Måndag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti: Mua taas hotsittais tämä.
Ha! Tuo on hauska vekotin. Tosin... mulla ei ylettyny jalat maahan, ei edes kovin lähelle, kun olis ollut tilaisuus kokeilla :D
Itellä yltti mutta koeajo oli tyylitön kun ei uskaltanut kamalasti antaa kikkaa kaverin pyörälle. Mutta hyvä se on keulia.
Herra Manala

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bluntly kirjoitti:TW-BENTS -juomapulloteline ja -pullo +6€
Kai se on mitotettu kaljatölkkiä ja viskilasia varten?
1108

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Muistakaa lapset kuinka pyörällä tulee ajaa liikenteessä!

[youtube]http://youtube.com/watch?v=Gx1CkPcICaY[/youtube]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Herra Manala kirjoitti:Kai se on mitotettu kaljatölkkiä ja viskilasia varten?
Tavaratilaan saa tynnyrin, josta voi vetää täyttöhanan tuopille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja safi »

Vaput tuli ja meni. Ilmat suosi ja pyörän kanssa tuli vedeltyä satoja kilsoja pieniä ja mutkaisia maalaisteitä välilä kaffelle tai sidulle pysähdellen. Rauhakseen mentiin, kun nuo pikkutiet ei missään huippukunnossa vielä olleet...routakuoppia, hiekkaa ja lehmänpaskaa. Nahoistakin läks lämpövuoret ja silti tuntu et paistuu elävältä, vaikka vasta kevättä edetään. Kympin reissu!
masa

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja masa »

safi kirjoitti: Kympin reissu!
Montako mutteria ja pulttia putos?
safi

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja safi »

masa kirjoitti: Montako mutteria ja pulttia putos?
No siis meikäläisen pyörä käy ja kukkuu, mut kaverin pyörän kanssa jouduttiin kyllä kikkailemaan kaapeleilla, ruuvarilla ja vasaralla ennenkuin se saatiin kylmiltä edes käyntiin : ) Täytyyhän sitä pimujen elämässä jännitystä olla.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:Uus viikko, vanhat kujeet. Piti aloittaa ennen nibaa tai turskaa, noita verbaaliuden mestareita.
Eiks viel vois aloittaa maanantaiketjuu. Eikai siit noin pikkumaisii olla?

Pikkasen vaan myöhässä- hei täähän voi tapahtuu kelle tahansa.

Turskamaanantai? Tulisko siihen ketää?

Ehk me käytetään tätä käytettyy maanantaita. Kuiteskii.

Stadin aito Turskainen. Liukas kalainen, tamminen
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tulin vaan tässä torkkujen välissä sanomaan että saatana tätä tautia. *valivali*

Mahatyyppi ihan innoissaan riehuu, pimahtanut olio. Mä tahtoisin levätä ja saada taudin mahd nopeasti pois kuvioista, mutta tää kuume nousi taas :(

Yritän tässä keksiä mitä mies toisi kaupasta ruuaksi mulle; mikään ei herätä mielenkiintoa. Vispipuuro on lähellä totuutta. Argh. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elpalle jaksuja ja pikaista paranemista *halit*.

Mä kuolen tylsyyteen ja tähän duuniin. Ikävää olla töissä kun työkamu on lomalla. Jotenkin ahistaa ja väsyttää nyt kovin. Mä haluan himaan oman murun kainaloon.

Meijän isompi katti joutuu taas huomenna lääkäriin. Annetaan kortisonipiikki sekä ostetaan vähän erikoisnaksuja ruuaksi. Tuntuu jo etukäteen kurjalta kun toinen ei yhtään tykkää matkustaa autossa. Raukka.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Niba »

safi kirjoitti:
masa kirjoitti: Montako mutteria ja pulttia putos?
No siis meikäläisen pyörä käy ja kukkuu, mut kaverin pyörän kanssa jouduttiin kyllä kikkailemaan kaapeleilla, ruuvarilla ja vasaralla ennenkuin se saatiin kylmiltä edes käyntiin : ) Täytyyhän sitä pimujen elämässä jännitystä olla.
Eihän sulla pitäny olla saamapuolessa ongelmia koskaan?
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Miksi menee niin kummallisia leffoja Finnkinossa? Heitän kohta ilmaislipukkeilla vesilintua.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SikaMika

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bum bum lägä lägä.

Aamulla väsytti aika paljon, ja töissä väsytti vielä enemmän. Yritin lukea kirjaa, mutta pilkin siinä määrin että sain tavattua päivän aikana tasan yhden sivun! Onneksi vappu on vasta vuoden päästä, huh...

Onko teilläkin kämppä täynnä hyttysiä? Täällä niitä on pyörinyt jo kuukauden päivät, lienevät piruparat syntyneet lämpimien kelien takia hieman liian aikaisin kun kaikki ovat aivan sekaisin ja suuri osa ei jaksa edes lentää, kupsahtelevat vain lattioille. Yhtään pistoa en ole saanut vaikka tälläkin hetkellä niitä parveilee ympäriinsä helposti 50 kipaletta. Pakko kärsiä niistä, toinen vaihtoehto olisi ikkunoiden pitäminen kiinni, jolloin kuolisin, jos en hapen, niin vähintään raittiin ilman puutteeseen. Sotkevat lattiat, saatana. Täytyy imuroida ja kuurata niiden tallotut ruhot jaloista pyörimästä, eikä sellainen ole miehen työtä, yhyy ja nyyh!

Taidan ottaa päikkärit. Tänään näemmä taas tiedossa Suomi vs. muu, jääkiekkoa pelaamaton maailma -tyyppinen jääkiekkospektaakkeli. Kyllä jännittää niin pirusti...
1108

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

sipsi kirjoitti:Miksi menee niin kummallisia leffoja Finnkinossa? Heitän kohta ilmaislipukkeilla vesilintua.
Sanon tämän kerran: http://www.finnkino.fi/movie/2190

Usko, ihan katsottava ja jopa hameväelle soveltuva leffa. Saa siinä ainakin muutaman kerran hymähtää!
ninnithequeen

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enää kylppäri siivoomatta, vähänkö mä oon reipas!

Toi tyttären huoneen siivous on kyllä aina aikamoinen haaste. Huhhuh. Ja mihinköhän mä työnnän noi sen (itepuhalletut) vappupallot? Saanko mä poksauttaa ne jo? Olenko sitte julma äiti?
Edith

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Edith »

tttutttutttu. En taho mennä kouluun.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja saira »

Miksi tärkeimmän tenttituloksen saaminen kestää näin pirun pitkään?! Ymmärrän kyl, et tossa oli mukavasti vappu välissä, mut luulis jonkun siellä tajuavan, että opiskelijat pomppivat hermostuksissaan kotona seiniä päin kun ei tiedä pääseekö uusimaan ja kuinka paljon harjoitustyöhön täytyy tehdä korjauksia!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Edith

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Edith »

saira kirjoitti:Miksi tärkeimmän tenttituloksen saaminen kestää näin pirun pitkään?!
Opettajat ovat kaikilla koulutusasteilla katkeria vanhoja luuskia, jotka vihaavat työtään ja lykkäävät ja lykkäävät töiden suunnittelua. Omalla parin kuukauden opettajanurallani olen lähinnä ehtinyt kääntyä pakkoruotsin kannattajasta vastustajaksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja saira »

^Koskeeko tuo myös yksityisopetusta antavia? Ajattelin yrittää tienata opiskelurahoja antamalla yksityisopetusta hieman sitä tarvitseville, yhdellä "oppilaalla" jo kokeiltu. Vai onko katkeruus ja luuskuus varattu jo valmistuneille luokanopettajina toimiville? Joudunko odottamaan tätä vielä monen opiskeluvuoden ajan?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vihtahousu

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mitvit, kaakuna on laihiksella ja vetää piffiä! Mäkin haluun tommosen dieetin missä vedellään piffiä!

edit: ja mä en ole dieetillä ja syön salaattia, prkl!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:Mitvit, kaakuna on laihiksella ja vetää piffiä! Mäkin haluun tommosen dieetin missä vedellään piffiä!
Don Atkinson Diet, kokeile beer Diet! Jout pelkää olutta et syö mitään!
Varoitus! Piffin seaas joutuu syömään rehuja, samaa mitä piffi on syänt! :twisted:
Dieetit on keksitty jotta naisilla olis' jotain mietittävää ja laskettavaa ja kauhisteltavaa!
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Vihtahousu kirjoitti:Mitvit, kaakuna on laihiksella ja vetää piffiä! Mäkin haluun tommosen dieetin missä vedellään piffiä!
Piffi on protskuu, periaatteessa se ei kauheasti lihota, ja se pitää nälän poissa pitkään.
NegaDuck

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niskat vähän jumittaa. Ai että kun ammattimainen niska-hartiahieronta tekisi nyt eetvarttia. Vaan eipä sellaista taida tälleen akuuttiin tarpeeseen mistään järjestyä, pitäis varata aika viikko etukäteen, enkä ole yrityksistä huolimatta onnistunut vielä päättämään niskajumituksen ajankohdasta.
Vaola kirjoitti: Ja nyt sitten nähtävästi saan ostaa uuden numerolukonkin, kun tuo v*tun paska ei suostu enää aukeamaan millään. Taas monta kymppiä kankkulan kaivoon... :9mm: :tiistai:
Kai ne kaupassa voi vaihtaa sen uuteen, jos se on viallinen? Tosin onhan siinäkin ylimääräistä vaivaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Piti tehdä kiukulla opiskelujuttuja, mutta ei se taida tänään onnistua, koska ei huvita 8) . Pitääkö ensitreffeille laittaa saappaat, jotka on mielettömän hotit itseni ja muiden mielestä, mutta pitempään käveleminen on täyttä tuskaa vai saappaat joissa on piikkikoron sijaan kiilakorko ja jotka on ihan kivat, mutta niillä voikin kävellä miten pitkään vaan?
Ota hotit. Mä tykkään sellaisista enemmän. :P

SA
Stadinhotti
.
BettyB.

Re: Måndag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Terveisiä Kalakukkolasta, täällä on kylmä ja v*tunmoinen tuuli. Yritin Varkauden ohittaessani tähytä Lantikoita, muttei näkynyt. Tähyän huomenna uudelleen. Nyt taidan painua tonne hotlan baariin syömään ja pokaamaan kotikarussa olevia pisnismiehiä.
Vastaa Viestiin