xD xD xD

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

xD xD xD

Viesti Kirjoittaja 1108 »



:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
1108

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja 1108 »

*nauraa niin että tulee vedet silmistä*
bedlam

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja bedlam »

*itkee niin että tulee pissi perseestä*
1108

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja 1108 »

HAH! Bedlam on siis käynyt Helsingissä?

BUSTED!
Herra Manala

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jäikö numbalta pilariensoittelukausi väliin esiteini-iässä?
1108

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Ei tosiaankaan jäänyt, muistoja tuosta tulikin mieleen.
Herra Manala

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

^ Siistii, mut oliks tää nyt tosiaan niin ylivertainen, että ansaitsi oikeen oman xDxDxDxDrepslolMAO-ketjunsa? Ihan perusperus pikkulasten pilaripelleilyä ii äm oo, eiks?

Ton voisi oikeesti tehdä niin vitun paljon paremminkin, kun on pokkaa tullut aikuisena vähän eri tavalla lisää kuin mitä 10-kesäisillä on.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ööööö.. tätä voi jo sanoa kunnon paskanjauhannaksi. Shittiä suorastaan.

ps. täällä repeiltiin kans.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Ton voisi oikeesti tehdä niin vitun paljon paremminkin, kun on pokkaa tullut aikuisena vähän eri tavalla lisää kuin mitä 10-kesäisillä on.
Pakkoko on tulla pönkittään "TAHDON OLLA ISO KUSIPÄÄ" -egoa joka vitun ketjuun? Kinnaa masan kanssa, mie en jaksa vääntää joka vatipään kanssa paskanhaileista asioista.

Että runkutirunks vaan sullekin.
Herra Manala

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Pakkoko on tulla pönkittään "TAHDON OLLA ISO KUSIPÄÄ" -egoa joka vitun ketjuun?
10v kersa: Oon tytö. Mula on pilu. (tsihihihi) Haluko mun pilu? (tsihihihihi)
20v mokkis: Uu ma tukka pilu. Anna pilu.
10v kersa: Mula ola marka pilu (tsihihihi, puree tyynyä)
20v mokkis: Uuu ma tukka marka pilu.
1108: (perustaa ympäri internettiä omia keskusteluketjuja spektaakkelin puolesta) EI REPS LOL xDxDxD VITTU! HAHAHA LOL! xDxD

Ei tässä nyt enää tiedä kelle nauraa ja kelle itkeä. Jossain "päivän linkki" tai "youtube makupaloja" -ketjussa tää ois ollu vielä ihan "tsihi" mutta että yli kolmekymppinen kaveri perustaa tämän takia omia keskusteluketjuja niin REPS LOL xDxDxD
Pyry-Matias

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ehkä ois naurattanut 17 vuotta sitten. Kesy veto.
1108

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Ei tässä nyt enää tiedä kelle nauraa ja kelle itkeä.
Onko Manalalla nyt se vaihe päällä että on pakko vikistä ihan vikisemisen riemusta?

Jos nyt on pakko alkaa jauhaan paskaa kyrpä otsassa niin ok, voitit. Olen vatipää joka dikkaa GTI pissiksistä ja 24 sarjan blondista. Sinä taasen osaat ajaa autoa kuin Vatanen ja hoitelet keskiverto naisen 240km/h auton ratissa tunnissa 29 orgasmiin. Lisäksi pystyt virittään 486DX koneen piekseen nykypäivän koneet alta aikayksikön. Huh-huh sun peniskin on kuin Gotleri pötkö jossa on meloni päässä.

Ugu ugu ja ulu ulu, nyt on niin orpo olo ja paha mieli kun sanoit niin pahasti.
Voi nyyh ja pyyh.

Jos nyt tehdään sopimus että sinä voitit ja minä hävisin.

EDIT: Ja mä unohdin, mulla on 3kpl 10" Focalia autossa jota en tietenkään osaa ajaa, enhän ole sinä. Ainakaan oikein, sävelkorvahan noiden takia rikkoontuu itse Mozartiltakin.
Viimeksi muokannut 1108, 13.05.2008 0:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manalalle vaan että jos seura ja kirjoittajat ei miellytä, niin on paljon muitakin foorumeita missä voi mulkkuaan heiluttaa, ihan totta sulla on valinnanvaraa! :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Manalalle vaan että jos seura ja kirjoittajat ei miellytä, niin on paljon muitakin foorumeita missä voi mulkkuaan heiluttaa, ihan totta sulla on valinnanvaraa! :cheer: :cheer: :cheer:
Oiskohan tää sellanen asia, joka SUN pitäisi ihan ekaks sisäistää?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä uhkaa mennä nyt sen suuntaiseksi keskinäiseksi neuvonnaksi että meidän täytyy perustaa joku palveleva toistemme neuvontapuhelin tai internetpalvelu. Puhelinneuvonnasta on tosin helpompi rahastaa muutama euro tukemaan sun hyvin menestyvää businesta!
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: xD xD xD

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Tämä uhkaa mennä nyt sen suuntaiseksi keskinäiseksi neuvonnaksi että meidän täytyy perustaa joku palveleva toistemme neuvontapuhelin
Totta. Sulje internet ja jää odottamaan soittoani.
Vastaa Viestiin