Terjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Terjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

On Perjantai joka kantaa vielä vähän torstain häntiä kainalossaan!
Suvinen kirjoitti:Ei jaksa enää. Saattaa mennä monta päivää ettei koko tietokoneenrotisko ole edes päällä. Kitinää jaksan selata ehkä vartin. Olen auttamattomasti pudonnut keskusteluista.

Kesä tulee, töitä, tapahtumia ja ihmissuhdeveivauksia. Taidan pitää vähän kitinätaukoa, en mitään exittiä mutta muuten. Tapioon tulen sitten näillä näkymin teitä häiritsemään.. niin ja kesälomareissullani toki etsiydyn nettiin ihan vaan että pääsen vähän leijumaan. Vaikka kaikki oliskin päin persettä, rahat mennyt, jalat rakoilla eikä tuoho olisikaan vihreämpää rapakon takana.
Höpö höpö höpö söpö pöpö! :lol:

Kityurpot ja vakkarit kysyvät onko perustettu uusi Crowbarin persettä varmasti laajentava blogi?
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Joo huomenta. Sählyä kohta luvassa.

Jotenkin on ahistanu tänä aamuna. Ilmeisesti se että nakkilista pitenee koko ajan enkä ole ehtinyt edes aloittamaan hommaa vielä...

Ahdistaa myös se ilmeisesti jälleen toistunut "sanon jotain tyhmää mutten tajua sitä sanomishetkellä, sitten toinen ei enää vastaa, ja sitten tajuan sen ja ahistun" -kuvio. :?
masa

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Ayeee!!

Veneen saa hakea komolta tänään. Kyllä Tapiola vaan on huippufirma vakuutusten kanssa. Lauantaina kettu vedettiin kiville, maanantaina korjaamolle jossa vaihdettiin koko rutkun alapää ja sai vielä paljon paremman viripotkurin Hondan alkuperäisen tilalle.

Helvetin hiano homma!
Viimeksi muokannut masa, 16.05.2008 9:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä juu.

Taas/edelleen on hirveä jysäri. Graah!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:Töissä juu.

Taas/edelleen on hirveä jysäri. Graah!
Eiks uusien kenkien hohto jeesaa enää vai? ;)

Piru mikä yö! Joka kerta kun käännyin vasemmalle kyljelleni (miten yleensä nukun), niin karsea kipu selässä ja oikealla puolen mahaa :( Mies sai sitten selässäroikkujan lähes koko yön ajaksi. Eipä valittanut, tai en ainakaan kuullut :twisted: Ihme vaivoja - mä oon ihan vammanen nykyään, ärsyttävää!

Tänään pallomahojen kanssa kahvittelemaan, ja illalla lähes samaa rataa, eli anopin luoksen syömään miehen, miehen veljen ja veljen avovaimon kanssa. Matsi katsotaan varmaan siellä kun "huonekalu" ei tulekaan tänään meille.

Nyt kahvia - mä oon närästykseni ansainnu.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Eiks uusien kenkien hohto jeesaa enää vai? ;) .....
Nyt kahvia - mä oon närästykseni ansainnu.
Tähän jysäriin ei kengät valitettavasti auta.

Juu kahvi olis jeesch, oliskohan joku keittänyt.

Ja et sä oo vammanen, sä oot raskaana =)
killkill

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Helvetin hiano homma!
Kattelet sitten veneellä kaahaillessas, ettet ajele sukeltajien päälle. Dekopoiju ei tarkoita sitä että "ajetaas jätkät kahdeksikkoa tuon pötkäleen ympärillä" ja laivan mastossa liehuva A-lippu ihan oikeasti tarkoittaa että 50 metrin turvaväli olis syytä säilyttää...

Nimimerkillä "kaikkee on nähty eikä ole yks tai kaks uistinta joka on meinannut suupieleen jäädä"

Erityisen makeeta on killua dekoissa ja kuunnella pinnalla raivoavaa vesijettiä. Tietää että pitäis tästä kohta pintaankin nousta, mutta ei oikein houkuta kun ympärillä syöksähtelee joku vitun kaistapää satasta edestakaisin..
masa

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Kattelet sitten veneellä kaahaillessas, ettet ajele sukeltajien päälle. Dekopoiju ei tarkoita sitä että "ajetaas jätkät kahdeksikkoa tuon pötkäleen ympärillä" ja laivan mastossa liehuva A-lippu ihan oikeasti tarkoittaa että 50 metrin turvaväli olis syytä säilyttää...
Jesh. Tiedostettu juttu, mut laitas kuva tosta A-lipusta? Nyt en muista millanen se olikaan.
killkill

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

A-lippu:
Kuva

Esimerkki dekopoijusta, esiintyy sekä oranssina että keltaisena:
Kuva
masa

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Tänks. Joo tuttujahan noi poijut sattuneesta syystä on, mut lippu ei tullut muistiin, ennen kuin nyt vasta.

Pidetään muistissa ja ollaan varovaisia.. Kunniasanalla!
Pyry-Matias

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jahas, pukkas työkeikan Ouluun. Sinne siis----->
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pyry-Matias kirjoitti:Jahas, pukkas työkeikan Ouluun. Sinne siis----->
En se minä ollut!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jotain hyvää tässäkin duunissa, oon "kaunis tyttö". :] Muutenki ollu yllättävän hyvä aamu, johtuukohan perjantaista vai mistä?
Hyvää nimipäivää Estereille ja niiden perseille! (Toivottavasti viikonloppuna ei sada kauheesti.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:Jahas, pukkas työkeikan Ouluun. Sinne siis----->
Aijai! Et ole sitten aatellut vaihtaa porukkaan, jonka työmatkat kohdistuu toisiin maanosiin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Duunipäivän kevätpaikka alkaa, tiedossa todennäköisesti tämän vuoden TEH KRAPULA huomenna. Helileijaa!!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään Hesaan, serkun koirakoululla on huomenna Espoossa Koirarasti-tapahtuma , johon pääsen taas auttelemaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Meinasin, mutta en..
TPK-3
Pitää hiukan vielä kääntää kelloa usa-peli sotki unikellon..
:cry:
Itepä valvoin'!
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jätkä on eläin. Siis mä! Painanut taas hommia niska limassa. Ja vielä pitäs jaksaa..
Illalla palkitsen kyllä itteni saunalla ja kylmällä kaljalla tai parilla.
änd nau päk ty wörk ->
Geep

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tänään lupaan innostua lätkästä, siideristä ja kyrvästä. Lupaan! Vähän houkuttais toi sairan vinkkaama huominen tapahtuma, treenikamuni on tottunu voittamaan nakinsyöntikisat. Eikä sen kannustus veisi paljon flunssaisia voimiani.
milli

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

o m g ! *autuas*

Toivot mun työhuoneeseen sellaisen hierovan hässäkän, siis .. öh... sellainen mikä laitetaan tuolinpäälle (OBH Nordicalta)... Eihän tässä pysty keskittyä töihin. Taivaallista.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Geep kirjoitti:Vähän houkuttais toi sairan vinkkaama huominen tapahtuma, treenikamuni on tottunu voittamaan nakinsyöntikisat. Eikä sen kannustus veisi paljon flunssaisia voimiani.
En tiedä vielä mitä tälle vuodelle on rasteille suunniteltu, mutta viime vuonna siellä oli koirille hajujen tunnistamista ja purutikun hakemista aidatulta alueelta ja sen omistajalleen luovuttamista (herkun sai sit maalissa syödä). Ulkoiluttajille oli koira-aiheisia kysymyksiä mm. tunnista rodut yms.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
milli

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

OMG! Tässähän värisee tämä penkkiosakin.. omg omg omg
killkill

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

milli kirjoitti:OMG! Tässähän värisee tämä penkkiosakin.. omg omg omg
Mä kävin koeistumassa tuollaista Stockmannilta. Ihan NOIN rajuja tuntemuksia se ei mun paksussa perseessä aiheuttanut, mutta ihan miellyttävä kokemus silti. Ostaisikohan työnantaja?

Ei suoranaisesti liity aiheeseen, mutta hauska silti:

Kuva
Bliss

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ähhhhh. Pitäis silittää ja valokuvata jätesäkillinen (16 kiloa) poitsun pieneksi jääneitä vaatteita huuto.nettiä varten.
masa

Re: Terjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:Ähhhhh. Pitäis silittää ja valokuvata jätesäkillinen (16 kiloa) poitsun pieneksi jääneitä vaatteita huuto.nettiä varten.
Pah. Laita vaan tänne ilmon et myydään säkillinen kledjui, hinta 200 euroa!
Vastaa Viestiin