Nillitys tiistai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
Onpahan ollut kauan keskeneräisenä, jos rakennusvuosi pitää paikkansa :o
No älä.

Tuo vois kyllä olla pikkasen unelma valmiina.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lapitii kirjoitti:
Elppis kirjoitti: vieras (jonka avovaimo ei anna katsoa lätkää)
??
o_O
Tulevat joka matsin koiran kanssa meille katsomaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No en minä ainakaan koskisi.

Villotukset uusiks nyt ainakin ja kuka helevetti haluaa uima-altaan kämppäänsä? Siitä ole muutakuin vaivaa. Ja ei se tee hyvää puurunkoiselle mökille olla rakenteilla kauan.

Tiedän kotikaupungissa yhden mökin joka oli ollut rakenteilla jostakin 90-luvun alusta, kolme tyyppiä sitä yritti rakentaa loppuun ja lopulta neljäs puski mökin nurin ja rakensi uuden tilalle.

EDIT: Oikeastaan pysty sanoon kannattaako ostaa vai ei, pitäs nähdä paikanpäällä.
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:Sain Korrekia silmään taistellessani paskajäykän sitterin kanssa.
Ja sama hämeeksi?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Elppis kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Elppis kirjoitti: vieras (jonka avovaimo ei anna katsoa lätkää)
??
o_O
Tulevat joka matsin koiran kanssa meille katsomaan.
Siis miten tollasen kiellon voi perustella? Tää ei pysty millään tajuun.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:No en minä ainakaan koskisi.

Villotukset uusiks nyt ainakin ja kuka helevetti haluaa uima-altaan kämppäänsä? .
Villoitukset näyttää kuvissa aika kärsineiltä, joten pistää kyllä jo miettimään millaisia kosteusvaurioita mahdollisesti on jo syntynyt. Tosin nyt ne kyllä näkisikin hyvin.

Uima-allas on toki täytettävissä, joten se ei ole probleema.

Ei silti. En kyllä halua tuon näköistä kämppää. Samalla rahalla kun saa komeammankin.
Viimeksi muokannut masa, 13.05.2008 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lapitii kirjoitti: Siis miten tollasen kiellon voi perustella? Tää ei pysty millään tajuun.
Ei yksinkertaisesti pidä lätkästä, ja on lentoemo, joka "rantautuu" kotiin näiden 2 viikon aikana lennoilta 23.30, eikä silloin halua televiosta tai mistään muustakaan välineestä kuulla lätkää. Hyvin se meille sopii :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

1108 kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Sain Korrekia silmään taistellessani paskajäykän sitterin kanssa.
Ja sama hämeeksi?
Korrek on sellasta monikäyttö-öljyä, jonka avulla yritin saada babysitterin eli sellaisen lastenistuinjutun asennonsääntölukon vetreämmäksi ja toimivammaksi. Toimi ok vielä pari kk sitten, nyt ei. Katsotaan miten homma etenee. Silmä on ok :)
Prepare for the worstest.
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:Korrek on sellasta monikäyttö-öljyä
Kiitos selvensi että hidas hämäläinenkin tajusi. Mutta eiks Korrek ole autovahaa? Ainakin mulla on ihan CRC:tä ja WD40:stä mitä tsuihkiN kun joku natisee ja tarvitsee voitelua.

EDIT: Aina oppii jotakin uutta: http://www.korrek.eu/extranet/kuvat/monikaytto.jpg
BettyB.

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Korrek on tuotemerkki.
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Korrek on tuotemerkki.
No mutta Neiti Näpsä!

On tuotemerkki joka tuo minulle ensinmäisenä mieleen autovahan. Ihan samoin kuin Beretta tuo mieleen haulikon eikä vaatteita tai jotakin muuta rääsää.

Niin että Neiti Näpsä kiukuttelee vaan itselleen jos on paha päivä, syytön mie sun hutilointiin olen.
Viimeksi muokannut 1108, 13.05.2008 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Lapitii kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:??
o_O
Tulevat joka matsin koiran kanssa meille katsomaan.
Siis miten tollasen kiellon voi perustella? Tää ei pysty millään tajuun.
Mua vituttaa lätkä. Se on NIIIIIIN tylsää. Onneks mun mieskään ei oo niin älytön fani vaan surffailee välillä muitaki kanavii, on se nyt ärsyttävää joutuu tuijottaa jotain paskaa ohjelmaa kun ei himassa oo ees tietokonetta eikä mitää hyvää kirjaa!
En mä ny oo kehdannu sitä kieltää vaikka mieli tekis, yritän kyl aina jupista ja marmattaa ettei tarttis kattoo. Tuntuu et sitä tulee koko ajan!
Mä tajuu mitä kohtuutonta siinä on et pyytää menee johonki muualle kattoo jos ei ittee kiinnosta, luulis et kivempi se on kattookki sellasten kaa jotka on kans messissä. En mäkää saa kattoo Simpsoneita koko ajan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja saira »

Hakupaperit opistoon jätetty... Huomenna vielä uusintatentti yhden kurssin arvosanan nostamiseksi, sitten kaikki onkin jo jonkun muun käsissä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:+Pintailmaisin Gann Compact B
+Pintalämpömittari Raytek Raynger ST
+sellaanen letkun päässä oleva pienenpieni kaamera
Tähän tapaukseen suosittelisin tarttumista ihan tähän: http://www.vaisala.fi/instrumentit/tuot ... avat/hmi41
Vihtahousu

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hellu kirjoitti:Tuntuu et sitä tulee koko ajan!
Sitä tulee 16 päivää vuodessa! Pakosti katsottavia matseja on maximissaan 10 kappaletta jos härmä pääsee loppuotteluun. 10 ottelua!!
Kyllähän sen ymmärtää jos se on niin vitun vaikeata antaa toisen katella 10 ottelua yöllä parin viikon aikana.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti:
Asuntotarjous meni läpi, joten me muutetaan Malminkartanoon, kunhan päästään vuokralaisista eroon. Aika pelottava ajatus, kun on asunut kantakaupungissa niin pitkään, mutta nyt tila on paljon tärkeämpää kuin sijainti. Tilaa tulee olemaan 25 neliötä enemmän kuin nyt ja saadaan valtavan kokoinen keittiö, iso lasitettu parveke ja iso vaatehuone \0/
Onneks olkoon!

Malminkartanohan on ihan ok-mesta. Siinä on lähellä jättiskin (jäte- eli täyttömäki), jonne voi kiivetä ihailemaan maisemia. Kyllä siihen perällä asumiseen tottuu ja onhan sieltä hyvät kulkuyhteydet pois :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vihtahousu kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Tuntuu et sitä tulee koko ajan!
Sitä tulee 16 päivää vuodessa!
Just, mutta luppoaika täytetään sitten SM-lätkällä, Moskovan turnauksilla, Karalahti-nääpimisellä jne.

Mikä siinä Karalahdessakin oikein on kun siitä niin kohistaan, oliko se maailman paras jääkiekkoilija tai jotain? Melkein olisi voinut kohusta luulla hänen vähintään keksineen lääkkeen syöpälapsia vastaan tai olevan entinen mäkikotka.

Malminkartano saa täältäkin puoltoäänen, siellä on sellainen kiva jätemäki ja oma S-markettikin. Niin ja Alko!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vihtahousu

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Tuntuu et sitä tulee koko ajan!
Sitä tulee 16 päivää vuodessa!
Just, mutta luppoaika täytetään sitten SM-lätkällä, Moskovan turnauksilla, Karalahti-nääpimisellä jne.
Voihan sitä käyttää aikansa vaikka postimerkkeilyyn ja innostua siitä.
Jääkiekko nyt vaan on tän takapajulan "kansallislaji", joten better deal with it. Tietty jos kumpparin harrastukset haittaa eloa, niin ehkä kandee harkita saappaiden vaihtoa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Hellu kirjoitti:Mä tajuu mitä kohtuutonta siinä on
Mmh, kukin tavallaan. Ite pyrin olemaan jonnin verran sallivampi toisen kiinnostuksenkohteiden ja vapaa-ajanviettotapojen suhteen.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
killkill

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hellu kirjoitti:Mua vituttaa lätkä. Se on NIIIIIIN tylsää... Tuntuu et sitä tulee koko ajan!
Älä sure. Kyllä sellaisiakin ravintoloita varmasti on, jossa ei näytetä kisoja. Rohkeasti etsimään vain!
Herra Manala

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:Uskaltaisko tuohon sekaantua?
Anna mennä. Ethän sä ole mies etkä mikään jos et tuota valmiiksi naputtele. Onhan se kovin kauniskin verrattuna vaikkapa niihin älsbylsbytaloihin.

:rofl:
masa

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:Onhan se kovin kauniskin verrattuna vaikkapa niihin älsbylsbytaloihin.

:rofl:
Luetaan taas niitä postauksia, ettei käy pätemisessä yhtä nolosti, kuin vesitippaviskijutun kanssa.
masa

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja masa »

Ja kotiin lomps. Remppa jatkuu..
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Kieltämättä itsellekin tuli ensiksi mieleen:

Kuva

Mutta ei voi tuomita kun ei ole nähnyt.
BettyB.

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Niin että Neiti Näpsä kiukuttelee vaan itselleen jos on paha päivä, syytön mie sun hutilointiin olen.
Onko sulla kuukautiset?? Milon mä oon kiukutellut, ainoastaan kerroin sulle että Korrek on tuotemerkki. Koitas nyt kattella elämää muidenkin kuin mustien lasien läpi...
Tässä pari hymiötä sulle varastoon, voit lisätä niitä mun mukamas-vittuiluviestien perään. Saa uusiokäyttää.

:D :lol: :]

Sain vihdoin veroilmotuksenkin hoidettua. Viimeks tais tulla matkavähennyksiä reippaasti yli rajojen, nyt sain kasaan vaan 4 tonniä. Yhyy :(
Viimeksi muokannut BettyB., 13.05.2008 14:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin