Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jopas jotakin. Heräsin aamulla 07:00 kun miehen kaveri tuli koputteleen ikkunaan ja hakemaan misterin verkoille. Join aamukaffet, maalasin tikapuut ja touhuilin. Pyyhin naftaliinit polkupyörästä ja lähdin ajeleen salille päin. Kolmosvaihteella fillari lyö tyhjää. Great. Ja kaikenlisäksi sali on kiinni joidenkin uimakisojen takia. Eip muuta kun kaupasta vissyä, vanilijajätskii ja mansikoita. Näin upeeta päivää ei tuhlata vitutukseen :]
Päiväkaffet napaan ja pihahommiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt on taas jotenkin tyhjä olo ai jaksa varmaan mennä kasvimaallekaan tekee hommia..
Taas kerran ollaan karikossa..ei vaan minkäänlaista tuulta..

E. ja viereisen raksatyömaan prjektit kusee työtä tehdään melkein kellon ympäri.. Eikä peittänyt uusi toimistorakennus aamuaurinkoa! vaan keittiöön paistaa klo 4-6 kuiteskin.. vaikka en ole sitä näkemässä..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Se hyvä puoli tässä pitkään nukkumisessa on, ettei tarvitse keksimällä keksiä tekemistä itselleen! Joku umpikyynikko voisi nähdä ajanpuutteessa jotain negatiivistakin...

Nyt aamutoimien ja -palan jälkeen onkin jo tullut aika raapaista fudiskamat kasaan ja lähteä sotkemaan kentälle. Sekin perkele kun on tunnin ajomatkan päässä, tulee 3.5h yliannos urheilua yhteen putkeen.

Keksikää mulle illaksi jotain tekemistä. Nukkuminen ja juopottelu ovat kiellettyjen listalla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

saira kirjoitti:Ostin muuten eilen loistavan kirjan, Pilluparvi. Ei kykene laskeen sitä käsistä...
Komppaan, löytyy myös mun hyllystä. Yksi sydäntäni lähellä oleva asia, tyttöjen pahoinvointi ja mielettömät paineet naiseksi kasvaessa. Yhtäkkiä pitäisi olla pieni maailmannainen, seksikäs ja miesten ihailema, mutta ehdottomasti kiltti ja hyväkäytöksinen, mutta kaveriporukassa kuitenkin kova ja kokenut. Miksi ja miten ihmeessä tytöt kasvavat "vain tytöiksi" ja millä ihmeellä nille opettaisi, että ne on arvokkaita ja tasa-arvoisia, ja ihan kaikkeen ei tarvitse alistua ja suostua. Puhhuh!

Edit:
Katse on kohdistunut jo seuraavaan kirjaan:
Reviving Ophelia: Saving the Selves of Adolescent Girls

Pitää alkaa etsimään, jos löytyis jostain tai tilata.
Viimeksi muokannut Lolita, 24.05.2008 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NegaDuck

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Minäpä taas luin juuri loppuun sen Laasasen teoksen. Vaan uskaltaisinko minä kehua teosta yhtä estottomasti, vaikka periaatteessa kyse on ihan samasta asiasta mutta hieman toisin päin esitettynä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mua ulkoilutettiin :P Käytiin Klaukkalassa enon luona kahvilla. Ihan(an) landea!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NegaDuck kirjoitti:^ Minäpä taas luin juuri loppuun sen Laasasen teoksen. Vaan uskaltaisinko minä kehua teosta yhtä estottomasti, vaikka periaatteessa kyse on ihan samasta asiasta mutta hieman toisin päin esitettynä?
Jees, miesten maailma se vasta vituillaan onkin. Tosin meidän murheitamme eivät luo toiset miehet, vaan naiset, jotka siis vaativat toisiltaankin liikoja eli ovat kaiken pahan alku ja juuri. Ja eikös mallimammakin sanonut, että ylilaihuus ja muut jutut ovat feministien keksintöä, terve heteromies ei kiihotu luurankomaisista naisista.
Paras päivä ikinä.
NegaDuck

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Riemumieli kirjoitti:Ja eikös mallimammakin sanonut, että ylilaihuus ja muut jutut ovat feministien keksintöä
Minä olin kuulevinaniluulevinani että se on håmåjen vaatesuunnittelijoiden keksintöä, mutta joo.
terve heteromies ei kiihotu luurankomaisista naisista.
Paitsi jos on juristi? :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NegaDuck kirjoitti:Paitsi jos on juristi? :)
Nut ei ummarra.
Paras päivä ikinä.
NegaDuck

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Riemumieli kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Paitsi jos on juristi? :)
Nut ei ummarra.
Yritin lupsakasti viitata Tixin ympärillä pyöriviin BMI-viittauksiin, mutta en ilmeisesti osaa. :doh:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NegaDuck kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Paitsi jos on juristi? :)
Nut ei ummarra.
Yritin lupsakasti viitata Tixin ympärillä pyöriviin BMI-viittauksiin, mutta en ilmeisesti osaa. :doh:
Oolrait, olen itsekin juristi, joten siitä ihmetys.
Paras päivä ikinä.
NegaDuck

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Päivän satunnainen ajatus (ei liity ylläolevaan): koira- ja susilaumoissa, jos kahden yksilön välille tulee kiista, verenvuodatuksen välttämiseksi toinen tekee yleensä alistumiseleen jolloin riita loppuu lyhyeen. Koirilla / susilla ei ole tapana hyökätä alistumiseleen tekevän yksilön kimppuun.

Ihmisillä se näyttää kuitenkin olevan tapana tämän tästä. Apinoiden säännöt taitavat siis vähän poiketa koirien säännöistä?
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hohhoijaa... Naapurit hoilaa kotikaraokea. Ja Anssi Kelan biisejä. Voisko joku tulla hoitelee ne pois päiviltä?
Che

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

^ Täälläkin naapurissa hoilataan siihen malliin, että luulisi Idolsin karsintojen lähestyvän.
Edith

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Heräsin vasta vajaa tunti sitten! Vaikka olin menny nukkumaan jo ennen kahtatoista! Mahtavaa olla jossain asiassa lahjakas!
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Heräsin vasta vajaa tunti sitten! Vaikka olin menny nukkumaan jo ennen kahtatoista! Mahtavaa olla jossain asiassa lahjakas!
Vähänkö oon kateellinen! Miten joku OSAA nukkua noin hyvin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Röyh.

Eilisen savusaunomisen jäljiltä iholla tuoksuu vielä suihkun jälkeen vienoinen savunhaju.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NegaDuck kirjoitti:Vaan uskaltaisinko minä kehua teosta yhtä estottomasti, vaikka periaatteessa kyse on ihan samasta asiasta mutta hieman toisin päin esitettynä?
Enpä kiellä, etteikö pojilla ja miehillä olisi omat vastaavat ongelmansa, minua vaan entisenä tyttönä nykyisenä naisena koskettavat enemmän tyttöjen asiat. Edelleen välillä mietin uraa sosiaalipuolella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sain vihdoin uuden kuntopyöräni kasaan. Hämmästys oli kyllä melkoinen kun paimensin laitetta mittaamaan kuntotasoni. Se kehtaa väittää, että kuntoni olisi mukamas keskimääräistä parempi, vaikken ole puoleen vuoteen tehnyt käytännössä yhtään mitään.
bedlam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No niin vittu, ilmanen viina maistui ja herättyä tuli puoli neljältä. Sinne meni Indy-leffareissu ja treenit. Mitenhän mää selvisin pyörän kanssa kotio asti taas hengissä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12372
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Herra Manala kirjoitti:Sain vihdoin uuden kuntopyöräni kasaan. Hämmästys oli kyllä melkoinen kun paimensin laitetta mittaamaan kuntotasoni. Se kehtaa väittää, että kuntoni olisi mukamas keskimääräistä parempi, vaikken ole puoleen vuoteen tehnyt käytännössä yhtään mitään.
Onko kuntosi kuitenkin huonompi kuin Tixillä? :napu: :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Maailman paras ruoka on itse tehty makaronilaatikko. Röyh!
1108

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Anopin ja appiukon kanssa päivä vietetty särkänniemessä, hitto että kaksi Pukkia ja yksi Alpakka ihastui meitsiin kokonaan. Näsinneula testattu ja hyväksi havaittu (ruoka ja maisemat, kummatkin).

Käytiin ulkoiluttamassa Hopea Herhiläistä emännän kanssa ja nyt pitäisi saada inspis siivota vanha romu... Kyllä se ainakin tämän yhden olusen vaatii ennenkuin saa itsensä siihen hommaan.

Mutt hei! Näillä menään!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Rakennus siivottu ja autokuormallinen tavaraa jo siirretty :] pitäis tässä rueta varmaan osoitteenmuutosta värkkäileen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Herra Manala

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Homeboy65 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Sain vihdoin uuden kuntopyöräni kasaan. Hämmästys oli kyllä melkoinen kun paimensin laitetta mittaamaan kuntotasoni. Se kehtaa väittää, että kuntoni olisi mukamas keskimääräistä parempi, vaikken ole puoleen vuoteen tehnyt käytännössä yhtään mitään.
Onko kuntosi kuitenkin huonompi kuin Tixillä? :napu: :mrgreen:
No ei tietenkään ole. Vittuakos kyselet tyhmiä, homo.
Vastaa Viestiin