Nillitys tiistai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:
1108 kirjoitti:Niin että Neiti Näpsä kiukuttelee vaan itselleen jos on paha päivä, syytön mie sun hutilointiin olen.
Onko sulla kuukautiset?? Milon mä oon kiukutellut, ainoastaan kerroin sulle että Korrek on tuotemerkki.
Älä nyt ole tollanen, ei sovi sinulle.

Mutta Ok, jos pidät itsestäänselvyyksien laukomista kivana harrastuksena niin toivon antoisia hetkiä sen parissa.

Syksyllä lehdet tippuu puista
Jää on liukkaampaa kuin asfaltti
Jos puut heiluu niin ulkona tuulee
Korrek on tuotemerkki
BettyB.

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Älä nyt mussuta. Ittehän sä ensin luulit Korrekia autovahaksi kunnes tajusit googlata. Että ei se ollut mikään itsestäänselvyys, sulle. Nii!
1108 kirjoitti:Syksyllä lehdet tippuu puista
Jää on liukkaampaa kuin asfaltti
Jos puut heiluu niin ulkona tuulee
Ei tipu kaikista.
Paitsi jos on hiekotettu.
Tai sitten kyseessä on maanjäristys.

:kielennäyttöhymiö:
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Älä nyt mussuta.
No voi jesus! Pitääkö tässä nyt alkaan opiskelemaan tuotemerkkien tuotemääriä ulkoa että saa kirjoittaa paskapalstalle paskaa läppää? Nyt kuule Betty ei hyvältä vaikuta.

EDIT: :perseennäyttö hymiö:
BettyB.

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:No voi jesus! Pitääkö tässä nyt alkaan opiskelemaan tuotemerkkien tuotemääriä ulkoa että saa kirjoittaa paskapalstalle paskaa läppää?
Voi pupunen, enhän mä oo mitään kieltänyt, kerroin vaan asian mitä et tiennyt (ennen googlea). Ota nyt se sormi pepusta ja anna vaikka vaimolle suuhoito, kyllä se siitä vanne löystyy sullakin.
Vihtahousu

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voisko aasi vaihtaa palstan nimeksi "pätemis.nyt"?
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 13.05.2008 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:anna vaikka vaimolle suuhoito, kyllä se siitä vanne löystyy sullakin.
Sillä on menkat.
BettyB.

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Sillä on menkat.
No mitäs sitte, eihän se suuhoitoa haittaa??

Pitääkö tädin opettaa tässäKIN asiassa 8)
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Pitääkö tädin opettaa tässäKIN asiassa 8)
Täti voi pitää opit ihan itsellään.

Nyt kun olen syönyt itseni ähkyyn voin alkaa suunnitella siirtoa kaverin työmaalle. Puuha-Numba ottaa ja täräyttää loput akkunat (on se sana!) paikalleen, johdottaa autotallin (tutun sähkärin luvalla) ja jos kerkeää niin alkaa asentaan väliovia. Välistä niitä hommia joita on ihan kiva tehdä (kyllästynyt katon ja väliseinien levytykseen, kipsipöly on perseestä).
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No on kyllä taas pienen ihmisen elämä vaikeaa, ku ei tiedä, et pitäiskö toimia niinku järki vai tunteet kehottaa. Auttaiskohan Jane Austen?
Muuten on kyl vallan hauska työpäivä, oon niin väsyny et surffailin hissillä ylös-alas, ku en muistanu yhtään mihin olin menossa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti: Muuten on kyl vallan hauska työpäivä, oon niin väsyny et surffailin hissillä ylös-alas, ku en muistanu yhtään mihin olin menossa.
*kuvittelee sielunsa silmin ja käkättää*
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:*kuvittelee sielunsa silmin ja käkättää*
Joo, välil kyl tulee mietittyä et onneks kukaan ei seuraile mun tekemisiä kovin tarkasti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti: Puuha-Numba ottaa ja täräyttää
Pst. Kesäkuun kolme ekaa viikkoa mulla on lomaa ja olen mökillä painamassa hommia, jos haluu tulla jeesaileen. Sapuskat ja juomat talo tarjoaa toki :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Muuten on kyl vallan hauska työpäivä, oon niin väsyny et surffailin hissillä ylös-alas, ku en muistanu yhtään mihin olin menossa.
*kuvittelee sielunsa silmin ja käkättää*
Onneksi lopetan oman työpäiväni tähän, onnea jälkeenjääneille työntekijöille!

Jos vituttaa, ottakaan helpotusta tästä!

Ninnille hyvää vapaapäivän jatkoa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
1108 kirjoitti: Puuha-Numba ottaa ja täräyttää
Pst. Kesäkuun kolme ekaa viikkoa mulla on lomaa ja olen mökillä painamassa hommia, jos haluu tulla jeesaileen. Sapuskat ja juomat talo tarjoaa toki :wink:
Mulla ois sitten kesä- ja heinäkuussa 20x10 pihattorakennuksen tekoa, sinne voi luppoaikana tulla. Talo tarjoaa hanavettä ja retiisejä. :boink:
Mä olen kasvisten ystävä, säästän ne, vaikka en rakennusmies olekaan! :lol:
Ja vaikka jo töistä läksin!

sä oot tehny erehdyksen ja ostanut kortteerin?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:Luetaan taas niitä postauksia, ettei käy pätemisessä yhtä nolosti, kuin vesitippaviskijutun kanssa.
Kylläpä sitä voikin aikuisen miehen elämä olla täynnä noloja tilanteita. Tietty, ois melkeen voinut kuvitella, että suuren yleisön mielestä jollekin muulle siinä nolommin kävi pätemisen kanssa. Mutta hei, narsistihan ei moisista tunteista mitään tiedä, koska narsisti on joka tapauksessa oikeassa, silloinkin, kun oma katsontakanta olisi vääräksi/ei ainoaksi oikeaksi asia-argumentein perusteltu.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 13.05.2008 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NARSISTI KORTTI PÖYDÄSSÄ!!!
Herra Manala

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:NARSISTI KORTTI PÖYDÄSSÄ!!!
Oot aika hidas, masa veteli sen pöytään jo toissapäivänä.
BettyB.

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:NARSISTI KORTTI PÖYDÄSSÄ!!!
YHDYS SANA KORTTI PÖYDÄSSÄ!!

Tsori, sä kerjäsit sitä ;)
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Tsori, sä kerjäsit sitä ;)
KIELIPOLIISIKORTTI PÖYDÄSSÄ!

Menikö nyt oikein?

Ziuviu, tää häipyy nyt.
killkill

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Menikö nyt oikein?
Vielä kun vieroitat itsesi tuosta stnan KÄPSIPEELOILUSTA, niin aletaan olla aika lähellä ... 8)
ninnithequeen

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tyhmä kysymys tähän väliin.

Mistähän mahtaa tulla sana "peelo"? Pellestäkö?
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Google on kyllä keksitty...
Peelo on slangisana, jolla tarkoitetaan irkissä, internetin keskustelupalstoilla, uutisryhmissä tai nettipeleissä tahallisesti tai tahattomasti muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä.

Aloittelevia internetin käyttäjiä saatetaan leimata peeloiksi, sillä he eivät aina osaa noudattaa netikettiä vaan muun muassa käyttävät tekstissään värejä, kirjoittavat kaiken isoilla kirjaimilla, lisäävät vahingossa ykkösiä huutomerkkien perään tai viljelevät liikaa pisteitä, huutomerkkejä, kysymysmerkkejä tai hymiöitä. Tällaisille peeloille on myös oma slangisanansa, n00b tai n00bi, joka juontuu englannin sanasta newbie, aloittelija.

Termi ei ole lainattu englannin kielestä kuten moni muu nettislangin sana. Sanan peelo on internetissä spekuloitu olevan peräisin ylioppilastutkintolautakunnan ylitarkastaja Pekka Elon käyttäytymisestä IRC:ssä ja uutisryhmissä vuoden 1995 tienoilla. Hänen Freenet-käyttäjätunnuksensa ja siten myös oletusarvoinen IRC-nimimerkkinsä oli peelo (etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta ja sukunimen kolme ensimmäistä kirjainta), ja sanaa olisi sen myötä alettu käyttää myös yleisenä haukkumasanana. Toisen väittämän mukaan peelo tulee vanhemmasta tyhmää tarkoittavasta slangisanasta, joka pohjautuu romanikielen siitintä tarkoittavaan sanaan.
ninnithequeen

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Kyllä meillä tosiaan jo ala-asteella käytettiin sanaa peelo.
1108

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^niin että peeloilu on tuttua mutta et vaan tiennyt mitä se on? :rofl:
ninnithequeen

Re: Nillitys tiistai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:^niin että peeloilu on tuttua mutta et vaan tiennyt mitä se on? :rofl:
Hölömö :D

Mietin vaan mistä se SANA tulee, en sitä mitä se tarkoittaa.
Vastaa Viestiin