PaskaakstässäPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Takki ja puhelin etsivät yhä minua, minä etsin muistiani ja mietin mitä muuta olen viime yönä tehnyt kuin oksentanut ympäri asuntoa. Chattihistorian mukaan jutellut miehen kanssa (ei hyvä), muistikuvien mukaan jutellut lääkärien kanssa (ei todellakaan hyvä) ja ostanut kolmekymmentä annosta jallua.

Tästä kiihkottomana johtopäätöksenä todettakoon ettei viina sovi allekirjoittaneelle. Saa kai Prahasta limuakin?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Harmi, että en päässyt eilen kuuntelemaan "Bill Wyman's Rhytm Kings" konserttia. Oli kuulemma todella hyvä keikka. Wyman esiintyy vielä Tampereella, nyt viikonloppuna. Onhan bändissä hienoja esiintyjiä Billin lisäksi. Albert Lee, Eddie Floyd jne. Soittaa Blues/Rock tyyppistä musaa, mikä iskee minuun kuin häkä.
Kävikö kukaan kuuntelemassa tätä keikkaa eilen?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumari

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:Tästä kiihkottomana johtopäätöksenä todettakoon ettei viina sovi allekirjoittaneelle. Saa kai Prahasta limuakin?
Viina sopii, Prahasta ei osteta limua ja ajokorttiaan ei sinne kannata jättää (ilmainen vinkki).

Viimeiset kaksi iltaa olen ollut paarissa juopottelemassa, tosin kotiin ollaan menty ajoissa että töihin on päässyt. Lauvantaina sitten täyslaidallinen, tänään jtn soppailua&siivoilua kotona :?
RolloTomasi

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hiphei =)

Tanaan ei mitaan erikoista.
Lokakuun lopussa vihdoinkin Rauni Mollbergin Tuntematon sotilas DVD:lla.

Aika velikultia.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pitäisköhän tässä alkaa pakkaileen pikkuhiljaa.. Juna lähtis parin tunnin päästä etelään. Huomenna juhlimaan.
Kid

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta.
Kehtaako sitä hehkuttaa?? Kehtaa! Molen niin :h:
Tulispa nussu jo töistä et pääsis viekkuun...
Sitä ennen tapaan kyl kaverini ja päästään taas höpiseen tyttöjen juttuja. Ehanaa, ko ei olla vähään aikaan nähtykkään. Nyt kaffia kehiin!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Komppaan melnaisia.
Melkein ois vähän niinku jonkunlaista morkkis-mielialaa ilmassa. Muistikuvien mukaan räyhäsin baarissa yhelle tytölle, kenet oon tavannu noin kolme kertaa, jotain ihan käsittämätöntä. Eli tein vaihteeksi itsestäni tosi naurettavan. Plus et ton räyhäyksen aikana ystäväni lähti menee, ku ei jaksanu enää kuunnella.
Ei se alkoholi kyllä mullekaan sovi. No, nyt sit ollaan taas krapulassa töissä.
Tosissaan, ei hyvä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Faghag

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Tänään teen broileri-minestronekeittoa, koska sain eilen kamultani lahjaksi kikkelinmuotoista pastaa.

http://elisa.net/ruokajaviini/reseptit/?id=R000806

Tosin ajattelin muokata reseptiä niin, että ostan tulisesti maustettuja broilerifileitä, jätän curryn pois ja sen sijaan laitan kattilaan tomaattimurskaa.

Mikä helvetin hausfrau-meisinki mua vaivaa? Jotenkin vaan hauska kokata. Tälläinen fiilis liittyy yleensä muutenkin luovaan mielenvireeseen. No, joka tapauksessa, tänään kokkailen ja viikonloppuna siivoan.
Exsat

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta! Tänään pitäisi raahautua automarketeille etsimään vuokaleipää, koska sitä ei löytynyt keskustasta eikä lähikaupasta. Tai löytyi, mutta pöljät olivat siivuttaneet valmiiksi, ja vielä väärin päin. Leipomosta yritin hakea, mutta ovella oli lappu, että suljettu palovahingon vuoksi. No, vähenee ainakin pullansyönti remontin ajaksi.

Suunnitelmissa leivänmetsästyksen lisäksi olisi myös pace, kylmäsavulohen leikkaaminen tylsällä veitsellä, voileipäkakun kokoaminen kostumaan ja mahdollisesti pientä siivoilua.
ninnithequeen

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Faghag kirjoitti:Tänään teen broileri-minestronekeittoa, koska sain eilen kamultani lahjaksi kikkelinmuotoista pastaa.
Tosin ajattelin muokata reseptiä niin, että ostan tulisesti maustettuja broilerifileitä, jätän curryn pois ja sen sijaan laitan kattilaan tomaattimurskaa.
Mikä helvetin hausfrau-meisinki mua vaivaa? Jotenkin vaan hauska kokata. Tälläinen fiilis liittyy yleensä muutenkin luovaan mielenvireeseen. No, joka tapauksessa, tänään kokkailen ja viikonloppuna siivoan.
Ai kauhee kun mulle tuli nälkä :shock:
Mieki aattelin kokata jotain hyvää tänään, mutten vielä tiedä mitä. Jotain tulista.
Kokkaaminen on kivaa.

Kamala flunssa iski, hammasta särkee ja vituttaa. Loistava päivä :evil:
tonttu8

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Miten pirussa mulla voi taas olla kurkku kipee???? :(
Vitut, mähän en ala enää sairastelemaan, mustaherukka teetä kitusiin.

Salille hop hop!



Vaimolle *hali*.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Töis taas! Eilinen virhe olla "jo" 8:15 ei toistunut..

eilen kun kävin meressä uimassa, vieressäni liihotteli meduusa, sellainen pieni korvameduusa..

vaikka olenkin luontoa katsellut jo pidempään, tämä oli ELIS! (ei ellis tai LSD), koskaan aiemmin ole nähnyt tuota rutjaketta lillumassa vuosaaren rantavesissä..
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

On viikonloppu eessä taas...

Perjantai, työpäivää jäljellä noin 6,5 tuntia. Koko viikon ollut jotenkin positiivinen olo, mihin tämäkin päättyy. Aamulenkillä tosin räyhäsin koiran omistajalle, jonka haukku juoksi irrallaan. En tiedä miksi toimin niin. Harmitti jälkeenpäin, teki mieli juosta perään ja pyytää anteeksi.

Maailmassa on kaikesta paskasta huolimatta paljon hyvää. Tuli vain mieleeni.
slam

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:
eilen kun kävin meressä uimassa, vieressäni liihotteli meduusa, sellainen pieni korvameduusa..
Supistuiko edes vehkeet?

Meinaatko käydä läpi talven meressa uimassa?
Faghag

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Niba kirjoitti:Töis taas! Eilinen virhe olla "jo" 8:15 ei toistunut..

eilen kun kävin meressä uimassa, vieressäni liihotteli meduusa, sellainen pieni korvameduusa..

vaikka olenkin luontoa katsellut jo pidempään, tämä oli ELIS! (ei ellis tai LSD), koskaan aiemmin ole nähnyt tuota rutjaketta lillumassa vuosaaren rantavesissä..
Itse asiassa aitona Iistsaidin tyttönä bongasin 80-luvulla kouluretkellä oikean parven em. medusoita Kallvikissa.
Enthu

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

AarneAnkka kirjoitti:Tämä päivä alkaa sählyten, jepparijee. Tulevan viikonlopun riennoista en vielä tiedä. Jos keksitte jotain riemukasta niin olen mukana. Jos ette, niin kökin nenä kiinni kirjassa / monitorissa. Kyllä, siirrän vastuun hauskanpidosta teille. :)

Kiinnostaako Kityläisiä muuten salsanmakuiset anime- tai leffaillat enää?

Ankka tule huomenna Mascottiin olustelemaan&bilistelemään...näkisit samalla Oulu-jaoston edustusta...mä meen ihan sen takia lähinnä ko viimeks nähny nowaa Niban tupareissa vapun alla ja kyllä mua ainaki edelleen vetäs ne
Anime illat...laita topikki tai äänestys niin I,m in :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaaa.. Nowa eksähtänyt pääkaupunkiseudulle taas, vai..? Itsekin lähden tästä etelänjunaan puksuttelemaan kohta. Milloin tulet pois? Meikä tähtää viimeistään tuonne Ginan tupareihin.
Exsat

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tänään tuli Solo-lehti pitkästä aikaa, jee! Tosin alkuinnostus hieman laantui, kun pulskien tyttöjen seksikkyyttä käsittelevässä jutussa oli kuva hyvin pitkälti minun kanssani samoissa mitoissa olevasta naisesta. Blääh. Hiton ruottalaiset!

Sama ilmiö toistui eilen tulleessa Halens-katalogissa. Mies ei uskonut suurten kokojen malliston mallia XL-malliksi kun näytin. Ylipainoa ei varmasti grammaakaan, ja vaatekokokin varmasti enintäänkin 38.
Gina

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti: Suunnitelmissa leivänmetsästyksen lisäksi olisi myös pace, kylmäsavulohen leikkaaminen tylsällä veitsellä, voileipäkakun kokoaminen kostumaan ja mahdollisesti pientä siivoilua.
Ooh... kuulostaa hyvältä... :P
ninnithequeen

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun salaatit kukkii :shock:

Ruma ilma ulkona, plääh. Väsyttää ja se perhe vois tulla jo kotiin. Boring.
RolloTomasi

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Sincia lahti.
Tulee ikava.
Dumari

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RolloTomasi kirjoitti:Sincia lahti.
Tulee ikava.
Lähti puis? hä? miksi? minne? mitä hä?
huima

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Melnais kirjoitti:Takki ja puhelin etsivät yhä minua, minä etsin muistiani ja mietin mitä muuta olen viime yönä tehnyt kuin oksentanut ympäri asuntoa.
Soittanut huimalle.

Ja lopettanut puhelun siihen että kaverisi nostaa sinua pystyyn.

:-D
RolloTomasi

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Dumari kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Sincia lahti.
Tulee ikava.
Lähti puis? hä? miksi? minne? mitä hä?
Juu, pyyhki kaikki muut viestinsa puis paitsi yhden ketjunavauksen ja esittelyketjunsa viestin, jossa lukee, ettei enaa kirjoita (paitsi ehka joskus).
ninnithequeen

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Takki ja puhelin etsivät yhä minua, minä etsin muistiani ja mietin mitä muuta olen viime yönä tehnyt kuin oksentanut ympäri asuntoa.
Soittanut huimalle.
Ja lopettanut puhelun siihen että kaverisi nostaa sinua pystyyn.
:-D
Aahhahaa, meidän Mellu taas vauhdissa siis :rofl:
Vastaa Viestiin