Lauantai lainaa vain!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tappiotunnelmissa eroan jääkiekosta koskaan siihen liittymättä!

Otetaas sille, KIPPIS!..

tydyin tappion hetkellä 16v Lagavulin tuotteeseen.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Häihin pitäs lähteä tänään, ja illalla saunaan ja pronssiottelua.
Semmosta meillä.
BettyB.

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oonpas mä aikaisin hereillä. Jos liipasis maakuntaan ja suunnittelis huomiselle "vierasmenun". Tui tui!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lojuin sängyssä melkein pari tuntia hereillä, kun eipä hirmuisesti hotsittais ruveta pakkaamaan.. Siskorakas tuonu onneks pahvilaatikoita tänne töistänsä, kun en ite tietenkään junalla paljoo viittiny mitään lootia ruveta roudaan. Maailman vittumaisinta hommaa kyllä toi pakkaaminen, nappaa kiviäki. Onneks aika paljon vaatteita oon jo tietysti vienytkin etelään. Hyi, kellarikoppi! Mitähän turhaa paskarojua sielläkin on, se se vasta mukavaa hommaa onkin, sitä tyhjentää.

Tääl on kylymä!! 2,3 astetta näytti mittari. Pistin pyykit pyörimään, pari koneellista olis pestävänä. Sit ryystän tässä kahvia ja puuroo iha rauhassa eka. Niin, viikon päästä sitte tullaan muuttoauton kanssa hakeen nää rojut täältä, tiiä sitte mihin ne saadaan ripoteltua tuolla, kun kämppämme vapautuu vasta kesäkuun vikalla viikolla.. ja itsehän asun tällä hetkellä toisen ihmisen kanssa 31 m2 yksiössä. Aijaa, oonko ees sanonu ett ostettiin sitte semmonen kiva pikku kolmio 73 m2, saunalla ja isolla lasitetulla partsilla, ihan aseman ja keskustan läheltä! ♥
ninnithequeen

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Onnea tuhannesti! Tyhmä ei nyt vaan muista että mihin kaupunkiin sä nyt lähdet?
1108

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ROAD TRIP
ninnithequeen

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hitto me ollaan päästy kuvaan tietämättämme.

Etsi Ninni:
http://www.gardenia-helsinki.fi/images/ ... alissa.jpg

:D
Stinky

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Onnea IA.lle uudesta kodista!

Jei, tänään tulee frendi leikkaamaan taas mun tukan. Tää reuhka saa nyt kyytiä. Ei musta ole kasvattamaan tätä ja sitä paitsi mä näytän hyvältä lyhyessä tukassa :]
Ulkona on mahtava keli, vaikkakin vähän viilee. Tänään ois pihatalkoon klo 12 ->. On se hyvä että frendi tulee just sillon.. No joo, meen kyllä pihahommiin kun se on lähtenyt. Taitaa parhaat palat olla jäljellä eli "kevyt kenttälounas".
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Moi

Oon kännissä. En muistanut kiittää tarjoilijaa lähtiessäni ravintolasta, mutta jätin kuitenkin tipin. Kai se on okei? Vai pitääkö minun kärsiä huonosta omastatunnosta koska unohdin sanoa kiitos?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NegaDuck

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Nätti ilma ulkona. Harmi että on sisäistumatyötä luvasssa. Mut kai sitä ehtii ainakin 130% kävelylenkillä käydä.
BettyB.

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Piti vielä sanoa Pupusten perheelle että tarttukaa hihasta kiinni jos törmätään. :] Tulossa ollaan!
ninnithequeen

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Moi

Oon kännissä. En muistanut kiittää tarjoilijaa lähtiessäni ravintolasta, mutta jätin kuitenkin tipin. Kai se on okei? Vai pitääkö minun kärsiä huonosta omastatunnosta koska unohdin sanoa kiitos?
Mä en oo pitkään aikaan päässy sanomaan tätä: Nyt Rollo nukkumaan jo!!!!111


:D
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Moi

Oon kännissä. En muistanut kiittää tarjoilijaa lähtiessäni ravintolasta, mutta jätin kuitenkin tipin. Kai se on okei? Vai pitääkö minun kärsiä huonosta omastatunnosta koska unohdin sanoa kiitos?
Mä en oo pitkään aikaan päässy sanomaan tätä: Nyt Rollo nukkumaan jo!!!!111


:D
Eiku baariin kun ovat vielä auki! :D
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä en oo vieläkään aloittanut!!! Muutaman tunnin päästä tulee siskon perhe ja sit mä en vasta saakaan mitään aikaseks jos täällä jotain ihmisiä on! Eijjaksa!
ninnithequeen kirjoitti:^Onnea tuhannesti! Tyhmä ei nyt vaan muista että mihin kaupunkiin sä nyt lähdet?
Kiitos! Takasin Hämptoniin :)
ninnithequeen

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Moi

Oon kännissä. En muistanut kiittää tarjoilijaa lähtiessäni ravintolasta, mutta jätin kuitenkin tipin. Kai se on okei? Vai pitääkö minun kärsiä huonosta omastatunnosta koska unohdin sanoa kiitos?
Mä en oo pitkään aikaan päässy sanomaan tätä: Nyt Rollo nukkumaan jo!!!!111


:D
Eiku baariin kun ovat vielä auki! :D
Äiti on nyt hyvin, hyvin vihainen :evil:

(Ps: ota yks GT munki puolesta)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mä en oo pitkään aikaan päässy sanomaan tätä: Nyt Rollo nukkumaan jo!!!!111


:D
Eiku baariin kun ovat vielä auki! :D
Äiti on nyt hyvin, hyvin vihainen :evil:

(Ps: ota yks GT munki puolesta)
Älä ny suutu... otan sunkin puolestas! :beer:
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun yö meni kahden varikkokäynnin taktiikalla, eli helvetin hyvin! Nukuinkin tosi sikeesti, samoin mies :h: Täst on hyvä jatkaa, Fazerin ruispaahtiksetkin oli hurjan nameja. Pienestä on helppo olla onnellinen.

Enon vaimo soitteli heti aamusta että haluaa käydä keskustassa syömässä meidän ja mun vanhempien kanssa vielä ennenkuin poksahdan. Mikä siinä helvetti on että kaikki haluaa nähdä vielä "ennen kuin"? En mä kuolemassa ole, ja varsinkaan mitään superhyvää seuraakaan just nyt. Hmpf! Pitihän se suostua, sitä sontaa ei jaksa kuunnella myöhemmin jos kieltäydyttäis.

Tänään pronssiottelu- eilinenkään matsi ei natsannut kunnolla, meinasin nukahdella kokoajan kun yks hiero niskaa...

Ninni - yritä nyt löytää ittes, ihan eteen oot kuvassa ängenny! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tääl olis muuten tuoreita korvapuusteja :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Ninni - yritä nyt löytää ittes, ihan eteen oot kuvassa ängenny! :D
That was my point :D

Ollaan tuossa miehekkeen entisen työkaverin häissä 5 v. sitten. Tosin nykyään sama tyyppi on työkaveri hälle taas, meni perässä uuteen firmaan.

En tosiaan tienny päässeeni mainoskuviin :P
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mä lähden himaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mylwin kirjoitti:Mä lähden himaan.
Ei iske enää mikään, ei sua määrää vääpelikään?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lapitii kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mä lähden himaan.
Ei iske enää mikään, ei sua määrää vääpelikään?
Kapteeni vois määrätä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pyry-Matias

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Muija lähti kävelemään...jätti...koko päiväksi ihan yssin. Huhuuu! Pitäis käydä lenkillä, väijyä FA Cup, kaverilla olis 25-v syndebileet. Nettipokeria vois grindata. Ei sovi unohtaa verenkiertoa ja hengitystäkään. Rankkaa...niin rankkaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Systerillä on tänään 25v. pippalot. Aloittaa ensin illallisella italialaisessa ravintolassa keskustassa ja lähtee siitä bailabaila. Mä oon kunnon marttyyri ja kieltäydyin kutsusta. Jostain syystä ei oikein huvita mennä lauantai-iltana keskustaan katsomaan kun jengi kittaa kaljaa/siideriä bilevaatteet päällä ja BMI:t alle 20 :D Meen sit siskon kanssa kahdestaan "treffeille" ensi viikolla.

Vaihdoin lakanat, imuroin, iskin tiskikoneen päälle ja siivosin keittiön. Nyt voinkin sit hyvällä omatunnolla lösähtää hetkeksi sohvalle ja kaivautua lehtisäkillisen pariin. Mansikkajädenkin otin sulamaan - luxusta. Nää on yhä niitä pieniä iloja elämässä :P

Hyvät lauantait kaikille!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai lainaa vain!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei tästä taija tulla mittäää... Mä vaan istun ja levähtelen. Hirrrveee urakka :x Ja miten noita pikkukamoja pakataan??? Emmä oo hyvä tässä.
Vastaa Viestiin