K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta vuan kaikki. Nyt näyttää jo vähän aurinkoisemmalta ainakin täällä päin Suamee.
aimohaiku

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Aurinko tosiaan paistaa. Keho vaatii liikuntaa, en ole tehnyt mitään urheiluksi laskettavaa lauantain juoksulenkin jälkeen, joten tänään pitäisi ehkä korjata tilanne. Jos en sitten jälleen mene hypistelemään kameroita, en osaa valita.
masa

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja masa »

ARGH! Minuun osui, mutta onneksi pystyn vielä ratsastamaan..

[img]http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanoma ... äskuva.jpg[/img]

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1534105
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa :D

Kohta neuvolaan. Olipas "kusinen" yö. Vinkki: älä syö SEKÄ mansikoita ETTÄ ananasta samalla kertaa, varsinkaan iltapalaksi. Saat juosta vessassa parin tunnin välein. Nooh, onneksi turvotus on poissa ja jalat kulkee :)

Funtsin tässä että pitäiskö vinoilla miehelle, ees vähän. Mä olin suunnitellut vuokraavani leffan illaksi ja viettäväni itseni kanssa tyttöjen iltaa sohvalla, kun champions liigan finaali tulee (miehen piti lähteä sporttipubiin sitä katsomaan, tai näin hehkutti kuukausi sitten). Nyt selitti jotain siihen suuntaan ettei halua jättää mua yhtään enempää yksin kuin on tarve. Söpöä, mutta paree varoa yhtäkin martyyrikommentia :P Nyt on sitten toistaan komeampia miehiä tulossa täyttämään kisastudiota, mikäs siinä, meitsi kokkaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

pÄIVÄÄ. Töissä, nukuin kivasti pommiin.
NegaDuck

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Elppis kirjoitti:Vinkki: älä syö SEKÄ mansikoita ETTÄ ananasta samalla kertaa, varsinkaan iltapalaksi. Saat juosta vessassa parin tunnin välein.
Mustikoitakin voi ilmeisesti vetää liikaa. Olen viime aikoina ollut addiktoitunut pakastemustikoihin, joita olen vetänyt aika törkeitä määriä rasvattoman rahkan kanssa. Seuraavana aamuna on masu aika pipi.

Niin, ja jos ei muista mitä on tullut syötyä, saattaa säikähtää kuvittelemaan että nyt on joku kauhea vuotava mahahaava, kun tuote on aivan pikimustaa...
killkill

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vittumaista yrittää nukkua, kun heräilee vähän väliä hengityksen vinkunaan. Näin pahoja allergiaoireita ollut kuin kakarana viimeksi. Rullaluistelustakaan meinaan tulla mitään kun ylämäessä joutuu puuskuttamaan kuin tukehtumisen partaalla :?
masa

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:Vittumaista yrittää nukkua, kun heräilee vähän väliä hengityksen vinkunaan. Näin pahoja allergiaoireita ollut kuin kakarana viimeksi. Rullaluistelustakaan meinaan tulla mitään kun ylämäessä joutuu puuskuttamaan kuin tukehtumisen partaalla :?
http://www.vitanetti.fi/product_details.php?p=10

Auttaa ainakin mulla.
NegaDuck

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:http://www.vitanetti.fi/product_details.php?p=10
Auttaa ainakin mulla.
Äijähän vetää nappia ja jauhetta dosetilla ku vanha vaari! :D
masa

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti:
masa kirjoitti:http://www.vitanetti.fi/product_details.php?p=10
Auttaa ainakin mulla.
Äijähän vetää nappia ja jauhetta dosetilla ku vanha vaari! :D
Aika minimaalista verrattuna teikäläiseen.
killkill

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja killkill »

^Voishan tuota kokeilla.

Meni tuossa taannoin hieman usko luonnonlääkintään. Sattui silmään puffiartikkeli, jossa yksi uute - olisiko ollut jotain männynkuorilitkua - kuulemma tepsi psoriläiskiin. Jos sitä pahanmakuista litkua olisi jaksanut kitata litran päivässä á kuusi euroa, olisi jotain voinut konkreettista tapahtuakin. Nyt piti arvailla, että "onkohan tuo parempi vai ei". Menin lekuriin, sain lääkkeet ja tsah -> riesa katosi viikossa.

Odotas Aarne, kun itse lähestyt neljääkymmentä. Huomaat, että kaikenlaista pientä nitinää, kutinaa ja natinaa alkaa ilmestyä eikä aamu ala Tarzan-loikalla sängystä, jos yöunet ovat jääneet alle kuuteen tuntiin.
Viimeksi muokannut killkill, 21.05.2008 9:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:Aika minimaalista verrattuna teikäläiseen.
Kyseessä oli oikeutettu vastanäpäys, ei muuta. Jatkakaa.
masa

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Odotas Aarne, kun itse lähestyt neljääkymmentä. Huomaat, että kaikenlaista pientä nitinää, kutinaa ja natinaa alkaa ilmestyä eikä aamu ala Tarzan-loikalla sängystä, jos yöunet ovat jääneet alle kuuteen tuntiin.
Aarne on huomannut olevansa 50v ukko jo 3 vuotta sitten.
Vihtahousu

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

killkill kirjoitti:Odotas Aarne, kun itse lähestyt neljääkymmentä. Huomaat, että kaikenlaista pientä nitinää, kutinaa ja natinaa alkaa ilmestyä eikä aamu ala Tarzan-loikalla sängystä
Mulla toi alkoi kaksvitosena. Taaaarzan-loikan jäljiltä olisin taas puukkohippasilla.
masa

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Mulla toi alkoi kaksvitosena. Taaaarzan-loikan jäljiltä olisin taas puukkohippasilla.
Urheilu pitää terveenä eiks je :D

Nim: 2 krt eturistiside operoitu futiksen takia.
NegaDuck

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

killkill kirjoitti: jos yöunet ovat jääneet alle kuuteen tuntiin.
Jep. Tosin nukun muutenkin 8-10 tuntia yössä, varsinkin kaamoksen aikaan. Unentarpeissa on eroja, kuten vesissä ja viineissä.
Vihtahousu

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Mulla toi alkoi kaksvitosena. Taaaarzan-loikan jäljiltä olisin taas puukkohippasilla.
Urheilu pitää terveenä eiks je :D
Nim: 2 krt eturistiside operoitu futiksen takia.
Joo, mutta en nyt ihan kaikkea laita ainoastaan urheilun piikkiin, tuli myös kasvettua juniorina 12 cm vuodessa, aika luonnollista ettei lihakset pysyneet messissä.

Nim: lumpio lähtenyt paikoiltaan sata kertaa..
Stinky

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla on töissä uus näppis joka on hyvä, ja uus hiiri joka ei ole niin hyvä. Jotenkin tosi raskas liikutella ja se käy ranteeseen. Mikä avuksi?
Hartiat ja niska juimii edelleen mutta tänään on silti hyvä päivä. Aurinko paistaa ja niin edelleen.. ♥♥♥
killkill

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja killkill »

NegaDuck kirjoitti:on eroja, kuten vesissä ja viineissä.
Juu. Harvoin minäkään olen ollut niin kännissä, etten olisi viinilasia vesilasista erottanut :D
NegaDuck

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Stinky kirjoitti: Jotenkin tosi raskas liikutella ja se käy ranteeseen. Mikä avuksi?
Kai voit pyytää helpdeskiltä uuden hiirulaisen? Jos eivät suostu, niin sitten kai täytyy ostaa oma ja tehdä kululasku firmalle. :)

Vai kuuluvatko tuo näppis ja hiiri johonkin samaan langattomaan kokonaisuuteen jolloin hiirtä ei voi vaihtaa?
killkill

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Stinky kirjoitti:Mikä avuksi?
1) parempi työtuoli
2) säännöllinen hiirijumppa
3) punttisali
4) erikoishiiret esim Evoluentin pystyhiiru tai Wacomin tabletti
5) kylmähoito iltaisin esim kyynärvarteen
6) kortisonipiikki (tästä ei ole kuin ensiavuksi)

Kuva
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on tuska. Tapasin eilen ystäväni, joka jätti syksyllä toimistotyön ja on sen jälkeen matkaillut ympäri maailmaa Japania myöten laskettelemassa ja on nyt lähdössä Norjaan kesäduuniin... eikä aio ikinä palata toimistohommiin, vaan aikoo tehdä jotain aivan muuta loppuelämänsä. Toki olen onnellinen ystäväni puolesta, mutta myös vähän kateellinen. Tai ehkä paljonkin. Siitä mun itselleni antamasta kahdesta vuodesta tässä lafkassa on mennyt jo 6kk, enkä vieläkään tiedä, mitä haluan tehdä. Paitsi että sen on oltava jotain luovaa ja haluaisin oppia jonkinlaisia kädentaitoja. En oikeastaan osaa tehdä yhtään mitään, mun ammattitaitoni koostuu vaan tiedosta. Ahistaa :cry:
Stinky

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

killkill ja Aarne: Nää vaihdettiin eilen ja näppis ja hiiri on nyt langattomia. En tiedä miks vaihdettiin kun aikaisemmat toimi hyvin.
Uutta työtuolia/erikoishiirtä en tarvitse, vaihdan firmaa vajaan 2 vkon päästä, joku pehmee pallo mulla on mitä puristelen säännöllisen epäsäännöllisesti ja punttisalilla käyn 2-3 krt viikossa.
Kumma juttu että vaikka tänään vasta tota uutta hiirtä käyttänyt niin näin nopeesti rannetta särkee. Inhaa.
Täytyy kait soittaa sille heebolle joka täällä kävi, että tulee takas ja vaihtaa mulle ne vanhat kamat takas.
Tai sitten jos haluan olla ilkee, otan saikkua :think:

Edit. Joutusin ottaan äsken Panacodia tohon niska-ja hartiajumiin. Nyt on hyvä pöhnä päällä. Eiköhän tuo helpota tota rannesärkyäkin. Ja Itunesista tulee Love boatin tunnari ♥
Pyry-Matias

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pikku hiljaa alkaa eilinen vitutus hälvetä. Poikettiin muijan mummon 90:llä töitten jälkeen. Takaisintulomatkalla hurjastelin himaan, jotta ehtisin omaan futispeliin vikalle puolituntiselle. Ehdin mutta rosteri oli jo täynnä, joten maitojunalla takas. Toki pelmahdin vitutusjuoksulenkillä ottamassa iloa takas, mutta vieläkin olen jotenkin katkera, enkä tiedä edes kenelle tai mistä.

Mut heräilin tuossa sivistyneesti 12:15 ja nyt mietin mitä helvettiä kolmikymppisen sitinuoren päivään mahduttais? Imurointi, sali ja vois käydä heittelemässä koreja tuossa Tammelan koulun kentällä. Ehkä poksuakin....ehkä 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tässä vitun NOLLA uutinen! :twisted:

Muuten perustetaanko Kity-lehti? Sellainen ei kilpaileva julkaisu eräälle toiselle, sellainen johon saa ilmaiseksi laittaa ilmoituksia? Saataisiin paljon ilmoittajia, laaja levikki ja hirveän pienet ilmoitustulot! Tätä ideaa voittoatavoittelemattomasta yleishyödyllisestä lehdestä pitää meidän kaikkien viedä eteenpäin! ♫ Eespäin ♫ eespäin..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin