Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viimein..
Takana..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.

Ja taaaaaaas aivan liian aikasin hereillä, vaikka ois saanu nukkua. Tytsä jäi sänkyyn onnellisena tuhisemaan, mä en vaan enää saanu unta.

Ukkokultaa ei näy, siinä ehkä se syy miksei uni tule. Oli vissiin hyvät firman bileet juu. (no on se varmaan siellä äidillään nukkumassa kuitenkin, taksi kotiin maksaa viiskymppiä ja auto ois pitänny sitte erikseen hakea Epsoosta)
Che

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Che »

Voisipa lähteä lenkille.
NegaDuck

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Morgen gorgen. Heräsin tosi aikaisin, mutta sitten väkisinmakasin sängyssä ja sain lisää unta kaaliin, ja nyt onkin sitten pöppöröinen olo. Öh. Nätti ilma jatkuu, kivakiva, paitsi että deadline häämöttää ja pitäis jo paukuttaa sitä nuottia säkeeseen, eli ulkoilut jäänetvät vähemmälle. Hö.

Omituista unta näin. Joku kalashnikoveja heilutteleva muslimirosvojoukko jahtasi minua ja muutamia muita maahanmuuttaneita. Yritimme mutkitella ties minkä kujan ja raunion kautta, mutta aina ne näkyivät kadun päässä lähestymässä. Olin muuttanut toiseen maahan pakoon, koska olin virtuaaliampunut jotain naista internetissä. (?) Jep, näin loogisia ovat unet...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä heräsin jo ennen kuutta mut menin takasin sänkyyn vielä sit könnöileen vähäks aikaa. Parin tunnin päästä kampaaja. Mulla on tässä harvinainen, rauhallinen, yksinäinen viikonlopun puolikas, kun poijaat lähti hakemaan mun kamoja Oulusta. Mähän pakkasin ne viime viikonloppuna valmiiksi. Mut on tää kyllä ihanaa. Tänään ne jo kyllä tulevat. Totunkohan mä ikinä oikeestaan täysin toisen ihmisen läsnäoloon mun kotona ja toisen ihmisen jätöksiin ja tavaroihin ja sotkuihin..? Oon asunut kuitenkin ison osan elämästäni yksin, että välillä tuntuu etten osaa olla täysin rentoutunut ja rauhallinen ja stressitön ja tyytyväinen kuin vain itsekseni. Vaikka siis tämä mieshän on todella siisti, ja muutenkin ihana ja paras mahdollinen, ettei se siitä kii oo.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta :)

Kohta makkariin tulee vanhempien lipasto, jee! Saa tavaroita vähän väljemmin siroteltua. Piruuttain on joku tyyppi laittanut noi makkarin komerot niin, ettei niissä ole kuin yksi pieni hylly ja tanko, yritä sinne sitten saada koko arsenaali. Nyt saa kersan kamat kaikki yhteen ja samaan isoon lipastoon.

Tänään olis ollut niin täydellinen shoppailupäivä - rahaa tulee vasta viikon päästä. Sit ironisesti ei jaksakaan enää shoppailla. PAH!

Häätöilmoitus oli annettu tälle päivälle, mutta ei tää kersa tajua että ulos pitäis tulla. Mikäs siinä kun ruoka tulee navasta ja peitto on päällä 24/7. Onkos kellään trampoliinia?
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Nyt kahdeksan valtiolle.
NegaDuck

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aamupuurot nautittu. Pitäisköhän hiippailla nyt Prismaan vaanimaan halpaa kanaa (-50%!)...
aimohaiku

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Terveppä terve!

Aurinko paistaa ja on vapaata. Jee! Viimeinen olut taisi kuitenkin olla liikaa, kun tukkaa ihan pikkaisen nipistää. :) Tänään olisi Helsingissä vaikka mitä ohjelmaa, "Maailma kylässä" -festareista Kumpulan kyläjuhliin.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Nyt saa kersan kamat kaikki yhteen ja samaan isoon lipastoon.
Älä unta nää...kohta sulla on joka nurkka täynnä vain ja ainoastaan kersan kamoja, ja ne omat tavarat ei sitten mahukaan enää mihkään.


Ja onnea häätöpäivästä :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nyt saa kersan kamat kaikki yhteen ja samaan isoon lipastoon.
Älä unta nää...kohta sulla on joka nurkka täynnä vain ja ainoastaan kersan kamoja, ja ne omat tavarat ei sitten mahukaan enää mihkään.
Ainakin tämänhetkiset vermeet saan kaikki samaan lipastoon, eli vaatteet ja peitteet, vaipat ja pyyhkeet. Omasta kaapista vapautuukin sitten kätevästi kolme hyllyä :P Tämähän tarkoittaa vain sitä, että juhannuksen jälkeiset ale- myynnit on kuin tehty mua varten.. Nimim. heitin helvetisti vaatteita keräykseen tossa maaliskuussa, n. 70% kaikista kuteista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onkos kellään trampoliinia?
Suosittelen Shania Twainia. Mulla oli pieni (kielletty) jortsuhetki sen tahtiin päivemmällä ja sen jälkeen kunnostauduin lajittelemalla pikkuiset vaatteet lipastoon. Lapsivesi meni 22:11. :wink:
Ai niinku MAN I FEEL LIKE A WOMAN - tättääädädääädätättä!? :D Pitäis löytää ittelleni sellaset leopardikuvioiset trikoot :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onkos kellään trampoliinia?
Suosittelen Shania Twainia. Mulla oli pieni (kielletty) jortsuhetki sen tahtiin päivemmällä ja sen jälkeen kunnostauduin lajittelemalla pikkuiset vaatteet lipastoon. Lapsivesi meni 22:11. :wink:
Boooooring!

Meillä ukko oli menossa ovella takki päällä jo laitokselle, kun mä vaan toppuuttelin sohvalla että mää katon tän CSI:n nyt loppuun. Supistukset oli kyllä jo kovat mutta yllättävän rauhallinen mä olin, ja muistelin vaan kaikki vääristä hälytyksistä olleet puheet. No meni siinä yli 36 tuntia pakertaen sitten kun laitokselle suostuin lähtemään ja CSI loppu :lol: Ja 9 päivää yliaikanen siis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään pääsen penkomaan kaverin kirjahyllyä. Sillä tallessa kirjoja, jotka melko varmasti tulee mulla eteen opinnoissa, joten tässä kesän aikana ajattelin lukaista pois kuleksimasta. Mahtavaa!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No meni siinä yli 36 tuntia pakertaen sitten kun laitokselle suostuin lähtemään ja CSI loppu :lol: Ja 9 päivää yliaikanen siis.
Jaa boooring? Mulla kesti synnytys reilut kuusi tuntia yhteensä. Enemmän sulla näyttää tulleen aika pitkäksi. :P
Ei se aika sitten laitoksella tullut pitkäksi, ei. Ukolla sen sijaan tuli, ja se kölli tyytyväisenä siinä vesisängyssä issekseen. Mä ajoin sen sitte ulos koko huoneesta :rofl: (perhana ku toinen on ihan tuskissaan ni toinen vaan makaa saatana)

Hyvä että löyettiin koko ukko kun se h-hetki sitten tulikin hyvin noppeesti. Ja mie itkin ja huusin että missä mun mies on!!! Mie en tee tätä vekaraa ennenku ukko on vieressä!!! 48 tuntia hereillä ja yliannokset ilokaasua on aika sekoittava yhdistelmä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heh.. meillä mies tiiraili "miesten olkkarissa" muiden tutustusmikäynnillä olleiden miesten kanssa 32" telkkaria innoissaan... "Kulta, 11.6. alkais futiksen EM:t :jouden:"
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Heh.. meillä mies tiiraili "miesten olkkarissa" muiden tutustusmikäynnillä olleiden miesten kanssa 32" telkkaria innoissaan... "Kulta, 11.6. alkais futiksen EM:t :jouden:"
Meil oli kyl omas huoneessa ihan iso telkkari. Teho-Osasto sieltä vielä kaiken päälle tuli kun neiti suvaitsi syntyä :D

Mihin sä oot menossa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Mihin sä oot menossa?
NKL. Niin, mutta siellä olotilassa oli kahvia, sohva ja jääkaappi. Duh! Jossain vaiheessa se olis kumminkin huomannut että joku puuttuu...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Meillä taas soi juuri sopivasti soittimesta Pink Floydin Welcome to the Machine kun likka tuli...

Ostin muuten eilen loistavan kirjan, Pilluparvi. Ei kykene laskeen sitä käsistä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ostin eilen auton Turusta. Lälläslää...

Hop, joupoks ja nokka kohti Särkänniemeä.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mihin sä oot menossa?
NKL. Niin, mutta siellä olotilassa oli kahvia, sohva ja jääkaappi. Duh! Jossain vaiheessa se olis kumminkin huomannut että joku puuttuu...
Sama paikka. Sieltä se ukko löyty sitten sohvalta puhelinluetteloa selailemasta, kun ei MITÄÄN muuta lukemista ollut - kertoi jälkeenpäin. Tais olla parka kyllä kans vähän hermostunut :D

Siel on muuten (toivottavasti kyl ei enää) yks hoitsu joka ollaan Mengeleksi ristitty. Ensin se levitteli mun käsilaukun sisällön pitkin lattiaa, koska tämä on hänen hoitotilansa eikä mikään säilytyspaikka (en muuten nähnyt ainoankaan hoitsun käyttävän juuri sitä pöytää mihinkään tarkoitukseen) ja sitten myöhemmin se tiuski että mitä sä vollotat siinä. No kai siinä ny itku pääsee ku lapsivesi on vihreää (hapenpuute). Pyysin sitä hakemaan mieheni paikalle, ja totesi vaan että eipä kuulu toimenkuvaan. Huoh. Pikkasen vääränlaisia ihmisiä sinne pääsee töihin.
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tytöt, näille oli OMA KETJU!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:Tytöt, näille oli OMA KETJU!!!
Kommentoi nyt jotain muutakin, ettei pelkästään poliisin leikkimiseksi mene! :P
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Tytöt, näille oli OMA KETJU!!!
Kommentoi nyt jotain muutakin, ettei pelkästään poliisin leikkimiseksi mene! :P
Oon alasti! Kohta puen, käyn lenkillä, teen puutarhanhoidollisia tehtäviä, käyn suihkussa, käyn treffeillä ja menen kaverin valmistujaisiin. Riittikö? ;)
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukko löytynyt ja meillä grillataan tänään kuulemma. Eli kauppaan mars.
Vastaa Viestiin