Onko Crowbar perustanut blogin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

a) Oliko tätä varten pakko perustaa ketju?
b) IHAN V*TUN VANHA!!!1111
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ja en unissanikaan osaisi kirjoittaa noin huonosti, vitun dorka.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
1108

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Viimeksi muokannut 1108, 15.05.2008 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

BettyB. kirjoitti:a) Oliko tätä varten pakko perustaa ketju?
b) IHAN V*TUN VANHA!!!1111
*komppaan raivokkaasti bikineihin pukeutuneena ja vartalo öljyttynä*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja masa »

Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:a) Oliko tätä varten pakko perustaa ketju?
b) IHAN V*TUN VANHA!!!1111
*komppaan raivokkaasti bikineihin pukeutuneena ja vartalo öljyttynä*
Ehkä teidän pitäs alkaa moderaattoreiksi?
BettyB.

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Ehkä teidän pitäs alkaa moderaattoreiksi?
Ahhaha, se olis sama kun antais saatanalle avaimet taivaaseen.

Moderoitas kyllä aina pelkissä biksuissa ja kropat öljyttyinä. Niin ja kaljat kylminä!
Herra Manala

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

exPertti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:a) Oliko tätä varten pakko perustaa ketju?
b) IHAN V*TUN VANHA!!!1111
*komppaan raivokkaasti bikineihin pukeutuneena ja vartalo öljyttynä*
Lienee psykofyysisesti tärkeää kitinäläisille tulla kertomaan, että MINÄ olen tiennyt näistä jutuista jo pitkän aikaa sitten.
Pari vuotta keräilit rohkeutta, ja sitten annoit vihdoin vaimon laittaa sen pienen pikin surisevan jutun sinne?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Hassua, kadoksissa ollut lenkkeilymotivaatio pamahti yllättäen kaaliin...
Tix

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:Taidan siis seuraavaksi kokeilla tuota tossa vaikka läheisellä ostarilla. Että nyt voitte suunnitella iltalenkkinne sen mukaan. Tix? Bluntly?!? Anyone..?
Vai että lenkki lähiostarilla.. mitä eri wilhelmiplaatuja sieltä saa, menisivät hyvin niiden kaljojen kanssa? 8)
Herra Manala

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:Mäkin olen kokeillut tuota oleilua pelkissä biksuissa, kroppa öljyttynä ja kaljat kylminä. Jouduin toteamaan, että kivaahan se on, joskin hyödytöntä jos yhtään kaksilahkeista ei ole mailla eikä halmeilla.
No okei ton hiffaan että kaljat voi tarjoo kakslahkeiselle, ja toi biksuosio menee jotenki silmänilojuttuna kai, mut mitä niillä öljyillä tekee?
Tix

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:
Tix kirjoitti:mitä eri wilhelmiplaatuja sieltä saa, menisivät hyvin niiden kaljojen kanssa? 8)
No nyt en enää ihmettele, että sut on äänestetty Kitinän homoimmaksi. Tarjolla öljytty vartalo ja jätkä miettii makkaraa. Gay best friend! :p:
Näin se homma etenee.
Herra Manala

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:mut mitä niillä öljyillä tekee?
Kai se tekee ihon jotenkin kiimasemman näköiseksi..?
Huh huh. Kiimanen iho. Tulee mieleen joku semmonen ulkoavaruudesta tullut eliö joka ottaa jonkun ihon muodon ja kameleonttivärin ja poraa sitten kylkiluiden välistä sisään. Mitä enemmän iho näyttää kiimaselta, tai muuten vaan elävältä, niin sitä kovempaa juoksen. Mikä ei tietenkään näytä kovinkaan kovalta, ellei samoissa olympialaisissa ole verrokkeina Niba ja Homeboy.
Jos rannalla kulkee öljyttynä ja vaikka istahtaa siihen hiekalle, niin sitten voi jo hetikohta pyytää jonkun kivan miehen pyyhkimään ne pakaroihin tarttuneet hiekat pois. :D
WTF? Jos joku emäntä alkaisi kitisemään rannalla että on hiekkaa vaginassa, niin kyllä mä ennemmin heittäisin sen mereen kuin alkaisin sormella kaivelemaan. Kuka tahansa itseään kunnioittava mies heittäisi.
SikaMika

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:
Saa olla aikamoinen taituri että sitä onnistuu vaginaa saamaan vaan rannalla loikoillen.
Tää on kyllä ihan kipeän totta. Itse olen pyrkinyt parantamaan Hietsussa lopputulosta mm. kailottamalla alasti Lapinlahden lintujen kappaletta "Saako niin tehdä". Toistaiseksi olen onnistunut ainoastaan traumatisoimaan loppuiäkseen erään Elisan nörtin, jatkan ha(r)joituksia.
Herra Manala

Re: Onko Crowbar perustanut blogin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:WTF? Jos joku emäntä alkaisi kitisemään rannalla että on hiekkaa vaginassa, niin kyllä mä ennemmin heittäisin sen mereen kuin alkaisin sormella kaivelemaan. Kuka tahansa itseään kunnioittava mies heittäisi.
Saa olla aikamoinen taituri että sitä hiekkaa onnistuu vaginaansa saamaan vaan rannalla loikoillen. :D
Kyllä mun kokemuksella ne hiekat menee "sinne" just siellä santaisessa meressä, ei rannalla.
Huh, onneksi ei ole miehenä tollasia ongelmia. Pelkkää bonusta vaan jos on housut täynnä hiekkaa, miehinen ryhtihän siitä vaan paranee kävellä merestä ylös rinta rottingilla. Eikös ne tee naisille jotain suppoja tollasia ongelmatilanteita varten?
Mut mähän puhuinkin vaan siveästi pakaroista, en siitä tavarasta.
Näin miehiseltä näkökannalta on aika vaikea tehdä mitään eroa. Ihan sama miten päin pyörittelee niin aina ne pakarat on edessä.
Vastaa Viestiin