Taas torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
Lucas Jackson kirjoitti:PANETTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:komp: :komp: :komp:
Aikuiset ihmiset, että kehtaatte. Käykää kädellä, niin minäkin tein. Nyt voin keskittyä oleelliseen. Ihme kärvistelyä!
ninnithequeen

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geep kirjoitti: Tänään aukes lähelle uus kauppa, taidan hakea B&J-pönikän iltaseuraks. Mmmh!
Siis kaikki hehkuttaa tota, ja mä en oo ikinä ees maistanu :oops:

Mitä makuja suosittelette? Ja mä tykkään siitä toffeesta, onko semmosta niillä?
masa

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Geep kirjoitti: Nummitie 2, Helsinki. In 15 minutes. 8)
Onks se se uus Sale joka siihen nousee?
Geep

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä makuja suosittelette? Ja mä tykkään siitä toffeesta, onko semmosta niillä?
http://www.benjerry.fi/superpremium/jaa ... efault.asp
En oo aikoihin maistanu ku Cookie Doughia, siitä ei osaa vaihtaa. :h:
Bliss

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Mitä makuja suosittelette?
Kaikkia

Caramel Chew Chew on toffeejäätelöä.

edit2. Sitä saakin vaan irtona
Viimeksi muokannut Bliss, 15.05.2008 13:03. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Geep

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:
Geep kirjoitti: Nummitie 2, Helsinki. In 15 minutes. 8)
Onks se se uus Sale joka siihen nousee?
Joo joku pjornahtava työmies ties eilen kertoa, että tänään laskee mut sisään. Vai sanokohan mun... Hmmh.
Tix

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Nummitie 2, Helsinki. In 15 minutes. 8)
Lähettimme ei ole vartin miehiä. 8)
Geep

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tix kirjoitti:Lähettimme ei ole vartin miehiä. 8)
No en mä viel jaksaiskaan ulostautua, sataa rakeita. Tän hetken fiilis on aika pitkä ja hidas.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Söin eilen litran ingmannin minttu-suklaa kasvisrasvajäätelö, himskatin hyvää oli muttei panettanut. Härän paahtopaisti kylläkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bluntly kirjoitti:hyvää oli muttei panettanut. Härän paahtopaisti kylläkin.
Urospuolinen paisti alkoi panettamaan? Kaapinovet vaarassa, Bluntly tulee kohta karmien läpi.
Vihtahousu

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
Lucas Jackson kirjoitti:PANETTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:komp: :komp: :komp:
Apu on lähellä: http://www.youtube.com/watch?v=eZ8ZlcKd6gA

Vihdoin heräsin, kohta pitäs vissiin käydä ostamassa viinaa ja ruokaa itiksestä. Tai mistä nyt kaakuna tahtookin, pääkoppa on vähän pihalla kun tuo unenlaatu on ollut aika paska lähiaikoina johtuen siitä että kyljellä nukkuminen tuottaa tuskaa ja muuten ei oikein osaa nukkua.
Stinky

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Parasta on vaniljajäätelö ja tuoreet mansikat! Pakastetut mansikat käy jos tuoreita ei ole.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucas Jackson kirjoitti:PANETTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Älä? No käy vetämässä äkkiä kätöseen työpaikan vessassa.

Minua nälätti tuossa hieman aiemmin, joten kävin syömässä. Asioilla on tapana järjestyä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
BettyB.

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Ontuva vertaus. Ei kädettäminen ole sama asia kun nussiminen. Sama kun pippuripihivä himoitessasi saisit kaalikääryleet. Tai shampanjan tilalle päärynäsiiderin. Daah!
Rouva Pupu

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Minua nälätti tuossa hieman aiemmin, joten kävin syömässä. Asioilla on tapana järjestyä.
Me ollaan ihan samiksii1!!1 :h:
masa

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Sama kun pippuripihivä himoitessasi saisit kaalikääryleet.
Paitsi että kaalikääryle on parempaa kuin normi pippuripihvi :P
Rouva Pupu

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti: Tuli Freddyn kommentista mieleen, että ehkä hän on vetänyt kaalikääryleitä jo liian kauan eikä muistakaan miltä kunnon pippuripihvi maistuu ja ei osaa siksi asettua toisen asemaan. :)
Kaalikääryleitä aamupalaks, pippuripihvii illallisel. Hyvä.
Rouva Pupu

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti: Tuollainen pilkunnussinta viittaa puutteeseen. :)
No olenki puutteessa! Sain viimeks kaks päivää sitte. Ikuisuus.
BettyB.

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Arvasin että joku nillittää kaalikääryleiden olevan parempia. MUTTA JOS TEKEE MIELI PIPPURIPIHVIÄ!!?? Ymmärrättekö?? Kyllä mäkin joskus mielummin kädetän kun nussin, DAAAAAAAAAAHH!!
ninnithequeen

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis tuleekohan tuolla kohta sitä vettä tai rakeita? Pitäs päättää köpsytelläänkö me pari kilsaa Kontulan Lidliin vai männäänkö me bussilla.
BettyB.

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei v*ttu. Sain "kutsun" jonnekin ajankohtaisseminaariin. Tässä vähän agendaa:

Oletteko jo pohtineet oman toimistonne ekotehokkuutta? Toimistohenkilöstön ajankohtaisseminaari aloitetaan ympäristöteemalla Ekotehokas toimisto, vähennä ja lajittele. Saat vinkkejä kierrätyksen tehostamiseen ja ennen kaikkea jätteen vähentämiseen toimistossa.

Ekotehokas toimintatapa ja paperin vähentäminen vaikuttaa positiivisesti myös tietosuojan toteutumiseen. Seminaarissa kuulet riskienhallinnasta ja asiakirjojen käsittelystä sekä case–esimerkkejä tietosuojan toteuttamisesta ja myös sen pettämisestä.

Toimistotyön kehittäminen ja uusien toimintatapojen löytäminen on nykyisin jatkuva haaste. Seminaarimme case-esimerkki on Valtiovarainministeriöstä, jossa osa töistä on keskitetty sihteeri-pooliin. Toimisto- ja tukipalvelutehtävät on kuvattu ja niistä on laadittu virastopalvelustandardi.


Pakko oli vähän ojentaa näitä ekotekijöitä, joten vastasin:

Hei!

Ekologisuus on seminaarin aiheena aivan mahtava, valitettavasti seminaarin toteutustapa aiheeseen nähden hieman kyseenalainen. Tiesittekö, millaisia hiilidioksidipäästöjä eri kulkuneuvoilla on tuhannen kilometrin matkalla yhtä matkustajaa kohden?

kaukojuna 24 kg
linja-auto 50 kg
henkilöauto 92 kg
lentokone 163 kg
autolautta 318 kg
nopea matkustaja-alus 596 kg

Hiilidioksidipäästöillä ja usein myös mukavuudella mitattuna suositeltavin matkustustapa Suomessa on juna. Lentäminen ja laivaristeilyt tuottavat hiilidiodipäästöjä moninkertaisesti junaan ja myös henkilöautoon verrattuna. Organisaation järjestämät laivaristeilyt voi korvata esimerkiksi järjestämällä virkistys- ja kokouspäivän läheiseen hotelliin, maatilalle tai toiminta-, seikkailu- tai liikuntakeskukseen.

Ystävällisin terveisin

BettyB.


Veikkaan että poistavat postituslistalta :]
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Tuli Freddyn kommentista mieleen, että ehkä hän on vetänyt kaalikääryleitä jo liian kauan eikä muistakaan miltä kunnon pippuripihvi maistuu ja ei osaa siksi asettua toisen asemaan. :)
Päätökseni olla puhumatta palstalla enää enemmälti saamisistani ja saamattomuuksistani estää minua poksauttamasta saippuakuplaasi. :P

Mut hei oikeesti. Pihtaavatko vaimonne vai tuntuuko vain että pitäisi välillä päästä vieraalle pukille? Hyi hyi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

BettyB. kirjoitti: Pakko oli vähän ojentaa näitä ekotekijöitä, joten vastasin:
Iso Käsi. :jee:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Päätökseni olla puhumatta...
...meni juuri tämän viestin aikana. :)
Niin kauan kun en yksilöi paikkoja enkä aikoja, olen turvassa mahdollisilta virtuaali- tai RL-stalkkereiltani.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

exPertti kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ Ontuva vertaus. Ei kädettäminen ole sama asia kun nussiminen. Sama kun pippuripihivä himoitessasi saisit kaalikääryleet. Tai shampanjan tilalle päärynäsiiderin. Daah!
Tuli Freddyn kommentista mieleen, että ehkä hän on vetänyt kaalikääryleitä jo liian kauan eikä muistakaan miltä kunnon pippuripihvi maistuu ja ei osaa siksi asettua toisen asemaan. :)
Eiq just toisinpäin. Hän on saanut shamppanjaa ja pippuripihviä sen verran säännöllisesti että muistaa kaihoisasti miltä ne tuntunut.

Jos on tottunut kaalikääryleisiin ja päärynäsiideriin niin ei välttämättä osaa edes kaivata parempaa...
Vastaa Viestiin