ukko menee illaksi hauskoisiin pileisiin ja me jäädään tytön kans kaksistaan sen alkoholittoman siman kanssa kotiin. Huomenna sit sinne väenpaljouteen ihmettelemään. Noon kyllä luvannu ihan megahyvää säätä. Jos pihaa siivois tänään sit vaiks.
NegaDuck

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. En ole vieläkään päättänyt missä ja miten riehun vappuna. Kahtoo ny.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huomenta. Poika pääti, että päivä alkoi jo puolkuuelta... Jätkä kekkaloi, huitoo ja potkii minkä kerkiää tossa lattialla nauraa räkättäen. Mä en ymmärrä, mistä se on periny tuon hyväntuulisuutensa, etenki heti herättyään aamuvarhaisella...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huoment. Mä olen päättänyt, että en riehu missään vappuna.
Huomenna saatetaan hiipiä ipanan kanssa eväsretkelle rantaan.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Jep, vappusuunnitelmat on vielä avoinna. Muutamat pileet ois tiedossa, mutta jotenkin tuon alkoholin kanssa läträäminen ei juuri nyt tunnu houkuttelevalta. Luultavasti olen eri mieltä iltapäivällä... Otin perjantainkin vapaaksi, ihan siltä varalta että menojuoma alkaa maistua, ettei tarvii sitten kesken kaiken hauskan lopettaa jos ei halua.
Älä löi! En ole hurrit!
elco

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja elco »

Ensimmäistä kertaa oikeasti ikävä Suomeen. Vappu ja jussi eivät oikein tunnu vapulta ja jussilta 15000km turvaetäisyyden päässä.
Stinky

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta ja iloista vappua!
Kohta meen tuhertamaan kummitytön naaman kissaa muistuttavaksi ja sitten töihin.
Mä en löytänyt mun tiaraa mistään :( Oisin niiiiin halunnut laittaa sen heti aamusta päähän. Pöh.
Mahtava keli, se jos mikä kyllä piristää mieltä!
Mulli75

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Täytyy varmaan juoda jotain alkoholipitoista kun pääsen töistä, se saattaa auttaa yhden IT-verkkotehtävän ratkaisuunkin. Tehtävän palautus on tämän vuorokauden loppuun mennessä. Täytyy kuitenkin vältellä krapulaa kun ruotsin tenttiinkin pitää lukea.

Nyt kahvia ja kohta lisää kahvia.
masa

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Ensimmäistä kertaa oikeasti ikävä Suomeen. Vappu ja jussi eivät oikein tunnu vapulta ja jussilta 15000km turvaetäisyyden päässä.
Niiin ja ajattele. Tällä kertaa ei Vappuna sada edes vettä. Tai räntää tai rakeita. Juhannuksesta ei vielä ole ennustetta, mut vituikse menee joka tapauksessa veikkaan mä, tai ainakin mulla vähän niinkun meni.

Varasin näet jussimökin jo viimevuoden puolella ja aattelin että saadaan avokin kanssa olla nakuna koko jussi ja kuksia kuin kanit. No ei onnistunut. Nyt sinne on tulossa jo sen systeri kahden sinappikoneen kanssa ja vielä appivaarikin.

Taidan otta teltan mukaan ja painun naapurisaareen yöksi dokaamaan yksin.
milli

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja milli »

Toinen tpk!

Hei, tämä työpäivähän on jo käytännössä ohi, enää 6h töitä. Mua alkaa itseänikin jo oksettaa tämä positiivisuus =)
elco

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Niiin ja ajattele. Tällä kertaa ei Vappuna sada edes vettä.
No vittu siellä on paremmat kelit kuin täällä.

Muttei paremmat kuin Exmouthissa, Thaimaassa ja Kambodzassa.
masa

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Muttei paremmat kuin Exmouthissa, Thaimaassa ja Kambodzassa.
Mut Vilnassapa on kauniimmat naiset :ohyeah:

TJ 12 tuntia lennon lähtöön.
Bliss

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äh. Tuli kamala tarve vaihtaa auto. Paikallisessa autokaupassa olis tämmönen tarjolla :?
masa

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:Äh. Tuli kamala tarve vaihtaa auto. Paikallisessa autokaupassa olis tämmönen tarjolla :?
Mikä noissa volkkareissa oikein viehättää jengiä? Ylihinnoiteltu ja alivarusteltu ritsa.
Bliss

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti: Mikä noissa volkkareissa oikein viehättää jengiä?
Kohtuuhintainen perusauto. Tosin tuo vähän ekstramaustettu.
Mun ei ole missään nimessä järkevää ostaa sellaista autoa, jonka oikeasti haluan. :)
masa

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti: Tosin tuo vähän ekstramaustettu.
Jaa se olikin R32:nen. Autokuume hyväksytty :P
Pyry-Matias

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Volkkareissa on se vissi vika, että vähintäin samantasoisen Toyotan saa selvästi halvemmalla. Vrt Passat vs. Avensis. Hinnan ero viisi tonnia.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vähän heikolta näyttää mun vappuni. Musta ei lähde kuin säälittävää pihinää ja hengittäminenkin on tosi raskasta. Misfitsiä en silti missaa :x
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja martza »

Wappuaattoa kaikille.
Tänään grillausta pihalla, simaa, munkkeja, wiiniä ja muutenkin rentoa meininkiä pihalla.
Huomenna stadiin, Kappelin terassille, muutamalle oluelle ja sitten syömään Santa Fe:en. Jeeeeeeeeeeeee....................
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Pyry-Matias

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kumpikin kantapää vereslihalla ja oikea vivunen tulehtunut. Ehkä kuntoudun lauantain peliin. Mä en muuten tajua tota nivusjuttua, ne ei vaan kestä mulla.

Mut hei, Selänne tulee kisoihin - nostattaa kummasti kisakuumetta. Ei tuo kuume kummoinen vielä ole, kun futiskausikin on pärähtänyt käyntiin, mutta ehtiihän tuo nousta.

Nukuttua tuli kyllä aivan liian vähän, ans kattoo ny miten jaksaa illalla humpata...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Huomenta. Ei muuten kannata itkeä ennen nukkumaanmenoa, aamulla on naama ihan turvoksissa.

Tänään yritän pitää hauskaa vaikka väkisin (samppanja auttaa), mutta huomisen suunnitelma saa olla. Ei pysty. Toisten onni on taas multa pois, joten parempi pysyä kaukana.
Bliss

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:Ei muuten kannata itkeä ennen nukkumaanmenoa
:boohoo:
Mitä on tapahtunut? :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ei muuten kannata itkeä ennen nukkumaanmenoa
:boohoo:
Mitä on tapahtunut? :(
:shock: Apua, onko kaikki hyvin? Mikä vialla? *hali* (YV!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin