Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Itkekää ja nussikaa tässä ketjussa. Nyt teille on myös vertaistukea saatavilla. Muistakaa debriefing ja defusing!
sanctus

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Mulla ei oo telkkaria!

Ja Timo Susi viivamiehen paikalle! Alkaa verkko soida, kuten Calgaryssa 1988!
NegaDuck

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

... ja tämän ketjun tunnusmusiikki, olkaa hyvä. Itkettääkö? Nussituttaako?
Bhven

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylämummo.
Pyry-Matias

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Onks havaintoja rikkureista?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ihan hyvä peli Suomelta, Kanadan verkko heilui monta kertaa. Vielä kun saadaan puolustuspeli kuntoon niin se on siinä!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tärkeintä on pelata omaa peliä ja pitää oma pää puhtaana. Tiukkaa miesvartiontia ja kovaa karvausta unohtamatta.

Keep it simple stupid!
sanctus

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Mä jotenkin luulin, että Suomi nyt putosi jatkosta, mutta mitä vielä ja hyvä harhautus.

Näähän jatkuu vielä viikon!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nukuin niin hyvin ja sikeästi omassa sängyssä matsin aikana, että tulos selvisi vasta aamutelkkarista. Passiivisesti tietty, ei edes sen vertaa kiinnosta, että olisin kysynyt mieheltä tulosta.
Lucas Jackson

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Ei mutta ihan hyvänä unilääkkeenä tuntuu toimivan kaikki nämä keskiyön pelit. Eilinen peli olis varmaan voinut olla hyvä, mutta kun ei pysynyt hereillä edes toisen erän alkuun asti. Viimeistään teatterijohtaja Suhosen viiltävät analyysit pistävät silmät lupsumaan. Lämmin peitto ja mukava sohva hoitavat loput. Hyvää jägistä, tätä lisää!!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hei milloin nää alkaa? Eikö lätkä oo se laji jossa potkunyrkkeillään luistimet jalassa ja välillä mennään sen pallon perässä? Kroatia ja australia on tässä muistaakseni aika kovia! Go suomi go! Hyvä Tommi Mäkinen!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
sanctus

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Parasta on kyllä se kohta, missä esitellään Jätkäpari. Melko söppistä.
Lucas Jackson

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Nyt on lähetysaika kohdillaan:

02.15 USA - Suomi, Halifax 02.00-05.00 TV2

Voi kattella tuloksen teksti-tv:ltä aamulla samalla kun tarkistaa änärin tulokset. Hyvää yötä!
BettyB.

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Noi vois kaikki pelit tulla just tohon aikaa, siinä puolenyön jälkeen, mut ennen aamuteeveetä. Oikeestaan kaikki urheilu...
Rouva Pupu

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lucas Jackson kirjoitti: 02.15 USA - Suomi, Halifax 02.00-05.00 TV2
Katson. Ei sitä aina tarvitse niin pirtee töissä olla. Helppo nakki.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lolita kirjoitti: ei edes sen vertaa kiinnosta, että olisin kysynyt mieheltä tulosta.
Mä sentään kysyin, ja vielä sen lisäksi ystävällisesti, että vituttaako. Kuulemma ei. Mua ehkä eniten se, että täydellisestä maanantaiohjelmaputkesta piti jättää weeds katsomatta, mutta onneksi eräs taho suostui sen tallentamaan tai miten sitä sitten nykyisin kutsutaankaan..

Miks ne muuten aina kysyy niissä välihaastatteluissa samoja kyssäreitä?
"Miksi nyt kävi näin?" No daah, ne toiset jannut vaan oli parempia. Eilen yks haastateltu totesi johonkin terävästi, että "kuten tuossa aiempaan kysymykseen jo vastasin". Shining bright..

Musta on aina kauheen noloa jos joku innostunut penkkiurheilija huutaa jotain voitonriemuissaan, ja mä istun sit sillain hillitysti siinä ja ehkä annan hetken aikaa pienen hymynväreen karehtia huulillani, mutta en sen enempää intoutu. Toivon, että se toinenkin huomaa kuinka noloa tollasesta on riehaantua. Siksi kisakatsomot on hyviä, voivat yhdessä sitten noloilla siellä ja mä saan katsoa Weedsit rauhassa. Peace out.

T. Ilonpilaaja ja eläytymiskyvytön tylsimys
8)
Prepare for the worstest.
sanctus

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nowaysis kirjoitti:Weeds.
Siis mitä?? Mikä urpo siellä sun luona makaa, jos se katsoo mieluummin väsynyttä urostelua kuin Weedsiä? Kä-sit-tä-mä-tön-tä. Itku tulee. Byhyy.
Vihtahousu

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

nowaysis kirjoitti:Miks ne muuten aina kysyy niissä välihaastatteluissa samoja kyssäreitä?
"Miksi nyt kävi näin?" No daah, ne toiset jannut vaan oli parempia.
On muuten haastattelijoiden taso romahtanut paljon nykyvuosina, ei täsmäkysymyksiä, vaan annetaan pelaajan jaaritella mitä haluaa ja sitten kolmannessa kysymyksessä kysytään se minkä pelaaja just ekana sanoi.
Parasta ammattitaitoa; "Kommenttisi erästä?" Jos olisin pelaaja, niin vittuillakseni vastaisin että; "lätkää pelattiin".
masa

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: On muuten haastattelijoiden taso romahtanut paljon nykyvuosina
Ei kai sentään huonommaksi kuin Laura Ruoholan aikoina?
Vihtahousu

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: On muuten haastattelijoiden taso romahtanut paljon nykyvuosina
Ei kai sentään huonommaksi kuin Laura Ruoholan aikoina?
Vaikee sanoa kun en muista tarkalleen, mutta kyllä tuon Inka Heleniuksen kyssärit ovat olleet heikkotasoisia. Enkä kyllä ole yhtään vakuuttunut että Yle:n urheilutoimittajaksi pääsemiseen tarvitsee olla yhtään urheilutaustaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä meen aina ihan sekaisin kun sen nimi on HENELIUS, ei Helenius. Tymä nimi!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

sanctus kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Weeds.
Siis mitä?? Mikä urpo siellä sun luona makaa, jos se katsoo mieluummin väsynyttä urostelua kuin Weedsiä? Kä-sit-tä-mä-tön-tä. Itku tulee. Byhyy.
Nii-i.. Tarjolla ois superhehkee MIlLF mut mielummin tsiigaillaan hikisiä miehiä. Eikä siinä mitään jos ne ois puolipukeissa, mut vielä tommosten sairaitten varustevuorten alla huhkivat. Hikisinä. Keskenään. Aika homoo.
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Eräs asia minua ihmetytti kovasti eilisessä lätkämatsissa kun seurasin sitä sivusilmällä Starcraftin pelaamisen ohessa.

Vähän väliä muistutettiin siitä kuinka hurrrrrjan kokoisia korstoja pari Kanadan hyökkääjää ovatkaan. Silti televisioruudussa tätä ei oikein erottanut, suunnilleen samankokoisilta kaikki pelaajat näyttivät jopa silloin kun luistelivat vierekkäin pystyssä ja kuvakulmakin olisi sivulta. Tiedättehän, sellaisia parin sentin mittaisia hahmoja televisioni ruudulla.

Normaalielämässä jos näkee esim. jonkun alle 180-senttisen ja kaksimetrisen korston vierekkäin, huomaa kokoeron jo satojen metrien päähän kun toinen on 1-2 päätä toista pidempi riippuen tietenkin pään koosta. Mutta näin ei ole kiekko-otteluissa.

Mistä tämä johtuu? Viitataanko kokoeroilla enemmänkin massaan kuin pituuteen, massaeroja kun ei välttämättä kovin hyvin erota sotisovan alta? Vai mikä maksaa?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
killkill

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

nowaysis kirjoitti:Miks ne muuten aina kysyy niissä välihaastatteluissa samoja kyssäreitä?
Itseäkin hieman jurppii urheilujournalismin taso - lajista riippumatta.

Esimerkki: toinen on viisi vuotta valmistautunut arvokilpailuihin, jotka sitten menevät penkin alle vaikka varusterikon takia. Tajunnan menetyksen rajamailla hoipertelet kohti pukuhuonetta fiiliksellä "kaikki on lopussa!" kun matkan keskeyttää tekopirteä kuvausryhmä, joka sokaisee silmäsi kuvausvaloilla ja nenään työnnetään mikrofoni "miltä nyt tuntuu?"

Ainoa oikea vastaus on joko "Painu vittuun siitä sen mikrofonis kanssa. Mä lähren NYT kaupunkille, vedän perseet, käyn huorissa, pyyhin mulkkuni tähän sponsoripusakkaan ja hankkiudun tappeluun. Sitten kun darra ja syfilis hieman hellittävät, mietitään ensi kautta uudelleen"
Lucas Jackson

Re: Ei Mömmöm-lätkälle ketju

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

BettyB. kirjoitti:Noi vois kaikki pelit tulla just tohon aikaa, siinä puolenyön jälkeen, mut ennen aamuteeveetä. Oikeestaan kaikki urheilu...
Ai jaa. Kyllä kattoisit jos mäkin kattoisin, siis jos yhdessä katottais. Tai jos siitä kattomisesta nyt jotain tulis. Siis niinq…
Vastaa Viestiin