PaskaakstässäPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HoundDog

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Lepopäivän ratoksi kuollut neekeri suuntaa suurkaupungin valoihin. Toivottavasti on onni myötä, eikä alamäki kovin jyrkkä.
ninnithequeen

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Punaviiniäkin, ja kermajuustoa.
Mikäs tässä ollessa.
On yksi puute. Minähän en ole kanssasi.
OOOH!
Ai me mennäänki sit naimisiin :P
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: OOOH!
Ai me mennäänki sit naimisiin
En mä sitä tarkoittanut. Mä vaan puutun nyt viereltäsi. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Terrorizer

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

:p: pitää välillä tehdä merkitä viikonpäiväketjuun
Kuva
vitun vittu :twisted:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

huima kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Takki ja puhelin etsivät yhä minua, minä etsin muistiani ja mietin mitä muuta olen viime yönä tehnyt kuin oksentanut ympäri asuntoa.
Soittanut huimalle.

Ja lopettanut puhelun siihen että kaverisi nostaa sinua pystyyn.

:-D
Anteeksi! Aikakin näkyy olleen miellyttävä, jutut varmasti vielä enemmän.

Sellainen perusilta siis. Toivoakseni viimeinen, ajattelin lipeämisen tuloksena tutustua paikalliseen AA-yhdistykseen. Kun ei viina sovi niin siitä kannattanee pysyä kokonaan loitolla.

Tämä jatkumo vähän huolestuttaa, lopetin tupakoinnin naps vaan ja nyt jää viina. Jeesuksen siis pitäisi kohtsillään ilmestyä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti: Tämä jatkumo vähän huolestuttaa, lopetin tupakoinnin naps vaan ja nyt jää viina. Jeesuksen siis pitäisi kohtsillään ilmestyä.
Noniin!
Tästä tulikin mieleeni, että missäs PetriFB on?
Pitäisihän sekin nyt tänne houkutella, eikö?
Enthu

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

kuka on PetriFB :?: :?: :?:
slam

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Puhumattomuus

Kylmät huolet purivat aamutunneilla
Aamukaste kimmelsi kaarina kivillä
Nousevan aurinkon kajo, saatteli uuden päivän.
Sanat sulivat huulilleni
Huuto jäi sisääni.
Kid

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Helevettiläinen!
Kaveri päättikin vetää päiväkännit, yritti suostutella mukaan, en lähtenyt. Soitteli myöhemmin tuhannen tuiskeessa ja hain sen sohvalle nukkumaan.
Nussukin tuli duunista väsyneenä kotiin. Ny ne molemmat vienosti kuorsaa. Toinen soffalla ja toinen sängyssä :lol:

Pitäsköhän korkata kalja?
slam

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Terrorizer kirjoitti::p: pitää välillä tehdä merkitä viikonpäiväketjuun
Kuva
vitun vittu :twisted:
jotenkin niin pörkeleen naurettava verme.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enthu kirjoitti:kuka on PetriFB :?: :?: :?:
Uskovainen homo, joka vetää lärvit uskonnosta ja palvoo hiton kaunista vaimoaa ukulelen ja muitten kirstullisten soittimien kuiskeessa..

This was long way before your time..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

kid kirjoitti:Helevettiläinen!
Kaveri päättikin vetää päiväkännit, yritti suostutella mukaan, en lähtenyt. Soitteli myöhemmin tuhannen tuiskeessa ja hain sen sohvalle nukkumaan.
Nussukin tuli duunista väsyneenä kotiin. Ny ne molemmat vienosti kuorsaa. Toinen soffalla ja toinen sängyssä :lol:

Pitäsköhän korkata kalja?
Älä viivyttele hetkeäkään!
Vai tulenko minä korkkaamaan sen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nuo napit pistäneet pollan ihan sekaisin, vuorokausirytmi heittää häränpyllyä, ramaisee ja koko ajan kauhea nälkä&jano.


Edit: ja kirjoittaakkaan ei osaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Idols alkaa kohta. Jänskättää, mutta en ihan tiedä miksi.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi perkele että repesin äsken. Tuo vekara on ihan mahoton.
Kysyin tuossa ohimennen että kukas se on se äitin kulta, ja neiti vastas "isin pippeli"
Ei hemmetti soikoon...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Voi perkele että repesin äsken. Tuo vekara on ihan mahoton.
Kysyin tuossa ohimennen että kukas se on se äitin kulta, ja neiti vastas "isin pippeli"
Ei hemmetti soikoon...
Ahhahhaah! Ei saakeli.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voi perkele että repesin äsken. Tuo vekara on ihan mahoton.
Kysyin tuossa ohimennen että kukas se on se äitin kulta, ja neiti vastas "isin pippeli"
Ei hemmetti soikoon...
Ahhahhaah! Ei saakeli.
Niin no, ei neiti kysymykseeni kai vastannut, kunhan höpöttelee taas kiellettyjä lauseita vaan...Sattui vaan laukaisemaan moisen tekstin aika hyvään kohtaan :D
slam

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Idolsohjelma on aika tympeä, kun ovat niin hyviä laulalajia nuo semifinalistit... aluksi oli hauskempi
ninnithequeen

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nonni, flunssaa pukkaa ja kunnolla. Nokka ihan tukossa ja aivastuttaa kamalasti. Kertakaikkiaan surkea olo. Tätä tässä on odotettukin. Nyt kun iskis vielä kuume ni hyvä olis... :evil:
safi

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Vihdoin kotona. Kylmyys ja kosteus mennyt luihin ja ytimiin ja yritän tässä sulatella itseäni kuumalla teellä. Väsyttää, mutta pian pääsen muutamaksi tunniksi erään minulle tärkeän ihmisen kainaloon ja väsymys unohtuu.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kotona äitin helmoissa. Junamatka oli ei niin mukava, syyslomalaisten jalkoihin osasin itteni ajoittaa sopivasti. Juodaan ehkä yhet kaljat, tai vaihtoehtoisesti pullo punkkua tässä. Pitäis kohtuu nätisti kuitenkin, kun huomenna sinne juhliin aika aikasin päivällä olis suunnistettava ryyppäämään freshissä kondiksessa.
nypari

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Töiden merkeissä taas viikonloppu mänöö. Empä silti valita, mulla on jonkinnäköinen rauhottumisen kausi, eikä baarikeikka puhuta. Viikon päästä on kuitenkin työporukan kanssa reissu Nigtwishin konserttiin ja siitä jatkoille, nakkikioskille ja saatille, oon pelimies tai jotain...

Ei vais, nyt muutaman viikon sinkkuilun jälkeen vois joku pikkukiva kelvata ja katsastaa samalla mulle niin tuntematon stadin yöelämä. Hotellihuonekin löytyy, joten täytyy käskeä poikien nukkua kaikkien samassa huoneessa, koska minähän en kaverille jätä!
Dumari

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kävin vähä shoppailee:
3 wiskilasia, 3dvdt:ä, 3 cd:tä, 2 boxerit, suola -ja pippurimyllyt, 2 farkut, talvitakki (beige, ehanata!), kauluspaita, kotiparturisetti, chilijauhetta ja purukumia.

ja perkele tulihan niitä kauppojakin kierreltyä: Stokka, Free Record Shop, Jack Jones, Wagner, Anttila, Aleksi 13.

total: n. 320e... ja suurin osa oli alennuksessa. eipä tarvi soppailla taas kuukauteen rättejä :wink:
tonttu8

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

ninnithequeen kirjoitti:Voi perkele että repesin äsken. Tuo vekara on ihan mahoton.
Kysyin tuossa ohimennen että kukas se on se äitin kulta, ja neiti vastas "isin pippeli"
Ei hemmetti soikoon...

:rofl:
millivanilli

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Kävin vähä shoppailee:
3 wiskilasia, 3dvdt:ä, 3 cd:tä, 2 boxerit, suola -ja pippurimyllyt, 2 farkut, talvitakki (beige, ehanata!), kauluspaita, kotiparturisetti, chilijauhetta ja purukumia.

ja perkele tulihan niitä kauppojakin kierreltyä: Stokka, Free Record Shop, Jack Jones, Wagner, Anttila, Aleksi 13.

total: n. 320e... ja suurin osa oli alennuksessa. eipä tarvi soppailla taas kuukauteen rättejä :wink:
Aika tehokkaasti shoppailtu :P
Huomenna olisi tarkoitus karata kaupoille (vähän taukoa lukemiseen) ja ostaa kengät. Nykyisistä kun tulee kohta varpaat läpi. Jotain semmoista opiskelijan budjetille sopivaa. Osaankohan mä?
Vastaa Viestiin