Sunnunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ninni, kyl mä luulen että jos kämppä valmistuu aikaisintaan 30.9., että olen ennen sitä jakautunut.
Älä ny :roll:
No hei Ninni kämpät tehdään tolla tavalla, rakentaminenkaan ei ala ennen kuin kaupat tai ostaja selvillä jostain osasta asuntoja! 8)
Kyl muakin harmittaa kun joutuu ahtaasti asumaan 60 neliön kämpässä!
Hinnat kohta pilvessä vuokra-asunnossa mutta onneksi omistusasuntoja vaan kaksisataa viisikymmentäviisi tuhatta myymättä. Kumma kyllä asuntoja senkus lisää rakennetaan?
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Päiväohjema ( = dinosaurusten luiden ja Suomen eläinten papanoiden tiirailu) suoritettu. Nyt on sellainen "ei menny sentään ihan koko päivä hukkaan sisällä möksätessä" -olo, joten ehkä nyt inspaa jo musankin vääntö.

*rukoilee inspistä* :pliis:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:Päiväohjema ( = dinosaurusten luiden ja Suomen eläinten papanoiden tiirailu) suoritettu. Nyt on sellainen "ei menny sentään ihan koko päivä hukkaan sisällä möksätessä" -olo, joten ehkä nyt inspaa jo musankin vääntö.

*rukoilee inspistä* :pliis:
Mit vit eikö luut muka kiinnostanu sit! :lol:
eikös sä yksin joutunukkaan niitä tihrustaa?

Mä en oo mitään tehnyt tänäänkään,
sörsseleitä vasta tuleen pistin.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tytöt: "Hei, mikä juttu tää on?"

SikaMika: "Tää on kanan rintafilettä pekoni-herkkusieni-maissi-tuorejuustokastikkeella ja riisillä."

Tytöt: "Siistii. Teix ite? Onx hyvää?"

SM: "Yep. Vitun hyvää."

Tytöt: "Sä olet kyllä SikaMika Äijä meidän makuumme!"

SM: "Yep."
Bliss

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:dialogi
Öööö?
SikaMika

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:dialogi
Öööö?
Se oli sellainen penis-monologi.
Tix

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Tix »

SikaMika kirjoitti:Se oli sellainen penis-monologi.
Kutsut kiveksiäsi tytöiksi?
SikaMika

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tix kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Se oli sellainen penis-monologi.
Kutsut kiveksiäsi tytöiksi?
Kiveksiä? Ehei, mä olen päättänyt pienentää eGologista keskijalanjälkeäni ja naulannut moiset energiaa kuluttavat turhakkeet seinälle.
Tix

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Tix »

SikaMika kirjoitti:naulannut moiset energiaa kuluttavat turhakkeet seinälle.
:shock:

SikaMillaksi pitäisi nykyään kutsua?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Tix kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Se oli sellainen penis-monologi.
Kutsut kiveksiäsi tytöiksi?
Kiveksiä? Ehei, mä olen päättänyt pienentää eGologista keskijalanjälkeäni ja naulannut moiset energiaa kuluttavat turhakkeet seinälle.
Se meni sit suunnilleen nolliin..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tix kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:naulannut moiset energiaa kuluttavat turhakkeet seinälle.
:shock:

SikaMillaksi pitäisi nykyään kutsua?
Se on Herra SikaMilla sinulle. Neitikin käy.

Nyt munattomana tiedän, miltä elämä valtaosalla teistä tuntuu!
Che

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Che »

ninnithequeen kirjoitti: Kyl mä vaan :oops:

Riippuu kyllä tyypistä tietty.
Aijaah, minä en kyllä halaile vanhoja työkavereita, elleivät he omatoimisesti heittäydy kaulaan kadulla tai ole muutenkin kavereita. Joku roti sentään! En tosin halaile nykyisiäkään työkavereita. Itse asiassa nyt kun edes mietin, että alkaisin halailla työkavereita nykyisessä työpaikassani niin olen aika varma, että he soittaisivat välittömästi kivat valkotakkiset sedät seurakseni ja lähettäisivät pesulalaskun puvun rypistämisestä. Joutuisin puhutteluun seksuaalisesta ahdistelusta ja saisin varoituksen. Juuei, vaarallista tuollainen toiminta.
BettyB.

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ylipäätään tosta halailusta. Mikä ihme se on että joillain ihmisillä on kuvitelma, että he voivat täysin varoittamatta kapsahtaa kenen tahansa kaulaan ihan vaan sen takia että se heistä itsestään on kivaa? Mä halailen ihmisiä josita oikeasti välitän, en ketään puolituttuja tai työkavereita. Perkele.
ninnithequeen

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitä jos OIKEASTI välittää niistä joistain vanhoista työkavereista? Saako niitä halata?
bedlam

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jos on tosi hyvännäkönen työkaveri niin aina saa vähän puristella.
Bliss

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huvikseen halaileminen on aika vastenmielistä. En mä halua että minuun kosketaan tai edes tullaan liian lähelle.
SikaMika

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä jos OIKEASTI paskat välittää niistä joistain vanhoista työkavereista? Saako niitä hakata?
Saa.
Pyry-Matias

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:Jos on tosi hyvännäkönen työkaveri niin aina saa vähän puristella.
Kännissä on vaan jotenkin, vaikee selittää, kivempi puristella. Ei tule morkkistakaan, kun ei muista mitään.
NegaDuck

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Yleensähän halauseleen tekemällä (siis puolivalmiiseen halausasentoon menemällä) jo näkee onko toinen halaavaa sorttia vai ei, ja pystyy välttämään sosiaalisen kolarin.

Tai ainakin näyttämään hetkellisesti hölmöltä kädet levällään.
Pyry-Matias

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sunnunnuntain markkasade kestetty kuivana. Ihan on huono omatunto kun puolet päivästä meni Punaiselle ristille...ei nyt sentään. "Tällä palkalla tulee tällästä jälkeä." ...sanotaan.

Illalla vahva ehkä poksulle, teksulle vai mitä se olikaan. Salillekin pitäis, ans kattoo ny.
ninnithequeen

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NegaDuck kirjoitti:Yleensähän halauseleen tekemällä (siis puolivalmiiseen halausasentoon menemällä) jo näkee onko toinen halaavaa sorttia vai ei, ja pystyy välttämään sosiaalisen kolarin.

Tai ainakin näyttämään hetkellisesti hölmöltä kädet levällään.
Kaiken säkin analysoit :D

No kai sitä ny tietää, haluuko se vanha työkaveri halata vai ei, kun pitkästä aikaa törmätään. Tai sit mulle ollaan oltu vaan ylikohteliaita aina.
Che

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Che »

Jokaisella on omat henkilökohtaisen reviirinsä rajat, joita halaaminen periaatteessa loukkaa. Muistaisin jostain lukeneeni, että skandinaaveilla se olisi noin metrin verran. Persoonallisuustekijät ja kulttuuri vaikuttavat tähänkin, mutta itse en halaile kuin ystäviäni ja läheisiäni. Suurin kulttuurishokki asuessani ulkomailla liittyi juuri siihen, että koin hämmentäväksi ja ärsyttäväksikin sen, että siellä ns. hyvänpäiväntututkin tulivat iholle, oman näkemykseni mukaan liian nopeasti. Toisaalta siihenkin tottui.
BettyB.

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No näinpä. Siksi itse pyrin noudattamaan käytöksen platinasääntöä, eli kohtelen ihmisiä kuten he toivovat itseään kohdeltavan, enkä siis halaile ketä tahansa. Halailu sukkaa.

Päivä kulutettu fudistreeneissä, shoppaamassa, pihaa hoitamalla, kämppää puunaamalla (pesin jopa ikkunat!!), pyykkäämällä ja grillaamalla. Oon NIIN kodinhengetär, että! Nyt loput siiderit ja salaatin teko, namskis!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ninni, kyl mä luulen että jos kämppä valmistuu aikaisintaan 30.9., että olen ennen sitä jakautunut.
Älä ny :roll:
Ei kannata näsäviisastella si! *päristyttää kieltä*

Perhana mikä päivä. Pesin koko 6m2 kylppärin seiniä, lattioita ja viemäreitä myöten, suurimman osan ajasta kontaten. Hyvä idea.. not! Mamma Rosassa käytiin perheen kans syömässä, ja kun piti lähteä julkisten suuntaan kävelemään, ei se toiminutkaan ihan niin. Jalat ristissä seisoin sitten tolppaan nojaten muutaman minuutin, mies oli jo soittamassa taksia - näääääääh, kyl se sit siitä - heti kun tyyppi malttoi pysyä paikallaan eikä tunkenut päällään herkkiä kohtia.
Koko matkan kotiin supisteli säännöllisen epäsäännöllisesti 3-7 min välein, nyt helpottaa taas. Perkeikkeles, kohta se on varmaan menoo. Tai sit ei :roll:

Korvapuustit uuniin, vieraita tulossa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Talon rakentelu huonoilla työkaluilla on aikas hanurista. Jopa styroksin leikkaaminen käy työstä kun ainoana kaluna on sahalaitainen keittiöveitsi, saati sitten ~4mm metalliverkon leikkaaminen vain vähän peltisaksia tuhdimmilla venkuloilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin