K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja masa »

Kuva

Niin se vaan Dirty Harry:kin vanhenee. :?
Stinky

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Safkiksella pidetty lepohetki toimiston sohvalla, melkein nukkuen, teki terää. Uudestisyntynyt olo.
Arnoldsin donitsikin maistu ihan liian hyvälle. Mut jos firma tarjoo, niin syötävähän se on.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos on pissanäytteen labraan vieminen tehty tieteelliseksi :shock: Koeputkia ja vakuumiäksöneitä. Huh - ennen piti vaan pissata purkkiin, kansi kii ja labratädille.

Nyt mä meen ottaa koiran kans torkut - wittu tästä tuu mitään kun taas urheilin viis tuntia putkeen :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vielä viimeinen vaahtoaminen mistään siivoamiseen liittyvästä: oli hieno fiilis herätä "aamulla" puhtaassa kämpässä. Ilmassa ja sieraimissa ei leijaile pöly, jalkapohjissa ei narsku hiekka ja paska kun kömpii vaaka-asentoon eikä ensimmäinen ajatus herättyään ole "vittu jonkun pitäisi siivota täällä". Hyvähyvähyvä.

Tänäänkään ei siis ole töitä. Bongasin eilen pari lupaavaa, oman alan työilmoitusta, pistän paperit vetämään niihin tämän viikon aikana. Toiseen pitäisi ehkä osata liikaa, toinen on kesätyöpaikka johon pitäisi olla kaikki mahdollisuudet päästä mutta on silti tarpeeksi haasteellinen ja hyödyllinen. Jotain helpdesk-mestoja olisi tyrkyllä pilvin pimein, mutta niiden anti työuraa ajatellen on lähes puhdas nolla, varsinkin kun kokemusta vastaavista hommista löytyy jo entuudestaan. Wish me luck, you fuck.

Jatkan opiskelua...
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:Tänäänkään ei siis ole töitä. Bongasin eilen pari lupaavaa, oman alan työilmoitusta, pistän paperit vetämään niihin tämän viikon aikana. Toiseen pitäisi ehkä osata liikaa, toinen on kesätyöpaikka johon pitäisi olla kaikki mahdollisuudet päästä mutta on silti tarpeeksi haasteellinen ja hyödyllinen.
Jos meinaa soodailla tai tehdä soodailun kanssa duunia, niin hyvä homma on alkaa tekemään vapaa-ajallaan itse asiaa ja toimittaa potentiaaleille työnantajille sitten näytteitä omasta koodistaan oma-alotteisesti.
1108

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sikamika, olisiko tämä vähän parempi versio avattarestasi? Jaksa katsella pixselimössöä enään...

Ole hyvä:

Kuva
SikaMika

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Jos meinaa soodailla tai tehdä soodailun kanssa duunia, niin hyvä homma on alkaa tekemään vapaa-ajallaan itse asiaa ja toimittaa potentiaaleille työnantajille sitten näytteitä omasta koodistaan oma-alotteisesti.
Nykyisin kaikki soodailulle allokoitu aika menee lopputyön vääntämiseen, saatuani sen kasaan saatan soodaillakin jotain lipaston laatikkoon saadakseni keissiäni tukevaa näyttöä kasaan. Duunin saatuani en enää koskaan soodaile yhtään mitään leimattuani itseni töistä ulos!
NegaDuck

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Jaksa katsella pixselimössöä enään...
Elppiksen avastakin olis kiva tietää oliko se alkuperäiskuva yhtään isoNpi?
bedlam

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NegaDuck kirjoitti:
1108 kirjoitti:Jaksa katsella pixselimössöä enään...
Elppiksen avastakin olis kiva tietää oliko se alkuperäiskuva yhtään isoNpi?
Ei kai Elppiksen avassa mitää pikselimössöä ole, siinon tollanen pinta tossa kuvassa vain.
Bliss

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:
1108 kirjoitti:Jaksa katsella pixselimössöä enään...
Elppiksen avastakin olis kiva tietää oliko se alkuperäiskuva yhtään isoNpi?
Eihä Elppiksen avassa näy mitää pikselimössöä, siinon tollanen pinta tossa kuvassa vain.
Mä luulen että alkuperäisessä kuvassa pinta välkkyy ja kimaltelee. Glitterii tiiätteks? :P
BettyB.

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Niin mäki luulen. Mut me ollaanki tyttöjä ja tiedetään tälläset asiat :]
1108

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Väliäkö elpan avalla, mie nettiphotoshoppasin (Siis sillä ilmasella selaimessa toimivalla) Sian avan uusiksi!!!

*testailee aina kun mahdollisuudet tulee*

Antakee kunniaa!!!
BettyB.

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jaahas. Matskut pakattu, tykki pakattu, aikataulut tsekattu. Enää läppäri läjään niin oon valmis matkaamaan aamulla eksoottiseen Mansesteriin. Aamuisesta oppineena päätin matkata oman auton sijaan junalla, se kun on ekologisempaakin! *huolehtii jalanjäljestään*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: K-ke-kes-kesk-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:Jaahas. Matskut pakattu, tykki pakattu, aikataulut tsekattu. Enää läppäri läjään niin oon valmis matkaamaan aamulla eksoottiseen Mansesteriin. Aamuisesta oppineena päätin matkata oman auton sijaan junalla, se kun on ekologisempaakin! *huolehtii jalanjäljestään*
eikö sitä uleensä säästetä ympäristöä jälkeläisille eikä jalanjäljelle? :shock:
Molemmat toki jää jälkeen elleivät ole jälkeenjääneitä jolloin ne raavitaan?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin