Antaisitko pillua Gattacalle?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Antaisitko Gattacalle pillua ilmaiSeksi?

Jossain olosuhteissa saattaisin harkita.
13
34%
En antaisi Gattacalle pillua ilmaiSeksi.
25
66%
 
Ääniä yhteensä: 38

mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Jumalauta tota piipitystä ole mies ja ota joku väkisin jos et muuten saa jos kerran noin saakelin tärkee se pillu on. Mä ainakin otan sen minkä näen tärkeästi itselleni vaikka siinä menisi oma henki ja/tai miljoonien muiden.

In ääriheterous I trust.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mölli kirjoitti:Jumalauta tota piipitystä ole mies ja ota joku väkisin jos et muuten saa jos kerran noin saakelin tärkee se pillu on. Mä ainakin otan sen minkä näen tärkeästi itselleni vaikka siinä menisi oma henki ja/tai miljoonien muiden.

In ääriheterous I trust.
Hyvä periaate!
Mutta uskokaa jo, etten tässä piipitä enkä nykyään muutenkaan paljoa. Kunhan huvitti kysyä.
ninnithequeen

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en muuten vastannu äänestykseen.
Ei ollu oikeeta vaihtoehtoa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en muuten vastannu äänestykseen.
Ei ollu oikeeta vaihtoehtoa.
...ja se vaihtoehto olisi ollut..?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En mina, mutta Melnais antaisi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

RolloTomasi kirjoitti:En mina, mutta Melnais antaisi.
:shock: Älä valehtele! Ihan päinvastainen vaikutelma minulla.
Edit: ei silleen päinvastainen, että sinäkään antaisit.
RolloTomasi

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Gattaca kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:En mina, mutta Melnais antaisi.
:shock: Älä valehtele! Ihan päinvastainen vaikutelma minulla.
Edit: ei silleen päinvastainen, että sinäkään antaisit.
Jaajaa, kai me voimme sitten unohtaa hanen puheensa siita, miten kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

RolloTomasi kirjoitti:Jaajaa, kai me voimme sitten unohtaa hanen puheensa siita, miten kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia?
Jos ei tuon yleisempää, niin mitä sitten?
Vai onko Melnais vihjannut harkitsevansa/harkinneensa lohkaista minulle? En usko. Panisin kyllä. Kerrokielikerrokielikello!

Meillä ei ollut puhetta sellaisesta edes silloin kun meilailtiin.
RolloTomasi

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Gattaca kirjoitti: Jos ei tuon yleisempää, niin mitä sitten?
Vai onko Melnais vihjannut harkitsevansa/harkinneensa lohkaista minulle? En usko. Panisin kyllä. Kerrokielikerrokielikello!

Meillä ei ollut puhetta sellaisesta edes silloin kun meilailtiin.
Ei ole ei sellaisesta vihjaillut, ikava tuottaa pettymys. Ihan paattelemalla tahan uskomukseen paadyin, hanen omista sanoistaan paattelemalla. Ehka han ei ole sanojensa mittainen nainen?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mellu näyttää olevan kirjautuneena NYT... :D
edit:katosi....
edit 2: on takas. :D
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Rollo, se etten nää tasoeroja ihmisillä ulkonäköön perustuen kuten useimmat, ei tarkoita että tahtoisin henkilökohtaisesti lähempään suhteeseen kenen vain kanssa. Totta kai on preferenssejä, mutta ne liittyvät muuhun kuin pintasilaukseen.

Miksi sinusta on niin vaikeaa sietää mielipiteitäni ulkonäön merkityksettömyydestä? Se ettet ajattele samoin, ei tarkoita että minä olisin puheissani valheellinen.

Tästä ikuisuusaiheesta minulla ei ole muuta sanottavaa, tarvitsen tällä hetkellä voimiani muuhun kuin erakkojen kanssa kiistelyyn. Jos on tarvetta, vastailen yksityisviesteihin kun jaksan. Palstahullun hommaa saavat hoitaa ne joille se on tärkempää.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ahaa.
Tässä oli siis kyse siitä, että Rollon mukaan Melnais on sanonut, ettei hänelle ulkonäkö merkitse. Ja nyt sanoo, ettei niin merkitsekään, mutta muitakin syitä ja preferenssejä on. O.K. en Melnaisilta pillua odotakaan.

Mutta se itkettää <karhusuru> kun tästä selvisi että Rollo sitä suoraan sanomatta piti oletusarvona, että en saa yleensä naisilta, koska olen niin kuvottavan näköinen. Selkis. Ja siihen ei mikään asenne auta.</karhusuru>
RolloTomasi

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hah, missa kohtaa olen puhunut jotain ulkonaosta?
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 16.10.2005 8:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

RolloTomasi kirjoitti:Jou, missa kohtaa olen puhunut jotain ulkonaosta?
Jou, et, mutta oletin, että puhuit (Melnaisin tapaan yllä) Melnaisin periaatteesta että Melnaisille ei ulkonäkö merkkaa. Ehkä viittasit johonkin muuhun Melnaisin periaatteeseen, joka ei tässä näy. Johonkin Melnaisin juttuihin kumminkin.
RolloTomasi

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Gattaca kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Jou, missa kohtaa olen puhunut jotain ulkonaosta?
Jou, et, mutta oletin, että puhuit (Melnaisin tapaan yllä) Melnaisin periaatteesta että Melnaisille ei ulkonäkö merkkaa. Ehkä viittasit johonkin muuhun Melnaisin periaatteeseen, joka ei tässä näy. Johonkin Melnaisin juttuihin kumminkin.
Sori, erehdys tapahtui jo Melnaisin kohdalla.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antaisitko pillua Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tämä viesti on virallinen hyvästijättöni Kitylle, ilman tavallista kosteasilmäefektiä tai tarpeettomia perusteluja. Viime maanantain viimeisen viestini jälkeen en Kityä ole katsonutkaan, paitsi turkiskeskustelun loppua. Nyt riittää sekin kurkkiminen, tulisi vaan tarve kommentoida, ja sillehän ei loppua löytyisi.

Kiitokset naisille, jotka saattaisivat harkita antaa minulle pillua! Jos miehet (I´m nou houmou) lasketaan pois, heitä lienee 8-10 kpl! Ajanvaraus uskomattoman nautinnolliseen ja sarjaorgasmeissa hekumoivaan yöhön meiliini [email protected] !

Itselläni tällä hetkellä etusija HellBellillä ja Zebillä (minun kanssani heistä varmasti tulisi kiimaisia Narttuja), joiden toivon äänestäneen "jaa". Everywoman myös olisi ihQ. En saa mielestäni myöskään Herminen kauniita kasvoja, hoikkuutta ja sulopeppua, vaikka hänellä onkin selibaattivaihe päällä.

Useimmat muut: nähdään sitten seuraavassa elämässä tai universumissa.. tai mieluummin ei, universumi on liian pieni paikka minulle ja teille. :9mm:
Vastaa Viestiin