Laudatur

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Laudatur

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:^ Ton täytyy väkisinkin olla toisesta aurinkokunnasta kotoisin oleva humanoidi, jolla on uhmaikä, eikä se siksi kuuntele vanhempiensa "etkä sitten pullistele ja ylisuorita, ettet herätä ihmisten keskuudessa epäilyksiä" -neuvoja.
Tai sitten se vain on meitä kaikkia lahjakkaampi.
:shock: Et VOI olla tosissasi! :shock: Say it isn't so!

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:kuten Pyry-Matias ilkeili, tyttö on puolikalju, hiusrajan poikkeuksellisen korkeasta sijainnista johtuen. Hämmentävää.
Joo, olen varma, että tytsi suorittaa ihan simona, koska ei pysty käsittelemään osakaljuuttaan. Jos pysähtyis hetkeksikin, niin joutuis masikseen hiuspaostaan. Sitä paitsi nuorilla naisilla on massiiviset ulkonäköpaineet. Tämä olikin harvinaisen helppo 8)
Eli jos sä pysähtyisit hetkeksi peilin eteen ja tajuaisit itsekin näyttäväsi ihan South Parkin Timmyltä, niin susta tulisi fiksumpi? Hmm, tekee järkeä.
Pyry-Matias

Re: Laudatur

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Herra Manala kirjoitti:Eli jos sä pysähtyisit hetkeksi peilin eteen ja tajuaisit itsekin näyttäväsi ihan South Parkin Timmyltä, niin susta tulisi fiksumpi? Hmm, tekee järkeä.
Olet rasittava kun et saa huomiota. Mene vaikka venyttämään nahkagadgettiasi.
Herra Manala

Re: Laudatur

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pyry-Matias kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Eli jos sä pysähtyisit hetkeksi peilin eteen ja tajuaisit itsekin näyttäväsi ihan South Parkin Timmyltä, niin susta tulisi fiksumpi? Hmm, tekee järkeä.
Olet rasittava kun et saa huomiota. Mene vaikka venyttämään nahkagadgettiasi.
Noh noh, ei sitä niin verisesti tarvitse itseensä ottaa. Pienillä pojilla on ilmeisen massiiviset ulkonäköpaineet. Tämä olikin harvinaisen helppo. 8)
Zeb

Re: Laudatur

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Lahjakkuudella ja neljillä kirjoituksilla ei taida olla kauheasti tekemistä keskenään. Ihan oikein sille että eksyy johonkin lääkärin paskaduuniin.

Njoo, miksei muuten kotirouvaksi? Niin olisin itsekin alkanut jos olisin ollut tarpeeksi lahjakas.
BettyB.

Re: Laudatur

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:Njoo, miksei muuten kotirouvaksi? Niin olisin itsekin alkanut jos olisin ollut tarpeeksi lahjakas.
Ei siihen lahjakkuutta tarvita, korkeintaan muodollinen pätevyys ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laudatur

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Njoo, miksei muuten kotirouvaksi? Niin olisin itsekin alkanut jos olisin ollut tarpeeksi lahjakas.
Ei siihen lahjakkuutta tarvita, korkeintaan muodollinen pätevyys ;)
Niin varmasti lapset lepäise nojaten sun uuriin tisseihinja maitoa lutkuttaen?
Mä oon kyllä nähny muunlaisiakin tapauksia, mut kokeile vaan sitäkin hommaa jos ehdit? Kotirouvan ei tarvi hirveetä secsual driveä tuntea, koska sitä aviomiestä saa aina odottaa tosi myöhäisistä kokouksista ja illanvietoista..
Kotirouvana oppii sitten epätarkaksi ja epäsiistiksi varsinkin lasten kanssa.
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Laudatur

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Zeb kirjoitti:Njoo, miksei muuten kotirouvaksi?
Ihan siltä varalta että sarkasmini meni yli ja pidät minua nyt sovinistiskikapaskana (vain alfaurokset saavat olla sovinisteja, silleen rempseän itsevarmasti), vilkaisepas se taaempi viestini aiheesta, siitä mun siskoni tuttavasta.
Vastaa Viestiin